-
Număr conținut
127 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
BuCuresti
-
Carnet moto din
A1 - 2oo1 si A din 2oo4
-
Motocicleta
TL1000S-SR50-LTZ400
-
Numar Moto
B97TLS-B84JLY-USNVY1
-
Club
COMPETITIEI
Informații profil
-
Motociclete detinute
Metrom M201, Honda Caren, Honda dj1, Yamaha Jog-Z II, Aprilia Area 51, BMW F650, Honda CBR 600RR
vale|46's Achievements
Newbie (1/14)
-
sau poate ca motociclistul circula pe un sector de drum interzis, gen alee sau faleza?
-
Odihneasca-se in pace... pacat de el, pacat de pasager, pacat... SI FAZA CU ACUL BLOCAT LA 2000000 KM/H E IRELEVANTA! Niciun constructor nu prevede ca acul sa se blocheze la o anumita viteza. Este doar un mit, la fel cum e si cel ca "daca nu ai centura nu sare air-bagul"...
-
sanatate multa motociclistului! si un mic Off Topic pt motociclist: daca citesti forumul si ai nevoie de piese (carene, far etc) contacteaza-ma, am multe piese pt TL1000S. bafta si asfalt uscat!
-
DECI.... !!!! Nu imi vine sa cred unde a degenerat aceasta disctie! De la ultimul post al meu pe pagina 3 ieri, deschid acum calc si vad 11 pagini... adica inca vreo 8 pagini pline in mare parte de aberatii, frustari sau incercari de exprimare a unor frustrari, invidii, copilarisme si diferite sfaturi de cacao (in mare parte). Pe de alta parte, sunt posturi de la adevarati motociclisti si nu de la moto-calculatoristi-forumisti care, TEORETIC stiu carte, stiu cum sa ia viraje, cum sa atace un viraj, stiu cum sa faca wheelie, stoppie, countersteering, cum sa iasa din voblaj, cum sa limiteze efectele unui high side, DAR PRACTIC sunt VARZA, SIMPLA SAU CU CARNE ! Va zic ceva si cred ca zic bine: eu cred ca 99% de pe forum suntem trecuti de 18 ani, asta inseamna ca raspundem pt faptele noastre in mod legal, asa ca fiecare e liber sa nu respecte legea daca vrea si sa merga cum il taile capul sau oole, stiti voi, CUM ITI ASTERNI ASA DORMI! Daca tiganii si alti infractori ne fac de ras in Italia, Spania, Germania etc si noi romanii cinstiti de rand suportam consecintele din cauza lor cand plecam prin vest, asta nu inseamna ca acum imediat ce vedem un tigan pe strada trebuie sa-l ucidem cu pietre. Nu avem dreptul sa-i judecam NOI, nu va mai credeti D-zeu! Si acum, revenind la oile noastre, nu mai judecati motociclistul, vitezanele, etc, nu va mai dati experti si mai bine paziti-va propriul FUND! Unii dintre voi abia asteptati sa apara alt accident si apoi aceasta discutie se muta acolo. Nu-i asa? Va simtiti bine cand unul dintre noi cade si voi nu, nu-i asa? Va umflati in pene ca voi inca sunteti in picioare si altii sunt mai prosti ca voi, nu? Ei bine va zis eu ca nu acumulati niciun punct daca aveti aceasta atitudine! Un sfat e binevenit, dar o judecata din partea unui individ neavizat mi se pare un gest nesimtit si un copilarism. Sunt vechi pe forumul asta, dar in mare masura prefer sa citesc si mai rar sa postez. Dar cum zicea cineva mai sus, de la o vreme discutiile au luat-o razna si efectiv mi se face sila sa vad mereu cum apare cate un Gigi contra sau Gigi expertu si-si da el cu parerea. E o problema si cu democratia asta, cateodata este interpretata gresit vad... Fiecare are dreptul la o parere, e bine cateodata sa dai un sfat, dar multi dintre voi va credeti cel putin D-zeu si judecati! IN FINE, LA SUBIECT ACUM (ca putini dintre voi) ... Motociclistul nu este in spital cum ati zis multi dintre voi, are o mana in gips, este sifonat, dar OK. A citit forumul si ce-i drept ii este scarba de unii dintre voi, ba chiar m-a sfatuit sa las moarta discutia aici pt ca nu merita. Cu un singur lucru vreau sa vad dau peste nas. Anume cauciucurile! Multi dintre voi nu ati fost acolo, ati vazut doar 2 poze de 2 lei (scuzele mele fotografului) si ati sarit cu gura ca mobra de mii de euro si "cauciuc de 5 euro", " vai uite ce opinca", "normal, un rezultat de burnout" etc etc etc... Desi v-am zis de la bun inceput ca gumele sunt bune, voi nu, GIGI CONTRA. Este un singur baiat aici pe forum care a trecut pe langa accident si a scris aici ca gumele erau ok, nu mai stiu exact cine. Eu v-am zis acelasi lucru, voi NU, GIGI CONTRA! Ei bine... azi am fost sa luam motorul de la Politia Valeni si cum am promis in postul anterior anexez poze facute azi. Macar recunoasteti-va greseala si concluziile pripite stimabililor TZATZE! Va doresc asfalt uscat si macar jumate din experienta pe care o are motociclistul implicat in accident!
-
Nu a zis nimeni ca motocicleta avea slickuri. Motocicleta este incaltata cu GP Racer. Acest cauciuc nu este plin de rizuri cum este un cauciuc de touring spre exemplu si daca aparatul foto nu a reusit sa scoata poza bine, la o rezolutie mai buna, asta nu inseamna ca, cauciucul este tocit, dar bineinteles ca oricand se gasesc carcotasi care se leaga de cate ceva, nu? Daca o sa mai am ocazia, o sa incerc sa trag in poza cauciucul ca sa se vada "opinca de 5 euro". Cat despre numar, tot va legati de el, de parca numarul a fost cauza accidentului... Numarul a fost cel care i-a intors in fata pe linie continua si in apropiere de curba unde era vizibilitatea scazuta, nu? SAU! Din cauza ca motociclistul avea numarul indoit, masina s-a decis sa-i taie calea, nu? Ce naiba ftatilor... Motociclistul fiind in afara localitatii putea sa cirucle linistit cu 90km/h pt ca este DN si daca judecam impactul, cat sa fii avut acolo, 40-50 km/h daca nu mai putin. "Bine" ca s-a lovit de masina ca daca nu o lovea si se imprastia pe jos fara contact ajungea sa se planga pe aici si atunci veneati sa-l consolati, nu? Nicicum nu e bine pt unii...
-
numarul l-am pliat noi ca sa nu se stie in oras a cui este mobra. ok? gata... am lamurit povestea!
-
intr-un final radu a ajuns acasa intre timp a mai suferit 3 interventii, 1) fixare bazin cu placute de metal si tija mtalica, 2) surub in genunchi si 3) i s-a mai decoperit o fisura la mana dreapta si i s-a pus in gips si aceasta va trebui sa stea in pat (doar pe spate intins) inca vreo luna minim (timp in care se va suda bazinul). mentionez ca nu poate si nu are voie sa se scoale din pat si sa se miste din pozitia intins pe spate in tot acest timp, cine gandeste ca Deh', te mai duci mai faci un pipi, mai stai 2 min la calc si 2 pe balcon la o tigara se inseala. tot se face la pat, stand pe spate bafta raducule!
-
eu zic sa rezolvati certurile pe privat fiecare e major si liber sa mearga cum vrea si cum il taie capul daca nu are de gand sa respecte legea, e alegerea lui. DAR sa iti iei mobra si sa o folosesti ca pe o masina, sa merg tot bucurestiul in fundul altei masini mi se pare putin cam deplasat... bafta!
-
gresesti my friend ironia este ca respectivul chiar cu asta se ocupa zi de zi, comert cu caucucuri de mobre ... si mobra aia nu e incaltata cu o opinca, ci cu un GP RACER care are un aspect de slick, deci vb de un cauciuc ideal pt cheia (MOALE). bafta!
-
motociclistul are o mana rupta si este putin sifonat. motocicleta este cam dauna totala si a ramas la valeni pt expertiza - nu stiam asta pana acum si m-a uimit putin... pe motociclist l-am adus acasa si e ok, asta e important! bafta!
-
Vreau sa va povestesc o intamplare la care am fost martor ieri. Daca aveti rabdare cititi daca nu dati click pe alt topic! Asa... Ma duceam culmea sa-l vizitez pe Radu (aka raducu_haiducu de pe forum) care este internat la spital in urma accidentului suferit luni pe Calea Plevnei. Mergeam din directia "giratoriu Izvorul Rece" spre "Universitate" . De cand am ajuns in rondul/giratoriul de la Izvorul rece s-a mers bara la bara pana la Armeneasca (probabil ca multi din voi stiti cum e pe la pranz in zona aia). Asa... din cauza aglomeratiei, reusesc sa traversez cu greu intersectia cu Calea Mosilor, dar raman blocat chiar la sfarsitul intersectiei, in apropierea trecerii de pietoni a semaforului de pe celalalt sens de mers (Vedeti poza 1 de pe harta, am plecat din punctul 1 si am ramas blocat la punctul 2). Cum nu s-a mai putut inainta (stateam pe loc la punctul 2), semaforul s-a pus pe rosu pt masini si verde pt pietoni asa ca un grup de pietoni a ineput sa traverseze strada printre masinile aflate in coloana spre Universitate. Pe sensul opus nu era coloana. Era lejer... Grupul de pietoni traversa strada din dreapta mea, deci in drumul lor ei au trecut pe sensul meu apoi urma ca ei sa treverseze sensul opus. Traversau din dreapta mea catre stanga asta vreau sa intelegeti. OK... In a 2-a secunda am auzit un zgomot puternic de motor si uitandu-ma in oglinda am vazut cum un GSX-R K1 750 sau 600 isi croia nervos drum mergand pe axul drumului spre Universitate. Pe scurt pietonii traversau ATENTIE PE VERDE, dar din pacate motociclistul a fost prea ocupat sa dea atentie la: - trecerea de pietoni - semaforul atentie/intermitent pt prioritate pietoni (nu era vreo duba/troleu/autobuz in zona, se vedea semaforul) - ori macar la masinile oprite din sensul opus care stateau oprite la semafor si macar asa realiza orice tembel ca poate pietonii au verde? NUUUU.... eu cred ca el se schinuia sa mearga intre cele 2 linii duble continue si se uita doar in jos Drept urmare motociclistul si pietonii s-au corelat de minune si s-au intersectat. POC! Bineinteles, motociclistul a vazut pietonii abia dupa ce s-a infipt in piciorul unuia si apoi a facut un stoppie involuntar imprastiindu-se pe partea stanga chiar pe sensul opus de mers, pe trecerea de pietoni, in fata masinilor oprite la semafor Eu, om normal, fara puteri supra-naturale etc am prevazut ca tot ce am povestit mai sus se va intampla, ba chiar i-am spus prieteniei din dreapta "IA IA VEZI CA ASTA NU VEDE PIETONII SI-I LOVESTE". Ce m-a deranjat este ca dupa ce s-a sculat, si-a ridicat mobra si a inceput sa-i dea cheie ca sa plece/fuga timp in care toti oamenii strigau "Criminalule" , "Uite asa omoara oamenii astia", "I-ai numarul" etc. Pustiul care a fost lovit se vaita de picior si prietenii lui incercau sa-i explice motociclistului neatent ca ei au traversat pe verde, DAR pe motociclist nu-l interesa, el avea o treaba, se chinuia sa dea bice la mobra care de a dracu nu vroia sa porneasca chip... Intre timp coloana s-a pus in miscare asa ca eu am fost nevoit sa inaintez spre Universitate. In tot acest timp am stat sa ma gandesc daca sa sun sau nu la 112. Nu am sunat. Grupul de pietoni in care a intrat era un grup de pusti rromi care din cate am vazut aveau si ajutoare mai departe care comentau pe vis-a-vis... Am zis ca isi rezolva ei acolo treburile si am zis sa nu sun la politie ca nimeni nu murea acolo. So... Am plecat mai departe numai ca SURPRIZA!!! La urmatorul semafor de la Rosetti (la 2-3 min dupa eveniment) am fost prins din urma de motociclist, care probabil a reusit sa-si porneasca mobra si a fugit. La semafor a mai aparut un motociclist, dar tipu era din alta poveste. N-am mai stat pe ganduri si l-am tras in poza (vezi poza 2). Pacat ca nu i-am prins numarul, avea d-asta cum ii zice??? Hmmm... Tunat, asa intors ca baietii. Ceea ce am putut vedea este ca judetul se termina in "L" gen TL sau IL si cifrele 033. Restul erau pe partea cealalta. Ce m-a socat pe mine este ca acest motociclist nu a interpretat sau nu a "citit" traficul nicio secunda si nu a avut in el nici un pic de conduita preventiva. Era numai el si capra lui pe sosea. Restul erau alti participanti la trafic INGHETATI! Motociclistul m-a prins din urma la punctul 3 de pe harta. Cam atat.. Administratorii pot sterge topicul daca considera acest topic fara sens.
-
Vin eu cu noutati... Am fost zilnic la Radu la spital si starea lui (mai mult cea emotionala) este destul de buna. De cand a intrat in spital el este internat la Neurochirurgie pt ca pe medici ii ingrijoreaza cele 3 cheaguri/fireicele de sange de pe creier, dar urmeaza tratament si astazi la analize i-a iesit ca unul dintre cele 3 firicele de sange aproape s-a retras si restul au scazut in dimensiuni. Urmeaza ca maine sa fie mutat la Ortopedie, unde i se va monta un fel de centura pt refacerea bazinului care din cate am inteles acum este fisurat ci nu dizlocat cum am zis mai devreme. La picior (dreptul) este o problema cu genunciul, de aia are tot piciorul in gips, nu ca e rupt undeva ci ca sa nu forteze genunchiul care nu arata bine deloc... Se pare ca va avea nevoie de o operatie, dar asta se va vedea maine la Ortopedie. Pe acelasi picior, in zona tibiei mai are o taietura care a fost deja cusuta din cate am inteles. Genunchiul nu a fost operat mai devreme pt ca doctorii au fost foarte ingrijorati de acele 3 firicele de sange si au lasat ca restul sa astepte. Mai are si mana dreapta rupta si deja in gips, degetul mare rupt, fisura la clavicula stanga, umarul stang umflat rau si o vertebra fisurata am inteles, sper sa ma exprim bine. In rest cum am mai zis si mai sus tot felul te taieturi si julituri pe tot corpul, inclusiv la OO care au avut un contact neplacut cu rezervorul Din cauza tuturor celor explicate mai sus ii este extrem de greu sa se odihneasca, sa doarma, din cauza bazinului nu trebuie sa stea decat intins pe spate... Va dati seama, il dor toate alea, nici nu poate sa bea apa singur sau sa vorbeasca la telefon Din 5 in 5 min cere cate ceva (Tina nu stiu cum mai rezisti ) Va sta asa cel putin 1 luna jumate timp minim necesar pt refacerea fisurii bazinului. Cam atat momentan legat de starea lui de sanatate... IN REST... Motocicleta nu avea casco si este ireparabila (vedeti poze, apoi ce nu vedeti este cadrul stramb si prinderile motorului cam toate rupte). Ca sa il scutesc de alergatura o sa incerc sa il reprezint pe Radu in fata Omniasigului (unde avea Loganul RCA) ca sa ne calculeze cat ne da pe motor asta in cazul in care isi dau seama instant ca e vorba de o dauna totala. In cazul in care nu considera si stramba din nas o sa o duc la Honda pt deviz. In accident au mai fost distruse si casca, geaca, manusile, un rucsac si telefonul nou nout (ma rog, carcasa si display sparte in rest e fucntional). Va dati seama ca Omniasigul mai devreme sau mai tarziu o sa dea dauna totala la motocicleta, apoi o sa evalueze epava la catalog la un pret de cacao si o sa ne dea din acel pret vreo 75% si epava. Cam asa vad eu lucrurile, dar poate ma insel. Anticipez ca una peste alta tot noi o sa iesim prost. Sa nu mai punem ca or sa strambe din nas la despagubirea echipamentului distrus - apropo, echipamentul e trecut in Autorizatia de rep. Telefonul nu a vrut sa-l treaca militianul. Daca nu recuperam 100% tot de la Omniasig (eu asta cred) va trebui ca vinovatul sa suporte restul, pe cale amiabila sau judecatoreasca. Anticipez ca o sa dureze ceva toata chestia asta... Numai bine si va tin la curent! Eventual astept sfaturi...
-
persoana implicata in accident este "raducu_haiducu" de pe forum. eu sunt baiatul, ma rog, prietenul care l-a ajutat cu epava si cel care o sa va tina la curent cu starea lui de sanatate, mersul lucrurilor etc ... radu este constient, dar foarte foarte sifonat: mana rupta, picior rupt, bazin deplasat, genunchi polizat pan' la os, chiag de sange la cap si nenumarate, julituri, vanatai, taieturi etc purta echipament full de la brau in sus. (o sa va dau mai multe detalii maine, acum plec din nou la spital) intradevar motocicleta este cea a lui "go_cows" o avea de 6 zile, am adus-o impreuna cu el de la bistrita chiar martea trecuta. pacat ca nu a avut timp sa se bucure de ea... radu nu este incepator, a pornit de la mobra de 50cm3, apoi cb 500cmc3 1 an de zile, apoi acest hornet. eu si radu va multumim pe acesta cale tuturor celor care ne-au dat o mana de ajutor, in special baietilor cu passat-ul de AG (posibil kombinatorul), Pachemon si tuturor celor care s-au angajat sa transporte sau sa aiba grija de motoreta. cei de la rebu sau romprest au stiut ei sa "mature" repede adidasii omului si toata gramada cu piese care am strans-o personal ca sa o iau impreuna cu epava (far, semnalizari si alte chestii marunte)... au lasat in urma lor o balta enorma de ulei intinsa pe 3 benzi si probabil la aceasta ora balta s-a intins pe ambele sensuri (o intind bine masinile!!!) noapte buna si va tin la curent! alex. PS: rog ca partenerii de plimare de pe forum sa-l lase pe Radu sa sa odihneasca macar azi, si sa-l streseze cu telefoane de Miercuri
-
mai baga, mai baga
-
tare filmuletul, si mai tare finalul! BRAVO!