Jump to content

vuf

EX+
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About vuf

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.assistnet.ro
  • Yahoo
    micanuvuf

Profile Information

  • Carnet moto din
    2007
  1. Dealer Metabond (Tel: 0726.874.039) - Metabond M - 135 Lei (250Ml) Tratament special pentru motoare noi sau putin uzate Protejeaza suprafetele chiar si la solicitari extreme. Reduce frecarea interioara cu 50-60%. Reduce consumul de combustibil cu 7-10%. Dubleaza intervalul de schimb ulei. Contine agenti de curatire,mentine motorul curat. - Metabond C - 152 Lei (250Ml) Tratament special pentru motoare si instalatii mai uzate. Protejeaza suprafetele chiar si la solicitari extreme. Reduce frecarea interioara cu 50-60%. Reduce consumul de combustibil cu 7-10%. Dubleaza intervalul de schimb ulei. Contine agenti de revigorarea garniturilor. - Metabond GOLD - 152 Lei (250Ml) METABOND GOLD PRODUS nepoluant pentru reducerea frecării pentru motoare noi sau uzate În cazul celor mai multor autoturisme, energia produsă de combustibil în 60% în general se pierde în motor la rulmenți, cămaÂşă, pistoane, axe cu came, supape, etc., în angrenaj la pinioane, la roți dințate Âşi marginile acestora, la axuri, etc. din cauza frecării, din cauza aerodinamicii, răcirii Âşi gazelor eliminate. Această frecare este micÂşorată cu 50% de METABOND GOLD, care se va transforma în mărire de randament Âşi micÂşorarea consumului de carburant. Uleiul de motor transportă microparticulele policeramice în toate locurile, unde se produce frecare. Datorită mărimii lor micro, ele ajung pe toate denivelările suprafețelor din pistoane, rulmenți, cămăÂşi, etc. se depozitează, se fixează Âşi în parte se lipesc prin ardere. METABOND GOLD, datorită coeficientului său foarte mic de frecare uÂşurează funcționarea motorului, ceea ce este baza măririi randamentului motorului Âşi scăderea consumului de combustibil. Avantajele folosirii: - scade până la 50% uzura motoarelor - calități bune de funcționare în condiții critice - scade consumul de ulei - curăță interiorul motorului - scade zgomotul motorului - măreÂşte durata de funționare - scade gazele nocive emise - funcționarea mai fină a motorului - scade costul de funcționare - măreÂşte randamentul motorului - scade temperatura de funcționare - dă stabilitate mai mare - scade consumul de combustibil - uÂşurează pornirea la rece METABOND GOLD este deci produsul viitorului care stă la dispoziția conducătorilor auto. Folosirea automobilelor de vine mai rentabil, cu confort mai mare, se măreÂşte stabilitatea Âşi nu dăunează ecologic. Pentru comenzi sunati la Tel: 0726.874.039
  2. Sa le fie tarana usoara. Condoleante familiilor. Si sanatate judecatorilor din acest topic, care inca nu au invatat ca asta nu e topic de cearta si de aratat cu degetul.
  3. Fratilor eu nu inteleg ce aveti voi cu oamenii care isi iau motoare SS de incepatori. Oricum nu folosesc puterea aia de 140 de caluti pentru ca nu stiu, si accidentul nu la avut ca are SS ci pentru ca a fost neatent. Acelasi lucru se intampla si pe un scuter. Si in general accidentele nu se fac din cauza motorului si nu te ajuta cu nimic daca ai un motor mai puternic sau unu mai linistit, faptul ca esti pe doua roti este suficient. Majoritatea accidentelor se fac la viteze mici unde nu motorul conteaza ci indemanarea. Asa ca un sfat prietenesc: Luativa ce motor doriti si pentru ce doriti, dar mergeti prudent, pe motor niciodata nu ai prioritate, nu mai ascultati la toti ca mama nu iti lua SS ca nu ai experianta, UN SS e puturos in ture joase, mai nervos e un motor mic prin oras decat nu SS. Ca sa ajungi sa ii arati valoarea ai mult timp de invatat. Iti doresc insanatosire grabnica si multa atentie.
  4. Salutare, sunt Mihai Stancu (zis VUF) am 26 de ani, am A-ul din Iunie 2007, sunt pasionat de viteza de cand m-am nascut, dar am asteptat 8 ani pana sa imi iau motor pentru a prinde suficienta experienta pe drumurile noastre in conserva. Am un Kavasaki ZX6-R din 2003 care este, cred eu, cea mai reusita motocicleta ca design si cea mai brutala din clasa ei. Lucrez in domeniul IT, ISP.
  5. Sunt Unul din cei 16 motociclisti care vroiau sa uite putin de haosul din bucuresti in weekend-ul care a trecut. Am ajuns doar 13 la mare suparati, deprimati si cu un fior pe sirea spinarii. Cel mai grav lucru care se putea intampla sa intamplat. Nu ne venea sa credem. Era un cosmar si incercam sa ne trezim. Abia oprisem in Constanta cand a sunat telefonul si in 15 min am fost acolo toti. Imi pare rau pentru Bogdan. Nimeni nu intelege ce sa intamplat, dece nu a mai luat curba. Multi vehiculeaza si isi dau cu presupusul. Urat din partea celor care infloresc povestea si arata cu degetul unde vad cu ochii. Nu a fost pietrisn nisip ulei sau alte piedici si nici nu a avut viteza mare. pur si simplu a indreptat motorul si sa dus pe contrasens fara sa schiteze nimic. Fiecare ne asumam un risc cand ne suim pe motor si fiecare trebuie sa aiba grija de el, si sa se fereasca de dobitoci cu fete de oameni care nu au nici o treaba cu mersul pe jos da sa mai conduca un autovehicul. Dumnezeu sa-l ierte. Condoleante familiei.
×
×
  • Create New...