Sari la conținut

elf_away

Membru
  • Număr conținut

    806
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.firemotorsport.ro
  • Yahoo
    andrei1303

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    B 99 RSS / B 75619
  • Club
    FireMotorSport

elf_away's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu stiu exact de unde s-a ajuns la concluzia asta .. dar NU.. NU NE OCUPAM CU IT. Ne ocupam cu tot ce inseamna DOMENIUL MOTO !!! Intradevar, site-ul nu merge pentru ca este in constructie. Daca aveti curiozitatea sa intrati pe http://www.elfworkshop.ro veti vedea ca pregatim primul magazin cu adevarat online din Romania in domeniul moto. Detalii de contact gasiti pe site. O zi buna tuturor !
  2. NU a pierdut timpul .. A invatat ceva .. Acum intelegi Cobraart ce iti spuneam pe forumul vecin referitor la suportul de numar ?
  3. De ce nu iti iei direct tobe pentru motocicleta ta ? sau daca vrei doar pentru sunet .. de ce nu iti iei doar finalul ( X 2 )
  4. Aprilia RS Limitata .. inseamna o aprilia .. RS .. de 125 .. limitata .. fara nimic schimbat .. ca asa stiu si eu ce se poate face la ea ..
  5. Eu personal nu stiu cum ajungeti voi la 170 cu un Rs limitat .. Am Rs delimitat .. si maxim 150 ... Sau poate aveti voi doar vreo 20 de kg ?
  6. trebuie sa te duci pe cablu in jos .. pornind de la mansonul de acceleratie .. pana ajungi la o cutiuta rotunda .. de unde pleaca alte doua cabluri .. unul in carburator si unul in cutia de viteze pentru ulei .. E posibil sa se fi spart aceasta cutiuta ..
  7. E posibil urmatorul lucru : Ambielajul ( Vibrochen sau arbore cotit ) sa fie stramb .. se sparg rulmentii, bucati din rulmenti ajung in capul pistonului .. si se sgarie camasa si apar niste gaurele in capul pistonului .. Exact asta mi s a intamplat .. Am schimbat ambielajul si totul e ok .. chestia e ca am avut noroc .. pistonul are gaurele in cap .. dar cilindrul e OK ..
  8. Stiu ca e greu .. dar cu timpul poate o sa intelegi ..
  9. Si cam cat vrei sa te tina ? vreo 50.000 km ?? motoarele mici sunt ca sa inveti pe ele .. ca sa nu ti rupi gatul pe un r1 sau k5 .. si nu trebuie facut motorul la 10.000 .. .. poate decat la cele second .. care au fost intretinute prost ..
  10. in primul rand corect e elf_away .. in al doilea rand .. te rog sa ti revizuiesti limbajul .. in al treilea rand .. eu personal nu am zis ca un tip de motocicleta e mai tare decat alta .. am sustinut doar ca motoarele in 2t sunt net superioare celor in 4 timpi .. ( aici am scris o prostie cu fiabilitatea de care nu mi am dat seama .. .. later edit ) sa ti dau si alte argumente .. Motorul in 2t este mult mai usor decat cel in 4t .. este mult mai simplu si dezvolta putere mult mai mare .. PS: inca o data iti reamintesc .. te rog revizuieste ti atitudinea .. cu atitudinea asta nu cred ca eu dau dovata de mIRC .. ci tu ..
  11. Eu cred ca ai citit cam mult pe net .. problema e ca nu ai citit unde trebuie .. Delimitarea nu costa cateva sute de euro .. costa cam 1.000.000 lei vechi .. adica 25 de euro .. poate chiar mai putin .. In nici un caz cbr un nu se aseamana la acceleratie cu un 2t .. nici pe departe .. Nici macar atunci cand 2t este limitat .. Si la 2t exista upgrade uri .. Apropo .. modelul de curse folosit de honda .. este tot in 2t ... Honda RS .. Asa ca inainte sa arunci vorbe, documenteaza te ..
  12. Poti sa setezi la cat sa stea relanti-ul .. deci nu e nici o problema .. Poti sa l pui si la 5000 de ture
  13. Vad ca tot inviti lumea la trasee, dar invitatia mea nu o vezi .. asa ca o repet .. Cand vrei .. Pe circuit la tunari PS: Echipament obligatoriu
  14. Eu nu inteleg de ce dati atentie acestor posturi ..
×
×
  • Creează nouă...