Jump to content

Gixu.

Moderatori
  • Posts

    6,979
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bayern
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    GSA 1200
  • Numar Moto
    De Bayern

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra-Mz ts150, DNEPR, Yamaha Seca , Onda 919 RR Fireblade, Ducati ST4 ,Honda Transalp,Honda VFR RC36-1 , BMW K 1100RS, Suzuki Intruder 800, Honda VFR Rc36-2, Honda CBR 1000 F,Vespa GTS300, Honda Pan European, Suzuki Intruder 1400, Honda Fireblade 929, Aprilia Scarabeo,Honda Ntv 650, Suzuki Hayabusa, Honda Vfr 800 , Honda Goldwing Interstate, Honda Goldwing Aspencade,Suzuki Intruder 1500,Yamaha XJR 1200,Onda Fireblade,Onda Varadero Travel, ST 1300 Pan European, Honda 954 RR, VFR800, GSXR1000, Heritage Softail/ BMW K 1200 RS/Fireblade,Kawasaki GTR 1400,Kymco People S, Yamaha Xmax, Suzuki 1340 Hayabusa, Triumph Speed Triple 1050, BMW GSA 1200 ...

Recent Profile Visitors

7,580 profile views

Gixu.'s Achievements

  1. De la 200000 la 27000. Cum se strica fix cand ajung in Polonia/Romania...
  2. La 7000 (Germania) sunt motoare cu diverse hibe ascunse bine in descrierea stufoasa. Motor schimbat, diverse zgomote parazite mascate de o evacuare galagioasa, zero electronica, ABS defect, accidente, carte service oha si zero acte doveditoare overall. Un S1000RR in mintile lui, de care sa te poti folosi o perioada buna fara sa incepi sa arunci cu bani e un minim 8500, si atunci probabil cu mai multi propietari si ceva km. La 10000+/- gasesti japoneze de generatie 2016+ care fac mai mult decat facea un S1000 in 2009.
  3. Ii gasesti scuze si incerci sa faci orice rahatel produs de MM sa para ditai' balega. BB vad ca s-a retras dupa ce nu i-au iesit prognosticurile. MM e un erou de carton in momentul asta. Cu acelasi caracter infect, dar mult inmuiat. Singurii care sunt siguri ca va reveni sunteti voi, fanii aia de care faceati misto in era Rossi E ca si cum eu m-as bucura prosteste pentru locul 10 obtinut de Rossi we trecut. Plm, noi facem misto pe tema asta si spunem ca daca mai picau cativa, termina pe podium!!
  4. Eu nu cred ca penalizarea va sta in picioare. Quarta a fost nevoit sa iasa dupa ce i-a alunecat guma fata. Nu a iesit intentiinat si/ sau din cauza unei franari curajoase. E un incident normal. Faza cu costumul trebuia rezolvata rapid. Penalizarile primite ulterior au o baza super fragila. Da, nu avea ce cauta sa alerge cu costumul deschis, in acelasi timp insa, sa-l lasi sa se riste ca apoi sa-l penalizezi... @Frigider...Bai, o sa rad de tine de fiecare data cand rateaza/cade MM. Si voi rade de multe ori. O dai in penibil deja cu idolul tau. Opinia lui Stoner e importanta doar pentru fanii lui In realitate, Nobody gives a...fish about it
  5. Ducati a investit mult in Bagnaia iar Miller are deja contract semnat. Zarco va ramane si anul viitor la echipa de client. Are, oricum, o motocicleta de uzina deghizata. MM e un om bogat. Nu cred ca-l sperie o "discutie" cu un oficial japonez. N-au cu ce sa-l preseze. El e in continuare omul lor nr 1 si toate trantele sunt rezultatul unei ambitii ce depaseste momentan conditia fizica/psihica.
  6. Probabil si-a platit apartamentul si a scapat de rate :)))
  7. Meritata victoria. Cam singura pe anul asta , dar, meritata Quarta reuseste din nou sa faca o gafa prosteasca. Sper sa n-avem parte de un Deja-Vu
  8. Honda ia si de data asta zero puncte. Daca mai pica cativa piloti, iar intra Rossi in top 10 :)))))))))))
  9. Super cursa de Moto3. Din pacate se vede inca o data lipsa de experienta un cazul lui Pedro Acosta. Cu toate astea, un loc 7 cu multe puncte necesare. Hai cu GP-ul. MM are un stil de mers foarte fizic, solicitant. D-asta a reusit sa scoata zeama din Honda aia. Fix asta il impiedica acum sa faca mai mult. Noi vedem doar o parte a problemei, in spatele cortinei problemele de sanatate sunt mult mai mari decat se arata. Deh, sponsori, obligatii. Ieri s-a vazut clar diferenta de clasa intre Miller si tantalaul de la Yamaha. A facut misto cu si pe seama lui MM si toata lumea a fost fericita. Vin are o problema mare (parerea mea) cu parerea de sine. El se vede un super campion si orice apare pe parcurs si ii contesta imaginea asta "self made" e un factor mare de stres.
  10. Vin are pile Nu pleaca nicaieri. E un fel de Pedrosa. Diferenta mare, Pedrosa a fost si inca este un super tester. Rossi pleaca clar, baietii de la Tech pleaca. Probabil Pol va fi trecut la juniori iar AM va trebui sa-si caute ocupatie daca continua anul in felul asta. Interesant e ce se va intampla cu Rins. Anul asta e total pe langa.
  11. Inca unul. Sper sa zboare anul viitor din MGp. Sa pui un esec, chiar si indirect, pe seama unui coleg de care cel mai probabil habar n-aveai vineri, asta inseamna sa ai coloana moale si creier putin. Taducerea : " M-am simtit murdar. Ne intrecem pe aceiasi pista unde unul dintre noi a murit" Propun inchiderea circuitelor unde un pilot a avut ghinionul sa moara.
  12. Motorsport.com Daca castiga era victorie dedicata. A cazut, e clar! E vina lor. E un sport periculos. Daca nu era periculos, solicitant, nu mai avea nimic special. Era la nivelul nostru, cand caraiam scaritele pe Amkart.Adica accesibil oricui doreste. Asta e generatia. Lucrez in spital. Daca unul dintre colegii mai tineri are o cearta cu un sef, nu mai vine minim doua saptamani la munca. Daca are cateva ture care nu-i convin, bang, cateva saptamani concediu de boala. Asa sunt crescuti. Aia voiam eu sa subliniez. E un job periculos, sansele sa moara cineva sunt acolo. Daca nu faci fata, mergi la un job normal. Dar, deh, banii si faima nu vin la un job normal. Mai ales cand ai 10 clase. Method tot trage de subiectul MM. Din accidentarea aia nu-si mai revine. Ca om normal sunt sanse mari sa ai cativa ani de tras dupa o fractura cu deplasare si infectie repetata. Fara celelalte X operatii adunate de-a lungul timpului. Ca sportiv de top, poti sa revii cu succes. Dar top dog nu vei mai fi. N-o zic eu, e mersul natural al lucrurilor. Marq are o a doua problema. Lipsa de respect pentru ceilalti. Sambata a facut un (cuvant urat) dupa ce a speculat o hiba in regulament, duminica s-a dat pe jos in timp ce se ducea peste Binder si era sa-l accidenteze nasol si pe Morbidelli. Voi, fanii, va uitati la cursa minim obiectiv sau cugetati 100% din burta?
  13. Nu mai sperie pe nimeni pentru ca a pierdut "the edge". Asta era marele avantaj. Ghidona ca si cand ar fi fost din cauciuc. Rossi inainte sa-si rupa piciorul. Puteti sa asteptati oricat doriti. A pierdut trenul si acum nu mai reuseste decat sa futa la icre un Vin. Bagnaia condamna decizia de a continua Weekend-ul dupa moartea lui DP si pune vina cazaturii stupide in carca deciziei de a continua. We have a new pixda in paddock.
  14. Privind partea pozitiva a weekend-ului, Rossi a terminat in top 10! Ca sa citez cativa comentatori italieni, daca mai picau 8 in fata lui, era chiar pe podium!! Are 42 ani si oricine a facut o tura de fun pe un curcuit, stie cat de obositor este. La nivelul ALA e mult mai solicitant. Oricat de fit e un atlet la 42 ani, nu se poate bate la victorie cu alt atlet cu 20 ani mai tanar, din aceiasi disciplina. In ultimii ani au urcat la MGp o multime de piloti grozavi. D-asta si diaperarea lui MM(parerea mea). A fost suficient sa piarda trenul un an iar acum nu mai sperie pe nimeni.
  15. 36000 km si un singur propietar. Din ce tara a fost adus motorul? Presupun ca ai primit si cartea service plus un teanc de facturi de la fostul prop. ABS-ul e anulat?
×
×
  • Create New...