Sari la conținut

johnny_danut

Membru
  • Număr conținut

    28
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2000

johnny_danut's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu te mai obosi sa intrebi ca pe aici sunt numai figuranti ce nu-si obosesc degetele pentru a da raspunsuri ci doar pentru a-si lauda sculele si a face misto de cei care sunt "necunoscatori" . Daca ar fi asa bazati ar avea habar de ceeace mai intreaba unul sau altul ca noi care incearcam sa intelegem "fenomenul" moto . . Eu nu stiu ,caci ti-as raspunde.
  2. Pai in primul rand scarabeo are 60 kg si NRG are aproape 100 , rotile si transmisia difera . Eu am vrut sa subliniez ca SCARABEO ESTE NET SUPERIOR NRG IN CAZUL UTILIZARII IN ZONE CU PANTA MAI MARE . Chiar nu puteti sa intelegeti ca eu am facut proba asta si nu vorbesc din pareri?
  3. Eu am pus niste intrebari si voi m-ati luat la misto . Cam asa se intampla pe toate forumurile , "cunoscatorii" rad de prostia pufanilor (in orice domeniu) . Mai corect era sa-mi dati sfaturi , idei nu sa ma luati peste picior . Nu mai dati vina pe ulei sau intretinere ca nu asta-i cauza din care nu-mi da scanteie la bujie si in al doilea rand as vrea sa-si dea cu parerea doar cei care au NRG si care i-au si facut proba pe o panta mai serioasa , altfel vorbiti din auzite . Poate nu-i de vina motorul ca nu trage cum trebuie (la ses merge si cu 70 la ora) poate transmisia nu este facuta pentru panta si transmisia poate varia de la un model la altul . In sfarsit, daca nu vreti sa ma ajutati (sau poate nu stiti) macar va rog sa nu ma mai suparati pentru ca am renuntat la multe pentru scuterul asta si acum sta pe cric . O zi buna ! PS Pentru mine bobina de inductie inseamna aproape un salariu , voi ati da un salariu pe o amarata de piesa?
  4. Bun , sunt fantastic de bune dar al meu nu da randament . Daca poti sa-mi dai o idee de ce , bine daca nu , eu n-am chef de contrazis pe tema ,sunt foarte suparat si gata . Am renuntat la multe ca sa-mi iau scuterul asta pentru ca inainte am avut un first bike care a fost un cosmar si acum traiesc altul cu un "GRANDE" Piaggio . Pana si mecanicul la care am fost mi-a zis ca sunt slabute . Si ti-am spus fata de Scarabeo sunt jalnice , probat de mine !!!!
  5. Aici nu-i problema ca n-am grija de el , sunt prost facute . Pai cam toti pe aici au Aprilia scarabeo si se duc cu ele si prin padure(si nu s-a stricat niciunul) iar eu nu pot sa merg cu el nici pe sosea . hai sa fim seriosi , daca incerci sa dai vina pe mine fara sa stii macar despre ce-i vorba .... Eu am cerut o parere despre ce ar putea avea nu sa-mi tii tu morala ca n-am grija de el . Unde ceilalti urca cu doi pe el eu n-am putut sa urc nici singur asa ca nu la mine-i problema , sunt concepute pentru oras nu pentru dealuri subcarpatice . Acum ca sa completez , cand porneste prima oara merge foarte turat apoi cand se mai incalzeste moare la relanti .Chiar n-are nimeni nicio idee ? PS Prima data i-am pus kit-ul de 75 la 3800 km si acum am 4400 . Am folosit numai ulei de calitate (in ultimul timp IGOL) nu a ramas fara apa sau alte chestii asa ca nu sunt eu de vina.
  6. Am si eu o mare problema si v-as ruga frumos sa ma ajutati . Anul trecut mi-am luat un piaggio nrg power dd din 2007 usor avariat , am dat 1000 euroi pe el si pe toamna m-a lasat setul , i-am pus kit de 75 cu care speram sa zburde (m-a costat 600 ron) si din pacate nu s-a simtit nimic . Acum vine si problema : de la un timp nu a mai vrut sa porneasca dimineata si am observat ca nu are scanteie la bujie . Pana la bobina de inductie are 3 fire din care pe unul sigur vine curent asa ca am banuit ca-i bobina si am facut o "scamatorie" (si va rog sa nu radeti) am incalzit bobina cu bricheta si a pornit . Acum nu stiu daca a pornit caci am incalzit-o dar eu asa cred . Dupa ce porneste prima oara nu mai am probleme toata ziua (daca nu-l las sa se raceasca de tot) . Am fost la service sa cumpar o bobina si cand am aflat cat costa m-am blocat 470 ron . As vrea sa va intreb voi ce parere aveti caci nu am chef sa mai bag niciun leu in troaca asta . Sunt cele mai jalnice scutere , poate chiar mai proaste si scumpe decat orice chinezarie . Astept orice sfat , idee . VA MULTUMESC ! PS Ca sa ma duc cu el la service trebuie sa inchiriez un Papuc care ma mai cost si ala 150 ron -stau la 70 km de oras si n-as vrea sa-l duc pana acolo doar ca sa constate ca-i bobina.Apropo , nu ar merge o bobina de Dacie sau altceva ?
  7. Am si eu o mare problema si v-as ruga frumos sa ma ajutati . Anul trecut mi-am luat un piaggio nrg power dd din 2007 usor avariat , am dat 1000 euroi pe el si pe toamna m-a lasat setul , i-am pus kit de 75 cu care speram sa zburde (m-a costat 600 ron) si din pacate nu s-a simtit nimic . Acum vine si problema : de la un timp nu a mai vrut sa porneasca dimineata si am observat ca nu are scanteie la bujie . Pana la bobina de inductie are 3 fire din care pe unul sigur vine curent asa ca am banuit ca-i bobina si am facut o "scamatorie" (si va rog sa nu radeti) am incalzit bobina cu bricheta si a pornit . Acum nu stiu daca a pornit caci am incalzit-o dar eu asa cred . Dupa ce porneste prima oara nu mai am probleme toata ziua (daca nu-l las sa se raceasca de tot) . Am fost la service sa cumpar o bobina si cand am aflat cat costa m-am blocat 470 ron . As vrea sa va intreb voi ce parere aveti caci nu am chef sa mai bag niciun leu in troaca asta . Sunt cele mai jalnice scutere , poate chiar mai proaste si scumpe decat orice chinezarie . Astept orice sfat , idee . VA MULTUMESC ! PS Ca sa ma duc cu el la service trebuie sa inchiriez un Papuc care ma mai cost si ala 150 ron -stau la 70 km de oras si n-as vrea sa-l duc pana acolo doar ca sa constate ca-i bobina.Apropo , nu ar merge o bobina de Dacie sau altceva ?
  8. Si unde gasesc eu asa ceva ?
  9. Am un Piaggio NRG Power DD din 2007 (4000km) si de curand am fost la service si i-am pus un kit de 70 cm3 si cand l-am pus la treaba (zona de munte) am constatat ca merge mai prost ca inainte , urca foarte greu pantele . Dupa ceva timp am bijuterit la el si am inchis aerul de tot si .... surpriza ,merge mai bine ,de fapt la fel ca inainte cand avea 49 cm3 . Vreau sa va intreb care-i explicatia si ce-i mai trebuie ca sa merite cei 600 ron investiti . Mentionez ca la service nu au umblat la carburator . Cineva spunea ca are "jigleoare" mici pentru motor de 49cm3 si de aceea nu da randament . Voi ce credeti ? Multumesc si astept raspuns .
  10. Am uitat sa spun ca ultima data(inainte am pus un ulei de amestec 2T diferit de ce am avut pana acum (ceva Johnson , american) poate sa fie din cauza asta ? Acum cand se incalzeste si nu mai trage scoate un fum gros
  11. Scuterul meu va roaga sa-l salvati de la distrugere (daca nu-i dau de cap il faram cu toporul) . Cu ceva timp in urma a inceput sa nu mai tina relantiul apoi nu mai dadea randament la o panta cat de mica iar acum nu mai porneste la cheie , numai la pedala( la a 20-a pedala daca la ultima oprire nu-l ambalez un pic apoi oprire brusca) si cel mai grav este ca acum daca-l accelerez da in nas , nu se tureaza motorul si stauuuu .... ca prostu' sa rada lumea de mine . Astept nerabadator un raspuns PS Piaggio nrg power dd 2007 3500 km
  12. Am avut oazia sa merg cu o Aprilia Scarabeo(unde mai pui ca era si in 4 timpi) si am ramas uimit cata diferenta este intre ea si piaggio meu . Demaraj de cazi pe spate , urca o panta mai abrupta fara sa se chinuie prea mult , consum mai mic si de aceea ma gandesc ca ceva nu-i in regula cu al meu . La urma urmei tot motor de 49 e si ala si asta , si tot de italieni facute , de unde difernta ?
  13. Eu am un Piaggio nrg power dd 2007 si am fost la service sa-l delimitez . Acolo mi-a schimabat ceva la carburator dar totusi nu merge mai mult de 60-65 km/h . Asta ce inseamna ? Se mi poate face ceva ?
  14. Eu am un Piaggio NRG Power DD 2007 si stau in zona de munte . Consuma cam 6 % si toba este mereu unsuroasa la iesire . Mentionez ca e limitat la 45-50 km/h si are 2500 km la bord. Ce ar putea fi ca ma cam mananca cu consumul asta . E normal ?
  15. A avut furca fata deformata si carcasele sparte pe ici colo in rest nu e umblat la motor sau altceva numai ca eu locuiesc la munte(pante de 10-15%)si drumul este cam prost (neasfaltat) si sunt nevoit sa merg cam asa : demaraj 20 m , frana iar demaraj si m-am gandit ca de acolo vine consumul mare dar poti sa stii .
×
×
  • Creează nouă...