Sari la conținut

Mirc_El

EX+
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    infra_albastru

Profil

  • Locatie
    Giurgiu
  • Carnet moto din
    Nu inca
  • Club
    nici unul

Mirc_El's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc pentru raspuns. Am descarcat manualul service scuterului in rusa si l-am tradus partial in engleza; merita incercat sa umblu la socul automat, sau e mai bine sa vorbesc cu un mecanic? (daca e cineva interesat de manualul scuterului Honda Dio, pot sa il uploadez )
  2. Am o problema la scuterul meu, Honda Dio. Cand ii pornesc motorul, ramane accelerat chiar si dupa timpul cat ar trebui sa-si revina la turatie normala in urma functionarii socului automat. In momentul in care se astupa partial priza de aer (cu degetul) de la intrarea in filtrul de aer, se reduce turatia motorului si ramane asa, la turatie normala. Dupa aceasta, cand il accelerez brusc, si ii dau revenire brusca la acceleratie, motorul revine la turatia de relanti; daca accelerez lent, motorul se tureaza si ramane turat, chiar daca aduc acceleratia la normal. Astupand din nou partial priza de aer, motorul revine la turatia de relanti. Cand ramane turat are atata forta la roata din spate ca deabea o opresc din frana. Daca ii dau drumu la frana, iar incepe sa se roteasca. La ce credeti ca trebuie umblat? (oare socul automat n-o mai functiona corect?)
  3. Despre bujie am gasit in manual ce imi trebuie. NGK....................BPR5HS, BPR6HS, BPR7HS, BPR8HR Denso..................W16FPR, W20FPR, W22FPR, W24FPR Dar despre ulei nu spune nimic.
  4. Mirc_El

    Talon

    Cand m-am dus sa-l inregistrez, mi-a cerut doar factura si 70 RON (plus 25RON traducerea facturii). A zis sa ma intorc luni (maine) ptr placuta.
  5. Sunt destul de sigur ca nenea ala a spus, dar eu nu stiu nici franceza nici bulgara, si banuiesc ca tata nu prea i-a dat atentie din moment ce nu avea baterie Am observat ca a apasat pe frana cand a pornit alt scuter, dar am crezut ca a fost asa, ca sa fie sigur ca nu fuge pe urma dupa el, din moment ce are cutie de viteze automata. Poate a ramas in viteza. Dealerul a fost generos, si ne-a dat o baterie de la un model mai nou (e mai mare, dar are 1 amper in plus ) . Merci la toti ptr ajutor Edit: Am inteles ca trebuie folosit ulei sintetic. Ce cod si ce marca imi recomandati? Poate fi folosita benzina fara plumb? Mi-a spus ca trebuie folosita benzina cu cifra octana mai mare de 92. Trebuie folosita bujie speciala, sau merge pusa si bujie de Dacia? Daca da, care e cea recomandata? Pun intrebari de parca as avea 5 ani, dar mi-e frica sa nu fac ceva rau; vreau ce e mai bun pt scuterul meu Merci
  6. Merci Faza tare: Am facut mare zarva, am downloadat cateva manuale, le-am tradus cu babelfish (rusa->engleza), le-am imprimat, si cand sa ma duc cu tata sa o repar, mi-a venit o idee. Am aplicat-o, si a mers. (cred ca o sa radeti de mine) Problema era ca trebuie sa o pornesc in timp ce apas pe frana De asemenea, am observat ca releul de pornire este conectat la stopul pe spate Bine ca merge si nu trebuie inlocuit ceva. Daca vrea cineva manual la Honda Dio, PM me Problema e ca consuma cam mult ulei: cand o pornesc consuma mult pana se incalzeste, pe urma consuma mult din el numai cand turez motorul ( "iese mult fum negru" ). Asfalt uscat si salutari cu farul (cand imi repar faza scurta)
  7. Mai am o intrebare: Am observat ca are baie de ulei. Unii zic ca este in doi timpi. Este in doi timpi sau in patru? Nu am mai vazut motor in doi timpi cu baie separata; din cate stiu eu se toarna uleiul in rezervorul de benzina. Nu am observat ca consuma ulei, dar nu am mers prea mult cu ea.
  8. Salut! Sunt nou pe aici, de asemenea nou in domeniul motoarelor. In primul rand vreau sa imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. Am incercat de mai multe ori sa caut cu Search, dar nu am gasit ce m-a interesat. Mi-am cumparat de curand o Honda Dio din Bulgaria, second hand. Am primit tot felul de acte la ea (pe acte scrie MOPED, deci baniuesc ca sunt scutit de ITP, din moment ce nu este recunoscut ca autovehicul). Ea functioneaza perfect. Problema este ca butonul Start nu functioneaza, a incercat tata sa ciupeasca firele si sa le conecteze, nici macar nu inchidea circuitul. Poate fi o problema de siguranta (care nu stiu unde se afla), poate fi problema mai grava. Aveti sfaturi cum pot repara, sau macar vre-o schema electrica? Ar mai fi cateva intrebari. Scuterul nu este inca inregistrat la primarie. Nu are nici Autentificare. Cat timp am de la aducerea in tara sa o inregistrez? Orice sfaturi sunt binevenite. Multumesc anticipat.
×
×
  • Creează nouă...