Sari la conținut

RvsS

Super Membru
  • Număr conținut

    537
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Suzuki Bandit GSF 650 S ABS (2007)

RvsS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Domnilor, din pacate voi parasi tagma "Banditilor". Daca va intereseaza motorul meu - aveti aici anuntul - /index.php?/topic/746757-suzuki-bandit-gsf-650-sa-an-2008-cu-abs/ . Puteti gasi informatii despre calatoriile frumoase alaturi de acesta pe sectiunile respective. Va astept cu drag sa il vedeti si sa il luati acasa.
  2. Multumesc pentru raspunsuri. Se poate face ITP si aici in caz ca aveti nevoie- http://scuter-centre.ro/magazin/f.html.
  3. Salut, imi puteti recomanda o firma unde sa fac un ITP in Bucuresti si eventual sa asigure si un schimb de cauciucuri? Multumesc.
  4. Sunt foarte multe presupuneri in acest post, pariuri si alte idei preconcepute. Multumesc pentru timpul acordat, dar daca aveam de gand sa cumpar redresor as fi facut asta fara sa pun intrebarea aici. Am primit informatiile necesare prin intermediul urmatoarelor posturi, va multumesc.
  5. Salutare, As vrea sa va intreb daca un redresor - de genul - http://www.emag.ro/redresor-pentru-baterie-einhell-bt-bc-12-12-a-1056700/pd/EDRVTBBBM/ este bun pentru a fi folosit pentru o baterie de Bandit. Ma gandeam sa incerc asa inainte de a o schimba. Moto este Bandit SA 650 S, injectie, 2007. Bateria cred ca este cea originala. Aprinde farul, porneste injectia, dar nu are suficient curent pentru a porni. Multumesc.
  6. Salut, am scos intr-un final moto de la iernat (stiu, sunt ultimul ). Vroiam sa va intreb daca aveti vreo recomandare de cauciucuri noi, eventual din gama celor de la Dunlop. Nu ma intereseaza sa tina foarte mult, ci sa aiba aderenta buna. De la service am primit 2 recomandari - GP Racer (relativ scump) si Sportmax Qualifier. Pana acum am avut Michelin Pilot Power 2CT si am fost foarte multumit.
  7. Am scos si eu Bandit-ul in final din garaj, mai era putin si se termina sezonul Am fost la un test drive BMW si am testat K1300R - http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_K1300R. Stiam ca monstrul are frane bune, dar diferenta fata de Bandit este incredibila. Pur si simplu ingheata pe sosea. Nu mi-a venit sa cred cat de usor trebuie stransa maneta ca sa se opreasca, iar daca tragi putin mai tare ramane pe loc instantaneu. Faptul ca are si suspensiile diferite si furca nu se comprima iti inspira sentimentul ca esti pe sine. Imensa diferenta de tehnologie (Banditul meu este 2007, K-ul asta a inceput productia din 2009, deci nu e vorba de evolutie in timp). Astept sa scoata ceva cu o pozitie ma dreapta si sa renunte la semighidoane si apoi....
  8. Nu sunt nedumerit, am facut casco in fiecare an de cand o am, stiu cat este in general, cat e fransiza. Stiu ca nu iau mare lucru la accident minor, dar la furt... E interesanta insa oferta de 900 EUR, asa ceva nu am mai vazut pana acum. Sunt curios cat este la Multistrada, pastrand proportiile cred ca iti cer sa le dai cate un VW Polo in fiecare an ca sa asiguri asa ceva.
  9. Daca este cineva interesat, pentru Bandit 2007 ofertele de Casco pe care le-am primit au fost intre 300 si... 900 EUR. Atractiv, nu ?
  10. [quote name='Adrian B' timestamp='1335390948' post='3113361' Si da, daca e sa o dam asa....... dealerul nu-mi prea datoreaza NIMIC ,cum nici eu, la randul meu,nu sunt obligat sa cumpar de la el Excelent, am ajuns la aceasi parere in doar cateva posturi, desi acum putin timp aveai alt discurs. Bravo!
  11. Am trecut informatii despre felul in care functioneaza leasing-ul, sistemul de ofertare pentru distribuitori, ideea de pret al producatorului, discount, modele de succes sau de esec pe baza de exemple din Romania cu moto si echipemente si dupa toate astea tot ce ai retinut tu este ca trebuie sa imi spui ca nu ti-ai facut poza la drive test? Glumesti, nu? Pe asta s-a concentrat atentia ta ? Ok, atunci ca sa fie mai clar - sigur ca n-am nicio problema sa iti doresti sa faci drive-test cu niciun vehicul, e de admirat posibilitatea pe care o ofera comertul liber. Nu am afirmat niciodata asta. In schimb afirmatia ca dealerul iti datoreaza tie un drive test sau ca poate-poate vii cu banii in buzunar si ai fi cumparat este ... cel putin discutabila. Nu contest decizia ta de a dori sa faci un test, nici a dealer-ului sa nu ti-l ofere, dar ideea ca nu stie sa faca afaceri daca nu te dai tu putin prin parcare este cel putin hilara.
  12. Mai exact la asta ma refer. In primul rand nu te duci cu 15000 EUR in buzunar pentru ca nu poti plati legal cash aceasta suma. Chiar daca e o figura de stil, trebuie sa discutam pe fapte, nu pe ipoteze fanteziste. In al doilea rand, da, este posibil sa nu te lase sa o testezi. Ce este asa grav? Este pierderea lui, toti acei 15000 euro pe care ii aveai pregatiti... Ah, ce s-ar fi realizat acel vanzator, ce comision gras si-ar fi tras daca doar te lasa sa faci o mica plimbare... Rog sa nu uitam ca una dintre principalele cauze ale caderii pietei moto din Romania este scaderea ofertei de creditare sau leasing pe firme cu risc ridicat. Cei care vroiau sa cumpere cu cash, probabil cumpara in continuare si n-au nevoie de drive test
  13. Va rog sa ma corectati daca gresesc, dar in general vehiculele (cu 2 sau 4 roti) de la dealeri sunt in general in leasing, mai ales daca dealerii nu sunt parte din reteaua mama in mod direct (prin actionariat), ci afaceri independente cu contracte de distributie. In acest caz, leasing-ul obliga in cele mai multe cazuri sa existe asigurare de tip CASCO. Asadar raspunsul este ca "foarte probabil sunt asigurate". Desigur, clauzele se negociaza de multe ori si daca sunt contracte de mult timp si/sau pe multe vehicule, atunci este posibil sa nu existe acele procente pe care le suporta comerciantul in cauza unor daune. (sunt cazuri de contracte facute acum multi ani de exemplu si la care se innoiesc doar valorile, conditiile fiind la fel pentru ca exista puterea de negociere a clientului). Referitor la drive-test - daca-mi permiteti o parere neavizata - este foarte posibil ca un Panigale nu se vinde in general prin drive test. Stiu ca poate nu sunteti de acord, dar nu discutam de un Ford Focus pe care il compari cu o Kia, un Golf si ce mai e piata la categoria respectiva. Este o aparitie exclusivista care se adreseaza unui anumit public si acesta cumpara de multe ori pe alte considerente. Nu spun ca este "bine" sau este "normal", ci ca sunt sanse mici ca achizitia sa se bazeze pe acest tip de test. De foarte multe ori am auzit si fraza: "vanzatorul isi pune adaos nesimtit, vrea sa isi traga de la noi profitul si sa vanda 2 bucati dar sa se lafaie cu banii in Caraibe". Din nou, umila mea parere, problema vine nu de la comerciantul roman ci de la producator, care cand vede ce prognoza de vanzari are distribuitorul pe un an de zile la noi nu stie in ce categoria sa il incadreze (probabil la ei intra in sistem la "persoana fizica, mic intreprinzator" la cat de putine se vand la noi). Prin urmare, ii ofera un discount pe masura vanzarilor asteptate (extrem de mic). Acest lucru este valabil si la echipamente. De aceea sunt preturi mai mari la noi, pentru ca se respecta preturile recomandate de producator si se castiga discount-ul. Problema intervine atunci cand in strainatate nu se respecta pretul sugerat de producator, ci se aplica unul mult mai mic. (a se vedea si cazul recent al problemelor reprezentatilor Honda Romania care aveau un pret mai mare de achizitie la dealer decat era pretul de showroom in Budapesta). Singura solutie in acest caz este adaptarea pretului la piata locala (daca nu ma insel cazul de succes este KTM). In aceste conditii, mi se pare fantastic ca se ofera drive-test la Diavel, felicitari dealerului pentru curaj. De Panigale nu discut, dar amatorii de senzatii tari pot testa un S1000RR. Dar la ce bun, mai bine e sa iti faci o poza intr-un S320 la drive-test, nu-i asa?
×
×
  • Creează nouă...