-
Content Count
759 -
Joined
-
Last visited
About TeDy 'M
-
Rank
Avansat
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Gura Humorului
-
Carnet moto din
2003
-
Motocicleta
BMW R1100RT
-
Numar Moto
SV 99 UWE
-
Club
SOLITAIRE
Profile Fields
-
Motociclete detinute
(M.Hoinar),TDM850 4TX, BMW R1100RT
Recent Profile Visitors
-
Ei.. Clar ca acele min... sunt asamblate clipuri pe rapid.. Dar ca realizare/reînnoire a căluțului, e fain.
- 9,469 replies
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (and 4 more)
-
Legile fizicii bată - le vina. Oare o usa nu apasa greutatea ei pe balama? MRAul care apasă in cleme(in rădăcină) nu face acelasi lucru?.. Iar prinderile alea strângerea suruburilor metalice pe plexic, chiar si cu gume, sunt o soluție durabilă PT PARBRIZ? Il inghit acum de bun ce e.. mama lui dar de extensie MRA! In fine, mă retrag din discuția asupra subiectului asta. W. End plăcut!
- 9,469 replies
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (and 4 more)
-
A naibii treabă ca numai acolo la prinderi o fi copt. Este murdar omule, numai sus l-am curatat pt a face acum poze
- 9,469 replies
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (and 4 more)
-
Drujbex: hm, sfatul tau se aplica chiar daca parbrizul si extensia sunt fabricate de aceleasi producator? voi tine cont si de sfatul referitor la cel de pe olx... deci acela are avantajul ca e mai "gros", mai bine facut (e altmaterial?) si pot prinde mai cu incredere o extensie de el. Pt mine acela are avantajul cadrului intaritor. La viteză, CADRUL SUSȚINE REZISTENTA. LUV: Sunt extensii care vin prinse pe parbriz cu cleme, nu prin găurire. Da, MRA am și eu, am renunțat la el este disponibil pt valorificare-50E. Cum atasez urmatoarele p
- 9,469 replies
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (and 4 more)
-
Cauta la Dedeman, Leroy Merlin, BRICO, genul asta de magazine.. AM VAZUT inclusiv cu protectia de cauciuc. Poate ca sunt pt evacuarile de centrala termica. PREȚ ACCESIBIL.
-
Am văzut pe GS Nu voiam sa aduc discutia aici. Cred ca am sa merg pe Ztechnik, alti 200E. Plus niste evazari laterale.
- 9,469 replies
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (and 4 more)
-
Extensia se prinde de plexicul parbrizului, iar asta 100% genereaza fisuri in noul parbriz. Nu vb. teorii, iar daca trebuie iti arăt și poze. Si ține cont ca nu prinzi extensia de un parbriz rezistent lat si gros ca si al GWing. Fara doar si poate as lua un parbriz mare dintr-o singura bucata. Cel de pe OLX.. AH ce îmi face cu ochiul cadrul=întăriturile alea!
- 9,469 replies
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (and 4 more)
-
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
TeDy 'M replied to sherky's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
John17, Dar de protectia RTului, ce mai e de zis? Făcând ture intinse, mai mult m-aș simti deranjat de ploaie si vant, decât de căldură (de asta se pot plânge cei care fac paradă ori la blocarea în trafic..) Si atunci sa îmi fac griji la GS pt cilindrii aerisiti, de presurile roților ce stau in SPATELE cilindrilor? Deținând RT-ul 10ani... A venit timpul sa fac o mica schimbare-tot conservatoare Boxer si ABS aceeasi generatie. Deci RT-ul este disponibil. 92500km -
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
TeDy 'M replied to sherky's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Multumesc Lucian. .. Parca imi creste inima.. Nu sunt ultimul nebun ce cauta solutii pt protectii suplimentare. Se simte nevoia lor pt strada. -
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
TeDy 'M replied to sherky's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu mai rasuci cuțitul in rană . Nu prea am apucat sa analizez parbrizul, ca atentia mi-au furat-o gumele Mitas.. Totuși am observat ca ar fi fost binevenit un cadru de rezistenta contra vântului. Fără glumă acum, văd daca Lucian găsește la polonii aia ȘI distanțiere, dacă nu asta e, va veni vremea pt alti 200E investiți in Ztechnik de 51. -
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
TeDy 'M replied to sherky's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Multumesc MULT pt opinii. Nu ma tem de racire, daca e sa ne gandim la carenele RTului, ce sa mai zicem? Da, posibil sunt mai grele fiind si mai mari, de asta le-am prins de crashbar. Am mers anul trecut vreo 3000km. Nu mai vreau sa fiu cu picioarele leoarcă. Parca as ascunde diagonalele sub cilindrii, dar chiar in față? Tot nu. Si da, parbrizul stock este o gluma proastă 6pt cei peste 160. -
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
TeDy 'M replied to sherky's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Multumesc Gabyshor, consideri ca pt 1,86 cel mare de 51 ar fi prea mare? Si ia sa vedem ce a iesit cu aparatorile. Astept ochii critici dar constructivi. Inclusiv Dan Cata. -
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
TeDy 'M replied to sherky's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Multumesc mult Gabyshor, venind de pe RT.. vreau inca acea liniste de parbriz lat. De asta tot ma gandeam la parbrizul de GSA. Nu imi dau bine seama din poza cu moto galbena, daca jos parbrizul are si evazare ori numai prelungire. Asa da, as elimina necesitatea distantierelor.. -
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
TeDy 'M replied to sherky's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Da Lucian! Intereseaza-te, poate polonezul (contra cost notmal) sa imi dea întăriturile suplimentare contra vant si suportii pt evazare - cei laterali? Am GS dar banuiesc ca trebuie ceva adaptat pt GSA. Daca ma pot prinde la a mea pt montajul astuia, atunci asta mare il vreau pt ca nu fac off-road. Orientativ am atasat poza cu genul de cadru si se vede si evazarea prinderilor. Intreb de suplimentare, pt ca parbrizul polonez este si el mare, dar.. 4mm. Fata de Givi 5mm ori unele asa mari chiar de 6.