Jump to content

marook

Membru
  • Content Count

    258
  • Joined

  • Last visited

About marook

  • Rank
    incurca lume...

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pitesti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Yamaha Fazer, Moto Guzzi
  • Numar Moto
    AG.67.TDY
  • Club
    Three's a crowd...
  1. Buna dimineata! Am trecut acum cativa ani, din intamplare, recunosc, prin Cheile Nerei si-mi aduc aminte ca a fost o zi uluitoare, insa as vrea sa va cer ajutorul in a reface traseul stiind exact unde si cum sa ajung. Vreau sa vad cascadele Bigar (pe care am vazut-o data trecuta), Beusnita, Vaioaga si Susara, Ochiul Beiului, Lacul Dracului si Sasca Montana. Exista, stiu, obiective pe care nu le voi atinge (Cheile Nerei in sine, La Tunele etc), din cauza ca timpul si modul de deplasare pe motocicleta nu-mi vor permite asta, dar sper sa fie cineva care sa-mi spuna cum pot ajunge la cat mai multe din celelalte, fara a ma indeparta prea mult de motor, nu din comoditate, ci din motive practice... Va multumesc mult! P.S. Voi pleca vineri, cam pe la orele 17:00, sau sambata, foarte de dimineata, din Pitesti, fiind nevoit ca duminica seara sa fiu din nou in Pitesti. Daca mai vrea cineva sa mearga, cu drag!
  2. Buna ziua! Am fost recent in Bucovina, dar, pentru ca eu am venit din Pitesti, via Sibiu - Medias - Sighisoara - Targu Mures - Reghin etc, te pot ajuta cu cateva informatii si sugestii doar de la Reghin incolo. Traseul Reghin - Toplita - Targu Neamt (atentie, Targu Neamt, NU Piatra Neamt!) e BESTIAL, atat ca peisaj, cat si din punct de vedere al frumusetii curbelor, facute parca special pentru motoare, cat si al asfaltului PERFECT! Puteti merge, de asemenea, pe Bistrita - Vatra Dornei - Gura Humorului, traseu la fel de frumos si de bun ca asfalt... Mai toate manastirile importante sunt in jurul orasului Piatra Neamt, iar de la Agapia puteti ajunge la Varatec pe un drum mult mai scurt, anume primul pod la dreapta (intrebati de "axiala"), pe un drum mai prost, dar destul de bun pentru moto (eu l-am facut lejer cu Fazer-ul incarcat full + pasager), iar eu va recomand sa vizitati si "Casa Memoriala Ion Creanga", ce se afla fix langa Targu Neamt. Puteti urca apoi spre Moldovita, Sucevita si Putna... Sa aveti asfalt uscat!
  3. Nu stiu de ce (ei, nu stiu!...), dar am un feeling cum ca, initial, filmarea a avut si sunet...
  4. O tura faina, faina de tot! De unul singur si exact traseul pe care-mi place si mie sa merg, eu facand, de fapt, o parte din cel pe care ai mers si tu (Pitesti - Rm. Valcea - Obarsia Lotrului - Petrosani - Tg. Jiu - Tismana - Eftimie Murgu - Moldova Veche - Cazanele Dunarii - ... - Pitesti), ceea ce-mi permite sa afirm ca, macar partial, stiu ce emotii ai trait... Felicitari, atat pentru alegerea traseului, cat si pentru fotografii!
  5. Va multumesc mult! Nu merg singur, de data asta am pasager (pentru prima data in viata...) si chiar de n-ar fi asa, tot as merge cu atentie, macar pentru a nu pierde nimic din ceea ce ma astept sa vad intr-o calatorie pe care o astept de (prea) multa vreme. Imi vor fi de un real folos toate cele spuse de dumneavoastra; inca o data, va multumesc! Toate cele bune! Va multumesc!
  6. Buna ziua! Planific o iesire de cateva zile, poate chiar o saptamana, doua, pentru ca vreau sa merg incet, sa ma opresc oriunde am ceva frumos de vazut, nu sa zbor dus-intors, in Muntenegru si apoi sa cobor pana in Dubrovnik, dar numai sa casc ochii la strazi si cladiri, ca de stat am inteles ca devine din ce in ce mai prohibitiv si am nevoie de ajutorul celor care au mai fost pe-acolo, in a-mi da sugestii legate de traseu (vreau sa vad lacurile Plitvice, golful Kotor, Perast, Budva...), de locurile de campare (din cate am mai aflat, sunt excluse camparile "pe marginea drumului"), moteluri mai ieftinute, de unde putem cumpara mancare si tot ceea ce tine de o calatorie in care-ti doresti sa ai parte de cat mai putine surprize neplacute. Voi pleca din Pitesti intr-una din zilele de la sfarsitul acestei luni, adica intre 29 - 31 mai, functie de cum imi aranjez ploile (la figurat, ca daca ploua la propriu, am pus-o!...). Va multumesc!
  7. Nu m-am mai uitat la ea in ultimele zile, dupa ce m-a "tradus" ultima data... Si nici nu prea mai pot face mare lucru pe vremea asta, intrucat nu am un garaj propriuzis, ci le tin sub terasa... Astept sa se mai zvante putin pe-afara, o "deschid", vad ce are-n burta, pardon, in carburator, si-ti spun. Vreau, mai ales, sa verific daca are, asa cum mi-ai spus, o sita in rezervor; daca da, o curat si scap de filtru. Rugina "a ajuns" in rezervor pentru ca motoreta a stat nefolosita aproape 10 ani, afara, in ploaie, vant, frig, arsita etc, iar rezervorul fiind gol, a oxidat... Multumesc mult de sfaturi si de ajutor! Te tin la curent cu evolutia "pacientului". Toate cele bune!
  8. ...Ok... Am sa incerc cu electroliza, pentru inceput. Ma intreb, totusi, daca in clipa asta i-am curatat luna carburatorul, i-am pus filtru nou, merg cu ea cam 150 de km, drum intins, fara s-o fortez (de parc-as putea forta o Guzzi!...), o las in iesle pan-a doua zi, cand iar schioapata-ntr-un cilindru, n-o fi si altceva?!... Da-l in saracie de filtru, ca e nou! Sa treaca prin el, in doar maxim doua ore de functionare smooth, atata rugina incat sa blocheze cuiul pontou?!... Asa o fi; nu stiu ce sa mai zic...
  9. Am intrat pe link si par a fi ok, dar inca nu m-am dumirit, cum zice Dan Puric, de unde iau produsele respective; mai caut. Multam fain!
  10. ...Daaa, aici ai perfecta dreptate! Dracoaica are caracter, nu gluma! E cea mai sucita si mai afurisita dintre toate "damele" din viata mea! Am primit si galeria de admisie, dar n-am s-o montez pana cand nu rezolv problema cu filtrul si carburatorul, ca sa n-o mai stric si pe-asta, tot scotand-o si bagand-o... de fiecare data cand se infunda, ba sita, ba cuiul pontou, ba dracu' mai stie ce. Multumesc mult si astept, in continuare idei si sugestii!
  11. As vrea tare mult sa pastrez totul, la aceasta motocicleta, asa cum au conceput-o cei din fabrica, adica sa nu-i mai pun filtrul...
  12. Da, m-am gandit si eu la asta, doar ca rezervorul e, in exterior, intr-o excelenta stare (optica) si mi-e teama sa nu-l stric, cumva...
  13. Buna dimineata! Apelez la cei ce-mi pot da un sfat, pe acest site, intrucat m-am cam incurcat... Am o Nevada de 750 cmc, din 2001, pe care am cumparat-o acum un an si jumatate, avand pana-n 3000 km la bord si nefolosita din 2003... Am adus-o acasa, am bibilit-o, i-am sincronizat (ma rog, nu eu, ci mecanicul) carburatoarele s.a.m.d., i-am schimbat bujiile, ca mergea doar intr-un cilindru, am plecat cu ea si gata, mergea ca-n vis! Am mai lasat-o o vreme, din lipsa de bani, dar, mai ales, din indolenta, fara inspectie tehnica, dupa care merg cu ea la RAR. Toate bune si frumoase, pana cand sa plec cu ea; sub motor, balta de benzina!... De unde dracu?! Am aflat de la "cunoscatori" ca din supraplinul carburatorului din dreapta. Si de-atunci a inceput cosmarul... Periodic, adica LA CATEVA ZILE!!!, ma duc cu ea la doctor, "simptomele" fiind urmatoarele: merge bine, dar am impresia, din cum miros gazele de esapament (si dupa cum ma tapeaza de bani la peco...), ca ar consuma prea multa benzina, dupa care, brusc, unul din cilindri, DOAR cel din dreapta!, nu mai "arde", evident, nu mai are putere si, mai ales cand opresc SI O PUN PE CRICUL LATERAL, rarisim cand sta si pe cel central, curge benzina la greu din niste furtunase ce pleaca de la carburatorul cilindrului din dreapta, iar ganitura cilindrului e umeda, ceea ce, zic eu, inseamna ca acel carburator e plin ochi. O duc iar la mecanic, iar imi spune ca n-are nimic, ca totul se datoreaza ruginei din rezervor (v-am spus ca a stat aproape 10 ani fara sa mearga, iar rezervorul, e-adevarat, e plin de rugina...; ce sa-i fac?!...), care intra in carburatorul (din dreapta) ce curge si-i blocheaza cuiul pontou, bla-bla-bla, ii face ceva, merge o zi, apoi o iau de la cap... E important sa va spun si urmatoarele: 1) motocicleta nu e prevazuta din constructie cu filtru de benzina, dar primul mecanic la care am dus-o, i-a pus unul de Dacie, si am impresia ca, dupa montarea lui, a pierdut din putere; 2) tot desfacand si strangand colierele galeriei de admisie, care e, de fapt, un furtun de cauciuc, lung de aprox. 8 cm si cu peretii grosi de aprox 4 mm, care face legatura dintre carburatorul si cilindrul drept, aceasta s-a fisurat, a inceput sa traga aer fals, iar cilindrul deservit fie nu mai mergea, fie dadea rateuri, drept care l-am inlocuit cu un alt furtun, cu diametru usor mai mare, cu peretii mai subtiri (cica ar avea insertie de kevlar...), pana voi primi piesa originala, pe care, in treacat fie spus, un bun prieten de-al meu, ce detine un magazin de piese auto-moto, mi-a gasit-o si comandat-o din U.S.A.... (ce dracu', motoreta e italiana!!!). Deocamdata am tras-o pe dreapta, am luat-o pe cealalta la calarit, dar marea mea pasiune e Guzza, cum ii spune Antenuta (asa-i ca nimeni nu ti-a mai spus asa de ceva vreme, Olguta?!... he-he-he!...) si sunt tare, tare amarat. M-as bucura sa pot face ceva sa mearga si ea mai mult de 100 de km, dupa care sa moara... Stiu ca nu se dau "consultatii" prin telefon, sau pe forum, dar incerc si eu... Astept sugestii, sfaturi si solutii si va multumesc, anticipat, pentru orice ajutor pe care mi-l veti da! O zi frumoasa si drumuri doar pe inima voastra!
  14. De ce "spre regretul"?!... Eu mi-am dus iubita pe niste curbe "frumoase"..., am scos scantei din scarite si s-a jurat ca nu se mai urca niciodata pe motor... Pai, eu ce vroiam?!!!... Din pacate n-a fost sa fie, ca, incet, incet, a prins gustul si-acu' un an jumate a trebuit sa-i iau si ei "jucarie"... Vezi, vezi, Jorj, daca nu esti cuminte! Are dreptate Dany!... Ai pus-o!!!...
×
×
  • Create New...