Jump to content

TeDy 'M

Super Membru
  • Content Count

    759
  • Joined

  • Last visited

About TeDy 'M

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gura Humorului
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    BMW R1100RT
  • Numar Moto
    SV 99 UWE
  • Club
    SOLITAIRE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    (M.Hoinar),TDM850 4TX, BMW R1100RT

Recent Profile Visitors

1,601 profile views
  1. Ei.. Clar ca acele min... sunt asamblate clipuri pe rapid.. Dar ca realizare/reînnoire a căluțului, e fain.
  2. Extrem de frumos! Vânzare bună si noroc de nou proprietar ce stie sa aprecieze! .. si să plătească
  3. Legile fizicii bată - le vina. Oare o usa nu apasa greutatea ei pe balama? MRAul care apasă in cleme(in rădăcină) nu face acelasi lucru?.. Iar prinderile alea strângerea suruburilor metalice pe plexic, chiar si cu gume, sunt o soluție durabilă PT PARBRIZ? Il inghit acum de bun ce e.. mama lui dar de extensie MRA! In fine, mă retrag din discuția asupra subiectului asta. W. End plăcut!
  4. A naibii treabă ca numai acolo la prinderi o fi copt. Este murdar omule, numai sus l-am curatat pt a face acum poze
  5. Drujbex: hm, sfatul tau se aplica chiar daca parbrizul si extensia sunt fabricate de aceleasi producator? voi tine cont si de sfatul referitor la cel de pe olx... deci acela are avantajul ca e mai "gros", mai bine facut (e altmaterial?) si pot prinde mai cu incredere o extensie de el. Pt mine acela are avantajul cadrului intaritor. La viteză, CADRUL SUSȚINE REZISTENTA. LUV: Sunt extensii care vin prinse pe parbriz cu cleme, nu prin găurire. Da, MRA am și eu, am renunțat la el este disponibil pt valorificare-50E. Cum atasez urmatoarele p
  6. Cauta la Dedeman, Leroy Merlin, BRICO, genul asta de magazine.. AM VAZUT inclusiv cu protectia de cauciuc. Poate ca sunt pt evacuarile de centrala termica. PREȚ ACCESIBIL.
  7. Am văzut pe GS Nu voiam sa aduc discutia aici. Cred ca am sa merg pe Ztechnik, alti 200E. Plus niste evazari laterale.
  8. Extensia se prinde de plexicul parbrizului, iar asta 100% genereaza fisuri in noul parbriz. Nu vb. teorii, iar daca trebuie iti arăt și poze. Si ține cont ca nu prinzi extensia de un parbriz rezistent lat si gros ca si al GWing. Fara doar si poate as lua un parbriz mare dintr-o singura bucata. Cel de pe OLX.. AH ce îmi face cu ochiul cadrul=întăriturile alea!
  9. John17, Dar de protectia RTului, ce mai e de zis? Făcând ture intinse, mai mult m-aș simti deranjat de ploaie si vant, decât de căldură (de asta se pot plânge cei care fac paradă ori la blocarea în trafic..) Si atunci sa îmi fac griji la GS pt cilindrii aerisiti, de presurile roților ce stau in SPATELE cilindrilor? Deținând RT-ul 10ani... A venit timpul sa fac o mica schimbare-tot conservatoare Boxer si ABS aceeasi generatie. Deci RT-ul este disponibil. 92500km
  10. Multumesc Lucian. .. Parca imi creste inima.. Nu sunt ultimul nebun ce cauta solutii pt protectii suplimentare. Se simte nevoia lor pt strada.
  11. Nu mai rasuci cuțitul in rană . Nu prea am apucat sa analizez parbrizul, ca atentia mi-au furat-o gumele Mitas.. Totuși am observat ca ar fi fost binevenit un cadru de rezistenta contra vântului. Fără glumă acum, văd daca Lucian găsește la polonii aia ȘI distanțiere, dacă nu asta e, va veni vremea pt alti 200E investiți in Ztechnik de 51.
  12. Multumesc MULT pt opinii. Nu ma tem de racire, daca e sa ne gandim la carenele RTului, ce sa mai zicem? Da, posibil sunt mai grele fiind si mai mari, de asta le-am prins de crashbar. Am mers anul trecut vreo 3000km. Nu mai vreau sa fiu cu picioarele leoarcă. Parca as ascunde diagonalele sub cilindrii, dar chiar in față? Tot nu. Si da, parbrizul stock este o gluma proastă 6pt cei peste 160.
  13. Multumesc Gabyshor, consideri ca pt 1,86 cel mare de 51 ar fi prea mare? Si ia sa vedem ce a iesit cu aparatorile. Astept ochii critici dar constructivi. Inclusiv Dan Cata.
  14. Multumesc mult Gabyshor, venind de pe RT.. vreau inca acea liniste de parbriz lat. De asta tot ma gandeam la parbrizul de GSA. Nu imi dau bine seama din poza cu moto galbena, daca jos parbrizul are si evazare ori numai prelungire. Asa da, as elimina necesitatea distantierelor..
  15. Da Lucian! Intereseaza-te, poate polonezul (contra cost notmal) sa imi dea întăriturile suplimentare contra vant si suportii pt evazare - cei laterali? Am GS dar banuiesc ca trebuie ceva adaptat pt GSA. Daca ma pot prinde la a mea pt montajul astuia, atunci asta mare il vreau pt ca nu fac off-road. Orientativ am atasat poza cu genul de cadru si se vede si evazarea prinderilor. Intreb de suplimentare, pt ca parbrizul polonez este si el mare, dar.. 4mm. Fata de Givi 5mm ori unele asa mari chiar de 6.
×
×
  • Create New...