Sari la conținut

maxcom5555

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre maxcom5555

  • Rang
    Nou venit pe forum!

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.24pe7.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Suzuki GSXR 600 SRAD
  • Numar Moto
    B116SRB
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    suzuki gsx600f, suzuki gsx600r, honda cbr600f4
  1. Probabil. Nu am realizat ca este asa de complicata treaba cu RRT-urile. Probabil ca daca toate merg bine am sa dau in scurt timp banii si pe un releu nou MOSFET. Momentan vreau sa stiu ca totul este OK cu restul de instalatie si sa inaintez cu inmatricularea.
  2. Revin cu vesti. Am cumparat un RRT second dar OEM. Noile citiri sunt: - relanti 15V - turata scade progresiv si proportional cu turatia pana pe la 13,5V Se incadreaza in specificatii. Intrebarea este daca este normal sa scada voltajul odata cu cresterea turelor sau trebuie sa ramana constant la un anumit voltaj?
  3. Multumesc pentru recomandare. Mi-a fost de mare ajutor. Revin daca se rezolva problema sau daca intampin altele .
  4. 1. Este second cumparat de pe ebay. Nu scrie nimic pe el (nu stiu daca e original). 2. Nu stiu nimic legat de istoric. Eu am facut citirile diodelor si sunt cf. manualului (am crezut ca este suficient). 3. SRAD 600 scris cu markerul . Toata povestea a inceput de cand mi-a luat foc regulatorul de pe mobra. Din acest motiv caut problema in alta parte. M-am gandit ca a ars dintr-un motiv si tot incerc sa il gasesc.
  5. Deci este posibil ca regulatorul sa functioneze perfect dar sa nu fie compatibil cu modelul motocicletei (statorul)? Exista un cod pentru RRT? - modelul motocicletei este E22. Multumesc pentru sfat. » Post actualizat in 19 Jul 2015 11:53 Nu imi indica continuitate. Cred ca infinit. M-am pronuntat gresit.
  6. Salut, Am si eu probleme cu incarcarea la SRAD ca multi altii. Pana in acest moment am inlocuit releul de incarcare, statorul si am verificat curatat toate mufele, desfacut izolatia pe toata instalatia electrica in speranta ca gasesc vreun fir topit sau vreun scurt pe instalatie. Am desfacut si curatat blocurile de control de pe ghidon, curatat, verificat contactul (ignition switch), desfacut si curatat pompa de benzina, desfacut, verificat si curatat fise/bujii. Problema este ca la 5000 rot /min multimetrul citeste 12,8V indiferent daca sunt sau nu farurile aprinse. La relanti am 14V - 14,4V. Fazele statorului au 65V cand motocicleta este turata, 0.7 - 0.8 ohmi si 0 la masa. Regulatorul respecta toate specificatiile din manual. Singurul lucru la care ma gandesc desi nu stiu daca are relevanta, este sa schimb si unitatea CDI.(eventual sa schimb complet hamul electric desi nu cred ca are vreo problema.) Tin sa precizez ca am citit acelasi voltaj de 12,8V la 5000 rot si cu toate accesoriile mufate si fara ele: fara ceasuri, becuri fata/spate, claxon. La sfatul unui prieten, am montat +'ul regulatorului direct pe baterie si pare sa ajunga mai mult voltaj la 5000rot dar acum nu mai stiu exact cat. (de asemenea mi-a recomandat sa merg asa cu ea - eu totusi as vrea sa descopar buba si sa o remediez) Daca aveti un sfat, este bine venit. Altfel probabil ca o sa inlocuiesc rand pe rand fiecare componenta electrica pana se remediaza problema. » Post actualizat in 19 Jul 2015 11:28 Am verificat si daca pun +'ul de la releu direct pe baterie creste randamentul de la 12,8v la 13,3V.
  7. Multumesc de invitatie. Probabil am sa profit de oportunitate si am sa vin cu cateva intrebari.
  8. O prima problema ar fi ca nu incarca bateria. Pentru moment astept sa vina releul de incarcare comandat, deoarece cel de pe motoreta era defect desi era nou (inca nu stiu daca l-am cumparat defect sau am pe instalatie o problema mai grava). Imi pare rau ca nu l-am verificat la cumparare. In cazul in care releul comandat va functiona corect o problema am rezolvat-o avand in vedere ca statorul functioneaza perfect. In caz contrar, nu stiu de unde ar putea sa fie problema si as avea nevoie de ajutor sa o identific. Initial prima oara cand a aparut problema, pur si simplu mi-a luat foc releul original. O alta problema ar fi ca se auzea un tacanit la motor. Multi mi-au spus ca trebuie schimbata distributia. Am desfacut intinzatorul de lant distributie, resetat, remontat si reglat ulterior la surubelnita si acum nu se mai aude. As vrea totusi sa verific lantul in cel mai simplu mod posibil sa fiu sigur daca trebuie schimbat sau nu. O a 3-a aplicatie ar fi una de intretinere - schimbat ulei, filtru, etc. Sunt mai multe motive pentru care prefer sa lucrez la motoreta la mine la atelier: 1. Vreau sa invat sa o repar singur indiferent de problema - imi face placere sa fac asta si am constatat ca daca invat din greseli poate fi costisitor (pot crea probleme mai mari decat problema reala). Dar daca as avea un mentor, as putea sa invat fara sa stric. 2. Recunosc ca nu am sculele necesare pentru a lucra profesional la motoreta si nici nu am idee cum sa folosesc unele dintre ele. Daca as lucra cu un profesionist as putea sa invat exact ce am nevoie. 3. Din experienta stiu ca de multe ori atat la masini cat si la motorete mi s-a intamplat sa merg in service cu o problema si sa ma intorc cu alte 3. Un risc este interschimbarea pieselor de la o alta motoreta pe a ta. Etc. Nu vreau sa fac acuzatii si sunt situatii in care nu poti dovedii ca s-a intamplat asa, ci doar ai o mica suspiciune. As vrea sa evit toate astea stiind ca daca se intampla sa apara alte probleme, sunt din vina mea. As vrea sa fie clar faptul ca nu vreau sa fac o afacere din asta, vreau sa fur meserie in interes personal. Am deja o afacere destul de ramificata si nu doresc sa ma apuc sa repar motocicletele altora. Nu vreau sa gasesc pe cineva care sa vina la mine la atelier sa repare la motoreta. Vreau sa muncim inpreuna. Daca se poate, sa fac eu treaba, iar mecanicul sa bea o bere si sa-mi dea indicatii. Nu stiu ce inseamna sa platesc suficient dar sunt deschis la sugestii. Astept pe oricene e dispus sa faca asta sa bem o cafea sa vada motoreta si sa vorbim si despre ce inseamna suficient. Eu ceea ce fac pe plan profesional fac din pasiune si de multe ori sunt lucruri care nu renteaza sa le fac, dar le fac pentru ca pur si simplu imi face placere. In concluzie as prefera sa gasesc pe cineva care sa nu faca asta in mod special pentru bani.
  9. Salut, am un Suzuki GSXR 600 SRAD - 98 la care lucrez in garaj la mine in zona cotroceni. Sunt in cautare de ajutor specializat. Scopul meu este sa si invat cate ceva despre mecanica moto, deci ideal ar fi sa fie o persoana cu rabdare si dispusa sa explice. Ajutorul este pe bani desigur.
  10. Sarumana lu' EMANUEL k ne-a primit si k ne-a suportat EXACT ASA CUM SUNTEM NOI
  11. eu in afara de pozele de la adi nu am vazut nici un ftp. dati si la mine cu un PM cu datele sau pe mess (maxcom5555@yahoo.com) - astept nerabdator in continuare - bai voi chiar va pupati in pozele alea ?
  12. Foarte tare. Am uitat in weekend de tot frigul pe care l-am indurat vineri pe drum pana in valea doftanei. Astept si eu pozele ... ca daca nu, pun sliderele pe voi ... ... sau ma "tavalesc" de suparare
  13. Mie mi-a placut 9 dar mai sunt cateva interesante.
  14. Vin si eu dak se strange mai multa lume... dar fara pretena k e ocupata .... oricum eu singur merg k altii cu doi oameni in spate... )
  15. http://www.protv.ro/filme/motociclistii-au...ile=22153#22153 dak mai stiti si alte linkuri ... A fost foarte reusit, dar apa: shiroaie ... shiroaie
×
×
  • Creează nouă...