Sari la conținut

ecotech

INACTIV
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda Helix CN250, Kymco Dink 150LX, IZH
  • Numar Moto
    CJ-13-ZLF, CJ-43-SSS, CJ-12-HJZ,

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IZH 350 Kymco Dink 150 LX Honda Helix CN 250
  • Interests
    IT&C, Simulari climaterice, energie alternativa

ecotech's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ecotech

    Cu si despre accidente

    @Khrisstyan: nu am vazut, deci relatez doar ce mi-au zis martorii, inclusiv proprietarul masinii sifonate. Deci: Stii ca acolo pe Muresului este panta aia abrupta. Victima a venit in sus, la un moment dat i s-a oprit motorul, probabil cand a vrut sa schimbe viteza. Repet, era total nou pe motor. Cu mult inainte de denivelare / intersectie a fost asta. A repornit motorul, l-a ambalat, pornit, pierdut controlul si direct in masina. Casca a zburat, iar el cu capul in stalpul spate stanga al masinii. De acolo, restul chiar nu mai are nici o importanta in afara de faptul ca nu a supravietuit (dupa cum spune O_Stefan). Cand am vazut eu motorul, era in a doua - habar nu am ce inseamna asta ca si viteza maxima la acel Suzuki.
  2. ecotech

    Cu si despre accidente

    Multumesc Stefan de informatie. Pacat. Odihneasca-se in pace, poate invata altii din asta.
  3. ecotech

    Cu si despre accidente

    Are cineva informatii despre accidentul de pe Str. Muresului, de vineri seara? Era un Suzuki argintiu, care aparent s-a infipt intr-o masina parcata. Din cate ziceau vecinii, un incepator (si fara permis / echipament) a pierdut controlul si s-a oprit in prima masina, rezultatul fiind leziuni serioase la cap.
  4. ecotech

    ITP MOTO

    De cate ori era cazul de ITP, am mers la RAR. Singura chestie verificata de ei au fost franele, cateodata nici macar atat. Ultima ocazie a fost anul trecut toamna, cand m-am dus cu Honda la RAR. Se uita nenea la serii, ma intreaba daca merge, cum merge etc... Ii dau actele, astept sa ma urce pe bancul de frane... Numa' vad ca asta completeaza de rupe la formulare. Il intreb si eu - na, verificam franele? La care asta zice, "apoi nu ai zis ca sunt in regula?". Mare verificare, ce sa zic Ce nevoie au unii de ITP unde inchid ochii, cand nici macar RAR-ul nu isi deschide cepele Ce sa te mai astepti de la altii? In 25 luna asta imi expira la un motor verificarea, pe pariu ca iarasi numai frane imi verifica?
  5. ecotech

    Anunturi GARAJE !

    Buna seara domnilor! Caut un loc de garaj in Grigorescu, zona Fantanele (in spate la Profi). Cineva?
  6. ecotech

    Cu si despre accidente

    Kamikazee, dupa ce ii sa intamplat lui Atti, orice accident de la care poti pleca schiopatand e un lucru bun. A venit de pe Pata si careva i-a taiat calea? Cand l-am vazut, motorul era tras langa rondou, pe partea dreapta cum vii din oras. Nu parea tare lovit...
  7. ecotech

    Cu si despre accidente

    Kamikazee, am trecut prin intersectie cu putin timp dupa accident - era politia rutiera pe acolo si facea poze. Am oprit langa fotograf sa intreb de proprietarul motorului (o Yamaha gri-argintiu). Nenea politist a zis ca e in regula, nimic serios. Sa speram ca asa e.
  8. ecotech

    Ij (izh)

    @Dany_Oldmoto - 115 lei cauciuc cu camera? Si cum facem sa ajunga in Cluj, 3 seturi, daca se poate IERI?
  9. ecotech

    Ij (izh)

    Un pic de ajutor daca se poate... Am un IZH de 350. Incet l-am readus la viata (din starea precedenta de fier vechi). Problema e cauciucurile si camerele. Dimensiunile sunt (cel putin asa scrie pe cauciuc in sine): 80-484 / 3.25 - 19 / 68 pr -4 La furnizorii de profil unde am intrebat (in zona Cluj), au spus ca astea sunt dimensiuni pe ceva standard vechi rusesc, si nu cunosc corespondeta de marime la ceva din zilele noastre. Poate aveti voi vreo idee? Pe moment e nevoie de 3 cauciucuri, cu tot cu camera. Nu trebuie super-marca, acest motor mai are mult de umblat prin atelier si vopsitorie pana o sa fie folosit la justa ei valoare.
  10. Buna ziua domnilor. As avea nevoie de priceperea voastra, intr-un proiect de reconditionare. Este vorba de un DKW NZ350, care de circa 10 ani sta intr-un garaj (a lui bunicu, dar el nu mai e in stare de motor). Motorul a fost pus jos in stare de functionare, minus ceva defecte la frana si cred ca si rezervorul e crapat pe undeva. Intrebari: 1. Din povesti, am inteles ca fabrica DKW, dupa razboi, a fost "exportata" in mandra Rusie, de unde multe motoare dkw s-au intors cu numele IZH. E adevarat? Cred ca e, ca am vazut intr-un show de motoare din Ungaria, dkw nz350 si IZH 350 pus una langa alta si aratau suspect de mult la fel 2. Motorul mai are multe din piesele originale. Unele bucati din cutia de viteze sunt inca stantate cu svastica. Are cineva habar de la ce motor se potrivesc piesele, in caz ca trebuie schimbate? De cand il are batranul, e clar ca a inlocuit unele piese, dar nu stiu de la ce. 3. Evident, e un proiect care pe mine ma depaseste din punctul de vedere al cunostintelor tehnice (eu visez noaptea fibra optica si antene, nu motoare). Stie cineva de un atelier in zona Cluj, care se risca la reconditionari de genul? Multumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...