-
Număr conținut
50 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
razvan2k4@yahoo.com
Profil
-
Carnet moto din
not yet
-
Numar Moto
GJ 42 03
-
Club
Politia Rutiera
razvan2k4's Achievements
Newbie (1/14)
-
Apa distilata daca vrei sa-l intretii
- 4.229 răspunsuri
-
Nu e ! Miroase ca depunerea de la "gura" tobei.
- 4.229 răspunsuri
-
Iar probleme. Am desfacut cutia la transmisie sa schimb cureaua. Am niste probleme cu racirea la el si cea mai posibila cauza ar fi garnitura de chiuloasa (rasufla). Ok , revin la ideea principala . Dupa ce am desfacut , am observat depuneri de carbon sau ce-o fi pe peretii transmisiei...atunci mi-am dat seama ca intrau gaze de la motor in cutia de la transmisie !!! . Asta cred eu ca se intampla .... Pun o poza sa va dati cu parerile . Daca este chiloasa planuiesc sa schimb setul motor , deoarece nu stiu exact ce model de cilindru am pe el ca sa schimb doar garnitura. PS: Ma scuzati daca m-am exprimat gresit ...
- 4.229 răspunsuri
-
- 4.229 răspunsuri
-
Nu pot sa inteleg . Mergea bine mersi , si hop se strica asa instantaneu. Ma duc sa vad care-i treaba .
- 4.229 răspunsuri
-
Salutare ! Am si eu o problema la scuter . Mergeam intr-o zi cu el , si dupa vreo 10 minute de mers am oprit la un magazin sa cumpar ceva . Dupa ce iau ce-mi trebuia , ma urc pe el , il pornesc , accelerez sa plec si........nimic ! Se tura pur si simplu fara sa se miste roata...ca si cum ar fi "scos din viteza" . Ma dau jos , ma uit la cutia de la transmisie si aud un zgomot ciudat . Pornesc , opresc , tot asa. L-am dus de coarne pana acasa . Ce poate sa fie ?
- 4.229 răspunsuri
-
Salutare !Sunt novacean mandru , locuiesc pe malul mandrului si mizerabilului rau Gilort , am doar 16 ani , ma propulsez pe ici pe colo cu 49 cm3 , consider ca am cea mai aratoasa "mobra" din zona "laugh" , sunt tare mandru de ea. Revin maine cu poze.
-
Ok... Dupa "studii" si "teste" seculare care au durat 1 saptamana ..... Am ajuns la concluzia ca ori e de vina garnitura de chiuloasa ori termostatul. Prima intrebare : Daca iau garnitura de chiuloasa originiala pt. Aerox , merge montata pe setul de 70 cm3 ? A doua intrebare : Daca scot termostatul , ce trebuie sa verific la el ? (Nu am mai vazut un termostat , stiu doar ca e o valva.)
-
Nu m-as complica cu senzori si alte chestii,e de ajuns sa le pornesc si opresc de la intrerupator.Le-am legat in paralel la baterie. Cat despre prindere , o sa tin cont de sfaturile voastre. Multumesc !
-
Iata rezultatul : Acum despre el ... Coolerele sunt lipite cu Picatura ( nu am avut nici o alta idee despre cum sa le prind , poate imi dati alta idee) , dar sunt foarte bine fixate. O sa va intrebati de ce coolerul de sus nu e pus in colt ... pai nu mai puteam pune masca inapoi. Nu arata foarte estetic (fara masca , in schimb cu masca sunt greu de obeservat), dar ceea ce conteaza cel mai mult e faptul ca FUNCTIONEAZA . Mi-au intrecut toate asteptarile . Dupa aprox. 1 ora de mers de colo colo , temperatura a ramas constanta! Urmeaza sa vad ce se intampla cand urca pe coasta. Pacat ca nu e radiatorul putin mai lat (as fi pus 4 coolere ) . Coolerele sunt luate din 2 surse de calculator vechi , am luat deasemenea si un intrerupator tot de acolo. Astept pareri si sfaturi noi !
-
Ok.In primul rand explicati-mi in ce sens sa verific termostatul si in al 2-lea rand aratati-mi pe o poza unde se afla exact. Am gasit un cooler de PC . Ma duc acum sa vad ce rezolv . Revin deseara cu stiri
-
Trebuie sa ma duc la service . Mi-e frica ca nu-l pot monta la loc dupa ce-l desfac . Intre timp o sa caut un ventilator , poate o termocupla de dacie ( nu stiu daca incape).
-
Scuterul l-am cumparat modificat si nu se incalzea asa! E recenta treaba . Vara trecuta am mers 18 km spre o statiune montana ( Ranca ) unde e mult urcus (de la 800 m la 1500 m altitudine ) , fara ca temperatura sa treaca de 70 de grade. Am gasit intr-un post anterior asta . Are vreo legatura?
-
Salutare din nou . Iar vin cu probleme... Deci am un Yamaha Aerox si in ultimul timp , dupa 20 de minute de mers (normal) temperatura ajunge aproape de 100. Nu stiu ce sa-i mai fac. Are apa in bidon , am aerisit sistemul de n ori , am curatat radiatorul , pompa de apa merge cum trebuie. Daca pun mana la "gurile" de aer , iese caldura multa (semn ca racirea se face) . Am pus mai jos un paragraf din manualul de aerox . Vreau sa stiu care ar fi cele mai uzuale cauze , deoarece nu vreau sa iau le iau pe toate la rand . Nu am timpul si nici indemanarea necesare. Specific ca am set de 80 cm3 , toba sport , filtru de aer sport , etc.
-
Deci se invarte,se aude un tzac ,apoi parca il opreste ceva sa se invarta vreo 2 sec apoi iar tzac. Cand e rece , daca il tin apasat vreo 20-30 sec porneste pana la urma. Cand e cald tot asa greu porneste sa zic vreo 10 sec. Am observat o chestie...Daca dau la pedala , incet, incat sa nu porneasca, si duc pedala pana jos , apoi dau la buton , porneste instantaneu!intr-o secunda, nici atat cred. O sa incerc maine cu alta baterie