Sari la conținut

Rocka Rolla

EX+
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    LFG

Rocka Rolla's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cum spunea si Thomas, reluat de Dead man walking..."SOFERII OCOLESC GROPILE, NU MOTOCICLISTII". Ce-ti e si cu reflexele astea..... Apare brusc obstacolul (care mai e si pieton pe deasupra) ce faci? Tragi dreapta sau stanga de volan? DA, o faci din reflex (instinct). Calcii frana? NU, necesita prea mult timp de gandire si reactie. Te asiguri? Nu, nici vorba...asta chiar e deja prea mult. 1. Cat de incet ar fi trebuit sa mearga motociclistul ca sa poata frana imediat ce masina din dreapta lui i-a virat brusc in fata? La limita la care poate opri motorul .... dar masina si-a schimbat brusc traiectoria si in astfel de cazuri e mai greu sa prevezi... Daca motociclistul intra pe contrasens ca vira si el brusc, putea fi si mai rau. Oare la scoala de soferi nu se mai pune accent pe "a invata sa iti controlezi reflexele?" 2. Cand masina te depaseste in curba, pe partea dreapta si te trezesti cu ea pe langa genunchi....si vezi ca te impinge pe contasens ce faci? Te opresti in mijlocul drumului si il lasi sa treaca pe nebun, dar ... ca el sunt 10.... Te agati de oglinda lui, ca macar sa ramai in paralel cu el? Vreau sa inteleg cum pot evita astfel de situatii, fara a fi nesimtit ca merg pe mijlocul drumului si nu mai las si pe altii (masini) sa treaca ??? Daca in cazul 2, totul depinde de respectul partenerului de trafic, in prima situatie tine mai mult de reflex. Inainte sa aruncati cu pietre, va spun: sunt incepator, asa ca incepeti mai intai cu pietricelele.
  2. R.I.P. pasagerului si sanatate motociclistului. In concluzie, pentru a nu ajunge in situatia acestui motociclist care si-a ucis din gresala prietenul (si povara asta o va duce in spate tot restul vietii) incercati sa nu cadeti prada tentatiei de a cara pasageri neechipati nici pentru 5 m, chiar daca au cosite lungi, balconase mari si noua nu ni se poate intampla nimic. Pasagerul e raspunderea noastra, pasagerul poate sa nu fie avizat si sa nu cunoasca riscul la care se expune cand se urca in sa, dar noi il cunostem .... sau cel putin se presupune ca il cunoastem. Asfalt uscat si bulan exagerat!
  3. Rocka Rolla

    Accidente

    In acest caz se pierde din vedere esentialul: un tanar de 29 de ani a murit din cauza unui carutas beat. Acest lucru se putea intampla oricui. Carutasii inconstienti care circula noaptea pe drumuri nationale cu caruta nesemnalizata sunt problema noastra a tuturor, fie ca suntem motociclisti sau soferi. Se intampla atatea accidente din vina acestor iresponsabili si cu toate acestea nu se face nimic pentru constientizarea lor. Si sincer, nici nu prea vad cum ar putea fi constientizati asupra pericolului pe care il reprezinta pentru participantii la trafic si chiar pentru ei. Din pacate simpla informare sau mediatizare a acestor accidente si in randul lor nu tine la mintea lor ingusta. Daca, insa, acest carutas ar face inchisoare (circumstante agravante are, nu vad cum ar putea sa scape cu suspendare) o perioada sigur nu ar mai umbla noaptea cu caruta pe drumurile publice si nu ar mai produce alte accidente, iar cand va iesi din inchisoare poate ca ii va da Dumnezeu putina minte, cat sa se gandeasca de doua ori pe unde merge cu caruta, mai mult decat atat, colegii lui de breasla din sat poate vor incepe si ei sa se gandeasca..... stai bre ca nu mai intru noaptea cu caruta pe drum ca intra unu in mine si ajung la parnaie ca ala a lu’ .... Daca in schimb acest carutas va ramane nepedepsit, ce vor intelege colegii lui de breasla ???? Mintea lor ingusta le va spune ca au dreptate cand merg cu caruta oricum si pe oriunde si ....... urmatorii implicati intr-un accident similar am putea fi chiar noi. --- Mesaj completat în 29 Aug 2007 13:10 ------------- @ AK_Raptor - Indiferent de accident si circumstante, intotdeauna motociclistul e de vina!!! Pe bune!! - Iti respect dreptul la opinie, asta este si scopul forumului, de fapt daca ma gandesc bine chiar ai dreptate in felul tau, doar ca nu stii sa te exprimi. Cred ca ai vrut sa spui: da, suntem vinovati ca am ales sa fim motociclisti. Si uite asa, daca stai frumos la semafor si esti tavalit pe jos de un sofer neatent (ca s-a uitat la mobil si nu in fata) este numai vina ta ca ai ales sa stai la semafor pe motocicleta si nu in masina, pentru ca daca erai in masina chiar daca ai fi fost lovit din spate nu te tavleai pe jos. Corect, nu ??? Nu neg faptul ca viteza, in cea mai mare parte este cauza tuturor nenorocirilor, ai perfecta dreptate, dar sa nu exageram si mai ales sa nu generalizam cu afirmatii de genul - intotdeauna motociclistul e de vina -. Nu exclud posibilitatea ca acest tanar motociclist sa fi avut viteza, dar nu crezi totusi ca la o viteza mare s-ar fi facut praf si el si calul si motocicleta. Cauza decesului a fost o fractura la gat si stii foarte bine ca asta este punctul nostru slab, ne putem rupe gatul si la o simpla cazatura in cap in urma unui stoppie. Ai dreptate ca trebuie sa fim vigilenti, cu ochii in patru si sa circulam pe cat posibil ziua, dar cati dintre noi ne permitem luxul de a circula numai ziua. E usor de spus ca daca nu avea viteza nu se intampla asta, dar din pacate nu stim cu exactitate ce s-a intamplat, iar legal si moral vinovat de moartea motociclistului este numai carutasul (caruta nesemnalizata noaptea pe drum national, circuland pe contrasens, carutas beat). Consider ca ne-am face noua tuturor un bine daca am putea face ceva ca acest carutas sa fie pedepsit, sa poata reflecta in liniste, din inchisoare la ce tragedie a produs. Din pacate, mustrarea de constiinta nu functioneaza la oameni inconstienti.
×
×
  • Creează nouă...