Jump to content

TeDy 'M

Super Membru
  • Posts

    821
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gura Humorului
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    BMW R1100RT
  • Numar Moto
    SV 99 UWE
  • Club
    SOLITAIRE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    (M.Hoinar),TDM850 4TX, BMW R1100RT

Recent Profile Visitors

2,042 profile views

TeDy 'M's Achievements

  1. John17, si am ajuns sănătoși în 2022. Vara, libertate... Deci un sezon reușit tuturor! John17, cum stăm cu ofertele? La cazanul BMW 1150, pot găsi un ulei cu vâscozitate superioară la cald, gen xW/ 60 ? Cât pt BMW despre syntetic vs. mineral nu mai știu ce să cred, circulă un mit cu atac la semeringuri... Astept recomandarea/pdf Eneos.
  2. Preventiv pt viata motorului, a păstrării calității uleiului, cum blocajele la noi sunt tot mai dese si clima fierbinte, ne mai punem problema la astia 60euro? Dar dacă "fierbi" uleiul peste 140-150C, nu trebuie cat mai rapid schimbat? Si apoi unde ajungem?..
  3. Dan, din păcate nu se încadrează acolo. Cred ca tot la ALEA MICI de calculator ma incadrez. Macar de ar fi rezistente la apa! Mulțumesc Patrick, mă interesez si de SPAL..
  4. Si dacă sunt de prin bazaruri străine adunate, ori "dă pă ciordeală"
  5. Salut! Spune-mi te rog ce grosime au
  6. Odată scoase, fă "ceva" pe ele, și pune imbusuri pt cheie de 4mm. Diferența in bine, va fi IMENSĂ! Cât despre aspect... mai mult valorează sănătatea (nervii) și timpul. Le-am schimbat toate si de 10ani, niciunul nu a îndrăznit să mă mai supere Noroc dacă ai acces pt taiere! Cu dremel disc fin si udat cu rece, salvezi carena. Apoi, schimbate fără remușcări, acel 1mm diferență pt cheie, este incomparabil.
  7. Fa plinul in Ungaria, oriunde egal autobanda sau un sat, motorina este 479,9Ft. La curs de 1euro=350, motorina ajunge cam 6,8lei. Daca plătești revolut, esti si mai in avantaj. In rest in Austria, cum cobori de pe autobanda, acum motorina este 1,79 - 1,82. In A, 2,20E/L, a fost in perioada 10-15.03, acum s-a reglementat. 1E=350 Ft, este cursul direct in peco OMV. Mi-a convenit, inclusiv sa dau bancnotă de 100E, alimentat de 70E, ca de 30E sa imi rămână in forinți pt vigneta pe viitor
  8. Si eu am in posesie CtekMXS 5.0, de cateva zile, vede baterie dupa baterie, 3 masini cu baterii de 77A si 2 bmw cu baterii mari 19 resp 21 A. Reânvie tot, atenție mare damele! Initial voisem HiQ P3500 din mag. Polo, apoi am scos din cutie Optimate 6 (care nu știu cum/daca ai posibilitatea să il butonezi..), ca la final sa iau Ctekul.
  9. Nu e cazul sa umblu la radiator. Vent il montez,numai pt blocaje în trafic la călduri extreme. In rest, racirea este bine socotită de fabricant.
  10. Si acum, Levi va trece pe 800GS ... Așa este? Pe Tracer, nu prea cred
  11. Mulțumesc pt postări băieți. Tuturor ! Daca nu apare posibilitatea, sa procur unul de pe vreo motocicleta, atunci nu am incotro, am sa ma orientez la cel de calculator. Am inteles la ce sa ma uit, CFM-Debit de aer, factor care in general este legat de grosimea vent - deci 38mm.. Tensiune (sa reziste) la 14V, sau inseriata dioda IP 67, dacă mai e posibil.. Bun bun, mulțumesc Patrick, dar ce marca este ăsta, ce sa caut? Unde dau de el?
  12. Exact asta e ideea. Vreau sa montez preventiv, ca adesea se formează coloane. Mulțumesc Ivane, le iau in calcul, trebuie sa ma obișnuiesc cu ideea sa caut mai mare decât inaltimea radiatorului. Sa fie ele rezistente la umezeala, norma aia IP 67
  13. Mulțumesc Mircea! Dacă acela din poza, se folosește regulat pe enduro cu IP 67, posibil ca este cel mai la îndemână, și nu e chiar anemic la 12,5 Wați, asta se deduce și din grosimea de 4 cm. Deci, de luat in calcul. Multumesc de opinii, Adrian, Lucian și Dan pt disponibilitate. Poate mai vede cineva postarea, și are 1-2 buc. din dezmembrări. Ca orientare un print screen, radiatorul de ulei.
×
×
  • Create New...