Sari la conținut

CoSSmiN

Membru
  • Număr conținut

    1.460
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://-----

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    Toamna

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Scutere...

Vizitatori Recenți Profil

2.714 citiri profil

CoSSmiN's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut! Domne, toate bune si frumoase, dar, parca era mai bine la 17 ani cu motoreta si cu 0 griji/probleme etc. Tu ce mai faci?
  2. Salutare, Inca dezmembrez la R125-ul meu, cei ce aveti nevoie de piese, dati un telefon la 0724301190-Cosmin, sau mail:cosmin@aso-agri.ro
  3. Salut! No, am alte chestii acum in cap...Si oricum, mi-am cam schimbat optica dupa accident.
  4. Nu stiu, imi amintesc ca in viteza a 6-a la 6000 rpm aveam undeva intre 77-80 km/h.Verifica tu daca ai gumele stock si vezi care e diferenta, eventual posteaza aici ca sunt curios.
  5. Poti pune 110/70/R17 pe fata si 150/60/R17 spate, evident, pe jantele motoretei.
  6. Nu exista ulei de transmisie la R125.Rotile dintate ale cutiei se scalda in uleiul motorului, sper ca nu gresesc. Ideea e ca atat timp cat e motorul rece vitezele se schimba putin mai greu, dar daca la tine problema persista e posibil sa fie altceva. In alta oridine de idei, in continuare dezmembrez R125 si mai am o gramada de piese, carene, motor, jante, etc.
  7. Nu ai inteles nimic, eu stiu sa scriu dar cred ca tu ai citit pe diagonala.
  8. Nu mai am R125-ul. Din pacate nu stiu ce timp am scos la selena, dar la Amckart imi amintesc. Cat ai scos la Selena si care iti e cel mai bun timp pe Amckart?
  9. In 20 de km nu-ti poti face o impresie despre nimic-parerea mea.Frana fata e buna daca tragi de ea in limite, altfel se incinge si se dilata lichidul, chiar si cu furtunase aftermarket.Ti-o spune unul care a mers pe R125 in niste alte conditii decat 20 km, discul de frana odata incins este ca un polizor pentru placutele stock, zero frane. Intamplator m-am dat pe Rs125 full power daca nu ma insel, posibil motoreta sa fi fost rupta-n poponeata, nu stiu.Ideea e ca mie nu mi-a dat nicio senzatie buna, nici macar cu surplusul de putere cu atat mai putin franele sau ciclistica.Dar, tin sa mentionez ca am facut mai putin de 20 de km, asa ca ce am scris aici nu are relevanta pentru nimeni. Ideea este ca daca esti incepator, ai 16 ani, bani in buzunar cat pentru o guma...R125 e una dintre cele mai bune variante.Repet, o spune unul care a facut cateva drumuri lungi pe R125 fara nicio problema, unul care a auzit de segmentari de Rs pe la 6-7k km. Da, stiu.Au sa citeasca asta cativa care au habar de ce inseamna 2 roti, nu ridic in slavi R125, as fi ipocrit sa fac asta. Repet, la 125cc, Yzf-ul e poate cea mai buna varianta. Putem dezbate subiectul inca 3 pagini dar nu rezolvam nimic fiindca parerile sunt impartite.Dar, nu sunt singurul care stie ca Rs125-ul in varianta 11kw e un (cuvant urat) pe langa R125, si ma refer strict la putere.Oricum, nu o sa vina ziua cand o sa iasa la lumina unu sa zica "Da bilute, am fost acolo amandoi si probabil ca in 15 minute imi dadea un tur, nu m-am bagat fiindca Rs-ul meu nu rezista 15 minute la forja."
  10. Vai, pisy...esti cool.Mizerie comparativ cu? Apropo, cati km ai mers pe mizeria aia?
  11. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/77319-...-cbr-r-125-cmc/
×
×
  • Creează nouă...