Sari la conținut

stamin

INACTIV
  • Număr conținut

    45
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    staminstefan

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    BMW f650

stamin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut mersi pentru idei si raspunsuri. Am reusit sa deschid topcase-ul cu lamela aceea de curat unghii de la unghiera, am scos butucul si am polizat pinii asfel incat sa poate fi descuiat cu cheia de sidecase-uri. La sidecase-uri am doua chei si acum toate cele 3 cutiile se deschid cu aceeasi cheie
  2. Salutare Am reusit sa pierd cheia de la un topcase marca GIVI. De dat jos de pe motor am reusit cu o surubelnita dar problema e cum il deschid. Din fericire nu am nimic in el, dar nu vreau sa schimb toata cutia pentru o cheie. Stie cineva cum se poate deschide si de astfel daca se poate schimba butucul? Mersi. Asfalt uscat.
  3. Tyulenovo este iarasi un loc fain situat la vreo 30 km de Vama Veche, La intersectia mare din Sabla se face stanga....dar pana in Sabla sa nu 'ratati' virajul spre stanga pentru Sabla caci altfel ajungeti la Albena . (indicatoarele sunt de toata jena). Daca vrea cineva de 1 mai sa mearga acolo eu ma bag:). Cautati poze pe google sa vedeti cat de fain este acolo. Apa este foarte adanca, cea mai mica adancime undeva la 2-3 m. Sunt locuri unde are 7-10 m unde putem sari de pe stanci. Am fost acolo anul trecut de 3 ori, si as reveni oricand. Problematic este cu mancarea pentru ca este un satuc uitat de lume, dar umplem sidecase-urile cu bere si conserve si ne ajunge pentru 3 zile
  4. Care mai este starea motociclistilor? Aseara eram in Iron cand s-a intamplat si au inceput sa sune telefoanele, ne-am deplasat acolo sa vedem ce facem cu motorul. Motociclistii fusesera deja luati de salvare. Dupa ce am dus motorul la firma unuia dintre motociclsitii care erau acolo (din pacate nu am retunut numele), ne-am dus la spital sa anuntam rudele si prientenii despre locatia motorului. La spital ni s-a spus ca starea lor este stabila, ea era deja in operatie cu ruptura de splina, iar el era inca la radoiografii cu fractura de bazin si ceva la un deget(nu am aflat ce). Insanatosire grabnica.
  5. stamin

    Accident Sos Colentina

    Pana acum am zis sa fiu cu bun simt dar o sa trec pe faza lunga ca nu mai tine.. "hector 4me" in PV a fost tot neacordare de prioritate + coliziune, advertisment, 6 puncte penalizare, retinere permis si amenda 324 ron care a platit-o pe loc la 162 ron. la tine a scapat mai usor probabil din cauza pilelor. ..oricum nu ai ce sa-i faci,..bafta la reparatii. Ms tuturor pentru urari si sper sa e vedem pe sosea cat de curand, daca nu la primavara. Asfalt uscat.
  6. Salut frati motociclisti. Iata ca subscriu si eu la rubrica aceasta, si bine ca o fac eu si nu altcineva pentru mine. Imi cer scuze ca postez asa tarziu dar abia acum mi-am facut timp sa scriu. Imprejurarile accidentului: Eu veneam dinspre Voluntari cu motocicleta mea BMW f650 pe banda a doua iar de pe o straduta iese unu cu un camion de paine. Am inceput sa franez ca nu stiam ce vrea sa faca acesta. In prima instanta camionagiul m-a observat si a oprit pe banda I. Pot sa spun ca i-am vazut fata uitanduse la mine, apoi am accelerat din nou sa-mi continui drumul pe banda II. Tot in momentul acela camionagiul a accelerat si el cu intentia sa faca stanga pentru voluntari. Am dat iar in frane dar degeaba, m-am infipt apropea frontal imediat dupa cabina lui in lada din spate. Politistii au fost chiar acolo, au vazut tot scenariu, au venit imediat , m-au ajutat sa-l ridic si sa-l duc pe trotuar. Soferul si-a recunsocut si el vina, mi-a urcat motorul in camion, am mers la politie si apoi m-a adus acasa. Eu nu am nici macar o zgarietura, eram echipat complet. Dupa acident ma durea putin degetul aratator si incheietura mainii stangi pentru ca in momentul impactutlui eu am zburat de pe moto, izbindu-ma de cutia din spate a camionului. Moto are parbrizul spart, farul spart, bord spart semnalizari rupte, carena fata sparta, suport metalic bord indoit, jeanta fata polizata, aripa fata sparta, furca lovita, frana fata avariata (am pierdut lichidul de frana acolo), oglinzi rupte, manete si capete de ghidon zgariate. Ma bucur ca am scapat doar cu atat si ca am scapat intreg, astazi nu ma mai doare nici degetul si nici incheietura mainii. Sincer sa fiu m-a indragostit mai tare de motocicleta mea cand am vazut cat de bine a putut sa absoarba impactul si ca nu ma tavalit in momentul franarii De abia astept sa o repar si a iesim iar pe sosele dar mai am de asteptat pana vad banii de la RCA. Din pacate ca si pentru multi altii pentru mine sezonul s-a incheiat. p.s. soferului i-au suspendat permisul 3 luni de zile.
  7. Salutare BMW-eisti, Ma poate ajuta cineva si mine cu un manual de reparatie pentru BMW pe carburatie, Al meu e din 99. Mersi mult. Asfalt uscat ..cat inca se mai poate
  8. Nevoie urgenta de ajutor, userul Teone a ramas cu BMW -ul drum i s-a rupt cablul de ambreiaj. Este situat pe bulevardul Marasti linia lui 41 vizavi de catedrala. Poate cineva sa mearga sa-l ajute?...l-as fi remorcat eu dar nu sunt in oras. El mergea la intalnire acum. Nr lui de telefon este 0722303462
  9. moshulik daca pleci la 4 o sa ai ceva avans ..anyway poate reusim sa ne vedem la nicolae grigorescu si pergem imreuna pana la Cernavoda rookie22 ne vedem in vama sa ciocnim doua beri
  10. daca te hotarasti sa mergi noi ne intalnim la 16:30-17 la benzinaria de la statia de metrou Nicolae Grigorescu (intrarea spre Ilioara) sau ne auzim la 0729953948 nr meu de telefon
  11. Plecam Vineri 15.08.2008 spre Vama Veche in jurul orei 17, nu putem sa plecam mai devreme din cauza serviciului, daca cineva vrea sa ne insoteasca pana la mare sau nu vrea sa mearga singur pe autostrada, este bine venit. Noi suntem doi cu BMW-uri si niste prieteni intr-o masina.
  12. AK Raptor accidentul a avut loc in jur de ora 19:30 Presupun ca fata aceea fiind in domeniu a facut si verificarile pe care le spuneti voi inainte de ai da palme si apa pe fata, daca nu gresala ei, care poate costa scump viata unui alt accidentat, doamne fereste. Nu bag mana in foc ca a procedat intocmai ca la carte dar cel putin a acordat primul ajutor, iar pentru mine "primul ajutor" inseamna tot ce ne invata aia la scoala de soferi.
  13. Aseara pe la ora 19:30 vorbeam pe mess cu o prietena care sta la 13 Septembrie, mama ei a vazut sau a auzit accidentul si a chemat-o sa ofere primul ajutor. Dupa ce a acordat primul ajutor, mi-a spus ca motociclistul a alunecat pe nisipul ce a curs dintro basculanta, iar dupa cazatura a fost lovit de o masina. Cand a ajuns ea acolo motociclistul era inconstient, dar si-a revenit la scurt timp dupa palme si apa rece iar la prima vedere are fractura de sold si femur, avea piciorul intors invers. I-a intors ea piciorul, ajutata de un politist care nu vroia sa se bage ca "treaba mea e sa dirijez circulatia" pana a venit salvarea. Precizez ca prietena aceasta e in domeniu si stia ce face acolo. Cei care stiti mai multe sau poate el cand ieise din spital sa ne spuna mai multe. Nu va pot spune ce motor avea pentru ca fata nu se pricepe la motoare dar spunea "era o motocicleta frumoasa ca cele de curse"...de unde trag concluzia ca ar fi o vitezana sau un naked carenat. recuperare rapida motociclistului si bafta in urmatoarele iesiri; din pacate pentru el sezonul s-a terminat inainte sa inceapa
  14. nu-si merita banii, decat hai sa zicem ca nu vrei sa-l tii mult, dar nici atunci. Am facut si eu prostia asta de a lua un richsport cei drept nu stiam prea multe despre scutere si nici timp nu aveam de studiu, imi trebuia ceva urgent. Sunt de o calitate indoielnica, vopseaua sare imediat, il ataca rugina foarte repede si trebuiesc restranse suruburile din 100-200 de km ca altfel le pierzi pe drum. Am 1500 de km pe ea, cu motorul nu am avut probleme. In primii 500 de km s-a ars pozitia, si faza scurta. Becul de faza imposibil de gasit, asa ca am schimbat cu unul de scuter obisnuit si merge brici. La fel cum spunea cineva pe forum nu am stat sa ma tin de garantie ca am mirosit cum sta treaba si am facut singur schimbul de ulei, filtru benzina si aer ca la carte. Unele suruburi sunt facute dintrun fel de aliaj de aluminiu si cedeaza imediat. Tot pe la 500 de km s-a ars siguranta, la fel de negasit si evident am improvizat. Pe la 600 km bateria prezenta curgeri de acid (bine ca am observat la timp si nu a apucat sa-mi manance cadrul), in concluzie schimbat baterie. La fel carenele sunt foarte slabe se sparg in zona de prindere. Pe scurt sunt niste fiare in care cam stai cu cheia. In rest imi fac treaba cu ea, deocamdata merge bine, dar vreau sa o dau pe la 3000 de km, caci acum fac scoala pentru A si vreau sa-mi iau motor serios (sau pastrez dracia ca sa mai am ce surubarii ca imi place al naibii de mult ). Din octombrie dupa ce l-am luat am descoperit si stie-ul acesta minunat. Si ca un sfat pentru cei ce citesc aici, invatati din greselile altora (si a mea bineinteles) ca doar de asta exista forumul, nu faceti aceleasi greseli. Cei drept 500 euro cat am dat eu pe ea nu-i un capat de tara, dar de ce sa nu iei ceva bun daca tot ai acesti bani si mai citind pe acest forum stii acum despre ce este vorba. Succes in viitoarele voastre achizitii si asfalt uscat. p.s. Nu uitati de echipament, mai e si ala vreo 500 de euro, care merita mai mult
×
×
  • Creează nouă...