Sari la conținut

greezky

EX+
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2006

greezky's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut. Am incercat anul trecut sa vand motoru, dar nu am fost nici prea convins ca vreau si nici nu m-am prea ocupat. No amu vine iarasi caldura (cel putin asa sper ca se pare ca iarasi a uitat careva usa deschisa la frigider) si ar fi din nou un mom bun de vanzare. Primesc un bmw f 650 gs si vreau sa dau suzuki-ul. Oare cat pot lua pe el ? Eu ma gandeam pe la vreo 2300EUR. Specificatii: Motor: Suzuki XF 650 Freewind An: 2001 Km: ~ 20000 km Accesorii: -Protectie vant ptr maini -Topcase -Cric central ( are partea pe care apesi cu piciorul cand o ridici rupta, dar merge mai greu si fara) -Bare de protectie. Am schimbat uleiul si filtru acu vreo 1000 km. Motocicleta este in stare buna, cu urme de uzura (cateva zgarieturi pe el). Daca stiti pe careva interesat sa ma contacteze la 0723685040. Ciao, Tavi PS: motorul este albastru. Daca e nevoie pot trimite poze pe email.
  2. Salut! Da-mi o adresa de email si iti trimit manualul de service in format pdf. ciao, Tavi.
  3. Pe macadam chiar merge bine. Comparat cu Transalpu e ceva mai usor, dar Transalpu are roata pe fata mai subtire si tine mai bine trasa, mai ales in noroi. Plus V2-ul e mai usor de controlat la turatii mici. Am fost nevoit odata sa ies cu ea in padure ca era sapata o groapa pe un drum forestier. Mare greseala! Noroc cu niste rromi care m-au ajutat (initial m-au cam speriat ) avand in vedere ca eram in creierii muntilor, fara semnal, numai cu ala cu transalpu). Apropo prejudecati, dar subiectul chiar nu are ce cauta aici... . Era ud pe jos asa ca a fost nevoie de 3 oameni sa ma scoata inapoi pe strada. Bine inteles tot cu aceleasi anvelope de asfalt. Deci merge pe macadam, dar cam atata cu offroad-ul. Cel putin cu anvelope de strada. Sigur merge mai bine cu anvelope cu crampoane, dar sincer nu prea cred ca are ce cauta motorul in teren mult mai accidentat. Am sa pun poze si din alte excursii pe offroad...maine - poimaine. Ciao, Tavi.
  4. Salut Alex ! buna idee cu pozele . Avand in vedere ca nici nu ma uit peste vreun anunt fara poze cam neinspirat din partea mea sa nu pun. Insa nu prea am poze cu motorul, doar niste poze de la o excursie facuta in luna mai. Traseu: Brasov Megedia - ne-am oprit din cauza unei ploi torentiale si era tarziu. In Megedia nu sunt hoteluri cu incalzire !!!! Tare greu se usuca hainele . Albena - Bulgaria Vama Veche Turnu Magurele Dubova Herculane Valenii de munte Brasov Am parcurs aproximativ 2400 km. Defileul Dunarii este absolut suberb. Cred ca este cel mai frumos loc pe care l-am vazut in Romania pana acuma. Ciao, Tavi. PS: inca nu montasem aparatorile de mana si in unele poze mai aveam aparatoare de noroi de la roata din spate...asta s-a pierdut intr-un mic incident. Oricum nu folosea la mare lucru.
  5. Salut oameni buni ! Ce fain s-a populat topicul cu freewind-ul! Eu vreau sa fac niste excursii mai lungi la anu si vreau sa-mi vand motocicleta si sa-mi cumpar un GS 1200. Oricum este prima motocicleta si este timpul sa trec la ceva mai mare. Motorul meu este un freewind din 2001, albastru, aprox 21000km(++) , topcase, cric central, cadru de protectie si protectie la maini(contra vant nu si lovituri) Pret pe la vreo 2300EUR. Daca este careva interesat sau stiti pe cineva...stiti voi... (0723685040). Simt nevoia dupa ce l-am avut 1 an imi dau si eu cu parerea putin despre el : Pro: -pret mic de achizitie -foarte usor de condus -la viteza 100 km/h nu este obositoare. (Eu l-am luat din Viena pe 05.08.2007 dupa care m-am urcat pe el si am venit pana in Brasov (experienta initiala: ~200 km pe un transalp), initial vroiam sa ma opresc la granita cu Ungaria, dar nu eram deloc obosit cand am ajuns la granita asa ca am mers mai departe pana acasa .) -fiabil (doar o pana dar eram in curte si nu tine de motor...) -consum mic -se tine bine pe drum asfaltat si pe macadam, dar nu exceleaza la nici una. (nu stiu daca la pro sau la con este asta) -usor de intretinut -motorul bine echilibrat la peste 3000 rpm. -potrivita pentru oras si excursii, dar nu prea lungi. -piese ieftine si usor de gasit (asta in cazul in care le cumperi de pe net - recomand www.wemoto.uk ptr piese si pentru accesorii google thulner) Con: -La turatii mici vibreaza tare -se mai tot desface cate un surub, noroc ca exista grovere. Nu inteleg de ce nu au existat si in fabrica la suzuki !! -protectie medie spre slaba la vant, la piept-cap si la picioare. -cursa la suspensie este putin prea scurta pentru un enduro (cei drept este mai mult un funduro) -amortizorul si toata suspensia spate lasa de dorit Motocicleta este super pentru incepatori, si este bine sa nu fi prea inalt, pana 180 cm. Asa, acuma m-am descarcat si eu ). Mersi fain, Tavi.
  6. Salut ! Am avut de curand un incident cu motoru. Am fost intr-o excursie pe defileul Dunarii si am intrat intr-un bolovan cu 100km/h. Am zburat bine, dar nu am cazut de pe ea. Insa aparatoare aia de plastic s-a desprins si s-a bagat in roata din spate. Destul de aiurea facuta. Oricum acuma vreau sa-mi pun alta protectie la lant si am dat peste un site fain al unui neamt. Chiar si daca e in germana pozele merita vazute: http://www.lucasmatic.de/seite_freewind_chopped.html. Vreau sa-mi pun niste sidecase-uri, dar nu stiu cum sa le fac cadrul. Are careva cadru sa-l pot copia ? De preferat cineva din BV . Ciao, Tavi.
  7. Hello Everybody ! MAGAZIN ONLINE Am rezolvat de ceva timp maneta de frana. Am incercat initial la mymoto pe avram iancu, dar mi s-a parut cam scump avand in vedere ca ajungea la 20EURO. Altfel erau foarte ok oamenii de la magazin, dar no... . Asa ca am cautat pe google un magazin online si 5 zile si 10EURO mai tarziu ma astepta maneta la posta. N-am gasit neagra asa ca am luat cromata, dar arata ok. Maneta e facuta in taiwan, si a batut un drum lung pana in UK, dupa care a ajuns la noi. Magazinul este WWW.WEMOTO.COM si experienta a fost absolut OK. Am avut si o intrebare si mi-au raspuns imediat. FURCA Cu faza cu cloncanitu la furca inca n-am aflat exact ce e, dar cat timp nu-mi pune viata in pericol nu ma deranjeaza asa de tare. Plus ca anul asta s-a terminat cu motorul si l-am si pus la "hibernare". INCALZIRE IN MANERE V-ati montat ceva pentru protectie contra frigului la manere ? Am fost la ~10°C la plimbare si am crezut ca imi cad mainile. N-am nici protectie de vant si nici incalzire in manere. Alftel ar fi fost chiar ok. Zicea careva pe forum de un produs care se monteaza sub manere si le incalzeste...poate e o idee, doar ca imi e sa dau banii aiurea si sa nu pot sa le montez sau sa nu fie practica. Nici nu vreau sa ma gandesc la cat de uituc sunt de cate ori mi-as uita pornite manerele, numai ca sa-mi gasesc bateria goala . Bafta, Tavi --- Mesaj completat în 13 Nov 2007 15:31 ------------- Salut Alex ! Interesanta chestia cu pinionul. Nu mi-ar fi trecut prin minte . De ce zici ca nu e bine sa-l duci in primele 3 trepte peste 4000 rot/min. Moto meu trebuie sa creada in mai mult de 4000 si in a1a . Acuma de masina am grija ca de ochii din cap, si ca sa pot sa ma destrabalez mi-am luat moto . Ciao, Tavi.
  8. Salut Gigel, Gasesti review-uri pe net. Vezi http://www.motorcycle.com/manufacturer/suz...ewind-16289.htm
  9. Salut ! Numarati-ma si pe mine. Am un XF650 din 2001 cu ~15000 km (and counting ). E prima mea motocicleta si sunt momentan destul de multumit de ea. Am luat-o la 12000km acu 3 saptamani si am mers fara probleme... . Acuma insa imi face un cloncanit din furca fata. Avand in vedere ca sunetul e sigur de la suspensia fata cred ca sunt bucsile de vina . Vreau sa-i cumpar si alt maner pentru frana ca ala vechi e indoit de la o tranta, dar nu stiu inca de unde. Stiti vreun magazin online in Romania ( nu numai ) unde se pot face comanda de piese si accesorii ? Ciao, Tavi din Brasov.
×
×
  • Creează nouă...