Sari la conținut

MID

EX+
  • Număr conținut

    26
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    nimic

MID's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. din cate stiam io Testastretta era denumirea data lui 999, cnad a aparut
  2. e cam multicel pt un 916..incearca sa-l aduci ceva mai jos...daca era un 996 ar fi meritat undeva in jur de 10mii asta e parerea mea, k impatimit dupa ducati
  3. am banuit de-o ironie da n-am vrut sa presupun ))))).. asa e.ai dreptate;) dar cateodata..o palma peste ceafa evita un dezastru in principiu eu-s mai conservator asa.. desi, la moto, ninja ultimu 2007 zx6r m-a dat pe spate , daytona 675 la fel..ducati 1098 iar back 2 basics ..la automobile am aceeasi parere..prefer un design 1990-2000 totul tine de forme ferme si colturi
  4. la ce te referi sa ma plafonez ? fii mai explicit apropo: 749 / 999 nu prea mi-au placut de cand au aparut 1098 insa...aduce mai mult a 916 si este mai pe gustul meu, dar deja gandesc prea departe
  5. clar o sa fie si-un test drive cand voi achizitiona jucaria. oricum sunt de parere ca niciodata nu cumpar nimic pana nu testez chiar absolut nimic a mai intrat o alternativa ducati 750 ss, numai ca nu-mi plac tobele..imi da senzatia ca te dezechilibreaza repede fiind asa mari in parti.. la ducati stiu ca-s scumpe piesele , + ca unde mai pui la nu stiu cati km sa te duci sa reglezi supapele din cate-am inteles...==> intretinere dificila oricum' multumesc celor ce si-au postat parerile.. acum astept sa termin scoala ca de ieri sunt cursant ) oricum, sa am eu toti banii pt una dintre acestea ( pt ca totusi e o suma importanta ) , si-atunci alegerea lor sa fie problema mea existentiala ) in 2min am decis bafta
  6. pai asta e ideea ca el nu era d-acord cu ceva peste 250 daca sa zic c-ar fi fost la 600..748-ul n-ar fi fost o problema facandu-i comparatie cu GSX-R-u care are ceva cai peste la cilindree mai mica, si este si-n topul celor mai "mortale" ) tre sa-mi schimb eu atitudinea fata de el..sa vada ca nu-s asa de impulsiv cum crede.. daca ar fi sa nu aleg 748, si s-aleg daytona600, ar fi doar din cauza faptului ca este ceva ce la noi nu s-a vazut, diferit, si as alege un nume legendar c-un look actual, dar totusi cred c-as fii cu inima-ndoita si gandu' la 748 oricum..mai e mult..pana iau ex..pana se incheie vara...k deh..banii nu pica din pom ( si totusi pareri despre triumph ? despre moto de ce sa ma laud.. ce-am citit, vazut etc..not much..impresia asta am avut-o cand mi-a trecut pe sub nas un 749, si dupa ce am citit teste si m-am uitat filmulete pe net, mi s-a si confirmat.. pt 748: motor echilibrat f bine, cea mai mare aderenta la iesirea din curbe,datorata si faptului ca supapele-s actionate direct de came, putere liniara, poate fi condusa cu usurinta in orasele aglomerate; fata de sportivele japan made care trag in forta la peste 10mii pana pe 13-14 mii rpm, iar la ducati unde nici macar n-ai red-line, si 748 la peste 10mii e cam degeaba adica, nu vreau sa jignesc, dar, nu stiu de unde iti poti da tu cu parerea cat de multe stiu eu despre masini tocmai de aceea am intrat p-un forum dedicat moto, pt a incepe sa-mi largesc cunostintele....cu toate ca nu-s f. multe date scrise la obiect p-aici....pana una alta orice motorete de la 250cmc in sus indiferent de clasa din care face parte, iti poate da senzatii prin oras dar eu nu caut "senzatii" eu caut altceva, ceva mai sus de admiratia tipelor ( care oricat de mult am vrea sa negam, fiecarui motociclist i se umfla inima-n el cand se simte privit ) , mai sus de teribilisme d 18 ani..chiar daca si eu am momentele mele..... aaa si apropo daca nu prea e asa cum zic eu despre italianca, de ce fogarty si baylis au dominat ataaatiaaa ani campionatul de superbike ? cand pe japoneze erau piloti buni ? [ no ofense taken ] iti spun eu, din cauza livrarii puterii pe asfalt, si acceleratiei " smooth" care-o produce. Exact ca la masini, modul in care asezi cuplul pe sosea este esential..nu puterea motorului
  7. nu pornesc de la ideea ca trebuie minim...doar ca nu mai e ca acum 20 ani cand majoritatea avea d 50,125,250 si se putea pleca impreuna.. daca as putea sa ma plimb c-o RS d 250 poate-as putea face comparatie.. chiar daca imi dau seama si singur ca la 2timpi e destul de nervoasa..+ ca sunt modele destul de vechi ....eu as merge f mult pe 748 , pt. ca am un feeling ca ne putem "mula" destul de bine caracterele, si n-ar iesi un total crash lui ii e mai mult de traficu' din buc, si nu de faptu' ca n-as fi intreg la cap sa-i dau sa-i sara supapele, din cate-am inteles din discutiile cu el.. + k totdeauna cand am cumparat orice lucru, de la adidasi pana la calculatoare, si masina..am incercat sa privesc un pic mai larg si fara sa ma plafonez..
  8. ideea e ca, nu vor mai ramane destule pe piata, pastrate in conditii bune si ingrijite peste 2-3 ani..si pur si simplu-s indragostit de modelu' asta..748,996.. dupa discutia de azi cu batranu' cred c-o sa pice oricum...deci daca ar fi d-acord sa-mi iau ceva d 600 clar ar fi si cu ducati..dar.. sustine sus si tare ca daca-mi iau d 600 mi-o vinde nush..mai am de munca cu el sa-l conving totusi ca nu e chiar atat de periculoasa ca japan made, si ca inca vreau sa am copii ) DAR DESPRE DAYTONA ? chiar nici o parere ??
  9. pai cam la asa ceva m-am gandit..am tot cautat pe net...pana-n 20mii km si-am gasit intre 4500 - 6000 euro..chiar si editia Matrix..pe la vro 5.5sute.. + ca la ce comisioane mai pun la firme oamenii,+ 500-700euro , ma incadrez intr-un 6mii totusi... vreau sa merg sa testez asa ceva:(((
  10. nu-mi plac naked... prima moto m-as fi indreptat spre 600f, dar nu pot sa renunt la cum arata un 748, si nebunia mea de la 16 ani ... inca n-am avut ocazia sa incalec nici una..si nici n-am dat peste vreun motociclist parcat, sa-i pot cere parerea... si de aceea intreb aici... iar dayton ar fi o alternativa la ea...
  11. Am cautat pe forum si n-am gasit mare lucru pana acum despre respectivele...totusi poate mai e cineva care le cunoaste mai bine ? la Triumph nu prea am pretentia sa mi se raspunda pentru ca sunt destul de rare.. Dar Ducati 748, as dori sa stiu si eu detalii..despre manevrabilitate, fiabilitate, intretinere, cam cati km tine un motor pt ca momentan n-am bani de unul nou..si nici nu vreau ( mai bine schimb masina decat o trotineta noua ) ...etc ?La inaltimea mea d 1.7m e ok ? As vrea sa fie prima motoreta si sunt inebunit de cand eram mic de sunetul pe care-l scoate ducati..si de marca in sine..seriile 748, 916,996 mi se par superbe. Am tendinta sa cred ca ducati aduc mai mult a automobil, cu putere si cuplu simtit de la turatii joase..si acceleratii liniare..fara puseuri si hopuri pe plaja...etc.. Mersi.
×
×
  • Creează nouă...