Sari la conținut

KMIHAI

Super Membru
  • Număr conținut

    797
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    TIMISOARA
  • Carnet moto din
    1999

KMIHAI's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vand jacheta moto din piele arlen ness,mi-a ramas mica ) anuntul si pozele sunt aici: https://www.olx.ro/oferta/jacheta-peiele-moto-arlen-ness-IDaV0PP.html
  2. dau si eu o pereche de pantaloni daca e cineva interesat: http://olx.ro/oferta/pantaloni-moto-piele-arlen-ness-ID3IlUT.html#956683bd0b
  3. se dau dou genti pt husa de rezervor top sellerie sau bagster. din pacate nu le-am prea folosit(cred ca de vreo 2-3 ori la iesiri de 1 zi) si aduna praf degeaba. Dimensions 2 bags (Length 41cm x width 26cm x height 16cm and 41cm x 26cm x 20cm) Other features Ensemble fonctionnel, formé d’une sacoche et d’un sac à dos, assemblés par fermeture éclair Pochette transparente pour carte routière et GPS sur les deux Deux poches latérales à pression sur le sac à dos Sangle sur le dessus pour prise en main Livrée avec une housse pluie transparente pret 250ron,cine este interesat trimiteti PM
  4. cum nu aș prea avea chef de surubăreală dar aș încerca înainte să dau 60 de euro să-mi bag nasul și să văd dacă se poate face ceva.... parcă KMIHAI tu ai zis că l-ai desfăcut... ceva sfaturi, poze? pai la mine lipitura intre fir si pin se dezlipise si cand se incalzea siliconul acela alb pus peste fire nu mai facea contact senzorul meu era diferit daca te uiti la pozele care le-am pus la vremea aceea dar principiul cred ca e la fel. eu zic sa incerci sa-l repari singur inainte de a arunca 60euro.nimic nu garanteaza ca la ccel nou nu va aparea aceasi problema.aparent au un "bug" de fabricatie. bafta
  5. pai la al meu care e pop senzorul e sub capaccul de la pinionul fata. il poti identifica dupa pozele care le-am pus eu cu el.e prins in 2 suruburi cu cap cruce.daca nu vrei sa curga ulei poti sa rogi un prieten sa tina motorul un pic inclinat in partea opusa cand il dai jos. eventual incearca sa dai si cu spray de contact pe mufa de imbinare a senzorului la sistemul electric. la mine e undeva in paralel cu bateria sub capacul de plastic din stanga.
  6. nu,sunt doar 4 pini,indica doar neutru..dar mai sunt vreo 5 pini de plastic care teoretic se pot gaurii,pune pini metalici,cablaj,afisaj si voila.suna simplu dar probabil va fi un pic mai complicat.timp sa fie doar. eu din ce poze mai vazusem pe net erau cu oarece rezistente condensatori prin ei senzorii si nu aveau pinii aceaia 5 de plastic...dracu stie ce o vrut sa faca ochii oblici.
  7. la mine un aveam de unde sa stiu ce era la senzorul de la cutie...l-am inlocuit. daca stiam il desfaceam, refaceam lipitura si puneam ceva silicon de bloc motor si gata...
  8. avis amatorilor cu timp liber care au chef de modificari cum am inlocuit senzorul de neutru de la cutia de viteze l-am luat pe cel vechi la puricat(deh curiozitatea inginerului care vrea sa stie ce e stricat).dupa vreo ora pierduta sa smulg tot siliconul pus pe partea unde intra firele am constatat ca de fapt nu e nici un cirucit in senzor sunt doar niste pini..culmea este ca are loc prevazut pt pini pt fiecare viteza. nici nu stiu daca se mai poate numi senzor pt ca e ceva pasiv ca un intrerupator. ideea este ca cine dorest poate sa isi puna pini pt fiecare viteza in parte si un afisaj separat care sa indice viteza... cand o sa am timp cred ca o sa ma apuc de un astfel de proiect. problema cu senzorul meu a fost pana la urma o lipitura la un pin care se desprinsese si cum se dilata siliconul de la temperatura nu mai facea contact...acum ma simt destul de indignat ca am dat 60 de euro pe un "senzor" nou. iar la suzuki sa le fie rusine ca cer 60 de euro pe 2 mufe si 4 fire..
  9. stai linistit ca nu arunc cu 60de iepuroi inainte de a fi verificat totul...are senzorul o mufa de inbinare in partea stanga sub sha..am deschis mufa si verificat firele pe care vine semnalul.pana pe la 60 grade da semnal, dupa dispare. oricum am schimbat senzorul si acum e totul brici... mai trebuie doar sa curat/reglez carburatoarele
  10. mie mi s-a dus senzorul de neutru. l-am inlocuit cu unul nou (60iepuroi la reprezentanta) dar nu am avut timp sa-l testez.imi funtiona pana ce se incalzea motorul peste 70grade ,dupa aceea imi arata pe bord ca si cand era in viteza chiar tot timpul .
  11. da stiu, din pacate partea care banuiesc ca a cedat e toata acoperita cu silicon si e destul de greu de curatat plus ca nu e nici o garantie ca dupa ce curat o sa reusesc sa remediez..
  12. ma intereseaza si pe mine piesa aceasta 37720 - 20C10 daca are cineva de vanzare dati-mi de stire. este senzorul de Neutru de la cutia de viteze.din pacate al meu are ceva bube si nu mai functioneaza dupa ce se incalzeste motorul peste 60-70grade. se vinde si o geanta de rezervor top sellerie cu prindere care functioneaza pe husele de rezervor top sellerie si bagster.pret 150ron detalii pe PM.
  13. senzorul e langa pinionul fata,se tine in 2 suruburi cu cap cruce.astazi m-s ajutat un prieten si a tinut mototul un pic inclinat in cealata parte ca sa nu curga ulei cand dau jos senzorul.am curatat senzorul cu spray de contact ,am scos tzamburusii de metal care fac contact pe senzor si am intins un pic arcul din spatele fiecarui tamburus.le-a pus la loc si maine o sa dau o tura mai lunga sa se incalzeasca motyorul sa vad daca s-a remediat. nu e o problema grava dar imi sta mie pe creier sa nu fie totul bine la motor..sunt mai fixist
  14. a mai avut cineva probleme cu senzorul de neutru? cand e motorul se incalzeste nu mi se mai aprinde lumina de neutru in bord chiar daca nu e in viteza. am incercat sa-l curat cu spray de contact dar cam greu avand in vedere ca se tot prelinge ulei prin locasul unde este asezat senzorul... singura solutie care o am acum e sa-l inlocuiesc dar avand in vedere ca e 300ron unul nou am zis ca mai bine pun o intrebare poate s-a mai lovit cineva.
×
×
  • Creează nouă...