In 20 de km nu-ti poti face o impresie despre nimic-parerea mea.Frana fata e buna daca tragi de ea in limite, altfel se incinge si se dilata lichidul, chiar si cu furtunase aftermarket.Ti-o spune unul care a mers pe R125 in niste alte conditii decat 20 km, discul de frana odata incins este ca un polizor pentru placutele stock, zero frane.
Intamplator m-am dat pe Rs125 full power daca nu ma insel, posibil motoreta sa fi fost rupta-n poponeata, nu stiu.Ideea e ca mie nu mi-a dat nicio senzatie buna, nici macar cu surplusul de putere cu atat mai putin franele sau ciclistica.Dar, tin sa mentionez ca am facut mai putin de 20 de km, asa ca ce am scris aici nu are relevanta pentru nimeni.
Ideea este ca daca esti incepator, ai 16 ani, bani in buzunar cat pentru o guma...R125 e una dintre cele mai bune variante.Repet, o spune unul care a facut cateva drumuri lungi pe R125 fara nicio problema, unul care a auzit de segmentari de Rs pe la 6-7k km.
Da, stiu.Au sa citeasca asta cativa care au habar de ce inseamna 2 roti, nu ridic in slavi R125, as fi ipocrit sa fac asta.
Repet, la 125cc, Yzf-ul e poate cea mai buna varianta.
Putem dezbate subiectul inca 3 pagini dar nu rezolvam nimic fiindca parerile sunt impartite.Dar, nu sunt singurul care stie ca Rs125-ul in varianta 11kw e un (cuvant urat) pe langa R125, si ma refer strict la putere.Oricum, nu o sa vina ziua cand o sa iasa la lumina unu sa zica "Da bilute, am fost acolo amandoi si probabil ca in 15 minute imi dadea un tur, nu m-am bagat fiindca Rs-ul meu nu rezista 15 minute la forja."