Sari la conținut

tommy_the_gun_2006

INACTIV
  • Număr conținut

    305
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bocsig
  • Carnet moto din
    01.09.2007
  • Motocicleta
    600 hornet
  • Numar Moto
    AR 10 AMG
  • Club
    nu mai...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    incercat tot de la mobra sau cbr125 la r1!

tommy_the_gun_2006's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ce motor misto ai! sa-l stapanesti sanatos!
  2. am inteles! eu maine plec in germania si intru la louis munchen sa vad ce au si ei si sa imi iau si parbriz si manere! daca nu iau de acolo pe luni cand ma intorc il comand asta de la tine! tu ai avut un hornet modificat...vreau sa pun codita de 2005 pe asta a meu din 2002...oare se potriveste(ma refer si la sa si la plastice laterale)?
  3. nu ma intereseasa sa mai deschid sa folosesc spatiul de sub sa....am codita...mi-ar trebui plasticele laterale si saua de la modelul 2005! daca aveti contactati-ma! merge oare codita asta pe cadrul din 2002 ca sa nu trebuiasca taiat in plm? la cati bani are bugspoiler?
  4. salut! nu am mai postat de mult pe aici...asa avea nevoie de niste piese pentru ca as vrea sa modific putin horneta...un far modelul rotund dar cu sticla din fata bombata, credca de prin 2004-2005; un parbriz pentru farul asta si un bugspoiler! daca dezmebrati sau mai stiu eu ce dati un semn cu un pret! ati incercat careva sa puneti codita de 2005 pe modelul din 2002?
  5. imi trebuie suport de ambreiaj pt hornet din 2002...daca are cineva second sau nou sa imi scrie urgent!multumesc
  6. a 1-a ~110, a 2-a ~150, a 3-a ~190, a 4-a ~220, a 5-a ~240 (la exact 13000 rpm), a 6-a ...poate un pic peste 240 dar abtibild pe rezervor si turometrul destul de relaxat nu mai stiu exact la cate ture! nu incurajez pe nimeni sa faca asa ceva nicaieri cu hornetul pentru ca este un motor usor si spre deosebire de super sport vireaza ca bicicleta asa ca este simplu de scapat de sub control! cel mai periculos este din a 3-a in a 4-a la turatie maxima pentru ca motorul inca trage nebuneste iar viteza este mare; la 90 si un pic de cai cat are nu te face de ras la liniute cu orice motor de 600!
  7. la etrierii care sunt pe hornet( cel putin pana in 2002 cum sunt ai mei) nu cred k poti sa supraincalzesti sistemul de franare! la etrierii fata cu 2 pistonase furtunele imbracate in plasa de otel pot face o mica diferenta dar doar pt supercunoscatori care scot untul din motoru asta ;astfel furtunele cu care vine din fabrica(care cred ca sunt tot de nissin facute, dar se poate sa ma insel)impreuna cu lichidul de frana schimbat de fiecare data cand incepe sa nu mai fie perfect transparent ofera o forta de franare mai mult decat sufiecienta pt ce furca are hornetul stock! daca ar fi vorba de nush ce discuri de frana suparate la care sa le pui sa fie muscate de niste etrieri cu 6 pistonase (bineinteles si o pompa de frana pe masura) acolo mai poti vb de lichide speciale si obligatoriu de furtune imbracate in otel dar la sistemul chiar primitiv de franare de pe hornet nu e cazul!
  8. viteza mea afara din localitati este 150 la ora constant dar as putea sa merg si mai tare...la inceput cand mi-am luat motoru asta asa ziceam si eu ca ma ia vantul pe sus dar pe urma a devenit o placere mersul cu viteza cu un naked; l-am cumparat hornetul din italia cu ~17500 km la bord si acum am cu el ~54500! asa ca prtofitati de timpul frumos si bagati km! v-am pupat
  9. trimite un mail pe racheta23@yahoo.com cu pretul la care ajunge piesa la tine te rog!
  10. mersi! il aveam fisurat de cand am cumparat moto si l-am rupt eu intentionat pt ca incepuse sa vibreze si mi-era frica sa nu pierd oglinda! nu-l poate comanda nimeni de pe aici de pe louis sau mai stiu de pe unde impreuna cu comanda lui si sa imi trimita si mie asta ramburs?
  11. are cineva un suport de maneta de ambreiaj pt hornet 600 din 2002?... mi s-a rupt partea unde este fixata oglinda.
  12. hornetul merge ~110 in 1a (intrerupe aproape de 14k rpm), ~150 in a 2a, ~190 in a 3a, ~220 in a 4a, ~240 in a 5a la dunga rosie iar la 240 knd bagi a 6a cade turometru pana pe la ~11k rpm si viteza ramane cam 240!
  13. se schimba inainte de sezon corect,dar este ulei 10w50 full sint asa ca cu siguranta se poate circula cu motocicleta inca 2000/2500 de km fara absolut nici o problema,thank you very much! se poate sa ma insel dar nu tu ziceai mai demult ca schimbi la 8000 uleiul?
×
×
  • Creează nouă...