Sari la conținut

1_Q_ul

INACTIV
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    2004
  • Numar Moto
    TL-81-RDG
  • Club
    nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    HONDA cbr 600 f3, Honda NTV

1_Q_ul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Din cate am inteles si tu ai patit-o ??? Spitale chestii ? Si apropos la ce bani dai amortizorul ala ? Nu stiu daca este chiar asa cum zici tu. Lumea isi cumpara ce-i place ...ca daca imi place un RR nu o sa-mi cumpar GS500 pentru ca asa ar fi mai precaut. Parerea mea este ca se poate merge incet si cumpatat si cu "bestii" si vice versa la GS500 (poate merge foarte tare)....pe de alta parte ... sunt atatia cu scutere care o patesc ..biciclisti si altele (vezi statistici). Deci problema nu este acolo ...problema este in fiecare dintre noi, in stilul lui de mers, in limitele pe care si le fixeaza fiecare ....ca doar sa nu-mi spui ca f4i ala al tau nu a vazut 250 km / h ..... "rest my case" sa folosesc din astea "englezistice" cum iti plac tie.
  2. Da, chiar si eu as vrea sa stiu. Desi nu l-am cunoscut pe baiat, nu stiu de ce m-a afectat extrem de tare acest accident (ca doar numai statistica de anul asta vorbeste de la sine). Am totusi o cunostinta comuna cu unul dintre cei care erau in coloana ....si poate de aici apropierea.
  3. Nu am facut referire la cazul lui Mihai (sry...probabil trebuia sa ne mutam in alt thread)
  4. Un tip de defectiune tehnica pe care chiar am auzit pe cineva ca a trait-o a fost ca i s-a blocat roata fata in treapta a 3-a. Explicatia ar fi ca franarea se face prin intermediul unei duze care masoara cam 0,2-0,3 mm in diametru. Daca aceasta duza "gaseste" mizeria care sa o infunde, atunci placutele preseaza pe disc ...rezulta rotatie neconforma roata fata sau chiar blocaj ... Acum nu zic ca s-ar fi intamplat ceva de genul asta ... si in cazul lui Mihai. Am incercat sa-i raspund lui Radeon printr-o experienta reala petrecuta.
  5. Scuter sau SS de 250 HP....din cate am vazut cu totii, toate sunt implicate in accidente, si de foarte multe ori sunt cu finale dramatice ca si acesta. Este nedrept, cand impins de inconstienta combinata cu viteza de circulatie a sangelui atunci cand esti in "sha", sa patesti asa ceva. (cred ca toti cei care postam aici avem cel putin cate o povestire cel putin la fel de periculoasa ca aceasta prin care am trecut sau am fost la un pas). Eu, unu ma dau aproape zilnic pe acolo, si credeti-ma ca este o zona unde chiar pare ca nu se poate intampla nimic (liber/asfalt f. bun/drept). Cu siguranta nimeni nu poate sa explice ce s-a intamplat. (sunt infinite posibilitati / combinate nu neaparat cu lipsa lui de experienta ci poate si cu starea si stapanirea de care fiecare din noi da dovada la cel mai mic "fugit de spate") Sa fie primit Mihai, si sa ne rugam sa fie cat mai putini posibil altii.
×
×
  • Creează nouă...