Sari la conținut

gecko

Membru
  • Număr conținut

    58
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    caiusq@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    de cand m-am nascut
  • Motocicleta
    yzf 250
  • Numar Moto
    e numarul unu :)
  • Club
    Pacaneii de Gorgota

gecko's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut Bogdane, daca mai postezi cu James Steward o sa te penalizeze cei de la KTM cat de curand . Si ma faci sa-mi para rau de tot dupa yz'ul ala...dar lasa, urmatorul va fi ktm
  2. Pentru CR125 este obligatoriu lant de motocross FARA Oring sau Zring. Daca patina de plastic din ghidajul de lant de la pinionul spate este noua, lantul Oring nici nu va intra in ea fiind imposibil de montat. Motorul de 125 2t este un motor mic care merge in turatii mari si care are nevoie de o "distributie" cat mai usoara. Pentru detinatorul motoretei: cumpara manualul de service unde vei primi toate detaliile si explicatiile, forumul nu este o solutie fiindca mai mult de 75% dintre cei care posteaza se dau doar cu presupusul. Succes!
  3. gecko

    Circuit Ciolpani

    te salut, eu sunt Caius Dupa ce ne-am dat noi atunci, la scurt timp a aparut o mare gramada de pietre exact pe trasa noastra de urcare, si am banuit ca am deranjat ca parea pusa intentionat acolo....lasand vorbaria, hai pe motoare. (0730602650 , baga un semn daca vii)
  4. gecko

    Circuit Ciolpani

    Mai sunt zile cand nu e nimeni, desi mai mereu gasesc pe cineva acolo. Dusuri exista precum si rampa de spalare, daca ai aparatul tau de spalat e gratis, daca nu, costa. Ironia cu balastiera nu-si are locul, circuitul este de motocross, daca tu vrei sa faci urcari in balastiera de langa circuit, poti sa o faci, nu stiu cat de fericiti vor fi paznicii balastierei sau oamenii care lucreaza acolo. E ca si cum ma duc sa inchiriez un teren de baschet si intreb proprietarul daca costa sa bat mingea si in geamul casei de vizavi.... Inchirierea boxei costa 50E pe luna si pe langa motor poti tine echipamentul, sculele si consumabilele. Ca o opinie personala, merita doar daca esti indragostit de acest sport si vii cel putin 1 data e saptamana. Cand am scapat de corvoada cu incarca motorul, descarca motorul, ia remorca, du remorca am intinerit 10 ani plus ca mi-am permis sa vin de mai multe ori pe luna tinand cont ca vin in slapi si plec in slapi Plus ajutorul primit, intotdeauna cand am avut o problema, baietii au sarit sa ma ajute cand nu m-am descurcat singur, inclusiv Adi. Mai ramane problema banilor, care se vor aduna, pe inchiriere, pe reparatii, pe intrari... dar nicaieri in lume nu obtii confort si acces la performanta moca.
  5. si cumpara manualul de service de pe ebay. brusc se va rezolva aprope orice intrebare.
  6. Salut Geza 1. Vorbeste cu un avocat mai ales ca ai martori plus motocicleta lovita de glont. Este foarte grav din punct de vedere legal ce a facut vanatorul si a incalact mai multe legi si ii va fi foarte greu sa scape fara dosar. Si daca va scapa, crede-ma, va da niste bani sa musamalizeze, regimul armelor e foarte drastic si de obicei nu se baga nimeni sa acopere rahaturi din astea, decat pe bani multi. Ideea e ca reclamatia sa ajunga MAI DEPARTE de zona in cauza. Vorbeste cu avocatul ca sa respecti intocmai procedurile. 2. Implica cat poti presa, am inteles ca te poate ajuta ionut73. Il va ingreuna si mai tare sa musamalizeze si asta e scopul tau. 3. Reclama-l peste tot , la politie, la asociatia vanatorior, la departamentul care se ocupa de controlul armelor si munitiilor. Vanatoarea trebuia organizata, trebuiau semnate niste acte, nu au cum sa iasa asa pur si simplu la plimbare cu pustile, oricum nu mai are rost sa aberez, pana la urma a fost tentativa de omor, a tras dupa tine....nu mai are importanta vanatoarea Nu abandona si nu te lasa intimidat, ii va fi foarte greu sa musamalizeze, crede-ma, tatal si fratele meu sunt vanatori si sunt speriati ca dracu de reclamatii, regimul armelor si munitiilor este infernal de strict si pedepsele sunt mari. Conflictul dintre vanatori si enduristi din pacate este real. La fel de real cum peste 90 % dintre vanatorii nostrii nu au nici o treaba cu vanatoarea de fapt si sunt niste retardati notorii insetati de dorinta de a impusca cat mai mult si cat mai des ....e si pentru ei un loc in care sunt puternici, cand au arma aia in brate.....si de aici toate problemele, nu mai vreau sa mai divaghez ca am facut destule spume in fata alor mei, de atatea ori.
  7. cr250 2t este tot ptr motocross......iti va livra toata puterea tot in turatii mari dar fiind pistonul mai mare o sa ai niste calutsi si la turatii mici. m-am dat cu 250 si este cu adevarat impresionant cand treci de jumatatea "gazului" , tot nu mi s-a parut bun de trial/endureala. Mai ptr amatori asa, pentru endureala o alegere excelenta ar fi un 250 in 4 t, e usor si manevrabil si doar unul care stie va folosi diferenta de putere intre un 250 si un 450, restul nu facem decat sa simtim ca un 450 e mai greu ca un 250
  8. gabyolty: daca o sa-i elimini power valve practic o s-o faci scuter. Iti recomand cu caldura achizitionare manualului service ptr cr 125, il poti gasi pe ebay cu tot cu transport pe la 120 RON. Motoreta va merge mai prost fara hpp si la turatii mici si la turatii mari, o sa intelegi dupa ce o sa aprofundezi. Ptr marirea cuplului poti sa incerci si ce a spus paul_ktm, poti pune si un pinion pe spate cu 52 dinti, mai poti mari jiglerul de turatii mici sa nu-ti mai dea in nas la urcare dar atentie la cum iti va incarca bujia! , prima toba schimbata cu una profi (in jur de 300$) te mai poate ajuta f. mult la turatii mici. Dar, atentie, constructia motorului nu e ptr enduro si nu e facut sa mearga la turatii mici in sarcina, pur si simplu nu e gandit ptr asta si cu toate optimizarile (care o sa te coste ceva) nu te vei apropia de un 4t enduro. Tu pana la aproximativ 8500 turatii ai jumatate de putere, toata puterea (41 cai) o obtii la peste 8500 de ture cand practic poti sa ai viteza prea mare ptr a urca o panta chiar si in treapta 1. Problemele astea le am si eu pe dealuri....dar in schimb avem avantajul manevrabilitatii Toate bune
  9. am mutat clipsul de pe needle jet cu 1 pozitie mai sus saracind un pic amestecul dintre turatiile 1/8 pana la 3/4 si vad ca nu mai uda bujia. am iesit si sambata si duminica, ne-am facut ca dracii. oricum am evitat pe cat posibil relantiul si turele joase.
  10. ce drac de rodaj sa-i fac?! parca il aud pe taica-miu cu loganu' nou. nu am tinut-o blana non stop si de fapt doar m-am plimbat, oricum a adormit pistonul ala sub mine...deci a fost intr-un rodaj continuu. deci la carburator o sa umblu ca de asta au pus aia d ela honda jiglere ptr turatii pana la 1/4, de la 1/4 la 3/4 si de la 3/4 la full...ca sa-si seteze omu cum vrea motoru in functie de cum merge si pe unde merge, cel putin asa scrie in manualul ei, al mobrei. intrebarea mea era daca pentru plimbari mai nervoase ar fi nimerite niste jiglere mai mici....sau de fapt ar fi trebuit sa mearga bine si cu astea si de fapt mobra mai are ceva de care nu m-am prins.
  11. evident, da br9eg, am mai incercat si cu br10eg
  12. ai grija cu vata aia sa o pui exact cum a fost ca altfel daca creaza turbulente inutile poate impiedica evacuarea gazelor arse din cimpoi si asta va afecta compresia din cimpoi si de aici bunul mers al lucrurilor. noi, cei cu 2 t , stim, nu?, ca in cimpoi vine o parte din amestecul bun din camera de ardere, se intoarce inapoi...presiune reflectata....bla bla.....deci aveti grija la tobele 2t unde si cum le reparati ca-s al dracu' de importante ptr motor.
  13. salut motorul este un cr125 honda 2t. piston nou, garnituri noi, ambielaj nou, discuri ambreiaj noi, power valve curatat, reed valve ok, evacuare reparata. cu toate astea dupa 2 zile de "plimbat" mi-a inecat bujia pe care am gasit depuneri negre si era un pic "uleioasa". Dupa ce s-a uscat "carterul" si s-a schimbat bujia a pornit. Trage ca nebuna in ture dar nu pot sa o tin mereu peste 8000 de ture cum i-ar place si rezultatul este "arderea" bujiei in cca 3 de mers. Mentionez ca in ultima ora de mers am chinuit-o groaznic prin niste noroaie si mi-a murit motorul de mai multe ori, am si culcat-o de cateva ori. Jiglerele din carburator sunt standard si anume pilot jet 52 si main jet 175, clipsul de pe needle jet este in pozitia standard. As putea incerca sa modific jiglerele cu unele mai mici si sa mut clipsul intr-o pozitie in care sa suga mai putina benzina ca s anu mai arda bujia? Sau sa-l las nemodificat doar pe main jet care raspunde de turatii mari sa nu uzez pistonul aiurea? Mai putina benzina inseamna si mai putin ulei respectiv mai putina ungere. Poate sa aiba alta problema mecanica "motorul" ? merci
  14. 2 timpi este competitional , necesita servisare mai multa ca 4t. este mult mai sensibil , trebuie mers turat lucru oarecum riscant ptr un incepator, nu poti sa iesi la plimbari cu el... eu zic sa-l lasati in pace. ca incepator merge clar un 4t mai moale si mai fiabil, gen drz400...dupaia poti trece la ce vrei..4t mai de competitie sau 2t...depinde ce vrei sa faci cu el
×
×
  • Creează nouă...