Sari la conținut

tileagaviorel

Membru
  • Număr conținut

    49
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    HUNEDOARA
  • Carnet moto din
    11.04.2007
  • Motocicleta
    Honda 954
  • Numar Moto
    TM
  • Club
    no club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    honda cbr 954

tileagaviorel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Atunci cand oscileaza si intrerupe. Intrerupe o singura data dupa care merge o scurta perioda ok si iar mai intrerupe o data. CDI si bobine nu am posibilitatea sa le verific. » Post actualizat in 14 Jul 2014 07:44 Face numai cand motorul este cald
  2. Salut Problema a aparut inainte sa inlocuiesc distributia. De la problema asta a plecat toata reparatia. Cineva mi-a spus ca este lantul de distributie prea larg si cand motorul revine din turatie ,din cauza lantului , tinde sa se blocheze. Acum distributia nu mai face zgomot, mersul motorului s-a schimbat(in bine) dar problema asta s-a accentuat. Ca sa zic asa, motorul merge bine la relantiu cam 50% din timp , turatia sta constant la 1500 dar cand il apuca intrerupe si incepe sa fluctueze si turatia. Am avut probleme cu mufa releului de incarcare care s-a topit(am inlocuit releul de incarcare), am avut probleme cu masa la faruri (imi lua masa de la pompa de benzina) . Cam in acelasi timp a aparut si problema asta cu intreruperea.
  3. Salut Zilele trecute am inceput un topic cu probleme legate de distributie iar acum am alta problema. La relantiu, cand motorul este cald apare o intrerupere scurta, motorul tinde sa se opreasca si isi revine. Chestia asta o facea rar si se intampla cand revenea din turatie la relantiu si fara sa apinda FI-ul. La un moment dat a pornit foarte lung si nu a stat la relantiu decat cu acceleratia trasa. Dupa un timp si-a revenit dar acum la relantiu intrerupe tot mai des. Chestia interesanta este ca in ture urca foarte bine fara sa intrerupa. Atata timp cat motorul este in sarcina functioneaza perfect . Turatia in relantiu variaza. Cand sta la 1800 cand la 1500 cand 1100 Filtrul de aer este nou, bujiile(NGK iridiu ) sunt noi,lampa de motor nu se aprinde,regulatorul de presiune de pe rampa nu curge, distributie noua,joc supape facut.....efectiv nu stiu ce sa ii mai fac. Cineva imi spunea ca ar putea fi senzorul MAP. Va-ti intalnit careva cu problema asta?
  4. Salut, Am montat distributia corect, la semnul "I" , dat cheie. Merge ca noua
  5. Salut, Am verificat toate mufele pe care le-am scos si toate sunt la locul lor.Verificat furtune vacuum, toate sunt conectate. Intradevar, ca si cod de defect este senzorul MAP-lampa MIL clipeste o data dupa ce suntez mufa de diagnostic. Furtunul de vacuum e conectat pe senzor si mufa e conectata. Motorul l-am invartit dupa ce am armat intinzatorul. » Post actualizat in 02 Jul 2014 08:20 Am elucidat cazul . Distributia se aliniaza la arbore la Semnul "I" si nu la "T" . In momentul de fata este decalata cu un dinte. Va multunesc de ajutor
  6. Salut Am inlocuit lantul de distributie si intnzatorul si am reglat jocul la supape. Problema mea pleca de la manualul de utilizare unde spune sa trag distributia la punc aliniand semnul T de pe arbore cu semnul de pe carcasa ambreiajului numai ca pe poza se vede ca semnul I este aliniat cu semnul de pe carcasa.Tot odata semnele de pe pinioanele axelor cu came trebuiesc sa fie aliniate cu planul chulasei. Am procedat ca in primul caz,asa cum scrie in carte, si motorul de abia porneste si nu sta la la relantiu. Lampa MIL clipeste in continuu. Inainte sa-l pornes am invartit de mai multe ori motorul ca sa fiu sigur ca nu atinge vreo supapa. Aveti careva cunostinta de problema asta. Poate sa fie o gresala in manual? Multumesc.
  7. Deci ideea generala este ca nu o sa gasesc foarte usor exact mufa asta . Probabil o sa cumpar o mufa mama-tata aftermarket si o sa rezolv problema. Va multumesc pentru ajutor.
  8. Salut. Ma poate ajuta careva cu o mufa de stator de Honda CBR 954,929,600RR . Se pare ca se potriveste de la oricare din ele. Sau daca exista mufa de reperatie pe original sau orice varianta. Nu reusesc sub nici o forma sa gasesc asa ceva. Am atasat si o poza.
  9. Salut Am nevoie de carena far pentru Honda CBR 954, sau stiti ceva site-uri de unde se poate comanda? Multumesc
  10. Faina Honda numa a mea e mai galbena
  11. Salut Multumesc in primul rand pentru ajutor iar in legatura cu motrul SH ai perfecta drepate, sansele sa gasesc un motor bun sunt mici tocmai de aceea am decis sa repar motorul meu fiind ca imi place mobra asta si vreau sa o tin.Mai bine sparg pusculita decat sa mai iau o teapa Numai bine. Daca as fi milionar in euro ar merge treba cu focu dar asa tre sa o repar asta e situatia Multumesc mult pentru ajutor.. cred ca o sa merg pe repararea motorului.
  12. Salut Din experienta ai putea sa imi spui aproximativ cam pe unde ar putea ajunge o reparatie de motor presupunand ca nu am nevoie de pistoane,axe cu came etc ca sa imi pot face o idee daca sa ma apuc de el sau nu. Poate sti sa ma indrumi de unde as putea lua un motor SH ca sincer pe net nu am prea gasit. Ps Am inteles ca exista pistoane de reparatie si ca blocul se poate aleza in caz de uzura. Multumesc de ajutor.
  13. Salute Uleiul este motul 10w40 300v schimbat acum 4000k e drept că trebuie schimbat Nivelul l-am făcut înainte de a pleca motocicleta a fost pe drept nu pe cric Âşi l-am la maxim Fumul este mai mult albastru Cînd am ajuns acasă am făcut din nou nivelul Âşi era la minim am complectat 400ml că să fie din nou la maxim
  14. Metoda cu picatura de ulei nu o cunosc,poate imi explici putin cum se face. Am uitat sa precizez ca motorul in afara de problemele de mai sus merge foarte bine si are putere.
  15. Salut Am un Honda CBR 954 si am o problema cu el in sensul ca a inceput sa manance ulei. Dupa un drum de 400 Km din care cam 200 Km am mers cu o turatie intre 7500-9000 rot/min(multe curbe ) mi-a mancat aprox 400 ml ulei ceea ce cred ca este mult plus ca la turatie mai mare de 7000 scoate fum negru. Intrebarea este daca va-ti mai intalnit cu asa ceva la acest tip de motor si daca are ceva slabiciuni de genul ghid supape, simeringuri etc(sper sa nu trebuiasca segmentare ) A doua probleme este ca la accelerari bruste se aude un zornait in motor iar dupa ce trece de o anumta turatie inceteaza. De obicei se aude pe la 5-6 mii la accelerari bruste. Motocicleta are 32000Km dar nu cred ca sunt reali.Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie lantul de distributie dar zgomotul mi se pare ca se aude din partea opusa lantului. Va multumesc anticipat de ajutor
×
×
  • Creează nouă...