Jump to content

unnamed

Super Membru
  • Content Count

    2,605
  • Joined

  • Last visited

About unnamed

  • Rank
    RUNNING FREE

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    A1 din 2005; A din 2007
  • Motocicleta
    KTM 1190 Adventure, Honda NTV 650 Revere
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Peugeot Speedfight2 50, Piaggio Vespa ET4 125, Cagiva Planet 125, Aprilia RS 125 '99, Honda NSR 125, Aprilia RS 125 '03, Aprilia RS 125 '99, Honda NTV 650 Revere, KTM 1190 Adventure, Husqvarna FE 350

Recent Profile Visitors

1,620 profile views
  1. Eu va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi! Spor la facut planuri!
  2. - magari maidanezi in Azrou - statuia leului din din Ifran, cica o reprezentare a ultimului leu berber salbatic din Maroc - franta, elvetia? - Meknes - patania cu albina - de pe drum, am reusit sa prind o poza buna si cu unul din numeroasele camioane africane pline ochi de ne miram cum de nu se rastoarna - Volubilis - drumul secundar intre Volubilis si N4 care ducea in Fes - mai putin si cadea pe noi - un hotel linistit departe de medina din Fes a fost fix ce aveam nevoie + bere - jurnalul zilei Ziua 17 Am inceput ziua cu ce voiam sa vedem in Fes: Dar al-Makhzen, Madrasa Bou Ina
  3. Ziua 13 Planul principal era sa urcam pe drumul R704 si apoi in localitatea Agoudal sa facem dreapta pe R703 pana inapoi pe drumul principal N10. Citisem ca cele doua drumuri ofera peisaje spectaculoase si ca nu trebuie ratate, insa planul nu a mers chiar asa. Dimineata am aruncat un ochi la Kasbah Amridil de langa Skoura si apoi am mers putin pe Rose Valley, vale aflata intre Kalaat M'Gouna si Agoulzi (desi frumos, se pare ca nu era chiar sezonul trandafirilor). Inainte sa intram in munti, ne-am facut plinurile (atat motorului cat si noua cu un fast food si cafele) si ca bonus, benz
  4. Ziua 12 Dupa un mic dejun ceva mai european de data asta si care ne-a prins foarte bine, am pornit sa exploram la pas Marrakeshul pentru urmatoarele ore: Saadian Tombs, Medresa Ben Youssef (care se afla in renovare), celebra piata Jemaa el-Fnaa (cica cea mai aglomerata din Africa si parte a patrimoniului cultural imaterial UNESCO datorita activitatilor din piata - de la serpi dansatori, maimute, dansuri, standuri de mancare, etc.), Moscheea Kutubiyya (doar prin afara pentru ca, la fel ca si majoritatea moscheilor acteive din Maroc, necredinciosii nu au acces in interior), Palatul El Badii
  5. Multumesc! Da, si eu citisem ca acum cativa ani s-a prabusit un arc... pacat, speram ca macar cele ramase sa stea in picioare cat mai mult.
  6. Ziua 10 Dupa micul dejun pe terasa, (bun, dar de care paaarca parca incepeam sa ne saturam pentru ca peste tot era cam la fel: un fel de lipii la cuptor (preferatele mele de altfel), miere, unt, gem, cafea sau ceai - de data asta si oua, lucru care se intampla rar), cu o priveliste foarte frumoasa in schimb, am plecat in cautarea unor roci vopsite in rosu care se pare ca erau o atractie locala. Dupa ce am facut putin off-road si nu mai intelegeam pe unde trebuia sa o luam, am renuntat la ele, si ne-am indreptat spre casa traditionala berbera despre care citisem tot asa ca e ceva de vazut
  7. Ziua 8 Dimineata (in fine, cand am reusit sa pornim), am incercat sa bifam cateva lucruri din Rabat: Madrasa Abu al-Hasan din Sale, turnul Hassan, Mausoleul Mohammed al V-lea (destul de impresionant, cu garzi, babe venite in pelerinaj, turisti si un nene care citea in continuu din Coran) si Kasbahua (cetatea). Ne-am continuat drumul pe autostrada cu care ne obisnuisem deja pana la Casablanca: piata Mohammed al V-lea (deja ne dam seama ca fostul sultan si rege al Marocului era destul de venerat de oameni, sau cel putin de autoritati), catedrala din Casablanca (sau Biserica Inimii Sacre) -
  8. Ziua 7 De dimineata, situatia se prezenta diferit, era alta atmosfera, alta lume pe strada, copii care se duceau la scoala, femei la cumparaturi, parca toti nebunii din timpul noptii disparusera. Am facut o scurta plimbare cu gandul sa iau o cartela sim (daca foloseam cartelele noastre pentru net, trebuia sa scoatem 8 Euro/mega (!)) - ceea ce nu am gasit din pacate si sa schimb niste USD in Dirhami. Am facut asta la o banca, foarte civilizat, am primit bancnote mici - de 20 si 50 si doar cateva de 200 (asa cum citisem ca e bine sa primesti pentru ca pentru cele mari va spune lumea ca nu a
  9. In mare parte da Din pacate nu am ajuns pana la Plaje Blanche, cel mai in sud pe coasta am fost in Sidi Ifni si in sud-est, intr-adevar, pana la dunele din Sahara Cat de curand revin si cu restul excursiei
  10. Ziua 3 Dupa ce ne-am urnit, dupa un drum scurt, am ajuns in Granada unde aveam pe lista celebrul Alhambra. Am avut o mica dezamagire cand am aflat ca pentru ziua aia nu mai erau bilete la vanzare asa ca am reusit sa vedem doar zona gratuita care insa tot a fost foarte frumoasa. Cu toate astea, mi se pare foarte ok cum procedeaza: limitarea vizitatorilor! Altfel, se poate ajunge la situatia pe care o avem noi la Bran sau Peles unde vizitatorii se calca in picioare si vizita se transforma intr-o experienta neplacuta. Asa ca daca aveti Alhambra in plan, e bine sa luati biletele online, din t
  11. Da, foarte plauzibil sa fie asta media. Si undeva la sub 300 km/zi. Am avut zile si cu 100 km, am avut si cu 900. Ziua 0 Pregatirile pentru toata treaba au inceput, evident, cu multe luni inainte si aici pot sa includ: completarea echipamentului (ne-am gandit ca ne-ar fi utile niste geci super aerisite de vara, casca noua, etc.), informarea (on line) despre ce avea sa ne astepte si ce putem sa vedem, biletele de avion Bucuresti - Malaga si retur, gasirea unui transportator pentru motocicleta, biletele de ferry, bagajele, expedierea motocicletei, rezervarea unor nopti de cazare, in sp
  12. Mulumesc! Oh da, am multe povesti cu, despre si de pe ferry! Coming soon!
  13. Salut, Iata calatoria noastra in Andaluzia si Maroc, facuta in toamna lui 2019. Urmeaza poze, cateva cuvinte, impresii generale, etc. Pe scurt: - moto: KTM 1190 Adventure 2016 - durata: 18 zile - start: Malaga, Spania (27 septembrie 2019) - tinta: explorarea andaluziei si a marocului - final: Malaga, Spania (14 octombrie 2019) - km: 4938.1 km - timp petrecut in sa: 72:41 ore Linkuri catre traseul exact, facut in Google Maps, asa cum l-am parcurs (cu linkuri separate pentru Spania si doua linkuri pentru Maroc): https://drive.g
  14. Ziua 7 Noaptea aia a fost o furtuna cu tunete si fulgere cum nu mai vazusem de multa vreme. Desi ne gandeam ca e super ca nu ne-a prins pe motor si a 2-a zis era senin, tot ne-a afectat prin faptul ca a intrat apa pe la un senzor al KTMului (asta am aflat dupa ce am citit pe net ca toti se plangeau de aceeasi problema mai ales dupa ploi si dupa ce si-au spalat 1190-urile) de primeam eroare in bord si stopul statea non-stop aprins(!). Nu prea e placut si safe sa stii ca cei din spatele tau nu sunt semnalizati atunci cand pui frana, insa spre bucuria noastra, problema s-a rezolvat de la sin
×
×
  • Create New...