Sari la conținut

orzaruct

EX+
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    CT 07 TGA
  • Club
    nici unul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki VN 400

orzaruct's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, sunt Bogdan din Constanta, cu sufletul sunt chopper-ist de mult, dar abia de un an am reusit sa-mi iau primul motor, un VN 400 Clasic si de profesie sunt navigator.
  2. Salut! Sunt Bibanu' din Constanta si am A-ul de 1 an si B-ul de mult mai multi. Oricum, de un an nu am mai coborat de pe motor cu cateva exceptii.(cumparaturi masive , carat mobila, etc) Pot sa spun ca nu sunt un incepator in ale traficului si, ca si altii de altfel, nu vorbesc in necunostinta de cauza cand ma refer la conservari sau motociclisti pentru ca le fac pe amandoua, dar recunosc cu mai multa placere pe cea de-a doua. Fara sa o mai lungim eu cred ca ingredientele sunt: 1. Trebuie sa avem un mult mai bine dezvoltat simt al anticiparii miscarilor celorlalti participanti la trafic, fie ca sunt ei conservari sau nu. Aici m-a ajutat foarte mult experienta pe care o am pe automobil. Nu ai cum sa stii ce vrea un "conservar" daca nu ai condus in viata ta o masina, si culmea nici nu te intereseaza. Si asta cred ca e cel mai important daca vrei sa ramai in viata. Daca nu te intereseaza sau nu vrei sa sti cum se conduce o masina o sa anticipezi gresit si faci buba. 2. Carcotasii vor spune ca nu poti anticipa corect tot timpul si o dai in bara odata si odata. Adevarat. Atentie sporita la imbecili. Si in categoria asta putem baga toate variabilele: conservari care fac manevre tampite, motociclisti, autobuze, sinucigasi, caini, cai , etc. Sa fim pregatiti pentru neprevatut. Gata sa opresti, sa eviti, sa abandonezi motorul si sa sari in boscheti, sa ai in minte distanta de franare, etc. Ochii in 14. 3. Motorul sa fie echipat corespunzator. Si aici nu trebuie sa mai explicam ce si cum. Dar putem adauga niste tobe scoase care fac sa le bubuie geamurile conservarilor si te fac si inconfundabil. daca ai o sirena de dacie vor crede ca esti o dacie, dar daca aud niste tobe suparate vor crede ca trece divizia Panzer...Chiar si asa poate dai peste un tataie care nici nu vede si nici nu aude. orice se poate in RSR. 4. NOROC. sa nu ne mai ascundem ca nu va cred ca nu v-au tremurat chilotii in ... cand ati facut vreo tampenie sau ati scapat cu viata dintr-o situatie in care ati intrat nu neaparat din vina voastra, si primul gand a fost: Doamne ce noroc am avut! Cand si anticiparea da gres, si atentia te-a inselat, ultima sansa e SUS. In concluzie eu cred ca nu putem sa generalizam si sa conducem dupa niste chek list-uri si sa dam niste reguli de lemn gen : nu depasiti pe dreapta niciodata. Militzienii fac asa. Eu cred ca viata si implicit conducerea unei motociclete e un lucru mult mai complex si clar nu se face dupa numai 5 reguli de fier care iti garanteaza continuitatea firului vietii. Eu cred ca daca esti convins ca poti depasi pe dreapt, te-ai asigurat si apreciezi ca o poti face in siguranta, fa-o ,si fa-o repede. Si asta cred ca e valabil pentru orice altceva. Si oameni buni sa fim seriosi, sunt oameni care nu au ce sa caute pe sosea, prieteni motocilisti sau conservari care nu stiu sa treaca o intersectie pe jos ,se arunca pe o fiara vitezomana si cred ca tot secretul e sa te tii bine si sa tragi de gaz. Bafta maxima!
  3. Salut! Vreau sa cumpar o Valkyrie in viitorul nu prea indepartat (sper). SH normal. Inainte de asta vreau sa imi dati niste sfaturi, pareri, parti proaste, parti bune, la ce sa ma astept. Multumesc! --- Mesaj completat în 21 Dec 2007 16:39 ------------- cam asa arata.
×
×
  • Creează nouă...