Jump to content

Alexandrus

Membru
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

About Alexandrus

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Carnet moto din
    -

Recent Profile Visitors

84 profile views
  1. Asa stiam si eu, acuma....or avea etrierii diferiti, sau pompele de frina, chiar nu am idee. Here, pagina 10 : http://www.goodridge.net/uk/pdf/motorcycle...idge_mc_app.pdf
  2. Am si eu o intrebare, poate parea stupida, asta e... Care sunt diferentele intre 600RR 2005 si 600RR 2006 ? Conform specificatiilor de pe site-ul Honda US, wheel base mai mare la 2006,, turn circle mai mic, si cam atit. Insa, conform wikipedia, sunt identice. Totusi, furtunele de frina de la Goodridge difera, au cod diferit. Are cineva idee care e adevarul ? Exista sau nu diferente ?
  3. Here you go : http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/vemar/ Asta e un model ceva mai vechi, acuma sunt altele se pare ca mult mai destepte, chiar si una complet carbon. Insa nu prea gasesti info despre ele ca s-au retras de pe piata americana iar prin Europa ....
  4. Incearca www.fc-moto.de, trimit si la noi cu plata la livrare, dar sunt cam scumpe vizierele acolo.
  5. X-lite = Nolan, deci e simpla ecuatia. Insa X-901 e model vechi, era model de top acum ceva ani, nu se mai produce intre timp, si pretul de acolo e exagerat de mare. Uite aici un review, poate te ajuta : http://www.webbikeworld.com/Reviewed-motor...-products/X901/
  6. Mircik, crezi foarte gresit, AGV fac casti de multi ani, peste 30 de ani, nu cred ca Rossi i-a tinut in meserie pina acuma. Si ontopic, la banii aia as lua Shark RSI, era aproape 900 RON la Honda Bikes si e superba casca din toate punctele de vedere.
  7. Pai la cite se vind isi permit sa le asambleze manual
  8. Dap, e nasoala faza cu gumele, dar se stie de ea de ceva vreme. Oricum, peste aia 22500 Euro mai merg inca 200 acolo pentru niste Pirelli sau Michelin, nu ar fi asta problema. Cit despre F4 1000 SH, e ceva mai scump de 10k, e undeva la 11.5k minim una decenta, cu putini km, dar are alta furca, alte jante, alte frine si motorul destul de diferit fata de 312. Daca esti pasionat cu adevarat, cum sunt majoritatea celor ce ar cumpara MV Agusta, stai sa faci un calcul si cred ca decit ~13k pe un F4 1000S la SH, undeva la 10k km, mai bine 17k pe un 312 nou(ma refer evident la preturile pe mobile.de, unde, ciudat, am gasit 312R pe la 17-18K cu tot cu TVA, sub 500km).
  9. Exista una singura vinduta la noi. Faza cu "e italiana" ma amuza tare pe mine... Ca fapt divers, japoneza frumoasa nu prea exista, oricum, nu comparativ la F4, si mai alergacioasa, putine sunt rapide ca F4, pe bune. Revenind, am vazut si F4 CC, am atins-o, e incredibila. Cam inalta fata de japoneze, si cam incomfortabila, dar in rest nu prea am ce-i reprosa.
  10. F4S 750 din pacate fiind primul model se pare ca are cele mai multe bube, dar, din ce am citit prin alte parti, totul cam depinde de noroc(in sensul ca unii au ghinion). Cea mai mare problema se pare ca e racirea, pina si R312 are aceasta problema. Bine, e improrpiu spus problema, e mai mult un inconvenient, motorul functioneaza perfect se pare, doar ca putin prea cald, in special cind e turat puternic pentru perioade lungi. Cu un ulei bun si tratata cu respect nu ar trebui sa fie probleme cu motocicleta. Alt inconvenient ar fi ca e o motocicleta temperamentala, are o directie foarte precisa si orice impuls aplicat la ghidon are un raspuns imediat si simtitor, pare-se mult mai simtitor decit la o japoneza, care sunt mai blinde. Pozitia de condus e incomfortabila pentru cei mai scunzi, sub 1.75m, datorita faptului ca saua e sus iar ghidonul e jos. Motocicleta e si putin mai scurta decit altele, ca sa fie si mai inconfortabila In rest, mult noroc in cautari. PS. Respectivele diferente intre 750 si modelele mai noi se pot remedia cu ceva bani si rabdare, cei de la MV Agusta Corse vind cam tot ce ai putea vrea pentru a-ti crea un monstru de motocicleta.
  11. Nu stiu sa aiba nimic Suzuki in ea, dar, intr-adevar, sunt mai ieftine. E cam aceeasi mincare de peste ca si 1000R si R312, numai ca motor mai mic si alte citeva diferente, ca deh, in 5-7 ani au mai fost aduse imbunatatiri pe ici pe colo. Are alt ECU, alta furca, alte frine, alte jante si cam atit. Am vazut ca sunt multi posesori de 750S multumiti si fara probleme, dar nu stii niciodata ce noroc ai pina nu incerci.
  12. Pai cred ca o vor duce bine, e totusi echipa lui Fogarty, nu cred ca sunt inceptori
  13. F4 CC e serie limitata de 100 de bucati, pentru maniaci cu prea multi bani, colectionari, mai stiu eu ce. Dar nu e doar un F4 1000 cu parti de carbon si evacuare din titan, motorul e diferit, are ~1080cc, diverse imbunatatiri, etc. Oricum, in pretul ala imens sunt incluse diverse accesorii, gen un ceas de ~15.000 Euro, o geaca de ~2000Euro, si asa mai departe. Vorba lui Castignioli, si-a facut si el nebunia. F4 1000 Senna nu costa 55.000 Euro, e "doar" 0.000 Euro, si e serie limitata, de aia e mai scumpa. Restul sunt ceva mai ieftine, pe la 21.000-22.000 Euro. http://www.mvagusta.ro/modele_lista.php?b= Avind in vedere ca vor sa participe la SBK cu F4 R312 modificat, probabil vor mai tine pe piata modelul ceva timp. Nu au zis nimic de un model nou, si dat fiind ca oricum e o marca foarte exclusivista(nu doar prin pret, ci mai ales prin faptul ca se adreseaza doar celor pasionati, nu celor ce se ghideaza la achizitie dupa pret si performante, fiabilitate, etc), nu se avinta sa lanseze pe piata multe modele, oricum nu vor vinde mai multe exemplare. De aceea nici nu ar trebui facuta o comparatie cu modelele japoneze, nu prea isi are rostul. Ce mi se pare foarte de apreciat este faptul ca la MV Agusta poti cumpara aproape orice piesa iti doreste sufletul, de pe orice model, fie ele si editie limitata(in afara de CC). Toate sunt la pret piperat, dar cei ce isi permit si vor, macar pot cumpara toate partile de carbon, evacuari, si asa mai departe. Pina si carene, oglinzi, sei, etc de Senna, Corse, Tamburini, etc se pot cumpara. Si culmea, cel putin pentru mine, au deja in catalog piesele(carene, airbox, etc) ale motocicletei de superbike. PS. Sunetul ala deosebit probabil o fi si de la faptul ca motorul, pe nume F4, e conceput de fapt de Ferrari, de unde si numele, si a fost preluat si finalizat de MV Agusta. PS2. Nu vind, nu posed(si nici nu imi permit ), nu am nici o legatura cu MV Agusta sau cu o alta firma ce vinde motociclete sau altceva. Pur si simplu mi-a placut motocicleta asta de cind a aparut, ma refer la F4 750, si am stat sa citesc cam tot ce s-a putut.
×
×
  • Create New...