Sari la conținut

razvan2k4

INACTIV
  • Număr conținut

    50
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    razvan2k4@yahoo.com

Profil

  • Carnet moto din
    not yet
  • Numar Moto
    GJ 42 03
  • Club
    Politia Rutiera

razvan2k4's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu e ! Miroase ca depunerea de la "gura" tobei.
  2. Iar probleme. Am desfacut cutia la transmisie sa schimb cureaua. Am niste probleme cu racirea la el si cea mai posibila cauza ar fi garnitura de chiuloasa (rasufla). Ok , revin la ideea principala . Dupa ce am desfacut , am observat depuneri de carbon sau ce-o fi pe peretii transmisiei...atunci mi-am dat seama ca intrau gaze de la motor in cutia de la transmisie !!! . Asta cred eu ca se intampla .... Pun o poza sa va dati cu parerile . Daca este chiloasa planuiesc sa schimb setul motor , deoarece nu stiu exact ce model de cilindru am pe el ca sa schimb doar garnitura. PS: Ma scuzati daca m-am exprimat gresit ...
  3. Nu pot sa inteleg . Mergea bine mersi , si hop se strica asa instantaneu. Ma duc sa vad care-i treaba .
  4. Salutare ! Am si eu o problema la scuter . Mergeam intr-o zi cu el , si dupa vreo 10 minute de mers am oprit la un magazin sa cumpar ceva . Dupa ce iau ce-mi trebuia , ma urc pe el , il pornesc , accelerez sa plec si........nimic ! Se tura pur si simplu fara sa se miste roata...ca si cum ar fi "scos din viteza" . Ma dau jos , ma uit la cutia de la transmisie si aud un zgomot ciudat . Pornesc , opresc , tot asa. L-am dus de coarne pana acasa . Ce poate sa fie ?
  5. razvan2k4

    Prezentati-va!

    Salutare !Sunt novacean mandru , locuiesc pe malul mandrului si mizerabilului rau Gilort , am doar 16 ani , ma propulsez pe ici pe colo cu 49 cm3 , consider ca am cea mai aratoasa "mobra" din zona "laugh" , sunt tare mandru de ea. Revin maine cu poze.
  6. Ok... Dupa "studii" si "teste" seculare care au durat 1 saptamana ..... Am ajuns la concluzia ca ori e de vina garnitura de chiuloasa ori termostatul. Prima intrebare : Daca iau garnitura de chiuloasa originiala pt. Aerox , merge montata pe setul de 70 cm3 ? A doua intrebare : Daca scot termostatul , ce trebuie sa verific la el ? (Nu am mai vazut un termostat , stiu doar ca e o valva.)
  7. Nu m-as complica cu senzori si alte chestii,e de ajuns sa le pornesc si opresc de la intrerupator.Le-am legat in paralel la baterie. Cat despre prindere , o sa tin cont de sfaturile voastre. Multumesc !
  8. Iata rezultatul : Acum despre el ... Coolerele sunt lipite cu Picatura ( nu am avut nici o alta idee despre cum sa le prind , poate imi dati alta idee) , dar sunt foarte bine fixate. O sa va intrebati de ce coolerul de sus nu e pus in colt ... pai nu mai puteam pune masca inapoi. Nu arata foarte estetic (fara masca , in schimb cu masca sunt greu de obeservat), dar ceea ce conteaza cel mai mult e faptul ca FUNCTIONEAZA . Mi-au intrecut toate asteptarile . Dupa aprox. 1 ora de mers de colo colo , temperatura a ramas constanta! Urmeaza sa vad ce se intampla cand urca pe coasta. Pacat ca nu e radiatorul putin mai lat (as fi pus 4 coolere ) . Coolerele sunt luate din 2 surse de calculator vechi , am luat deasemenea si un intrerupator tot de acolo. Astept pareri si sfaturi noi !
  9. Ok.In primul rand explicati-mi in ce sens sa verific termostatul si in al 2-lea rand aratati-mi pe o poza unde se afla exact. Am gasit un cooler de PC . Ma duc acum sa vad ce rezolv . Revin deseara cu stiri
  10. Trebuie sa ma duc la service . Mi-e frica ca nu-l pot monta la loc dupa ce-l desfac . Intre timp o sa caut un ventilator , poate o termocupla de dacie ( nu stiu daca incape).
  11. Scuterul l-am cumparat modificat si nu se incalzea asa! E recenta treaba . Vara trecuta am mers 18 km spre o statiune montana ( Ranca ) unde e mult urcus (de la 800 m la 1500 m altitudine ) , fara ca temperatura sa treaca de 70 de grade. Am gasit intr-un post anterior asta . Are vreo legatura?
  12. Salutare din nou . Iar vin cu probleme... Deci am un Yamaha Aerox si in ultimul timp , dupa 20 de minute de mers (normal) temperatura ajunge aproape de 100. Nu stiu ce sa-i mai fac. Are apa in bidon , am aerisit sistemul de n ori , am curatat radiatorul , pompa de apa merge cum trebuie. Daca pun mana la "gurile" de aer , iese caldura multa (semn ca racirea se face) . Am pus mai jos un paragraf din manualul de aerox . Vreau sa stiu care ar fi cele mai uzuale cauze , deoarece nu vreau sa iau le iau pe toate la rand . Nu am timpul si nici indemanarea necesare. Specific ca am set de 80 cm3 , toba sport , filtru de aer sport , etc.
  13. Deci se invarte,se aude un tzac ,apoi parca il opreste ceva sa se invarta vreo 2 sec apoi iar tzac. Cand e rece , daca il tin apasat vreo 20-30 sec porneste pana la urma. Cand e cald tot asa greu porneste sa zic vreo 10 sec. Am observat o chestie...Daca dau la pedala , incet, incat sa nu porneasca, si duc pedala pana jos , apoi dau la buton , porneste instantaneu!intr-o secunda, nici atat cred. O sa incerc maine cu alta baterie
×
×
  • Creează nouă...