Sari la conținut

KRE

EX+
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.motociclism.ro
  • Yahoo
    bahluiul@yahoo.com

Profil

  • Locatie
    Iasi
  • Numar Moto
    !!!

Informații profil

  • Interests
    Motoarele !!!

KRE's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. demoto ! Tre sa recunosc ca observatiile tale sunt pertinente . Eu imi castig existenta tot pe conserve(maxi-taxi),dar am invatat in timp ca in momentul efectuarii unei manevre sa ma uit in oglinda, chiar in acea secunda fatala uneori.OK ! Haideti sa va mai spun una:acum 1 luna si jumatate ma deplasam pe la 2:30 noaptea linistit pe o strada din iasi(din Tudor spre Bucsinescu) cu o domnishorica ca pasager(frumusica foc!!!);semaforul din fata mea s-a transformat din galben in rosu;am franat usurel de pe la vreo 40 km/h;cand aproape sa pun un picior de sprijin jos pe asfalt....SURPRISE !!! BUFF din spate un Tico a intrat in mine de am ajuns haotic pana in mijlocul intersectiei.Pasagera facea "rodeo" undeva prin dreapta mea jos;am reusit sa o trag inapoi in sa si sa franez ,nu stiu cum,fara sa cad pe jos.Ma dau jos si observ ca spatele motocicletei varza:suport,carene spate,nr...;se da jos si autorul faptei....SURPRISE era baut!!!Dupa vreo ora de negocieri cu el(cica sa-mi lase cartea de id. si sa ma sune maine de la SV) am ajuns la concluzia ca tre sa chem politia.Rezultatul:1,75 la mie alcool in sange=>anularea permisului si amenda penala !!! Am observat un lucru:cand o caut cu lumanarea prin oras(se mai intampla...recunosc), nu reusesc sa patesc nimik,dar in momentul cand incerc si yo sa merg mai linistit atunci se trezeste cate o conserva sa-mi tulbure linistea:)). Sa ne auzim sanatosi si sa ne facem cu farul intr-o circulatie mai ordonata !!!
  2. Salve natiune ! Sunt biker-ul cu Honda cbr 600 de acum 8 zile!Intr-adevar ma deplasam pe banda 3 pe Bd. Indepentei din Iasi, dinspre fundatie spre P-ta Unirii,cu o viteza de aproximativ 50-60 max.De pe banda 1 a facut stanga brusc pe 2 si apoi 3 un autoturism Skoda Fabia.Franand si incercand in acelasi timp sa evit impactul am virat stanga peste linia continua ; cand eram cam in stanga lui spate(in oglinda)....SURPRISE !!!...a virat stanga in loc(a intors).Impactul a fost iminent.Am facut nitzel "scandenberg" cu el,eu cu motorul, el cu portierele din stanga;m-am izbit prima data violent,a tras usor dreapta de volan,a urmat si a doua lovitura cand ,practic ne-am deplasat "sarutandu-ne" reciproc catre contrasens.Am reusit sa ma opresc in bordura de vis-a-vis cu roata....fara sa cad....cand am constatat ca piciorul meu drept exploda cu fiecare secunda care trecea.Am oprit motorul si m-am prabusit jos pe bordura.Precizez ca eram full echipat,dar nu a fost suficient pt picioarul meu drept.Este vorba de o contuzie ff puternica.am 8 zile si inca tre sa mai stau in casa la orizontala si cred ca mai dureaza vreo 2 saptamani sigur.Asta este:conserva "nu m-a vazut",dar a auzit cica claxoanele mele disperate insotite de flash-urile de rigoare!Spre deosebire de prietenul meu cu MZ-ul ,conducatorul Skodei a realizat ce a facut si si-a cerut mii de scuze.Chiar si astazi dupa 8 zile de la accident a venit pe la mine sa vada ce mai face :piciorusul".Skoda lui,in urma impactului a ramas cu una din portiere atat de deformata incat ii ploua inauntru ).El are Casco.Totusi am primit o despagubire "financiara" din partea lui,dar nici un ban de pe asta lume nu-ti acopera suferinta provocata,fie ea fizica sau psihica,pt ca te simti total privat de libertatea de a fi...motociclist!!!
  3. KRE

    Accident in Oituz !

    Goneam din Brasov spre Iasi,Miercuri-28-07,singur pe motor;in Oituz,in coborare fiind,am depasit o Dacie 1300 rosie, in curba ,pe linie continua bineinteles,am accelerat ca un glonte la vale si in fata mea se derula o curba la stg cam usoara;m-am inclinat si incetinit ca pt o curba de munte dar nu a fost suficient pt ca ,in fata ochilor mei ,nu-mi venea sa cred:o mare de nisip umed insirat pe asfalt...asa...dintr-o dat si...pur si simplu;am incercat sa controlez motocicleta,am franat mai serios dar deja eram in exteriorul ei si cu 2 m inainte de a intra in "d-ul parapet" m-am trezit ca motorul era culcat sub mine pe partea stg(mi-a fugit spatele);aveam cam 50 km/h in momentul acela si in vale si in curba si umed pe jos;am luat un impact puternic cu "d-ul asfalt" pe partea stg a corpului si cu barba castii de asfalt;m-am dus sanie spre exteriorul curbei pana am luat cu casca....dreapta sus un "parapet galben";nashpa,aiurea si cam nasol;m-am rostogolit haotic si m-am oprit intr-un final cu fata si spre deal;mi-am miscat gatul...totul era ok;mainile,picioarele....nu-mi dadeam seama pt ca am vazut motorul la pamant in parapet si am SARIT imediat in picioare:NU MAI AVEAM NIMIC in momentul acela.Am facut cativa pasi in deal spre el si am incercat sa-l ridic,moment in care,dacia pe care tocmai o depasisem in curba de dinainte a oprit langa mine;cine crezi ca se coboara din masina?!...DOI AGENTI de POLITIE...asa ca sa fie tacamul complet;Am sa va povestesc cum unul ma scutura de nisip si ma controla de sanatate ,iar celalalt("politistul rau") imi cerea actele sa-mi ia permisul.Am scapat cu o "atentie" si le-am smuls actele din mana.Motorul nu mai vroia sa porneasca:nici o reactie la actionarea demarorului;am pornit la vale escortat de politisti care mi-au oferit si o gura de apa,dar cam invalid:scarita din stg nu mai era,maneta pt frana de mana era rupt,manerele indoite,zgaraiat rezervorul,indoit radiotorul,nr de inmatriculare varza,de semnalizari nu mai zik;politistii m-au escortat pana le-am facut yo semn ca totul e OK(defapt am scapat de ei la peste 150 km/h)))M-am oprit la un izvor din patria mama si m-am racorit nitzel;m-am spalat si.....TEAVA la iasi ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Noroc ca mergeam cu piciorul stg cam in aer si fara frana de pe fata ca altfel as fi mers iar peste 200.Ahh...m-am ales cu un defect pe care nu stiu cum am sa-l scot:imi patineaza ambreiajul la turatii, cred ca peste 12.000rot/min(cred ca de la socul respectiv s-o fi f...ceva la el).Accidentul s-a intamplat la ora 13:13.Mai spune ceva daca poti.La ora 13:13 era sa mor,deci am avut ghinion sau la ora 13:13 am avut noroc ca nu am murit?!!!!Eu zic ca am avut intai ghinion cu nisipul acela(si viteza mea era cam la limita...recunosc),iar apoi am avut un mare NOROC ca nu am ajuns intr-un scaun cu rotile.M-a durut dupa cap 2 zile dar vad ca acum sunt OK!Am niste julituri minore la degete pt ca nu suport manusile si cred ca este pt prima oara cand am constientizat importanta echipamentului de protectie(aveam casca + combinezon de piele). Sper ca acum sa fim cu un gram mai "vigilenti" cu totii!!! Greu tare!!!
  4. Stii cum e cu cazaturile astea?!Sunt chiar necesare...numai sa se termine cu bine!Stiu zona f bine.Am fost acum cativa ani cu verisorul meu din Lugoj.Era cat pe ce sa iesim si noi in decor numai ca....eram pe atunci cu mountain-bike-urile Sanatate la nevasta.Sper sa se mai urce cu tine pe motor. Ciao!
  5. Daca este cineva cu inima buna sa-mi trimita si mie cartea tehnica al unei Honde CBR 600 F,an fab.'88.E-mail:bahluiul@yahoo.com.Tel:0745.367.354. Ms anticipat!!!
  6. Salve! As vrea sa stiu si yo daca se poate ca sa curga benzina in mod continuu(pic...pic...pic) pe la jiglorul de aer de la unul din cele 4 carburatoare!?Cum este posibil asa ceva?!Si inca ceva:unde as putea gasi jigloare de aer pt ca unul s-a rupt filetul de-a binelea sau daca este indicat sa le fac la un strung de mecanica fina!SAU:daca este cumva fisurat carburatorul pe interior...unde as putea gasi doar unul de vanzare separat si cam la ce pret.Stiu ca apare o mare problema si "dupa" la reglarea lor dar sper sa remediez intai defectiunea si dupa aia... Daca este cineva destul de amabil incat sa-mi de-a cateva sfaturi l-as ruga sa o faca pe site sau e-mail:bahluiul@yahoo.com.Sunt din Iasi.Multumesc anticipat!Sunt disperat!
  7. KRE ar avea si el ceva de spus:ODIHNEASCA-SE in PACE ! Sunt mai nou in gasca din iasi dar destul incat sa-i cunosc strangerea de mana a lui Droghy.Inspira incredere,caldura si o pasiune imensa pentru "doua roti".Dat fiind faptul ca mi-a intrat si mie "microbul" in vene,nu pot decat sa invat din necazurile altora.Ziua de "13" a fost pentru el...ultima din aceasta viata,dar va dainui vesnic in sufletele noastre.Oricum suntem marcati de ceea ce i s-a intamplat.Este o ironie macabra a soartei sa fii o tinerete motorist si sa-ti pierzi viata langa EA,pasiunea TA. Dumnezeu sa-l ierte...
×
×
  • Creează nouă...