Jump to content

unnamed

Super Membru
  • Content Count

    2,610
  • Joined

  • Last visited

About unnamed

  • Rank
    RUNNING FREE

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    A1 din 2005; A din 2007
  • Motocicleta
    KTM 1190 Adv, Honda NTV 650, Husq FE 350
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Peugeot Speedfight2 50, Piaggio Vespa ET4 125, Cagiva Planet 125, Aprilia RS 125 '99, Honda NSR 125, Aprilia RS 125 '03, Aprilia RS 125 '99, Honda NTV 650 Revere, KTM 1190 Adventure, Husqvarna FE 350

Recent Profile Visitors

1,740 profile views
  1. Zilele 7, 8, 9 si 10 Urmatoarele patru zile pline le-am invartit prin Atena, pe relaxare si indelete, a fost ca un city-break in cadrul unei excursii cu motorul. Si pana atunci incercam sa vizitam ceva orase, chiar si ceva mai mari, insa aproape de fiecare data le vedeam pe fuga, de cele mai multe ori intr-o singura zi sau maxim 2-3. Nu voi detalia fiecare zi in parte pentru ca probabil este destul de plictisitor pentru cititori. Am folosit motocicleta zilnic sa ne deplasam de colo colo prin Atena, mijlocul de deplasare perfect intr-un oras aglomerat, insa iata cateva chestii care ne-au a
  2. Merci! Acum mai bag cateva zile Ziua 6 Dupa o dimineata ca la cort, prima parte a zilei am dedicat-o muzeului si sitului arheologic de la Delphi, evident. Nu intru in detaliile care-l fac printre cele mai interesante din Grecia si lumea antica in general, mentionez doar trei chestii care mi-au atras atentia: a fost foarte cald ceea ce ne-a descurajat sa batem la pas chiaaar tot tot sit (na, inceputul lunii septembrie in Grecia); desi in tot Peloponezul in urma cu un an am avut supriza placuta sa pot sa intru la toate muzeele si siturile gratuit, in urma legitimatiei de ghid de turi
  3. Ziua 4 A inceput dis-de-dimineata, la 05:30, inainte de rasarit, impreuna cu toti colegii de refugiu. Altfel nici nu se putea avand in vedere planul nostru: sa urcam de la refugiu (2100 m) pana pe varf la aproape 3000 m si apoi sa coboram inapoi la parcare la 1100 m. Teoretic, totul trebuia sa dureze 9 ore (3 ore urcarea de la refugiu + inca 6 coborarea pana la parcare). Am zis ca daca reusim in 12 e bine. Urma sa stabilim si tinta. De la cel mai intalt varf, Mytikas (2917 m), ne cam luasem gandul: peste tot citisem ca ultima portiune de 30 de minute pana la el era cea mai dificila si nec
  4. Salut, Dupa cum vad ca s-au orientat si multi alti forumisti, anul trecut am hotarat sa ne facem tura in Grecia. Initial, in timp ce eram inca pe meleagurile marocane in 2019, chiar in ultima seara, ni s-a infiripat serios ideea ca in 2020 sa facem Georgia, Aermenia si Azerbaijan. Mihaela chiar incepuse la un moment dat sa stranga informatii despre excursie dar pe masura ce s-a apropiat vara, din cauza pandemiei si "a contextului actual", evident, ne-am dat seama ca o destinatie mai buna ar fi ceva prin Europa. Cum nu mai fusesem pana atunci si eram siguri ca o sa fie bomba, am inceput sa
  5. Salut! Am cumparat recent un AGV GT Veloce S (a 5-a casca AGV ), dar prima care a venit cu un tub mic pe care scrie ce am pus in titlul topicului. Am cautat pe net care e treaba cu el dar nu gasesc nimic. Am gasit niste variante cu ulei pe baza de silicon pentru garnitura de cauciuc din jurul vizierei pentru diferiti producatori de casti, ca sa o tina fresh, dar "visor mechanism" ma duce cu gandul la mecanismul de deschidere a vizierei. Care e treaba?
  6. Eu va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi! Spor la facut planuri!
  7. - magari maidanezi in Azrou - statuia leului din din Ifran, cica o reprezentare a ultimului leu berber salbatic din Maroc - franta, elvetia? - Meknes - patania cu albina - de pe drum, am reusit sa prind o poza buna si cu unul din numeroasele camioane africane pline ochi de ne miram cum de nu se rastoarna - Volubilis - drumul secundar intre Volubilis si N4 care ducea in Fes - mai putin si cadea pe noi - un hotel linistit departe de medina din Fes a fost fix ce aveam nevoie + bere - jurnalul zilei Ziua 17 Am inceput ziua cu ce voiam sa vedem in Fes: Dar al-Makhzen, Madrasa Bou Ina
  8. Ziua 13 Planul principal era sa urcam pe drumul R704 si apoi in localitatea Agoudal sa facem dreapta pe R703 pana inapoi pe drumul principal N10. Citisem ca cele doua drumuri ofera peisaje spectaculoase si ca nu trebuie ratate, insa planul nu a mers chiar asa. Dimineata am aruncat un ochi la Kasbah Amridil de langa Skoura si apoi am mers putin pe Rose Valley, vale aflata intre Kalaat M'Gouna si Agoulzi (desi frumos, se pare ca nu era chiar sezonul trandafirilor). Inainte sa intram in munti, ne-am facut plinurile (atat motorului cat si noua cu un fast food si cafele) si ca bonus, benz
  9. Ziua 12 Dupa un mic dejun ceva mai european de data asta si care ne-a prins foarte bine, am pornit sa exploram la pas Marrakeshul pentru urmatoarele ore: Saadian Tombs, Medresa Ben Youssef (care se afla in renovare), celebra piata Jemaa el-Fnaa (cica cea mai aglomerata din Africa si parte a patrimoniului cultural imaterial UNESCO datorita activitatilor din piata - de la serpi dansatori, maimute, dansuri, standuri de mancare, etc.), Moscheea Kutubiyya (doar prin afara pentru ca, la fel ca si majoritatea moscheilor acteive din Maroc, necredinciosii nu au acces in interior), Palatul El Badii
  10. Multumesc! Da, si eu citisem ca acum cativa ani s-a prabusit un arc... pacat, speram ca macar cele ramase sa stea in picioare cat mai mult.
  11. Ziua 10 Dupa micul dejun pe terasa, (bun, dar de care paaarca parca incepeam sa ne saturam pentru ca peste tot era cam la fel: un fel de lipii la cuptor (preferatele mele de altfel), miere, unt, gem, cafea sau ceai - de data asta si oua, lucru care se intampla rar), cu o priveliste foarte frumoasa in schimb, am plecat in cautarea unor roci vopsite in rosu care se pare ca erau o atractie locala. Dupa ce am facut putin off-road si nu mai intelegeam pe unde trebuia sa o luam, am renuntat la ele, si ne-am indreptat spre casa traditionala berbera despre care citisem tot asa ca e ceva de vazut
  12. Ziua 8 Dimineata (in fine, cand am reusit sa pornim), am incercat sa bifam cateva lucruri din Rabat: Madrasa Abu al-Hasan din Sale, turnul Hassan, Mausoleul Mohammed al V-lea (destul de impresionant, cu garzi, babe venite in pelerinaj, turisti si un nene care citea in continuu din Coran) si Kasbahua (cetatea). Ne-am continuat drumul pe autostrada cu care ne obisnuisem deja pana la Casablanca: piata Mohammed al V-lea (deja ne dam seama ca fostul sultan si rege al Marocului era destul de venerat de oameni, sau cel putin de autoritati), catedrala din Casablanca (sau Biserica Inimii Sacre) -
  13. Ziua 7 De dimineata, situatia se prezenta diferit, era alta atmosfera, alta lume pe strada, copii care se duceau la scoala, femei la cumparaturi, parca toti nebunii din timpul noptii disparusera. Am facut o scurta plimbare cu gandul sa iau o cartela sim (daca foloseam cartelele noastre pentru net, trebuia sa scoatem 8 Euro/mega (!)) - ceea ce nu am gasit din pacate si sa schimb niste USD in Dirhami. Am facut asta la o banca, foarte civilizat, am primit bancnote mici - de 20 si 50 si doar cateva de 200 (asa cum citisem ca e bine sa primesti pentru ca pentru cele mari va spune lumea ca nu a
  14. In mare parte da Din pacate nu am ajuns pana la Plaje Blanche, cel mai in sud pe coasta am fost in Sidi Ifni si in sud-est, intr-adevar, pana la dunele din Sahara Cat de curand revin si cu restul excursiei
  15. Ziua 3 Dupa ce ne-am urnit, dupa un drum scurt, am ajuns in Granada unde aveam pe lista celebrul Alhambra. Am avut o mica dezamagire cand am aflat ca pentru ziua aia nu mai erau bilete la vanzare asa ca am reusit sa vedem doar zona gratuita care insa tot a fost foarte frumoasa. Cu toate astea, mi se pare foarte ok cum procedeaza: limitarea vizitatorilor! Altfel, se poate ajunge la situatia pe care o avem noi la Bran sau Peles unde vizitatorii se calca in picioare si vizita se transforma intr-o experienta neplacuta. Asa ca daca aveti Alhambra in plan, e bine sa luati biletele online, din t
×
×
  • Create New...