Sari la conținut

razvan_gavan

INACTIV
  • Număr conținut

    172
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    razvan_gavan

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti, Romania
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Yamaha R1

Informații profil

  • Motociclete detinute
    TZR125 in 2 timpi, Fzr 250, ZZR400, Fzr 1000, Gpz 1100, Fzr 600, Lc4 si in final R1
  • Interests
    IT, Moto

razvan_gavan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Filmulete: O plimbarica prin Bucuresti: O mica filmare in parcare: Sunetul tobei si niste flacari:
  2. Multumesc pentru sfaturi. In primul rand, nu am pus ulei auto! Este ulei special pt moto. Nu stiu cat de bun este Mobil1 si probabil aici parerile sunt impartite cum sunt si la masini si la camioane. Motocicleta la un moment dat am lasat-o pe trotuar (erau 40 grade afara) si cand am coborat am realizat ca cricul intrase in asfalt si motocicleta s-a culcat pe partea stanga. La prima vedere scarita de pe stanga era un pic indoita. Zilele trecute am observat ca tija de la shimbator atingea de cadru in momentul in care se schimbam vitezele si avea tentinda sa nu schimbe ok. Dupa un pic de tweaking am reusit sa intrept scarita la pozitia initiala iar tija de la schimbator acum lucreaza perfect. La prima vedere se pare ca ar fi rezolvat problema, in sensul ca acum pot schimba vitezele super ok. Ca si un safety am sa verific si ambreajul si eventual sa schimb discurile si placa de presiune in cazul in care sunt uzate. Dpdv mecanic, am o experienta destul de sanatoasa si pot spune ca am diagnosticat corect in general probleme care le-am avut insa aici erau prea multi factori si prea multe variabile. Maneta de la abreaj mi-am reglat-o corect si cred ca debraierea se face ok. Dupa cum mi-ati spus si voi o sa fac o verificare tehnica la cineva care se loveste zi de zi de probleme de genul. Daca tot suntem la subiectul ulei, va rog sa-mi recomandati o marca si un indicativ recomandat pentru R1. Daca tot voi da ambreajul jos, va trebui sa schimb si uleiul. Ca tot vorbeam de expertii din Romania, ultimul la care am fost mi-a recomandat sa folosesc Dura Lube sau Metabond pe langa uleiul care il pun pentru ca este un motor de turatie si in cazul subtierii uleiului la cald, Dura Lube sau Metabond ar putea suplini si evita o frecare mecanica si uzura intre piesele motorului. Teoretic omul are dreptate, practic nu am auzit pe cineva sa foloseasca asa ceva la moto.... Merci
  3. Poti detalia un pic? Mesaj completat Filmulete: O plimbarica prin Bucuresti: O mica filmare in parcare: Sunetul tobei si niste flacari: Mesaj completat Inca unul:
  4. Pe pistonase si fata si spate (cel de langa manerul de frana si cel de pe bascula spate) scrie Brembo. Si placutele tot Brembo le-am pus.
  5. Am facut un pic de curatenie dupa 2 saptamani de ploaie Mesaj completat Niste poze
  6. 1. M-ati inteles gresit, cand ma refeream ca sunt putini care cunosc, am spus-o din proprie experienta. Am fost la 3-4 mecanici in bucuresti cu o problema la un Kawasaki si fiecare mi-a spus altceva, fiecare mi-a luat alti bani, alt timp pierdut si nici unu nu a rezolvat problema. De aceea am ramas cu un gust amar in gura. Nu sustin ca R1 ar fi vreun ozn, doamne fereste....dar avand in vedere ca nu e o problema tocmai simplu de rezolvat am preferat sa intreb. 2. Cablul este intins destul, in sensul ca si cand motorul este cald sau rece, el sta la fel de intins insa simtomele sunt diferite. O sa il dau jos in weekend si o sa-l ung cu ulei si o sa vad daca se schimba situatia. Referitor la ambreaj, nu stiu, chiar trebuie sa ma duc sa cer o parere, sa rog pe cineva sa faca un testdrive sa-mi spuna daca sunt eu dus cu capul. 3. Uleiul din motor este schimbat acum 1 luna, si a fost pus Mobil1, 15w50. Filtrul de ulei este schimbat si el, dar nu mai stiu ce marca e. Ce ulei ar fi recomandat pentru motor? Marca si vascozitate? Aici am primit pareri diferite si pana la urma am schimbat uleiul luandu-ma dupa una din recomandari. Cautand pe net, m-am lovit de aceasta explicatie: "If you read the manual you will notice it says to use Non-EC (energy conserving) oils only. This is what you should look for on the back of the oil bottle, it will not say Energy Conserving on the bottom. Because your motorcycle has a wet clutch, and is actually partially submerged in the oil, some say your clutch will slip. Debates rage on as to whether this is a needed concern, or just a marketing ploy playing on your fears, to get you to spend extra money for motorcycle specific oils." Mesaj completat Ieri am facut curatenie si mi-am uns lantul http://www.youtube.com/watch?v=gzQTlwgwaWc
  7. De ceva timp, am impresia ca ambreajul sau cutia mea de viteze has a mind of its own. Dimineata, motor rece, ulei rece plec si indiferent cum as merge schibarea vitezelor se intampla in conditii normale. In momentul in care se incalzeste, am impresia ca la schimbarea vitezelor totul este destul de mecanic si nu mai are nici un pic de finete. Am impresia ca totul este fier pe fier si schimbarea vitezelor trebuie facuta cu grija si fara sa fortez ceva. Sentimentul cel mai intalnit este intre vit 1 si 2, in sensul ca daca incerc sa schimb din 1 in 2 la 3000-4000 de ture, totul e ok, daca depasesc 4000 de ture cateodata trebuie sa fortez un pic ca sa schimbe in 2. In mers, in orice viteza, peste 7000 de ture incepe sa se tureze insa practic nu simt ca trage, e un fel de patinare. E posibil ca toate aceste problema sa provina din ambreaj? Unde ar trebui sa ma uit si la cine mi-ati recomanda sa merg in conditiile in care in Bucuresti sunt putini cunoscatori in domeniu... Motorul este un Yamaha R1 an 2000, varianta de 150cp. Multumesc anticipat
  8. Merci! Mesaj completat Am intentii foarte serioase sa particip la SBKRO si ma interesez ce investitii or fi necesare pentru a face din R1 un motor competitiv pe circuit. Impreuna cu 2 colegi de la servici si cu sponsorizarea sefului nostru ne gandeam sa ne infiintam un club si sa mergem si noi pe circuite pentru a ne antrena serios. Eu sincer nu prea vad R1 ca un motor bun pentru circuit, avand in vedere ca este puternic si greu de controlat pe curbe. Astept si alte opinii legate de subiect... Relativ la motor, momentan vreau sa-mi fac o revizie pe partea de frane - placute noi, furtune noi, schimbat lichidul de frana si as vrea sa ma uit si pe la ambreaj un pic insa nu prea stiu ce sa fac..poate imi dati un sfat. Pe parte de frane, acum o saptamana, la drum lung, am pus o frana mai violenta pe spate si mi-a explodat furtunul de frana (mentionez ca este racing furtunul, matisat cu metal, etc) si am cam prins frica de la eveniment sa nu patesc si pe fata acelasi lucru, drept urmare, voi schimba tot . Referitor la ambreaj, dupa ce se incalzeste am probleme la trecerea din viteza 1 in 2 doar la ture inalte.Daca schimb la 3000-5000 de ture intra ok in viteza. Oare ce ar trebui sa schimb, si eventual spre ce producator sa ma orientez? Nu am avut parte pana acum de schimbat ambreaj... Multumesc in avans pentru eventualele sfaturi. Mesaj completat Nimeni? Nimic?
  9. Nu are geamuri, dar are ESP Ms frumos
  10. Salutare, Am decis sa-mi prezint si eu troaca intr-un final... Sunt motociclist de pe la 16 ani, am inceput cu TZR125 in 2 timpi, Fzr 250, ZZR400, Fzr 1000, Gpz 1100, Fzr 600, Lc4 si in final R1. Este varianta de 150cp, nu are foarte multe modificari insa nici nu cred ca necesita. Frane Brembo fata-spate, toba carbon Leo-vince, semnale carbon, parbriz Puig si cam atat. Motocicleta a intrat in tara in 2008, a avut vreo 20.000km facuti in Germania si acum are vreo 28000. Nu este o motocicleta chiar de zi cu zi, insa ma duc in fiecare dimineata cu ea la servici si ma intorc seara. Se incinge destul de tare in Bucuresti prin traficul minunat, sta cam prost la handling prin partea de trafic masiv, are un loc de pasager cam facut la misto insa toate astea sunt compensate cand iesi la drum lung. Ca si performante inca sta in fata multor motoare de generatie noua. Am facut un test pe autostrada si am prins 290km/h destul de usor insa fara pasager. In rest, mananca benzina ca la balamuc, cam 7-10% in oras si 15% daca merg foarte sportiv. Autonomia la drum lung e undeva la 300km. Mai multe nu stiu ce sa zic, mai intrebati-ma si voi Un mic filmulet: si Poze
  11. Mie nu imi plac tobele de la ei. Sunt scumpe si nu au site. In rest sunt bune )) Glumesc, cumparati cu incredere! Se aud beton.
  12. Se pare ca toata lumea este la Ploiesti M-a oprit politia pe drum pentru radar....care nu l-a vazut nimeni.....si aveam 115km/h iar limita era de 50 ) riscam sa pierd permisul insa am dat peste niste politai de treaba, traiasca comisarul Simion si colegul lui.
  13. A 21-a: A se observa papagalii curiosi din jur
×
×
  • Creează nouă...