Jump to content

unnamed

Super Membru
  • Content Count

    2,587
  • Joined

  • Last visited

About unnamed

  • Rank
    RUNNING FREE

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    A1 din 2005; A din 2007
  • Motocicleta
    KTM 1190 Adventure, Honda NTV 650 Revere
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Peugeot Speedfight2 50, Piaggio Vespa ET4 125, Cagiva Planet 125, Aprilia RS 125 '99, Honda NSR 125, Aprilia RS 125 '03, Aprilia RS 125 '99, Honda NTV 650 Revere, KTM 1190 Adventure

Recent Profile Visitors

1,223 profile views
  1. Catre Bergen iar ne-a prins o ploaie serioasa! Planuiam sa vedem mai multe din oras insa ne-am multumit cu o opreire in centru. Moralul era la pamant. Prognoza nu se arata mai buna pentru urmatoarele zile, doar frig si ploi pana la Nordkapp. Am luat serios in calcul sa renuntam la ideea de a ajunge la Nordkapp si de a continua excursia asa cum o planuisem. Ne gandeam la variante de a petrece urmatoarele 12 zile in sudul Norvegiei, Oslo, sau chiar Danemarca, eram pur si simplu foarte pesimisti in legatura cu sansele noastre de reusita. In momentele alea s-a intamplat totusi un click si am luat decizia de a continua, indiferent de vreme, cu planul initial. Cu treaba asta in gand, ne-am asteptat la ce este mai rau in materie de vreme, insa hotarati sa mergem inainte, iar treaba asta ne-a ridicat moralul foarte mult. Ne-am oprit si la o pizzerie Dominos in Bergen, unde am mancat prima masa calumea in ultimele 4 zile. Pana atunci statusem pe proviziile aduse din Romania. Nu ne-am luat ca altii un top-case plin de conserve, insa ne-am scos cateva mese din conserve de pate, fasole si carnati si batoane snickers. Probabil am economisit 250-300 Euro cu treaba asta, fara exagerare. Dupa cum bine stiti, totul este foarte scump. Dupa asa masa buna, cand am pornit la drum, a iesit si soarele putin, a fost fix de ce aveam nevoie. Ca un super bonus, am gasit si un service GSM unde am incercat sa repar telefonul doar ca sa descopar ca acum se incarca si totul era ok (probabil se evaporase apa din el)! A mai facut mici probleme in timpul turului, insa am reusit sa-l folosesc aproape asa cum voiam. - putin din Bergen in fuga - cu siguranta cea mai buna pizza din lume :)) - dupa Bergen am fost la unul din punctele celebre de belvedere din Norvegia, care sunt sigur ca se afla pe traseul tuturor celor care viziteaza tara: Stegasteinul. - apoi am avut de ales intre a merge pe E16 printr-un tunel (cica cel mai lung tunel pe uscat din lume - 24,5 km), sau pe deasupra lui, pe munte, pe un drum la altitudine ridicata, despre care citisem ca era foarte spectaculos, iar dupa ce am intrebat cativa oameni (in masini) care veneau din directia aia, ne-au confirmat ca este practicabil, cu zapada doar pe margine. 40 si ceva de km, la o altitudine maxima de 1306 m. Nu pare foarte mult, putin mai jos de Predeal, dar in combinatie cu latitudinea si clima... am fost martorii unor peisaje de pe alta planeta, atat de izolat si frumos incat sentimentul era covarsitor. Lucru pe care l-am simtit de mai multe ori in calatoria asta. Pozele nu pot sa redea exact ce si cum. Singura buba a fost temperatura care era constant sub 4 grade, imi era teama sa nu scada sub 0 si sa nu mai ramanem pe roti, insa nu a fost cazul. Cel mai vesel a fost martorul "fulg de nea" din bord care se aprindea intr-o veselie, dar si mansoanele si seile incalzite + bluzele incalzite pe care le-am pus la treaba serioasa. - am ajuns inapoi la civilizatie, toate bune si frumoase, am mai luat un feribot si am ajuns in Sogndal unde am stat la un alt air bnb foarte ok unde am avut ocazia sa ne si spalam din haine, ceea ce a fost foarte pozitiv dupa atatea sesiuni de udat si uscat Ziua 5 - In efortul de a prinde avionul de intoarcere, in ziua 5 am tinut neaparat sa ajungem Alesund, un oras foarte pitoresc. Surpriza, iar a plouat de ne-a spart, lucru care ne-a descurajat sa facem prea multe poze pe traseu, desi din nou am vazut peisaje incredibile. In plus, vantul a fost foarte puternic in ziua respectiva. Am aflat si ca pana sa venim noi (in luna mai si inceput de iunie), fusese vreme mult mai buna, fara ploi, soare, cald. De asemenea, dupa cum se stie si urma sa aflam, in tot nordul Europei toata luna iulie si august au fost temperaturi extrem de mari, peste 30 de grade, seceta. Chiar se poate spune ca am avut ghinion maxim cu vremea, insa decizia de a merge in iunie a fost una foarte rationala: statistic, atunci sunt cele mai putine precipitatii in toata Norvegia (mai putine ca in iulie, august sau mai)... - ajunsi la gazda din Alesund (din nou cortul a iesit din discutie), aflam ca apa se strecoara prin cele mai neasteptate colturi - am stat intr-o casa foarte frumoasa si am reusit sa facem cumparaturi de la un supermaket ceea ce a dus la o masa foarte buna si bine-meritata. Poza de la masa e facuta pe la 11-12 noaptea, deja era lumina non-stop. Daca va intrebati ce aveam in pahare, am adus cu noi din Romania 1,5 L de Jack Daniels de care ne-am bucurat cateva zile bune. Sau am fi putut sa-l vindem acolo cu vreo 150 USD probabil. - camera dupa ce am bagat acolo toate bagajele de pe motor - jurnalul zilei Ziua 6 - cateva poze prin centrul Alesundului de dimineata. Ziua a inceput extrem de bine, adica fara ploaie! - urmatoarea tinta a fost sa urcam pe Trollstigen, drumul trolilor. Initial era in plan in ziua precedenta, impreuna cu Eagle Road, dar la care renuntasem din cauza ploilor. S-a dovedit o decizie buna pentru ca, desi nu am facut si Eagle Roadul si am vazut Trollstigenul doar pe o parte a muntelui, am putut sa ne bucuram la maxim de peisaje. - nu am zabovit foarte mult pentru ca urma o alta parte a calatoriei pentru care eram foarte nerabdatori: Atlantic Road. Din nou, pozele facute de noi nu pot sa descrie cu adevarat cat de impresionant este totul. Vantul devenise iar foarte puternic de ne-a dat ceva emotii cand treceam peste podurile alea, insa macar nu ploua si chiar am reusit sa mancam ceva la masutele de acolo, impreuna cu pescarusii care se luptau si ei cu vantul, ceea ce ni s-a parut extrem de amuzant. Seara tarziu am ajuns in Trondheim unde ne propusesem Acolo am stat tot cu air bnb la un tip foarte de treaba, si el motociclist, care a fost foarte dragut si ne-a dat ceva sfaturi bune pentru traseul care urma sa fie, plus ca ne-a oferit mancarea lui atunci cand a aflat ca voiam sa ajungem la un magazin pentru provizii, insa totul era deja inchis in zona. Ziua 7 - am dat o tura in oras. - de aici, mergand catre nord, pentru urmatorii 700-800 km, existau din cate am vazut doua variante: una pe fiorduri, cu 12-14 feriboturi care ne lua mai mult timp, si una mai prin continent, fara feriboturi, dar pe o ruta mai putin frumoasa, care ne lua mai putin timp. Am decis ca prima parte sa o facem prin continent, si ultima jumatate sa revenim pe fiorduri, ceea ce a fost o decizie buna. Am fost loviti de ploaie si frig iar, insa am incercat sa ne bucuram de peisaje atat cat am putut. Tot in ziua aia, am trecut o piatra de hotar importanta, cercul polar (desi am facut-o cand eram pe unul din feriboturi - daca nu ne spuneau cei de pe bord, nu ne dadeam seama). Tot pe unul din ele, parca acelasi cu cercul polar (care era destul de pustiu), nu au vrut sa ne ia bani pe motiv ca suntem din Romania, ceea ce pe de o parte ne-a facut sa ne simtim prost, pe de alta parte ne-a bucurat. Norvegienii, mai ales cei din nord, fie nu stiu nimic despre Romania si romani, fie au impresia ca majoritatea sunt saraci, cersetori sau cum cineva s-a exprimat foarte dragut in Alta: "stret dancers"... Ca idee toate feriboturile pleaca foarte des, la aproximativ o ora sau chiar mai des, cu exceptia unuia care este de vreo 3 ori pe zi, parca chiar cel care trece cercul polar, care incepe din Kilboghamn, sper sa nu gresesc. Evident, ca l-am ratat la milimetru si am asteptat 2-3 ore sa vina urmatorul. Macar am avut timp sa ne "bucuram" de ultima conserva de pate de acasa. - ne-am oprit seara tarziu in jurul oraselului Glomfjord, la o casuta de la 1918, aflata parca in mijlocul pustietatii, dar cu o priveliste incredibila. Desi aveam la dispozitie o mansarda imensa, mobilata frumos, ca un "fun fact", casa ne-a dat o senzatie de casa banuita, mai ales ca nu am vazut pe nimeni cat am stat acolo si am auzit sunete dubioase pe timpul noptii (care probabil aveau o explicatie logica, dar noi nu am gasit-o). Ziua 8 - am plecat fuga pentru ca aveam de prins feribotul catre Lofoten! Ne-am permis totusi sa admiram niste vartejuri si o plaja de langa Straumen. - pe feribot eram foarte entuziasmati pentru ca citisem atatea lucruri faine despre Lofoten. Ne-am imprietenit si cu un neamt tinerel (pe care il vazusem si intr-o benzinarie cu niste zile in urma) care ne-a povestit ca renuntase la job ca sa faca in 6 luni Cape Town - Nordkapp pe motorul lui din '86 (un dual-sport de la Yamaha parca - XT 600?). - ajunsi in Lofoten nu am putut sa ne bucuram foarte mult timp de arhipeleag, pe de o parte era iar foarte tarziu si pe de alta, ati ghicit, incepuse iar ploaia. In plus, pe Mihaela o incerca o raceala (am gasit paracetamol intr-un supermarket care functiona si ca o mica farmacie si ca posta), iar fermoarul gecii ei incepuse sa faca probleme (un Jes de piele cu protectii Dainese pe care o aveam eu "de cand eram mic" - deci de vreo 15 ani - se mai inchidea doar cu ajutorul patentului - noroc cu trusa de scule a KTMului). Chiar si asa ne-am bucurat de peisajele de basm, locuintele lacustre si randurile de pesti imputiti lasati la uscat :)) - tot in Lofoten am gasit un camping care inca aveau o casuta libera (ba chiar una din aceea luxurianta de 4-6 persoane pe care ne-au dat-o la pret de una normala). Chiar daca se oprise ploaia si soarele chiar incepuse sa cocheteze cu noi, tot ne udaseram si temperaturile erau neprietenoase. - incepeam sa fim fascinati de cum arata cerul dupa 12 noaptea. Opritoarele de lumina pentru ochi incepeau sa fie nelipsite.
  2. Ziua 0 - probabil, cea mai dificila parte a excursiei (cu exceptia ploilor si frigului, evident) a fost organizarea transportului motocicletei din Bucuresti pana undeva in nordul Germaniei. Cel putin asa a fost pana cand am gasit partenerul potrivit si anume pe Cristi, pe care pot sa-l recomand cu incredere, foarte serios, preturi ok! Imi permit sa ii fac putina reclama cu linkul catre topicul lui: https://motociclism.ro/topic/693029-transport-moto-si-marfa-in-roitue-cu-asigurare-de-marfa-cmr/ Provocarea mare a fost ca aveam nevoie de cineva care sa fie la aeroport cu motocicleta atunci cand aterizam (sincronizarea era foarte importanta pentru ca aveam de prins un feribot deja platit catre Norvegia, iar timpul era la limita) si apoi sa ne astepte la aeroport cand terminam calatoria, sa preia motocicleta, sa o aduca in tara, iar noi sa ne urcam in avion. Toate treburile astea s-au rezolvat fara probleme, iar Cristi ne astepta atat la sosire cat si la plecare, cu dubita pregatita la locul stabilit. Ziua 1 -15 iunie - Langa aeroportul din Hamburg, dupa un zbor de ~2 ore si o economie de timp de 2 zile, ne vedem cu Cristi care ne astepta la 10 minute de mers pe jos de terminal, descarcam frumos motocicleta care este iar pe rotile ei si gata de drum. - trecem ata prin Danemarca si ajungem la punctul de imbarcare catre Norvegia - primul din multele feriboturi din excursie - "aterizati" in Kristiansand, controlul vamal a fost aproape inexistent (pasapoartele pe care le facusem special pentru granita cu Norvegia au fost inutile - dar mai bine ca am fost pregatiti). Probabil ca, momentan, era doar in capul meu, dar deja aveam senzatia ca suntem pe total alta planeta. In alta ordine de idei, mai in gluma mai in serios, am manjit numarul de inmatriculare cu noroi pentru a ma proteja de camerele radar. in urma experientelor dureroase venite prin posta din Italia si Austria care m-au usurat de cateva sute Euro in excursia trecuta. Nu sunt un adept al vitezei, dar nu iti dai seama de multe ori cand depasesti cu 10-20 km/h limita de viteza. Oricum, se pare ca in Norvegia motociclistii nu au problema asta, toate camerele (bine semnalizate dealtfel) pozeaza doar fata autovehiculului din ce informatii am primit. - ne-am oprit intr-un hostel in Stavanger (ni s-a parut mult prea frig iar noi eram mult prea obositi pentru cort). Jurnalul zilei. Ziua 2 - hostelul - dupa o raita prin centrul istoric cu locuinte albe de lemn al lui Stavanger, ne-am indreptat catre primul traseu pedestru, catre Kjeragbolten - deja peisajul devenea foarte interesant - parcarea moto, cand am ajuns mai era o singura motoreta, la plecare se umpluse - blanita probabil cu rol de a estompa vibratille XR-ului :)) - pentru mine, traseul de ~ 2 ore dus - 2 ore intors, a fost un chin :)). Nici echipamentul moto nu m-a ajutat (adevarul este ca nu eram pregatiti pentru drumetii desi aveam planuite cateva), imi era frig, imi era cald, la coborare am tras si o mica tranta, mi-am rupt pantalonii moto noi (la 300 lei, dar noi) de la cat m-am tarsait incercand sa cobor la intoarcere, a fost epuizant, probabil si pentru ca am o conditie fizica de invidiat. Mihaela s-a descurcat mult mai bine. - dar a meritat 100% ! - parcarea moto la intoarcere - urmatoarea etapa a zilei a fost foarte relaxanta, o mica croaziera (cu tot cu motor) pe Lysefjord - cand am ajuns in Forsand, incepuse sa ploua destul de hotarat, asa ca ne-am decis sa cautam o cazare acolo pe air bnb, desi cochetam cu ideea sa mergem in continuare (asa am gasit cazari aproape de fiecare data in excursia asta, preturi ok - pentru Norvegia, conditii bune sau foarte bune). Cu mici eforturi si putin peste bugetul nostru, am gasit o camera intr-o casa parca din povesti si o gazda foarte primitoare. - jurnalul zilei Ziua 2 - hostelul - dupa o raita prin centrul istoric cu locuinte albe de lemn al lui Stavanger, ne-am indreptat catre primul traseu pedestru, catre Kjeragbolten - deja peisajul devenea foarte interesant - parcarea moto, cand am ajuns mai era o singura motoreta, la plecare se umpluse - blanita probabil cu rol de a estompa vibratille XR-ului :)) - pentru mine, traseul de ~ 2 ore dus - 2 ore intors, a fost un chin :)). Nici echipamentul moto nu m-a ajutat (adevarul este ca nu eram pregatiti pentru drumetii desi aveam planuite cateva), imi era frig, imi era cald, la coborare am tras si o mica tranta, mi-am rupt pantalonii moto noi (la 300 lei, dar noi) de la cat m-am tarsait incercand sa cobor la intoarcere, a fost epuizant, probabil si pentru ca am o conditie fizica de invidiat. Mihaela s-a descurcat mult mai bine. - dar a meritat 100% ! - parcarea moto la intoarcere - urmatoarea etapa a zilei a fost foarte relaxanta, o mica croaziera (cu tot cu motor) pe Lysefjord - cand am ajuns in Forsand, incepuse sa ploua destul de hotarat, asa ca ne-am decis sa cautam o cazare acolo pe air bnb, desi cochetam cu ideea sa mergem in continuare (asa am gasit cazari aproape de fiecare data in excursia asta, preturi ok - pentru Norvegia, conditii bune sau foarte bune). Cu mici eforturi si putin peste bugetul nostru, am gasit o camera intr-o casa parca din povesti si o gazda foarte primitoare. - jurnalul zilei Ziua 3 - dupa cativa km, ajungem catre locul drumetiei cu numarul doi, catre Preikestolen, ceva mai scurta si accesaibila, insa cu o alta priveliste superba asupra aceluiasi fiord Lysefjord - nu am reusit sa ne bucuram foarte mult de peisaj pentru ca o ploaie zdravana ne-a obligat sa ne adapostim aproape 2 ore - cand ne-am pus in miscare, la intoarcere am reusit sa mai facem cateva poze pe traseu. Cand am ajuns la motocicleta ne-am dat seama ca si in parcare plouase bine de tot, atat de tare incat intrase apa inclusiv in top-case care este, teoretic, impermeabil. Ne-am echipat si aici cred ca am facut greseala care mi-a dat probleme la talefon tot restul excursiei (telefon pe care ne bazam si pentru GPS): cumva, probabil din cauza cablului umed, probabil ca mi-a intrat apa acolo pe unde in mod normal trebuie sa intre cablul ca sa incarce telefonul. Au fost multe momente (in special in urmatoarele 2 zile) cand nu mi se mai incarca telefonul, problema pe care am rezolvat-o de tot abia la Bucuresti, inlocuind piesa respectiva la un service GSM. - am continuat drumul catre Bergen, ceea ce a insemnat inca un feribot si niste peisaje faine. Spre finalul zilei (si am mers pana pe la 11 seara), ne-a prins o ploaie si temperaturi pe masura, de ne-au terminat. - am reusit sa gasim un camping cu niste casute, deschis asa de tarziu, unde ne-am si cazat. Cortul, din cauza temperaturilor si a faptului ca eram uzi bine in ciuda echipamentului, a iesit iar din discutie. Jurnalul zilei. Ziua 4 - de dimineata ploaia se cam/mai potilise, insa tot cu nori grei asa ca am inceput-o cu echipamentul de ploaie pe noi si relativ uscati dupa ce am stat toata seara sa uscam haine la uscatorul de par. Plus cascada asta superba aproape de camping. Am incercat sa gasim un service GSM unde sa-mi repar telefonul. Folosind tehnologia moderna la dispozitie, internetul de pe telefonul Mihaelei, Mapsul, etc, am gasit unul intr-un orasel ce credeam ca este langa noi. I-am si sunat pe baieti, ne-au explicat cum se ajunge la ei. Mergem in orasel (unul foarte mic), intrebam lume, abia gasim un magazin cu electronice dar unde se pare ca nu fac reparatii. Degeaba le explicam ca tocmai vorbisem cu unul de-al lor la telefon care ne-a zis ca ne rezolva, cel din magazin o tine cu nu se poate si nu se poate. Ba chiar il sunam pe om si il dam la telefon pe omul de la magazin, insa nu se inteleg intre ei, de parca vorbeau alta limba. Surpriza absoluta!!!, dar chiar vormeau alta limba! Magazinul gasit de noi pe internet se afla intr-un oras din Olanda cu fix acelasi nume cu oraselul din Norvegia unde ne aflam noi. Mr. Bean sau Stan si Bran, nu stiu de ce a fost. Ar fi fost super amuzant, dar deja incepeam sa ne demoralizam. Faptul ca am pierdut la mustata urmatorul feribot si ca a inceput ploaia iar, nu ne-a ajutat. In momentul asta telefonul nu mai functiona deloc.
  3. Salut, Iata si calatoria noastra spre Nord! Cu mai multe poze si mai putine cuvinte din lipsa de timp si talent, incerc sa surprind ce a fost mai frumos sau important in cele 18 zile petrecute in tarile scandinave in vara lui 2018, in ideea in care poate ajuta doritori sa-si organizeze ceva asemanator. Pe scurt: - moto: KTM 1190 Adventure 2016 - durata: 18 zile - start: Hamburg (15 iunie) - tinta: Nordkapp - final: Hanover - km: 7709,9 km Linkuri catre traseul exact, facut in Google Maps, asa cum l-am parcurs: https://drive.google.com/open?id=1pTpttLnkPPr6kKF-MMC8_BhLu3ZPYNi4&usp=sharing https://drive.google.com/open?id=1nUjzuPwKpH2Bi11M08JYgOrEq0U0afw2&usp=sharing La un moment dat (spre finalul zilei nr 3 si inceputul zilei 4) nu apare nimic pentru ca mi se defectase telefonul. Am folosit aplicatia Yamaha MyRide pentru memorarea traseului. Pot sa zic ca o recomand si ca este foarte ok pentru o aplicatie gratuita de tipul asta. Sunt 2 linkuri pentru ca nu am reusit sa incarc mai multe straturi in aceeasi harta. Prima este de la inceput catre Nordkapp si a 2-a de acolo pana la final.
  4. Cand am fost in iunie nu am vazut niciun roman pe moto catre nordkapp
  5. Am fost in iunie anul asta incredibil de frumos ce e pe acolo dar si greu cu vremea si frigul. Sper sa revin cu un topic separat pe la finalul verii insa pana atunci poate reusesc sa raspund la niste intrebari punctuale pentru cei care vor sa mearga.
  6. Anul asta am reusit sa fac excursia mult visata in Norvegia! Pentru treaba asta m-am hotarat sa trimit motocicleta in Germania, sa iau un avion pana acolo si la intoarcere tot asa. Chestia asta presupunea o sincrionizare foarte buna cu transportatorul pentru ca la dus, in aceeasi zi in care aterizam in Germania aveam un feribot de prins (platit si nerambursabil de multa vreme) Danemarca - Norvegia, iar la intors aveam de prins, evident, avionul de intoarcere. Si la dus si la intors totul a decurs foarte bine, dl. Cristi fiind la punctele de intalnire cu mult inainte sa ajung eu, ceea ce a fost foarte important pentru mine! Pretul a fost competitiv pentru un motor destul de mare (1190 Adventure - animalul portocaliu din pozele de mai sus) + bagaje si echipamente pentru doua persoane care umpleau un portbagaj intreg de masina break ( ). Am economisit 4 zile, 4 mii km de autostrazi si oboseala si am putut sa petrec mai mult timp pe fiorduri asa ca in general mi se pare o idee buna o miscare de genul asta pentru o excursie de genul asta si mi s-a parut ca dl. Cristi este un partener foarte bun de trasportul motocicletei!
  7. Salut! Intrebare pentru cei care au sau au avut lumini auxiliare de la Denali, am va rog nevoie de o parere. Pe scurt, cat de bune sunt, le recomandati, cum sunt in comparatie cu produsele "originale" de la diferiti producatori? Eu spre exemplu as vrea sa le pun pe un 1190 Adventure. In special pentru cei care au, sunt din Bucuresti si sunt de acord sa ne vedem undeva pe intuneric, fac cinste cu whiskey la halba. Ati avut experiente si cu alte branduri? Daca da, astept pareri pro sau contra despre oricare. Merci!
  8. Cred ca multa lume ar aprecia o garderoba, chiar si contra cost. Succes cu editia 2018!
  9. pe mine asta m-a speriat: "Pentru deplasări pe cale maritimă (feribot), toţi pasagerii sunt obligaţi să deţină paşaport." Ai intrat din Danemarca pe feribot si nu ti-au cerut pasaport? Merci!
  10. Este nevoie de pasaport pentru Norvegia? Iata ce am gasit pe siteul MAE: Cetăţenii români pot călători în Norvegia, pe cale aeriană sau rutieră, dacă deţin o carte de identitate valabilă emisă după anul 2009 şi care are înscrisă menţiunea cetăţeniei române. Pentru deplasări pe cale maritimă (feribot), toţi pasagerii sunt obligaţi să deţină paşaport. Ce stiti din experienta personala?
  11. Stie cineva variante de transport a motocicletei pana in Hamburg sau mai sus? A mai fost cineva asa? Ati fost multumiti? Pare un compromis ok cu trenul de la Viena dar totusi sunt ceva km de facut.
  12. Imi este putin greu sa estimez exact insa as zice undeva sub 2000 Euro cu totul (inclusiv biletele la MotoGP si feribot, etc)
  13. Iata si un link catre harta traseului, facuta ulterior in Maps (cu destula acuratete zic eu): https://drive.google.com/open?id=1JcU5v5soEtc0jLIBIkJjBx-2vdDfG_3t&usp=sharing
  14. compozitie Malcom, cu Bon la microfon... au facut magie baietii astia, macar acum sunt iar impreuna
×
×
  • Create New...