Va multumesc pentru replay, dar tu uzunu esti praf , motorul meu nu poate acumula presiune in carter pentru ca epuratorul care iese afara din motor si nu intra in filrtu de aer, are o iesire destul de mare . Motorul era foarte incins de aceea am spus ca era calat , nu am stiut ca motor calat inseamna ca atunci cind sa racit ramane tot intepenit , nu am stiut ce alta formulare sa folosesc .
Azi am pornit motorul iar si a luat-o la sfert ) da cu foarte putin fum dar asta e , sper ca sa gripat si pentru ca l-am cam fortat asa curand de la reparatie si nu este alta problema, am sa merg la un mecanic sa vedem daca au ramas urme pe cilindru , pentru ca eu nu mai am putere si nici rabdarea sa il dau a doua oara jos .
Va multumesc mult pentru replay inca o data si se vede ca inca mai sunt pe forum persoane care stiu mecanica dar si persoane care repara motociclete pe genunchi si gasesc gresit adaugarea de ulei atunci cand motorul era gripat ba mai mult considera ca se strica chiuloasa .....
Inchiriez carti de mecanica atat universala cat si dedicata . Uzunu te intereseaza?