Sari la conținut

ViorelX

Membru
  • Număr conținut

    134
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    IJ
  • Numar Moto
    BV 90 EPF
  • Club
    Solitar

ViorelX's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Asa cum am zis si ieri, s-a discutat mult si fara rost si nu s-au precizat amanunte esentiale despre imprejurari si nu s-a facut cunoscuta nici concluzia politiei. Si cum de nu comenteaza chiar impricinatul, ca sa ne invete personal sa nu repetam greseala lui?
  2. Nu-i chiar corect ce spune Kollar. Ai postat ieri regulamentul privind animalele pe drumurile publice, mai citeste-l cu atentie. Satul Varias e strabatut de DJ692. Dar putea sa fie DN, nu conteaza. Daca vacile n-au traversat prin loc nepermis, vina este exclusiv a motociclistului, care trebuia sa circule sub 50km/h si sa reduca viteza la intersectii. » Post actualizat in 11 Dec 2015 11:09 Bine, e si vacarul vinovat ca nu a mers in fata vacilor.
  3. Imi pare rau de tine. Sper ca acum esti bine si iti doresc sa nu ti se mai intample accidente. Si stati linistiti, ca ma retrag, nu pierd eu prea multa vreme pe forumul asta, doar din cand in cand.
  4. Ce sa zic? L-ai vatamat si pe cainele ala, nu doar pe tine. Politia te sanctioneaza in orice accident, chiar si daca te-ai pagubit numai pe tine sau chiar daca ai avut ghinion. Vaci pe DN? Aici era vorba de vaci in traversarea unui drum intr-un sat. E cu totul altceva, chiar daca acel drum o fi un DN. S-a discutat mult si fara rost si tot nu stim parerea politiei. Indiferent ca unora li se pare irelevanta. Pe alt forum niste cocalari si pitipoance se plangeau ca pe drumul recent asfaltat de pe platoul Bucegilor se intalnesc animale. Pai ce dracu ar vrea? Aia e zona pastorala din timpuri stravechi. » Post actualizat in 10 Dec 2015 16:33 Eu zic ca politistul a fost de treaba. Din punctul de vedere al omului legii esti vinovat. Chiar daca zici ca ai avut ghinion si a sarit cainele la tine, trebuia sa fii in stare sa eviti accidentul.
  5. @eFu' Felicitari pt postul de mai sus + actualizarea de la final. Ce bine ar fi daca n-ar mai circula cei care nu sunt de acord cu aceste lucruri. Iar comentariile despre accidente ar fi bine sa se rezume la: -informatii obiective si complete despre cum s-a intamplat accidentul -concluzia politiei -ce trebuie sa facem ca sa nu repetam un astfel de accident Atat si nimic altceva.
  6. M-am exprimat corect. E vorba de regulamentul de aplicare a codului rutier. Cel mai probabil tu esti cel fara permis, sau cu permisul obtinut degeaba.
  7. N-am patit niciodata nimic. Intotdeauna am fost atent, poate si norocos... Am circulat f mult in zone rurale. S-au mai repezit si la mine caini. Am incetinit, i-am alungat si am mers mai departe.
  8. @Kollar, Dragut din partea ta ca ai postat regulamentul respectiv. In cazul de fata e vorba de o simpla traversare a drumului de catre o turma cu vacar, intr-un sat, nu intr-un oras sau municipiu. Nu stiu daca a traversat prin loc permis sau nepermis, nu vad nicaieri aceasta informatie. N-a postat nimeni care a fost concluzia politiei. Asta ar fi fost mult mai important decat parerile tuturor imaturilor si frustratilor.
  9. Este pe aici vreunul care se pricepe sa gandeasca? Ar fi mult mai important sa se posteze si care a fost parerea politiei in privinta acestui accident.
  10. @Kollar, Daca vrei sa nu intalnesti animale pe drumuri stai mai bine la tine in 'Bucale'. Vacile alea hranesc oameni. Motociclistul ala poate ca doar ardea gazul de pomana, doar pt propria lui placere. Nu e interzisa traversarea drumurilor de catre turmele de animale. De aia si sunt indicatoare de avertizare, iar noi trebuie sa fim atenti si sa respectam regimul de viteza.
  11. Uite de aia trebuie sa respectam limita de viteza in localitati. Orice se poate intampla. In sate sunt animale. Cand n-o sa mai fie animale in sate va fi rau!!! Eu de multe ori circul cu motocicleta sau masina prin sate si nimeresc seara cand se intoarce ciurda. Sunt atent, reduc viteza, astept, nu ma enervez si niciodata nu mi s-a intamplat nimic. Si nu trebuie sa ne ferim doar de vaci. Trebuie sa conducem in asa fel incat sa putem evita si arici sau veverite, care pot fi pe orice drum. Cand o sa inteleaga asta toata lumea? » Post actualizat in 08 Dec 2015 18:01 Da, e consumata, dar invataturile raman actuale, mereu de acum incolo.
  12. Prostesc accidentul. Vacile n-au aparut brusc pe carosabil, ele n-au venit in galop. Viteza motociclistului mi se pare f mare, dar, chiar daca din imagini e greu sa apreciezi distante si viteze, un lucru e cert: au trecut cel putin 3 sec de cand vacile au atins carosabilul pana in momentul impactului. Ele inca nu ajunsesera la axul drumului. Puteau fi ocolite, ca de pe contrasens nu venea nimeni. El doar a franat in ultimul moment. Cu asa reactie slaba poate ca era incepator si lipsit de experienta. Dar atunci de ce nu avea viteza mult mai mica? Oricum nu trebuia sa depaseasca 50km/h, indiferent de nivelul de experienta.
  13. Cu totul intamplator am mai intrat pe forumul asta dupa o lunga absenta. Stati linistiti, ca nu mi s-a stricat motocicleta de la prea multe detonatii. Am circulat cu ea pana in toamna din 2009, apoi am pus-o in garaj si acolo a ramas, de 5 ani neatinsa, fiindca intre timp mi-am gasit alte preocupari si n-am mai avut timp de ea. Dupa atatia ani am si uitat ca-mi curgea carburatorul si ca mi-am facut atatea probleme din cauza asta. Nu, n-am fost pana acum la nici o intalnire moto, nu-s amator de asemenea evenimente, n-am spirit de gasca si nici nu ma intereseaza petrecerile la gratare, mici si bere. Ma bucur insa ca la ora actuala inca mai prezinta interes motocicletele asa zis comuniste, inca se pare ca se mai gasesc piese si sper ca voi gasi si eu pt a mea daca voi avea nevoie, atunci cand voi avea din nou timp de ea. Mult succes!
  14. Am facut si eu in 2007 (deja multi ani de atunci) o lucrare la instalatia electrica a motocicletei mele in care am prevazut si un sistem de martori luminosi si acustici pt semnalizare. In loc de buzzer am folosit chiar claxonul. Cand semnalizam, claxonul dadea un sunet scurt si se aprindea in bord un LED pt stanga si alt LED pt dreapta, dar asta numai daca ambele becuri de semnalizare (fata si spate) se aprindeau. Daca doar unul era ars, nu mi se aprindea LED-ul si nici claxonul nu-mi dadea nici un sunet. Atasez imagini cu ce am facut atunci, doar asa, ca pe niste curiozitati: Atunci eram incepator intr-ale electronicii si montajul avea o hiba: nu era bine protejat la parazitii de la aprindere, asa ca adesea martorii mergeau aiurea. Se intampla ca atunci cand semnalizam claxonul urla ca nebunul, suparand pe cate unii pe care ii depaseam. In mod normal, claxonul trebuia sa dea doar un sunet scurt, discret, placut, in ritmul semnalizarii, pe care sa-l aud doar eu. Functiona corect cu motorul oprit sau daca motorul functiona intr-un regim cu ardere optima, cand energia scanteii se transfera complet si paraziti erau mai putini. Am in proiect sa refac pe baze noi montajele facute atunci, dar n-am mai avut timp de motocicleta si au mai trecut niste ani de cand n-am mai circulat cu ea.
  15. Da, am zis ca probabil daca avansul e prea mare aud un zgomot ca de nisip macinat intre rotile dintate (desi o fi doar o senzatie falsa ca zgomotul vine de la cutia de viteze) In plus se simte ca motorul trage greu. Daca avansul e prea mic, de asemenea se simte ca motoryul n-are putere destula. Daca avansul e optim motorul are un sunet placut. Dar astea nu-s decat senzatii subiective. Ma intereseaza modalitati obiective de a detecta cand avansul e prea mic sau prea mare. Vreau sa se discute despre astfel de senzori, tot ce se stie.
×
×
  • Creează nouă...