Sari la conținut

Norsemann

INACTIV
  • Număr conținut

    277
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://norsemann-graphics.webs.com/
  • Yahoo
    bogdan_haituc1

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Buzau
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    E pe vine...!
  • Numar Moto
    de BZ
  • Club
    None...!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ Jupiter 3, Yamaha Virago 535, BMW F 650
  • Interests
    Motoare, istorie, graphic design, arta, ROCK..., calatorii, munte, ...etc

Norsemann's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Dai si topcase cu prindere separat? (Caut GIVI. Ma avantajeaza V46.

  2. VAND BMW F 650 an 1996, inmatriculata in 2009 in RO, necazuta, stare tehnica si optica buna, km. reali 68.000, consum mediu 4,5 - 5 l/100 km, carte tehnica originala italiana, manual reparatie BMW, - schimbate uleiul si filtrul, si uleiul de furca si simeringurile, bateria ROMBAT la 65000 km (in vara 2010), flansele de la galeria de admisie la 63000 km, cauciucurile si franele sunt 60 % OK, bujii NGK schimbate la 65000 km, kitul de lant schimbat la 62000 km, mansoane noi enduro. Modificari: crash-bars homemade by me, aparatori furca si prelungire aripa fata Plusuri: parbriz inalt touring, parbriz original se rezerva, topcase GIVI de 42 l, si 2 sidecases GIVI de 36 l putin folosite, trusa scule BMW completa, cauciuc rezerva, 2 chei contact. MOTIV: plec din tara PRET NEGOCIABIL 1700 EURO. Mesaj completat Mesaj completat
  3. Salutare! Uite-te pe topicul asta, ia-l de la inceput si o sa inveti multe... /index.php?...p;#entry2509474 Sincer, ca unul care a inceput tot pe chopper si apoi a trecut la soft enduro, ti-as recomanda BMW F 650... Consum 4,5-5 % max; Viteza croaziera 120-140 km/h max, iar viteza maxima 175-180 km/h; Manevrabilitate in oras si pe off-road super; Preturi la modelul 95-98 intre 1300 si 1700 euroi (cu accesorii); Posibilitate de bagaje nelimitata (eu am un topcase mare de 42 l GIVI, si 2 sidecase-uri de cate 36 l fiecare, dar mai poti pune si pe topcase un cort sau altceva plus pe rezervor un tankbag) Autonomie mare cu un plin eu merg cam 330-360 km, depinde cat ii dau; Suspensii reglabile foarte confortabile si pt pilot si pt pasager; Frane bune, ferme, pozitie f buna in sa; Ca minusuri...vibreaza putin mai mult ca restul din clasa ei, fiind monocilindru (dar fetelor le place ), piesele sunt scumpute, dar daca il iei bine intretinut si nu ai ce sa mai schimbi la ea, atunci n-ai belele. Parerea mea e sa le incerci pe toate si te decizi...insa BMW-ul iti va placea sigur...TDM-ul e mai mult de strada si tu ai deja un motor de strada, Transalpul e mai mult de off-road...asa ca...bafta la alegere.
  4. Norsemann

    B4 MOTORS

    De mult parculetul s-a mutat la B4 MOTORS...unde aseara am petrecut suuuper fain pana dimineata... A, si muzica a fost cu 5% mai multa si mai faina, asta in ciuda maririi TVA-ului... Ia zi Rudisor...ce veste imi dai???
  5. Apeleaza cu incredere la Romimoto...eu am luat mai multe de la ei si sunt multumit. http://www.romimoto-piese.ro/ Bafta!
  6. Norsemann

    B4 MOTORS

    OK...dar daca il aduce Zombi pe Vallach in ajutor...
  7. Norsemann

    B4 MOTORS

    Prezent...dar de data asta o sa ma "rastesc" la microfon cu Zombi pe GORGOROTH...
  8. Norsemann

    B4 MOTORS

    Corect..."prietenii stiu de ce..." Ti-am dat add...
  9. @ Pufarinu: Salutare. Si eu am Michelin Anakee pe fata si sunt f multumit...o am de vreo 5.000 km...si nici nu se simte ca e tocita...a si nu o am de noua...si crede-ma ca striatiile inca se vad cam 1 cm aproape...a, si am mers cam 70 % on-road si 30 % off-road... Tin sa multumesc pt. idei domnului Ivan pedala... si sa va arat cum mi-am "tunat" eu mobra... I-am pus o prelungire a aripei fata din cauciuc si acum am si eu in sfarsit radiatorul curat... In plus am montat crash-barurile dupa ce le-am modificat putin si am facut si niste aparatori pt jambe din teava de PVC... Ce s-ar face romanu daca nu ar fii inventiv... Pozele...: Multa bafta si km. multi fara probleme!!!
  10. Norsemann

    B4 MOTORS

    La Multi Ani...Tarabostes...sa fii sanatos, galben de gras...si sa te duca Africana prin toata lumea...fara probleme...si sa nu cumva sa"tai viile"...lasa-le sa avem ce bea... Astept un semn de la tine cu imaginile alea...Multa bafta si sa ne vedem pe doua roti cat ma des...
  11. 1400-1500 rpm, cam asta ar fii limita...eu il tin la 1500 ca porneste mai greu...dar totusi e indicat vara cam 1300-1400 iar iarna 1500-1600...
  12. Domnu' Ivan...felicitari pentru ideile "nastrusnice" insa ideale pentru vremurile de criza pe care le traversam...Chiar ma gandeam la o solutie pt. jambe...cea de pe Louis fiind prea scumpa momentan...asa ca o sa fac si eu din teava de pexal niste aparatori pt jambe... Si mai am in plan prelungirea aripei fata neaparat, de terminat crash-barul si de cautat niste proiectoare...Apropo, daca are cineva SH si nu le mai foloseste...PM me... Multa bafta si asfalt cum vreti voi!
  13. Salutare...Perfect Adevarat... Confirm cele spuse mai sus de Andrei...deoarece sunt si concluziile mele simtite pe propria "piele"... Aveti grija la filtre...insa nici fara el nu as sta...stiut fiind cat de "curata" este benzina de la noi... Numai bine si kilometri multi fara incidente...!!!
×
×
  • Creează nouă...