-
Număr conținut
14 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
cristialro
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Tg. Mures
-
Carnet moto din
2007
-
Numar Moto
in spate de-ala patrat si ni fata nu am
cretu_cristian's Achievements
Newbie (1/14)
-
Inca nu iti pot spune exact de ce am nevoie, da pe cand o sa fie cazul, daca ma poti ajuta, poate fac o scurta excursie:D Multumesc de oferta! Mesaj completat Dupa cum am promis, am placerea sa va anunt ca am reinceput lucrul la MZ. In weekend nu am lucrat ca au fost zilele targumuresene si am stat toata ziua in cetate, dar azi, daca tot a fost greva si nu a trebuit sa merg la scoala, am chemat un coleg la mine si am inceput sa lucram. Am reusit sa progresez ceva mai mult decat ce faceam intr-o zi acum 2 ani. Atunci mi-a luat o zi sa dau jos farul, alta sa il curat si inca una sa il vopsesc, daca bine imi amintesc. Astazi, am inceput cu forca. Am dat jos ghidonul si tot ce era pe el, am desfacut toate suruburile care tineau furca si am incercat sa o scot, da nu vrea. Cred ca e ceva smacherie acolo, o sa ma uit in cartea tehnica sa vad ce gasesc. Am vazut ca nu iese furca, da nu m-am oprit din lucru. Am trecut la motor. Am dat jos carburatoru si am desprins esapamentul de motor, da nu pot sa il dau jos de tot ca sunt 2 suruburi intepenite in spate. Am incercat sa scot motorul, nu am gasit toate suruburile, am incercat sa imi fac loc. Am dat jos cele 2 sei, cu tot cu portbagaj si manerul pentru pasager. Cand m-am plictisit de suruburi, am luat rezervorul si am inceput sa il curat. Am dat jos de pe el orice urma de vopsea, chit sau grund. Pentru asta am folosit masina de gaurit cu cap de perie de sarma. Cand am vazut ce finisaj lasa in urma, am trecut si la cutia de viteze, sa vad ce iese. Nu stiu exact din ce metal e cutia de viteze, dar pot sa spun ca dupa ce e finisat straluceste superb. Am incercat sa dau jos rugina de pe mei multe portiuni si de pe piese diferite ale motocicletei, si dupa ce mi-am facut o idee despre cum arata motocicleta cand era noua, sunt si mai nerabdator sa o readuc la gloria de odinioara. Va voi tine la curent cu progresul lucrarii. Va rog inca odata, daca aveti sfaturi sau stiti din proprie experienta niste secrete la MZ, nu le tineti pentru voi. Va multumesc tuturor celor care m-au ajutat pana acum cu sfaturi si oferte de piese, dar si celor care ma vor ajuta in continuare. Vreau sa ii multumesc pentru ajutor si lui Cata, colegul care m-a ajutat azi si mi-a promis ca ma va ajuta pana termin lucrarea.
-
Bine v-am gasit din nou! Sincer sa fiu, nici eu nu stiu de ce am lipsit atat de mult si nu am nicio scuza pentru absenta mea indelungata. Am intrat si eu la liceu, acum termin clasa a 9-a, si, teoretic, pe la sfarsitu verii as putea sa imi iau carnetul. Totusi, cred ca o sa il aman pana la anu', pana atunci poate reusesc sa si fac ceva la motor. acum am cativa colegi dornici sa ma ajute, am intalnit cateva persoane care se pricep la motoare, m-am si documentat putin si m-am interesat de ateliere si piese. Prea multe nu am gasit, dar totusi vreau sa ma reapuc de proiect imediat ce incepe greva in invatamant si o sa am ceva zile libere. As putea spune ceva de genu "I'm Back in Black", daca tot au trecut cei de la AC/DC prin tarisoara noastra, da inca nu promit nimic, pentru ca am mai patit sa promit ceva si sa nu ma pot tine de cuvant. Pana ma apuc de lucru vreau sa ma mai documentez si sa studiez problema. M-am gandit destul de mult la design, desi stiu ca e mai importanta functionalitatea. Ideile de rezolvare a problemelor tehnice nu imi pot veni doar studiind motorul, deci trebe sa desfac jucaria. In schimb, la design m-am gandit de multe ori si la scoala, si in drum spre casa, si cam peste tot pe unde am fost. De cand mi-am dat seama ce bijuterie ar putea iesi cu multa munca, chiar vreau sa o fac sa mearga si sunt foarte convins de asta. M-am gandit la ceva de genu negru mat pe piesele pe care trebuie pusa culoare, nichel in loc de crom, linii subtiri verde inchis, esapament modificat (ca oricum din asta nu mai scot mare lucru) si alte maruntisuri. Ma astept ca unii sa spuna ca daca nu am facut-o pana acum si am lungit-o atata, nici acuma nu o mai fac, dar sper sa le devedesc ca s-au inselat. Sper sa nu va dezamagesc. Va voi anunta imediat ce incep lucrul. P.S.: Daca stie cineva un atelier de nichelat/cromat, o sursa de piese sau orice atelier sau magazin util pe langa Tg. Mures, il rog sa ma anunte!
-
Salutare tuturor! Imi cer scuze ca nu am mai postat de mult timp, dar nu aveam ce, pentru ca nu am mai avut timp de motor. Am trecut in clasa a 8-a, am avut foarte multe concursuri, am mult de invatat... In vacanta mare am avut mai multe probleme si am fost plecat aproape toata vacanta... Nu am renuntat inca la "proiect", dar pur si simplu nu am mai avut timp sa lucrez. Voi incarca sa reiau lucrul, dar dupa teze si axamene. Sper sa ma intelegeti... Pentru cei care cred ca nu am lucrat deloc la motocicleta, ci doar apar in poze in locul tatalui meu, vreau sa spun ca tatal meu m-a ajutat doar putin la cat am facut, am lucrat aproape singur. Daca nu ma credeti, cand voi continua lucrarea voi pune camera de filmat undeva pe acolo si ma filmez lucrand, poate asa va veti convinge. Inca odata, imi cer scuze pentru absenta indelungata si sper sa ma intelegeti.
-
Superba jucaria! Sa o folosesti sanatos si fara incidente!
-
Help!!!! Am tot surubarit pe la MeZeu si vreau sa ii scot furca, dar am o problema: este un surub mare sub ghidon(in jur de 30 mm), dar nu il pot desface doar daca scot rezervorul. Problema este ca nu gasesc suruburile sau in ce e prins rezervorul pe cadru . Am gasit un surub, langa gatul cadrului, l-am desfacut, dar rezervorul nu se misca... . Daca stie cineva unde este prins rezervorul de cadru, please help! P.S.: Multumes tuturor pentru sfaturi!
-
Salutare tuturor! In ciude vremii nefavorabile, nu m-am mai putut abtine si m-am dus in atelier . Am reusit, cu putin ajutor, sa demontez aripa si roata fata. Cand am desfacut capacul ferodourilor, am avut o surpriza placuta: se pare ca in afara de o curatare , nu prea am ce face in zona respectiva. La aripa voi avea ceva de lucru, pentru ca sub vopsea ma asteapta un strat de rugina de care nu cred ca voi scapa foarte usor, si in plus este gaurita si indoita unde era prins nr. de inmatriculare. @legnakrad, de abia astept! Va multumesc tuturor pentru sfaturi, linkuri si, desigur, pt. sustinere!
-
Salutare tuturor! Nu am mai facut mai nimic la MZ, pt. ca a inceput sa fie frig afara, deci voi lua o "scurta" pauza, pana anul viitor. Daca ma puteti ajuta cu ceva, va rog sa ma anuntati! Asfalt uscat tuturor!
-
Salutare tuturor! Caut piese pt. motorul meu. Daca are cineva ceva piese pt. mz 125, il rog sa ma anunte.
-
Poate sa ma ajuta cineva cu ceva piese de mz 125? Multumesc.
-
Astazi nu am mai facut mare lucru la motor, dar am o lista cu piesele care mi-ar trebui: -burdufuri pt. furca fata -cabluri pt.:kilometraj, ambreiaj, frane, acceleratie -vitezometru -sa fata/spate -lampa spate -esapament -anvelope (275-19) -claxon/ comanda lumini (nu stiu exact ce este, o cutiuta cu 2 butoane pe ghidon, langa ambreiaj) -orice garnituri -acceleratie/ mansoane de cauciuc/ plastic pt. ghidon Daca are cineva vreo piesa din lista sau alte piese pt. mz 125 sau stie de unde as putea face rost sau adapta, il rog sa ma anunte.
-
Vreau sa va anunt ca astazi am inceput sa lucrez la motocicleta. Am curatat-o putin si am dat cu degripant pe o parte din suruburi. I-am scos farul si am inceput sa-l curat de rugina si vopsea. eu curatand farul rezultatul(deocamdata) Cea mai mare reusita a fost ca am deblocat motorul. Am dat cu putin spray degripant in cilindru si, dupa 20 de minute, am apasat pe pedala demarorului si am simtit si am auzit ca motorul se invartea. I-am pus putin ulei si cred ca daca ar avea bujie, baterie si benzina, ar porni. Ionut_cretzu, nu m-am emotionat dar ieri nu am avut ce sa scriu, daca la asta te referi. Voi reveni in curand cu o lista cu piesele de care am nevoie, in speranta ca cineva ma va putea ajuta.
-
Mircik,mai exista doar certificatul de radiere si copie dupa fostul talon. kooksee, sunt din Tg. Mures Va multumesc amandurora pt. sutinere
-
In primul rand, vreau sa-mi cer scuze pt. ca am mintit la crearea contului (nu am carnet de conducere, pt. ca am 13 ani), dar a fost singura solutie pe care o aveam pt. a va cere ajutorul. Daca considerati ca nu am ce cauta aici, va rog sa-mi stergeti contul. Astazi am primit o motocicleta MZ125 din anii '50-'60 . Un vecin vroia sa o arunce la fier vechi , dar tata l-a convins sa ne-o dea. Stiu ca este in stare foarte proasta, dar imi doresc sa o reconditionez cat pot de bine. Sunt constient de faptul ca voi avea nevoie de bani, rabdare si timp, dar am la dispozitie 5 ani pana o voi putea conduce. Am intrat pe acest forum in speranta ca voi putea primi sfaturi pentru reconditionarea motocicletei, asa ca va rog sa ma ajutati daca puteti. Printre problemele motocicletei este motorul. Cineva a scos bujia si a inlocuit-o cu in dop de lemn, a ruginit si pistonul este blocat. Seile ar mai fi o problema, pt. ca sunt rupte, coapte, distruse, deci am nevoie de doua sei in stare buna. Rezervorul este putin indoit, dar cred ca se poate rezolva cu putin chit. O problema evidenta este rugina, dar cred ca daca curat toate piesele si le vopsec, voi scapa de ea. Cea mai mare problema este pusa de lipsa pieselor, pt. ca nu prea cred ca se gasesc. Motocicleta are si parti bune. Cutia de viteze pare sa fie in stare buna, iar majoritatea pieselor nu par sa fie afectate adanc de rugina. Daca stie cineva cum as putea sa fac rost de piese, il rog sa ma ajute.