Sari la conținut

dirty_harry

Membru
  • Număr conținut

    1
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    maramures
  • Carnet moto din
    2001

Informații profil

  • Motociclete detinute
    jawa 350 ts

dirty_harry's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salutare la toata lumea! Va rog sa ma ajutati putin, vreau sa-mi cumpar un lc4 enduro(din 2003-2004) in principal pt iesiri pe drumuri forestiere ,poteci etc. dar, problema mea e urmatoarea, e bun si pt drumuri mai lungi pe sosele (in jur de 5-600 km) ? nu va ganditi ca voi face naveta cu ktm-u' dar un drum pe luna cred ca tot va trebui sa fac. Am uitat sa va spun , toate drumurile tre' sa le fac in tara(si m-am gandit ca la ce drumuri avem ...va fi un fel de enduro) . deci, daca se poate , cei ce aveti(lc4) sau stiti ceva de treaba asta lamuriti-ma si pe mine. mersi --- Mesaj completat în 18 Feb 2008 23:22 ------------- gata, m-am lamurit . am gasit intr-un topic cam tot ce am vrut sa stiu in legatura cu abilitatile de ''touring'' ale KTM-ului. Dar acum mai am cateva intrebari cu privire la vibratii. Am auzit diverse lucruri care m-au pus pe ganduri (cu toate ca-mi place motocicleta asta foarte mult), de ex: 1 -chestia cu pierdutu' uleiului ''pe la toate incheieturile'' din cauza vibratiilor, e generala ,la toate lc-urile(vb de astea de dupa 2003) sau e o chestie izolata? 2 -pierderea suruburilor (tot de la vibratii) daca nu se strang periodic (ce inseamna mai exact periodic?). Pana alaltaieri cand mi-am cumparat ultimu' nr. Motociclismo n-am pre-a considerat treaba asta o mare problema, dar cand am citit la rubrica ghid-second hand despre KTM-u' ala la care a cedat partea posterioara a cadrului pt ca nu au fost stranse suruburile....n-am mai stiut ce sa cred odata...... ba-i indestructibil ba se rupe-ndoua . 3- va rog lamuriti-ma si pe mine cum sta treaba cu consumu', e in functie de carburator? ca sunt dezorientat , de la 5% pana la 12% am auzit de toate . Intreb asta ca sa stiu dupa ce sa ma uit cand il cumpar( pt ca in cazul in care nu-l iau din tara ,il voi lua din Germania , si cum in germana cel mai bine stiu sa fluier imi va prinde bine) numa' bine la toata lumea!!! --- Mesaj completat în 18 Feb 2008 23:24 ------------- gata, m-am lamurit . am gasit intr-un topic cam tot ce am vrut sa stiu in legatura cu abilitatile de ''touring'' ale KTM-ului. Dar acum mai am cateva intrebari cu privire la vibratii. Am auzit diverse lucruri care m-au pus pe ganduri (cu toate ca-mi place motocicleta asta foarte mult), de ex: 1 -chestia cu pierdutu' uleiului ''pe la toate incheieturile'' din cauza vibratiilor, e generala ,la toate lc-urile(vb de astea de dupa 2003) sau e o chestie izolata? 2 -pierderea suruburilor (tot de la vibratii) daca nu se strang periodic (ce inseamna mai exact periodic?). Pana alaltaieri cand mi-am cumparat ultimu' nr. Motociclismo n-am pre-a considerat treaba asta o mare problema, dar cand am citit la rubrica ghid-second hand despre KTM-u' ala la care a cedat partea posterioara a cadrului pt ca nu au fost stranse suruburile....n-am mai stiut ce sa cred odata...... ba-i indestructibil ba se rupe-ndoua . 3- va rog lamuriti-ma si pe mine cum sta treaba cu consumu', e in functie de carburator? ca sunt dezorientat , de la 5% pana la 12% am auzit de toate . Intreb asta ca sa stiu dupa ce sa ma uit cand il cumpar( pt ca in cazul in care nu-l iau din tara ,il voi lua din Germania , si cum in germana cel mai bine stiu sa fluier imi va prinde bine) numa' bine la toata lumea!!!
×
×
  • Creează nouă...