se conduce de vis, avand o tinuta de drum neutra, ciclistica smechera care te scoate din rahat cand e cazul. grija cu aderenta ca e V2 si pe vreme rece sau asfalt prost are tendinta sa fuga de spate. la fel, grija cu deschis gazul brusc (se descarca fata repede si daca iei si gropi etc poate cauza voblaje). astea sunt niste situatii care nu apar mereu ci mai degraba trebuie cascat ochii. piese se gasesc, intretinerea e la fel ca la alte motorete, senzatia oferita e speciala, ca si intregul concept din spatele marcii (nu marketing, ci asa cum sunt gandite/proiectate). ori iti place la nebunie ori nu te intelegi cu el. nu te imbie sa mergi batraneste dar nici nu e pericol. poate fi o alegere excelenta pentru un incepator daca se tine cont de caracteristicile motorului (cuplu, greutate, ciclistica). 620 (injectie) este mai lin in exploatare fata de variantele carburate care au tendinta sa fie un pic brutale, mai ales la deschideri bruste de gaz. mai departe, read the topic si nu lua in considerare ce auzi la unii care nu au mers/avut sau cei care au avut vreun junghi