Jump to content

Gixu.

Moderatori
  • Content Count

    6,961
  • Joined

  • Last visited

About Gixu.

  • Rank
    Master of puppets

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bayern
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    GSA 1200
  • Numar Moto
    De Bayern

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra-Mz ts150, DNEPR, Yamaha Seca , Onda 919 RR Fireblade, Ducati ST4 ,Honda Transalp,Honda VFR RC36-1 , BMW K 1100RS, Suzuki Intruder 800, Honda VFR Rc36-2, Honda CBR 1000 F,Vespa GTS300, Honda Pan European, Suzuki Intruder 1400, Honda Fireblade 929, Aprilia Scarabeo,Honda Ntv 650, Suzuki Hayabusa, Honda Vfr 800 , Honda Goldwing Interstate, Honda Goldwing Aspencade,Suzuki Intruder 1500,Yamaha XJR 1200,Onda Fireblade,Onda Varadero Travel, ST 1300 Pan European, Honda 954 RR, VFR800, GSXR1000, Heritage Softail/ BMW K 1200 RS/Fireblade,Kawasaki GTR 1400,Kymco People S, Yamaha Xmax, Suzuki 1340 Hayabusa, Triumph Speed Triple 1050, BMW GSA 1200 ...

Recent Profile Visitors

7,330 profile views
  1. Savadori se accidenteaza brusc si Aprilia e "nevoita" sa caute inlocuitor fix dupa testele cu Dovi. Ce tzigani :)))
  2. De buna voie nu cred ca renunta. Va ajunge pilot la Avintia, pardon Sky VR46 incepand de anul viitor...
  3. Mai citesc ocazional cateva publicatii italiene si nimeni nu-i tine partea. Sunt sigur ca si el citeste iar asta doar pune capac incapacitatii actuale de a scoate capul. Echipa misto sau nu, Petronas tot o echipa de client e. Rossi a pierdut multe dintre avantaje, a pierdut o buna parte a staff-ului tehnic... Cu declaratia de sapt trecuta, cum ca spera sa mai traga inca vreo doi ani, si-a pus multa lume in cap. Pur si simplu o sa ajunga sa fie dat afara.
  4. Eu cred ca MM va fi leu pana la prima tranta...Apoi va interveni " esti milionar, tanar, n-ai nevoie de asta "... Pe Rossi nu-l mai ajuta nici psihicul. Eu inca sunt de parere ca "degradarea" lui la Petronas a fost un pas care apasa greu asupra psihicului si a pozitiei de "zeu" cu care a fost obisnuisnuit in ultimii ani, in pofida esecurilor repetate.
  5. Eh, dupa ce Mir l-a scos intentionat,vb aia, soar vine capeonul...Merita.
  6. Sava a fost pila sefului...Acum ca Gressini s-a dus pe faras, Sava e primul pe lista de concedieri.
  7. Multumesc, multumesc,trebuie sa recunosc ca am fost usor dezamagit dupa buba cu ABS-ul. Mi-a trecut :)) Am un singur motor acum, Bembeul. In total au fost 40 pana acum. Piata variata si posibilitatea de a radia/inmatricula o motocicleta in mai putin de o ora mi-a permis de-a lungul celor 10 ani de "jermania" sa-mi implinesc cateva vise motociclistice. @Dkw-u'...Stai linistit bre, lista inca n-a ajuns nici pe departe la capat :))
  8. Dupa 3 saptamani am primit camionul inapoi cu ABS revizuit si 2 ani garantie. Am avut ocazia sa testez si saua Touratech. E fantastica. Cu ocazia asta ajung si eu cat de cat cu gloabele jos. Pozitiva e si ea usor diferita, stau "in" Motor.
  9. Concluziile lui MM dupa prima tura cu mobra dupa aproape un an...
  10. Culmea e ca a crapat fix in prima zi, dupa nici 5 km. Si mai fun e modul in care se rezolva toata treaba. Eu am dus motorul la BMW Nürnberg, dupa ce am vb in prealabil cu dealerul de unde am cumparat atelajul. Astia au facut constatarea iar cei de la BMW Neumünster au zis sa demonteze unitatea, sa le-o trimita lor, ei o rezolva/schimba, o trimit apoi retur si cei de la BMW Nürnberg o pun la loc :)) Garantia e aceiasi si se rezolva tot atat de usor in Nürnberg. Dar, asta e dovada ca nici ei n-au incredere unii in ceilalti. Apropo de plangerile vis a vis de
  11. E plin de Dacia Neamtul nu stie ca Dacia e cah. Azi am due motorul la diagnoza. Carbunii de la centrala ABS(parca) sunt dusi. Se repara in contul garantiei.
  12. Prima zi n-a fost lipsita de peripetii. Saua, desi in pozitia "low" ,e totusi prea sus pentru cei 1.70 ai mei. Stie cineva daca saua de GS se potriveste si pe GSA? Dupa 5 km si o pauza de alimentare, martorul de la ABS n-a vrut sa se mai stinga. Am testat asta cu un slide a la Supermoto. Fun e vaca. Sunat la dealer, facut programare pentru maine dimineata la diagnoza. Am facut un 80 km azi cu ea. Cauciucurile Heidenau se inclina un pic prea cu spor pentru gustul meu. E Insa treaba de obisnuinta. Maine ma pun serios sa caut sa s
  13. Si, dupa 3 saptamani, in miez de noapte...A venit curierul!
  14. A mea era 2009 si m-a lasat balta intr-o benzinarie primavara trecuta, cand ti-am cerut tie o parere Era fix un cablu de la contact strangulat. Noroc ca a crapat fix langa un service de camioane, iar unul dintre mecanici era ducatist pasionat :))))))
  15. Astept sa o prind la test/inchiriat din martie/aprilie si sa-mi fac o parere. Testerii spun ca semighidoanele ar fi plaster o idee mai aprope si la un unghii o idee mai mare, conform cu trendul actual preluat din SBK/GP. ABS-ul e un must have pe price motocicleta moderna. TC-ul e discutabil, poate doar daca mergi mult pe ploaie sau extrem. O alta jucarie misto e pilotul automat, util atunci cand ai de parcurs distanta mari de autostrada si nu esti tocmai in forma. Sensul unei Busa sau a unui ZZR 1400 il descoperi cand vrei sa parcurgi o distant
×
×
  • Create New...