F4 CC e serie limitata de 100 de bucati, pentru maniaci cu prea multi bani, colectionari, mai stiu eu ce. Dar nu e doar un F4 1000 cu parti de carbon si evacuare din titan, motorul e diferit, are ~1080cc, diverse imbunatatiri, etc. Oricum, in pretul ala imens sunt incluse diverse accesorii, gen un ceas de ~15.000 Euro, o geaca de ~2000Euro, si asa mai departe. Vorba lui Castignioli, si-a facut si el nebunia.
F4 1000 Senna nu costa 55.000 Euro, e "doar" 0.000 Euro, si e serie limitata, de aia e mai scumpa. Restul sunt ceva mai ieftine, pe la 21.000-22.000 Euro. http://www.mvagusta.ro/modele_lista.php?b=
Avind in vedere ca vor sa participe la SBK cu F4 R312 modificat, probabil vor mai tine pe piata modelul ceva timp. Nu au zis nimic de un model nou, si dat fiind ca oricum e o marca foarte exclusivista(nu doar prin pret, ci mai ales prin faptul ca se adreseaza doar celor pasionati, nu celor ce se ghideaza la achizitie dupa pret si performante, fiabilitate, etc), nu se avinta sa lanseze pe piata multe modele, oricum nu vor vinde mai multe exemplare. De aceea nici nu ar trebui facuta o comparatie cu modelele japoneze, nu prea isi are rostul.
Ce mi se pare foarte de apreciat este faptul ca la MV Agusta poti cumpara aproape orice piesa iti doreste sufletul, de pe orice model, fie ele si editie limitata(in afara de CC). Toate sunt la pret piperat, dar cei ce isi permit si vor, macar pot cumpara toate partile de carbon, evacuari, si asa mai departe. Pina si carene, oglinzi, sei, etc de Senna, Corse, Tamburini, etc se pot cumpara. Si culmea, cel putin pentru mine, au deja in catalog piesele(carene, airbox, etc) ale motocicletei de superbike.
PS. Sunetul ala deosebit probabil o fi si de la faptul ca motorul, pe nume F4, e conceput de fapt de Ferrari, de unde si numele, si a fost preluat si finalizat de MV Agusta.
PS2. Nu vind, nu posed(si nici nu imi permit ), nu am nici o legatura cu MV Agusta sau cu o alta firma ce vinde motociclete sau altceva. Pur si simplu mi-a placut motocicleta asta de cind a aparut, ma refer la F4 750, si am stat sa citesc cam tot ce s-a putut.