Sari la conținut

bogdano

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    olincabogdan

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bistrita,BN
  • Carnet moto din
    oct 2007
  • Numar Moto
    BN 81 BOG
  • Club
    nici unu inca

bogdano's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Aici ai incercat ? E piesa cu codul 28110ML4610 ?
  2. Nu stiu cum sunt la CB400N dar atasez niste poze , in prima se vede profilu si in a doua "stricaciunea"
  3. Am schimbat si eu semeringurile si vreau sa schimb si garniturile anti-praf, dar nu stiu care cod sa comand din catalogul de la louis pagina 1033 in colt dreapta jos. Ma puteti ajuta cu un cod ? http://www.louis.de/_105782d221ce25762b28c...08/pdf/1033.pdf
  4. In primul rand mersi de raspuns. Sa le luam pe rand. Am tras de cateva ori de maneta de acceleratie ininte de pornire si nu are nici un efect. Folosesc socul la pornire dar nu inteleg la ce "surub de soc" te referi. Cand actionez parghia de la manerul stang se ridica supapele de soc. Carburatoarele sunt curatate si rezervorul la fel. Problema mea cred ca vine de la jigloarele din carburator, alea pe care "urca" benzina, nu stiu cum trebuie alea sa fie de stranse. In manual spune ca inainte de a le desface se strang prima data si se tine minte la montarea inapoi cate ture au fost stranse/desfacute.Sper sa intelegi ce vreau sa zic.Eu le-am desfacut direct ca nu stiam de reglaje , le-am curatat si le-am strans de tot inapoi , cum nu trebuie si acum trebuie sa le desfac un anumit numar de ture pe care nu-l stiu. La surubele de sub carburator stiu ca trebuie 2 ture si 1/2 destranse ,conform manualului. Maine o sa desfac carburatorul si o sa incerc sa desfac jigloarele cate 2 ture si apoi sa incerc sa vad cum porneste. Mersi si numai bine ! --- Mesaj completat în 13 Aug 2007 08:31 ------------- Salut ! Ura merge ! Am desfacut carburatoarele din nou si am desfundat jigloarele de relanti - de acolo era problema cu pornirea la rece si cu turatia crescuta la relanti. Acuma e mai bine decat inainte dar totusi trebuie sa o duc la sincronizat carburatoarele si mi se pare ca are o bataie in motor in partea stanga jos (la cutie ?) nu stiu unde. De urcat in ture urca , am fost si in poligon (am impins-o pana acolo si nu e usoara) la plimbare doar cu 1 si a 2 si imi place cum merge. Trebuie sa ma stapanesc pana am permisu sa ma dau prin poligon doar . Doua intrebari : - am inteles ca trebuie sa aiba ceva furtune de la carburator pentru preaplin, a mea nu are si vreau sa stiu pot sa-i pun furtun de aer cumparat de la un magazin de acvarii-pesti sau trebuie ceva mai special ? - am un furtun care vine de la un T din plastic dintre carburatoare din partea de sus in fata (asemanator cu cel de la alimentarea cu benzina din rezervor) si nu stiu daca trebuie conectat undeva. Am gsit o poza cu un carburator pe ebay http://cgi.ebay.de/Honda-CB-450-Vergaser_W...bayphotohosting furtunul care merge in jos in pozele 1 si 2 . Trebuie conectat undeva ? In manual nu l-am vazut si cand am invartit carburatorul cum l-am luat jos de pe motocicleta a curs benzina prin el. Mersi anticipat de raspunsuri ! Numai BINE...
  5. o sa mai studiez sectiunea respectiva , am inteles cu relantiu la 1200 , problema e ca porneste foarte greu , doar daca dau cu spray prin filtru de aer porneste , scanteie la bujii are , problema e de la alimentare cu benzina. La a ta se umple filtru de benzina dintre rezervor si carburator cu benzina , ca la mine sta cam la jumate ? In carburator am benzina deoarece daca deschid surubele alea de sub carburatoare incepe sa curga benzina. Mai citesc prin manual ,cat despre consum nu pot sa spun nimic ca nu pot merge cu ea , nu am nici A-ul si nu e nici inmatriculata inca .
  6. Sa-ti fie de folos !! De consumul de ulei nu stiu nimic inca , eu am pus Valvoline Dura Blend 4T SAE10W-40 (http://www.piese-volvo.ro/catalog/popup_image.php/pID/33) . Eu am ceva probleme cu reglarea carburatorului si nu sta la relantii, acuma e relantiu pe la 2500-3000 iar daca inchid socu moare in cateva secunde... trebuie sa gasesc un mecanic sa o consulte....ceva sfaturi in legatura cu reglarea carburatorului ar fi binevenite ? Numai bine !
  7. Salut , am schimbat filtru si uleiul , am fost cam ocupat in ultima vreme (cu vre-o doua nunti in deplasare si o licenta) si acum sper sa-mi mai fac timp sa ma mai ocup de motor si de cat A. Manualul e in sectiunea upload pe ftp-ul motohub1.no-ip.info user : manuals parola : manuals HondaCb350_450sEngleza.rar Numai bine !
  8. Mersi...o sa am grija , dar pana cand o sa ma plimb cu ea o sa mai treaca ceva timp. Azi am terminat de curatat carburatoarele (o ramas ceva benzina in ele de la vechiul proprietar) si as vrea sa-i schimb uleiul. Daca puteti sa-mi dati ceva sfaturi cum sa fac m-ati ajuta. Am manualul in engleza dar sunt nelamurit in privinta radiatorului de racire, trebuie sa-l dau jos ? Va salut cu respect si asfalt uscat ! Bogdan
  9. Salut , de curand am si eu una ca a ta (87), a cam stat saracuta intr-un garaj nefolosita ceva timp si trebuie putin pusa la punct, i-am dus rezervorul la curatat si zilele astea o sa ma apuc s-o bibilesc putin.... PS: fiti ingaduitori e primul post
×
×
  • Creează nouă...