Jump to content

Gixu.

Moderatori
  • Content Count

    6,886
  • Joined

  • Last visited

About Gixu.

  • Rank
    Master of puppets

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bayern
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Suzuki GSX 1300 R
  • Numar Moto
    De Bayern

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra-Mz ts150, DNEPR, Yamaha Seca , Onda 919 RR Fireblade, Ducati ST4 ,Honda Transalp,Honda VFR RC36-1 , BMW K 1100RS, Suzuki Intruder 800, Honda VFR Rc36-2, Honda CBR 1000 F,Vespa GTS300, Honda Pan European, Suzuki Intruder 1400, Honda Fireblade 929, Aprilia Scarabeo,Honda Ntv 650, Suzuki Hayabusa, Honda Vfr 800 , Honda Goldwing Interstate, Honda Goldwing Aspencade,Suzuki Intruder 1500,Yamaha XJR 1200,Onda Fireblade,Onda Varadero Travel, ST 1300 Pan European, Honda 954 RR, VFR800, GSXR1000, Heritage Softail/ BMW K 1200 RS/Fireblade,Kawasaki GTR 1400,Kymco People S, Suzuki Hayabusa, Yamaha Xmax...

Recent Profile Visitors

6,915 profile views
  1. Frana spate e esentiala Mai ales pentru mobrele lungi si grele. Eu o folosesc din plin, chiar si fara ABS isi face treaba foarte bine. Mersul "la pas" prin oras e un chin fara...
  2. Folosesti frana spate? A mea inchide superb trasa cu ajutorul ei.
  3. Am profitat de vremea frumoasa si am adunat vreo 700 km. Drum national impletit cu bucati de autostrada si primul "300" pe anul asta... N-am intalnit motor caruia sa-i placa atat de tare viteza. Am cantarit tobele originale. Una singura are 7,5 kg...Un Pic mai putin au ambele tobe Aftermarket. :))
  4. Si daca fata are mere, pere, gutui?Repede portocale, grapefruit. FP...Fata, sper ca n-ai pomelo, moare amaratul ala de bucurie in spital...
  5. Eu am luat azi la o tura de o ora in 790...Inca nu sunt decis daca am nevoie de o a doua motocicleta sau daca dau Busa avans si iau direct Super Duke. Experienta insa a fost una aparte. Desi motorul e Inca in rodaj si nu trece de 700, e fun, fun, fun. Cu conditia sa nu iesi pe autostrada...Ok, hai poate doua-trei iesiri si inapoi pe national. Trebuie sa ma dau si cu un 821 & MT09 dar sunt cvasi convins la pentru cei 8600 euro, varianta revizuita 2019, nu prea ai alternative. Va urma...
  6. Aici e direct suspendarea dreptului de circulatie :))) Azi am mai bifat cativa km, o parte din ei la ghidonul unui 790 Duke si cred ca o sa-mi iau si a doua motocicleta :)))
  7. Probabil se refera la numerele lipite direct pe undertail si eliminarea suportului de numar.
  8. La prima strigare vad cateva finale dedicate GTR-ului. Cobra are cateva optiuni omologate, BOS are evacuarea pe care o aveam si eu pe GTR, toate intre 280 si 380 euro. Au venit si tobele... Ori fac eu ceva gresit, ori arcurile de legatura dintre galerii si finale sunt prea mari. Oricum, finisare "made in Italy"...
  9. In Ro nu stiu, in Germania insa lipsa Db-ului si a numarului de inregistrare, specifics evacuarilor full duce direct la suspendarea dreptului de a circula. Si a mea e smooth. Azi am avut treaba pana la munca si am ales ruta pe autostrada...La 200 kmh poti sa juri ca ai 130-140.
  10. Cauta pe eBay, SH. Sunt multi cei care aleg sa vanda separat accesoriile. Eu am avut o finala BOS pe a mea si se auzea Superb. Kawa se aude oricum peste Busa si in varianta standard.
  11. Eu m-am "jucat" cu un buget de 800 euro pentru tobe. Am plecat de la Mivv Storm , aproape 600 reduse la 450...Am urcat la Mivv Oval Titaniu, la 650 cu reducere, apoi am renuntat pentru ca le-am comandat si Louis m-a anuntat ca "in 7 zile" se fac 5 saptamani.Am mai incercat GPR, BOS si Cobra, toate cu termen de livrare de 5-6 sapt...Asa ca am revenit la prima optiune. Teoretic ajung miercuri. Daca nu ne intelegem, hop la retur sau pe Ebay si ne reorientam. Evacuare integrala nu am cum sa pun in Germania. Exact cum spunea Emil, stai la mana politiei. Am avut Vance& Hines pe Harley si orice iesire era o drama. Aici daca te prind, iti sechestreaza mobra pe loc
  12. VTech de buget e cel mai urat mod in care poti sa devii posesor de VFR. Un 750 sau un 800 per 2001 de buget gasesti usurel si cu bube putine. VTech e net superior la capitolul aspect, ciclistica dar are bube mari la capitolul electrica & mecanica(distributia). Modelele 2002-2003 sunt ruleta rusa cu 5 gloante si o camera libera... Cumperi una deja revizuita si cu service-ul la zi, atunci sunt sanse mari sa te bucuri der ea timp indelungat fara bube. Asta costa insa iar majoritatea nu sunt accesibile "la buget" deoarece prop stiu ce vand si nu se grabesc. Atentie la samsarii care-ti aduc mobra de afara Majoritatea motocicletelor ajunse acasa la pret promo sunt vandute aici (Germania) ca defecte,pentru Export. In incheiere, un Naked poate sa-ti bucure bugetul si inima mai tare decat un VFR, in oras plus drumuri medii pe national. Ca alternativa de buget, recomand un TDM 900
  13. Multumesc... Dupa doua zile libere cu ploaie a venit si momentul sa o duc la munca :)) Inca astept evacuarea...
  14. Update, ca sa nu lasam topicul sa lesine :)) Ieri am fost sa schimb guma spate, tot cu un Sport Attack 3 si cu ocazia asta i-am pus si valva metalica. Saptamana trecuta a venit suportul de numar de la R&G si setul de Rimmstripes. Comanda Louis pentru finalele MIVV a fost anulata ieri, dat fiind faptul ca dupa doua saptamani inca nu stiau daca reusesc sa o scoata la capat mai devreme de 15 Mai :))) Am comandat aseara o pereche de pe site-ul oficial Mivv Germania. Sper sa vina pana la mijlocul saptamanii viitoare. Desi initial ma pregatisem sa merg in service pentru montarea finalelor, suportului de nr si a setului de rimmstripes, nesimtirea service-urilor locale m-a convins ca pot face asta acasa, cu ajutorul prietenilor, fara prea mare deranj. 450€ revizia de primavara + iernat 80€ Suportul R&G. 15€ setul de rimmstripes. 440€ Finalele ( inca in standby, daca si astea se lasa asteptare, posibil sa creasca costurile) 196€ Guma spate cu tot cu echilibrat/montaj & valva metalica. SpumputZ inceputul de sezon :)))
  15. Tanti Iulia, inca o poza de tip snuff si iti garantez o pauza lunga de la acest forum.
×
×
  • Create New...