Sari la conținut

spy25

EX+
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    1999
  • Numar Moto
    HD 24 SPY
  • Club
    =

Informații profil

  • Motociclete detinute
    kawasaki GPZ 500S Yamaha FZR

spy25's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. caut un intinzator pt gsxr 600 1997,ma ajuta cineva(intinzator distributie) astept raspuns --- Mesaj completat în 14 Dec 2007 18:48 ------------- sau de unde sa comand?se poate face comanda?
  2. si eu caut un intinzator pt gsx r 600 1997,ma ajuta cineva(intinzator distributie) astept raspuns
  3. Ceva mecanici in Hunedoara,mai ales pt sincronizare carb,si alte lucruri.Chiar si din jud aproapiate ms --- Mesaj completat în 09 Dec 2007 15:33 ------------- specialisti in suzuki...
  4. o sa incerc isi pe asta ms de sfat. --- Mesaj completat în 08 Dec 2007 19:52 ------------- am desfacut azi tot rezervorul nici un gram de mizerie...ce sa mai desfac...mentionez ca aum am obs ca dupa treapta a 3a incepe sa "puste" pe toba cateodata...acce;erez pana pe rosu aproape si daca o las se pune un moment in cap apoi pleaca....... --- Mesaj completat în 14 Dec 2007 18:53 ------------- mai nou am obs. ca doua garnituri din acelea care etanseaza carb. sunt umede si 2 uscate de ce? pe acolo trage aer fals?
  5. pai si poate de la chestia asta sa nu imi mearga bine?imi poti da detalii mai multe?
  6. o sa incerc,dar totusi mi-ar trebui sa stiu cum se pozitioneaza mufa aceea neagra pt amestec
  7. Recent am achizitionat un Suzuki GSX R 600 din 1998.Totul a fost frumos pana intr-o zi cand am iesit cu el la drum si am observat un lucru:in momentul in care vroiam sa il tin la o viteza constanta de ex la 120 km/h in trteptele 3-4 nu intrerupe"se pune in cap",iar daca accelerez imediat da impresia ca moare apoi tasneste.Am ajuns acasa am adesfacut rezervorul sa ma uit la fitru de aer si ce credeti surpriza in partea dreapta pe carb 4 nu etansa nu era strans colierul acela de la fitru pe carb.Am zis ca este ok am scapat asta era problema tragea aer fals.Degeaba frate nu merge tot asa (mentionez ca porneste perfect si sta la 1500 ture fara probleme).Desfac iarasi rezervorul si vad ca la fantele acelea pt aer ca erau astupate pe jumatate cu scotch.gurile acelea.Le-am dat jos si degeaba motorul merge si mai rau in trepte nu pot sa il tin constant.Apoi desfac iarasi rezervorul dau jos de tot filtrul si vad ca in partea dreapta pe carb era o chestie neagra cu o mufa in el am citit pe net ca este SOLENOID VALVE si ma obs ca era umblat la ea se oberva pe suruburi.Am observat ca este prinsa cu 2 suruburi sus si jos si ca se poate regla pozitia acesteia.Am slabit suruburile si am modificat pozitia crezand ca rezolv ceva dar nimik.Va rog sa imi spuneti ce este de facut :intra prea mult aer in amestec si se ineaca sau altceva ce tebuie sa fac.Am desfacut si bujiile care am obs ca lucreaza bine dar totusi aveau o culoare caramizie maii deschis cred ca din cauza ca ii prea putina benzina in amestec.Astept raspuns MS mult!
×
×
  • Creează nouă...