Jump to content

TeDy 'M

Super Membru
  • Content Count

    742
  • Joined

  • Last visited

About TeDy 'M

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gura Humorului
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    BMW R1100RT
  • Numar Moto
    SV 99 UWE
  • Club
    SOLITAIRE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    (M.Hoinar),TDM850 4TX, BMW R1100RT

Recent Profile Visitors

1,522 profile views
  1. Da! Mulțumesc mult și chiar foarte mult Silver Arrow! Eu din cate am văzut la admisiile de pe moto meu, putin greu dar cu insistente întra vârful la lera de 0,05 ( lera ce am, este mai îngustă la vârf)
  2. Repet intrebarea, poate stie altcineva: Fluxul de aer necesar pt relanti, provine numai din aerul ce este permis de suruburile mari de reglaj(clapetele obturand complet), SAU Clapetele sunt puțin deschise față de corpul admisiei, relativ 0,03-0,05-0,10 ? Dacă dorește cineva a răspunde corect si obiectiv, îi mulțumesc! Similara spui tu, dar nu își are locul aici! De era printre noi un croitor pt bărbați, ai fi aflat că până și problema/întrebarea ta, tot are sens. Da, un croitor bun care inca mai croiește pantaloni, te va intreba de îți porți cu precăder
  3. Bineinteles ca exista un surub limitator. Dar insist cu intrebarea: Daca in interior clapeta inchide ajungand in peretele corpului, sau ramane deschisa o fanta de ordinul zecimilor si cam cat sa fie-mai putin decat lera de 0,05? si rectific fata de postarea mea anterioara: nefiind vorba de 2-3 zecimi ci acel 0,05mm fiind jumatate de zecime
  4. Un La Mulți Ani si din partea mea! Vin cu o intrebare mai veche, ca tot se vb acum de corpurile de admisie. La boxerele 1100, 1150, Cand motorul este oprit si acceleratia lăsată liberă, CLAPETA din corpuri ce obtureaza fluxul de aer, stă închisă complet-adică SE SPRIJINĂ IN CORPUL CILINDRIC? Aerul pt Relanti va fi dozat NUMAI din șuruburile mari? Sau si Clapeta este 2-3 zecimi distanțată de peretele corpului? Mulțumesc pt răspuns obiectiv.
  5. Salut! Mă intereseaza ce dimensiuni are.
  6. Intra in scena F1 Schumacher Junior. Atentie! Imi pare, chiar din următoarea etapă
  7. GS 1150+Diferenta RT 1100+Diferenta Se pune?
  8. Vezi la firmele ce se ocupa cu rulmenți si semeringuri. Vei gasi si oringuri 52 x 2 mm. Cand am prins, am luat cateva..
  9. Cei din Cluj, de pe str.Oasului 207, ce zic? Ei au experienta, lucreaza telescoapele pt moto de competitie.
  10. Garnituri la capac (subiectul anterior).. Mergi cu coduri RealOem la orice mag Piese Auto. In cel mai rău caz dureaza 10 zile pana ai produsele. Eu asa am primit, si am comandat diverse, incl. cabluri acc, garnitura mare si cea mica circulara, adaptorul intermediar de plastic unde completezi uleiul, rulm de la grup si mare si mic, si multe altele Pt R 1150R am raspuns Intinzatoarele asemenea, eu as zice NUMAI cel hidraulic(pare-mi-se STÂNGA ??)
  11. TA TF Tinutul Secuiesc unde cu drag mereu merg, cine se prinde la? o Lepsa, ori Maramures prin Borsa, poate undeva la Dunare, ori de nu o Zetea...
  12. "Mi-ai scos"? Am cerut eu asa ceva? Am cerut astfel de motor, sau vorbim vorbe aici? Chiar ti-am zis clar: daca observi tu, ori vorbesti cu proprietarul si nu e ok, pt ca din poze nu se vedea prea bine, nu mai merge pana acolo. DAR NICI NU SPUNE CA AI FOST PT MINE, STIU EU CATE SUTE ORI MII DE KM! M-am uitat pe firul scrierilor noastre si din cate zeci de oferte/linkuri ti-am dat, CU PRECADERE CELE ARGINTII, NU VĂD CA TU SA FII MERS LA ALT MOTOR DECÂT CEL GALBEN. Daca tu imi spuneai de la inceput sa caut pe codurile localitatilor ce incep cu 8xxx
×
×
  • Create New...