Sari la conținut

antagonick

Membru
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2008

antagonick's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. subscriu in totalitate rhadoodc.cam tarziu ce-i drept dar poate nu si pentru altii care mai arunca un ochi pe aci. Inca nici un raspuns de la firma de asigurari
  2. MUltumesc de urari. Nu i-am dat claxon, din pacate dar ma indoiesc ca in cazul ei faptul ca si-a pierdut unul din simturi,vazul in cazul de fata, l-a ascutit pe celalalt, auzul. cel mult riscam un raspuns de genul: Nu te-am vazut si nu te-am auzit! in loc de numai nu te-am vazut! E bun claxonul si l-am folosit numai ca nu si acum. Imi aduc aminte acum de un coleg de breasla care si-a montat un claxon de trezea mortii din cimitir, parca era de TIR. Intaresc afirmatia conform careia trebuie sa faci tot ce-ti sta in putere sa te faci remarcat. Poate e cineva aici pe forum care are acces la o informatie si pe care o poate impartasi.In legatura cu despagubirea pe RCA-ul cascatei: 1.Puteti sa-mi confirmati ca in catalogul Schwacke valoarea de nou a unui kawasaki ninja zx6 este de 8000 euro pentru ca se pare ca firma de asigurari atat considera ca e pretul de nou in conditiile in care United Motors mi-au trimis o oferta de pret de 12000 euro.diferenta e cam mare. 2.Avand in vedere prevederile ordinului CSA 5/2010 privind modul de calcul al valorii motocicletei la data producerii accidentului care spune ca Pentru stabilirea coeficientului de uzură al unui vehicul sunt necesare: a) data introducerii în exploatare de nou a vehiculului respectiv, menionată în documentele de identificare a acestuia: carte de identitate, certificat de înmatriculare etc., sau, în lipsă, anul de fabricaie de pe placa de origine a vehiculului; parcursul în kilometri realizat de vehiculul respectiv de la data introducerii lui în exploatare de nou si până la data producerii evenimentului asigurat. Art. 59. - (1) În cazul vehiculelor la care se cunosc datele menionate la art. 58 alin. (4), pentru stabilirea coeficientului de uzură al vehiculului avariat se caută în tabelul coeficienilor de uzură linia corespunzătoare vechimii în exploatare, în ani, si coloana corespunzătoare stării de întreinere medie, la intersecia cărora se va găsi coeficientul de uzură respectiv. Coeficienii de uzură sunt determinai pentru un parcurs mediu anual de: - 15.000 km pentru vehicule cu masa totală maximă autorizată de până la 3,5 t si pentru cele al căror număr de locuri pe scaune nu este mai mare de 9; În cazul în care există diferene între parcursul real si cel rezultat utilizându-se media anuală, coeficientul corespunzător stării de întreinere medie se va corecta cu 0,5% pentru fiecare 1.000 km, fără a se putea depăsi coeficienii corespunzători stărilor de întreinere bună sau satisfăcătoare. (3) Corecia se face prin adunare, dacă parcursul real este mai mare decât parcursurile medii menionate la alin. (1), ori prin scădere, dacă parcursul real este mai mic. .............si tinand cont ca motorul meu avea 11 ani de exploatare dar kilometri sub media aia care ar fi trebuit sa iasa undeva la 165.000 km(am in jur de 40.000 km) nu ar fi trebuit ca din coeficientul ala de uzura pe care ei l-au considerat maxim sa scada astfel incat sa ajunga la limita de 63(corespunzator starii de intretinere buna)?? Scuze pentru postul imens!
  3. Aici las capul in jos si fac mea culpa. Am plecat in graba si am lasat genuncherele la serviciu (nu am nimic la gennunchi dar puteam avea)! Si mai rau e ca nu luam cizmele decat cand plecam la un drum mai lung si am stat mult si m-am gandit ca cizmele alea puteau sa faca diferenta. Acum nu am ce face dar dak ar fi sa pot da timpul inapoi m-as echipa pana in dinti fie cat de cald si cat de incomod. Pentru cei care au de gand sa ma judece ca nu purtam echipamentul complet incercati sa mergeti incaltati cu cizme pana sub genunchi, prin oras, la 36 de grade la umbra,7 zile pe saptamana.Daca deja ati facut-o judecati-ma! Multumesc tuturor pentru incurajari. Nu sunt genul razbunator iar tipa chiar s-a interesat de mine(sunt constient ca 90% din motive pur egoiste). Astept sa vad cat imi da firma de asigurari pe motor si ce-mi va spune medicul la urmatorul control de pe 26 septembrie. Ma ingrijoreaza insa faptul ca tipa e total incompatibila cu sofatul din moment ce mersul pe jos inca mai are secrete pentru ea(vine la spital in vizita si intra cu capul in usa pentru ca nu a asteptat sa se deschida cat trebuie).
  4. Multumesc pentru urari si da, trebuie sa multumesc si pentru prieteni. In cazul meu au trecut testul cu brio... majoritatea:) Greseala mea e ca m-am gandit cam prea mult la altii si prea putin la mine si nu am folosit faza lunga. Sunt oameni aici care recunosc deschis ca o fac si pot spune acum : bravo lor!!!! Daca credeti ca un coif roman va face mai vizibili in trafic si va ofera protectie macar cat o casca decenta purtati-l. Faceti-va remarcati ca e tara plina de chiori.
  5. mega-specialisti:)) sa-i vadem. Pe scurt cam asta s-a intamplat: Pe 17.08.2011 in jurul orelor 14:00 veneam de la serviciu. Eram prin apropierea Catedralei, pe Domneasca cand vad ca o masina ce venea din sens opus opreste, nu semnalizeaza, dar se pozitioneaza in asa fel incat da de inteles ca vrea sa vireze stanga sa intre in parcare. Si sta...in fata mea nici o masina, in fata ei(pentru ca da, era o ea) nici o masina. Imi zic ok, m-a vazut, asteapta sa trec. Cand ajung la 5-10 metri de ea trage stanga sa intre in parcare si bufff, intru in ea. Viteza mea in jur de 40-50 km/h, frana abia am apucat sa pun, am sarit peste motor si m-am rostogolit de vreo 5-6 ori. Ajung langa trotuar si fac o scurta evaluare a situatiei: motorul in spatele meu praf, masina ei doar putin botita, ea iesise din masina si se uita la motor, glezna mea stanga parca apartinea altcuiva, pantalonul patat de sange pe undeva pe la 1/3 partea inferioara a tibiei. Lucrurile nu aratau prea bine si suspectam o fractura deschisa. Lumea se adunase ca la iarmaroc dar nu am auzit pe niciunu sa zica ca am fost de vina,toti se uitau urat la ea. Urmeaza telefoane acasa, la serviciu, la ambulanta unde mi-au confirmat ca erau deja pe drum. La spital temerile s-au confirmat:fractura deschisa tibie si peroneu membru stang, operatie, tija, stat 2 saptamani in spital, cine stie cate luni acasa, motorul dauna totala. Lectii invatate: - poarta echipamentul- daca nu aveam armura, casca si manusi totul era mult mai rau; o dovedesc zgarieturile de pe armura si fatul ca de la brau in sus nu am avut nici macar o zgarietura - mergi cu faza lunga in oras- ok, luati-mi capu dar vad ca faza scurta nu e de ajuns; tipa a motivat ca nu m-a vazut. - feriti-va voi ca altii nu va feresc
  6. De putine ori ai ocazia in viata sa primesti ajutor. Ajutor in adevaratul sens al cuvantulu acel gest firesc, dezinteresat. Dar atunci cand il primesti cred ca e de datoria celui ce este ajutat sa multumeasca celor care l-au ajutat. Despre asta este topicul acesta. Voi incepe eu prin a multumi prietenei mele Andreea care a fost langa mine tot acest timp, colegilor de la serviciu care nu au ezitat sa piarda ore doar pentru a-mi face ziua mai frumoasa cand eram pe patul de spital, multumesc prietenilor care s-au straduit fiecare sa ma ajute asa cum au putut. Multumesc persoanelor pe care poate nu am sa le intalnesc niciodata dar la care am gasit intelegere atunci cand am avut nevoie(multumesc United Motors, Paul si Radu). Va multumesc tuturor. Popescu Alexandru, Galati
  7. vand suzuki gs 500 f din 2005.pret 1000 euro,negociabil.motocicleta este accidentata:far spart, carena fata sparta, carena stanga crapata, furca indoita.motorul merge la cheie.detalii la tel 0766233261
  8. multam astept sa-mi intre banaretu pe card si sun
  9. pune-ma si pe mine in legatura cu prietenul tau am autat si io pe net de mi-au sarit ochii dar ori nu stiu eu sa caut ori nu stiu ei sa-si faca reclama la produse.
  10. salutari. poate cineva sa-mi spuna unde gasesc oglinzi de suzuki gs 500 f in alta parte decat la reprezentanta?!!! acolo o singura oglinda ma ajunge 89 de euro.
  11. multam de sfat! mai fac o precizare. treaba asta cu mutatul se desfasoara prin aprilie. mai exact dupa 11 aprilie. poate gasesc pe cineva pana atunci sa ma ajute si pe mine.
  12. salutari! cine se incumeta sa-mi mane si mie herghelia de la sibiu pan la galati?! ofer recompensa si recunostinta eterna... si unde mai pui si placerea de a conduce un gs500f. multumesc anticipat.
×
×
  • Creează nouă...