Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Gixu.

Moderatori
  • Content Count

    6,616
  • Joined

  • Last visited

About Gixu.

  • Rank
    Master of puppets

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bayern
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Kawasaki GTR 1400
  • Numar Moto
    De Bayern

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra-Mz ts150, DNEPR, Yamaha Seca , Onda 919 RR Fireblade, Ducati ST4 ,Honda Transalp,Honda VFR RC36-1 , BMW K 1100RS, Suzuki Intruder 800, Honda VFR Rc36-2, Honda CBR 1000 F.Vespa GTS300, Honda Pan European, Suzuki Intruder 1400, Honda Fireblade 929, Aprilia Scarabeo,Honda Ntv 650, Suzuki Hayabusa, Honda Vfr 800 , Honda Goldwing Interstate, Honda Goldwing Aspencade,Suzuki Intruder 1500,Yamaha XJR 1200,Onda Fireblade,Onda Varadero Travel, ST 1300 Pan European, Honda 954 RR, VFR800, GSXR1000, Heritage Softail/ BMW K 1200 RS/Fireblade,Kawasaki GTR 1400...

Recent Profile Visitors

6,284 profile views
  1. Da. E o problema a lor. Moarte subita, fara avertismente A mea avea 26000 km, cu carte service.
  2. Cuzinetii in motor sunt problema. Cutia face figuri doar daca a fost data intensiv pe o roata iar oala,oala e "ambreiajul uscat" al Ondei. Km sunt clasicii km la care stagneaza toate motocicletele in Romania :)))
  3. Sunt prieten cu un prieten de familie. Familia a fost anuntata ca a aparut o filmare(probabil dashcam) si acum au o noua pista.
  4. Aparent a fost lovit in spate de catre un cocalar si aruncat pe contrasens. A aparut o filmare iar politia e pe urmele jigodiei care s-a facut nevazut.
  5. Coane, asta nu stie drumul spre Grecia. Eu l-am cumparat pe cel de 150cc. 2950 adus acasa. In Germania sunt peste tot. Nu stiu cine e acasa Dealer, desi, tu cred ca ai sta pe el ca pe un ponei :))
  6. Dupa cateva saptamani de prospectat piata, am ales sa-mi cumpar un People S 150 nou pentru a inlocui motocicleta/masina pe distante scurte si medii, asa ca am deschis acest topic pentru a avea un "colt" unde putem schimba sfaturi/opinii avand in vedere ca e un model "nou" pe piata scuterelor. Raportul pret/calitate a fost factorul decisiv. In doua saptamani e programata livrarea. Va urma.
  7. Cine vrea BMW plateste marca. Ce are special e display-ul LCD. Pretul Insa e la nivelul concurentei bicilindrice. Scuterul trebuie sa fie insa util. La pretul de mai sus ai optiunea de a cumpara un scuter ok nou( Kymco People S de ex) si pe langa el o motocicleta cu care sa periezi ego-ul de motociclist.
  8. Desi vremea nu e tocmai prielnica, am bifat ieri aproape 200 km la ghidonul GTR-ului. Am gasit indicatorul de treapta! :)) Dupa o tura mixta de viraje,pizza ,autostrada, si aproximativ 13 ore de la trezire (tura de dimineata), am ajuns acasa surprinzator de ok. Pe national cam trebuie sa stai cu ochii pe ceasuri, motorul reusind sa mascheze lejer viteze decent peste limita pierderii permisului. Pe viraje tine frumos trasa iar daca fortezi un pic nota, ea tine cu tine :)). Partea proasta e ca m-a facut sa-mi doresc si mai tare un ZZR 1400. Pana de curand ma uitam la ZZR ca la un tourer greoi. La cat de agil este Insa GTR-ul...Depasirile sunt fulminante iar in comparatie cu un Pan 1300, GT-ul e o racheta. Suprinzatoare a fost si intrarea pe autostrada in drum spre casa...La 190 kmh sta "stanca" iar turometrul indica 5500 din 10500 ture. Pana la 250 kmh a ajuns pe nerasuflate si eram departe vreo limita. Culmea, nici atunci nu arata semne de nervozitate. Consumul mixt aratat a fost 5.4...Nu stiu cat de real, asta imi arata insa pe bord. Toba Aftermarket ii da un ton aparte. Nu galagie, ci muzica buna.
  9. A fost initial 5500, redus la 5000 (negociabil). Am 1.70. Porcariile alea de scarite au fost atuncate imediat ce am ajuns acasa. Fostul prop avea probleme cu genunchii si a crezut ca scaritele sunt solutia ca sa n-o vanda. Pretul este rezultatul norocului intretaiat cu un strop de rabdare. In martie e planificat concediul din Italia...Vedem cum ne intelegem acolo si mai vedem :))
  10. GTR-ul este ceva mai confortabil decat concurenta japoneza. Pan-ul e catastrofa iar Yamaha e ceva mai slim si mai adunata. BMW-ul vine ca de obicei cu de toate. Eu cautam Insa initial un ZZR 1400 sau un ZX12/10 cu putini km. 4800 a fost. Are navigatie TomTom Sa cu gel Buloane originale Kawasaki..
  11. Bec, same old story :)) Plec sa cumpar cartofi si ma intorc cu rosii. Toate minusurile se trec in Plan B odata ce a pornit motorul. Am facut drumul Ulm- Nürnberg intr-o ora, pe o vreme mizerabila si chiar a fost fun. The Green Monster promite.
  12. Nu,din contra...Imi place insa sa cred ca sunt capabil sa raman obiectiv 36000 km.
  13. 2010+ e modelul cu Facelift. La 2007-2009 dormeau cativa ingineri :))
×
×
  • Create New...