Jump to content

gighaiosu

EX+
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About gighaiosu

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    a_dri_an2001

Profile Information

  • Location
    Prahova - Bordeni
  • Carnet moto din
    fara

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Piaggio S.I. alb Piaggio S.I. negru Piaggio S.I. albastru Malagutty Fifty 49cc Aprilia SR50 DiTech 49cc
  1. ;) "La multi ani!" cu sanatate, fericire si noroc!!!
  2. Va salut ! Sa fiu cat mai scurt...ce belea poate sa fie de la aceasta simptoma,eu m-am gandit ca e bateria moarta,dar nu e asa,pt ca am ilocut-o dar fara rez.....e,daca il scot porneste bine,si daca il bag in timp ce e pornit nu sta bine la relanti...ce credeti? Asfalt uscat!
  3. cred ca mai avantajat ai fi cu un scuter...in primul rand ma refer la consum iar in al doilea rand la manevrabilitate...parerea mea!
  4. fratilor...am incercat de foarte multe ori sa intru pe scooter-centre in sect magazin...dar nu-mi incarca decat o pagina goala...am vazut pe forum unele anunturi gen "aduc din afara piese de tuning etc" ,se mai ocupa cineva cu asa ceva?
  5. multzam! ...astept totusi propuneri....chiar pe nimeni nu intereseaza piesele alea?... ...o intrebare:Daca cilindrul a fost alezat exista sansa ca segmentii sa se fi tocit in urma alezarii?din cauza asta compresia sa fi scazut?....daca sch segmentii o sa aiba o compresie mai mare?
  6. Amandoua SCH si respectiv Verificate...si totusi aceleasi erori...cu toate ca am sch si ECU-ul
  7. bravo Rolly era si timpul sa iti dai ID-ul de mess,oricum sper sa nu va certati prea rau acolo doar pentru niste vorbe aruncate pe un topic,care au dus la un conflict involuntar din partea amandurora;...dar please...doar suntem fratzi aici...mia asa imi place sa cred..si nu cred ca numai mie! ...ok gata cu offtopic-ul...totusi daca gasesc un sudor profesionist si dau cu vopsea identica peste nu cred ca si-ar da seama nici un politist de pe aici...oricum mi-ar fi destul de greu sa cred ca imi va verifica seria de pe cadru,asta daca o sa ma orpreasca vreunul din moment ce am numere galbene...... ...sper sa-mi reuseasca pt ca la RAR nu-l duc si ce fac eu e doar pt ochiul politistului Si nici eu nu-s de acord cu 1000x mai multe controale la trafic....gandeste-te ca sunt destui ca mine care probabil s-au gandit ca neavand acte nu e mare problema si se rezolva....dar dand aceeasi bani pe scuter precum ai da pe unul cu acte....bine chestia asta[factura,talon] se considera doar un atu pt cei care cumpara...din pacate,pt ca se gandesc ca ..."eee,e de 49cc,nu ma zbat" dar nu chiar asa sta treaba.... Si eu chiar am facut parte din categ de tzepuitzi si chiar ca mi se sparg ouale in cap acum. Cadrul nu vreau sa-l sch pt ca a fost lovit rau si ma gandesc ca e stramb,cu toate ca nu-mi dau seama la ochi,dar cand o sa-l montez complet...o sa mi se mai sparga niste oua....dar hai ca v-am plictisit destul.... Asfalt uscat!...si pt viitorii posesori se vehicule la clasa 49cc ....nu facetzi prostia mea ,bafta!
  8. am vorbit cu cineva mai "inalt" sa zic asa si mi-a zis ca e necesara o cerere care sa contina datele de provenienta[factura,chitanta,contract etc] sau daca NU,o DECLARATIE pe PROPIA RASPUNDERE cu provenienta scuterului...cel putin se pare ca se rezolva,o sa fac cererea si va tin la curent,daca va intereseaza...Oricum la pimarie sunt necesare minim 10 sau 15 scutere[cereri] pt inregistrare, si aici la "salonta" apropo ,nu cred ca am vre-o sansa pt ca pe ceilalti posesori nu-i intereseaza,pentru ca nimeni nu-i streseaza daca nu ies din localitate,dar inca mai sper... Oricum am altceva de intrebat: Am cumparat inca un scuter la fel,dar e lovit,si are acte,factura,dar nu vreau sa schimb cadru pe care e seria,ci vreau sa o iau de acolo si sa o pun pe cadrul meu[sa o ilocuiesc pe cea la care n-am acte]...intrebarea e ...se poate?daca da cum?.... asfalt uscat!....salutari de la "salonta" !!!
  9. incearca asta un test de diagnostic asa cum au SR-urile din 2000-2004 pe injectie. Uite aici: http://www.donwerner.dk/ecucodes.pdf Daca nu are nici un flash la "injection check" inseamna ca e ok; ....cu toate ca al meu imi da vreo opt erori dar tot merge,ce-i drept nu excelent;dar habar n-am ce sa-i mai fac....oricum bafta! ...da...si anunta-ne si pe noi daca l-ai mai cumparat sau nu!
  10. ...nu stiu daca pot veni pt ca momentan sunt cu finantele la pamant de aceea am zis ca ofer piese originale la schimb,poate totusi intereseaza pe cineva... ... originale de 70cc pt un model din 2001,sincer nu am vazut...sunt mai ieftine decat malossi/pollini sau alte marci de tuning ? ...si te-ar interesa vre-o piesa plus diferenta?...oricum te astept pe mess sa discutam[a_dri_an2001] Inca ceva ce alte marci sau ce alte site-uri cu piese de tunning mai cunoasteti?exista vreun site romanesc cu asa ceva? Va multumesc pt interes! asfalt uscat!...salutari de la tara!
  11. Va salut! Am un Aprilia SR50 2001 DiTech si caut disperat kit de 70cc malossi sau pollini (nou) pentru acest model si o toba sport(asta poate fi si SH). In schimb ofer piese de schimb pt acelasi scuter (Elemente elecrice,Injectoare,Bloc Motor,Genti,cadru,frane,carenaj(fara partea din fatza),aproape tot) si mai pot oferi o mica diferenta,pt ca m-am saturat cat am investit in el fara rost!(ca-mi afuma bujiile) -am resegmentat de 2 ori - fara succes! -am cumparat 3 tipuri de bujii - fara succes! -am alezat cilindrul si am cumparat piston putzin mai mare - fara succes! -am cumparat inca un scuter identic,dar avariat(carenaj+furca fata) si am inlocuit pe rand toata elecronica ajungand la concluzia ca vina apartine bobinei de inductie... --SUCCES! Dar cu atatea interventii scuterul meu abia se mai taraie cu 60 si la vale abia mai ia 80. Daca aveti sa-mi dati vre-o sugestie sau ce-i pot face sa-i maresc performantele nu ezitati sa postati,sau daca,stiti unde pot gasi un kit si o toba! Va multumesc!
  12. Uite alta chestie pe care o poti incerca: 1.Cand ii dai la automat(sau peda..daca are) sa nu accelerezi deloc sa vezi daca porneste. 2.Daca porneste bine incearca sa-l turezi la maxim pe cric cateva secunde.Daca se tureaza fara intreruperi sau rateuri e ok; Eu mi-am luat o mare tzeapa cumparand unul care afuma bujiile intr-un minut turat la maxim,pt ca aveam bobina de inductie defecta... "asta daca nu l-ai cumparat pana acum"
  13. Va salut...si eu tot un SR50 Ditech din 2002 am,si m-ar interesa niste preturi la tobe malossi sau polini sau orice marca;role de variator,si cam ce se mai poate pe un ditech in afara de kitt de 70cc...Va multumesc!
  14. mersi mult de sfaturi o sa ma interesez si la primarie si la rar...oricum v-am mai zis ca stau la periferia ploiestiului si a campinei,si ne mai "cunoaste" lumea,oricum n-am de gand sa risc....thx again!
  15. Va salut! Am o mare nedumerire....am un Sr50 ditech pe care am dat 700 euro si am mai bagat in el inca 200,si habar n-am daca voi putea circula vreodata cu el in regula......la el n-am nici un fel de act,si nici un fel de dovada vanz-cumpr. Am auzit ca se poate plati o taxa la primarie si se poate circula.....oare e adevarat? V-as fi foarte recunoscator pt sfaturi!Chiar nu stiu cum sa fac....mai ales ca am bagat atatia bani in el.pls help! MS
×
×
  • Create New...