Sari la conținut

trifucostin

Membru
  • Număr conținut

    62
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    azbacana

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    HONDA CBR 600RR PC 40
  • Numar Moto
    B-04-TVC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CBR 600RR

trifucostin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. in primul rand vreau sa se bucure cei ce frecventeza forumurile dedicate moto si in special de asta am si postat 'aci' ptr ca cei ce detin rr si urmaresc ,chiar de nu posteaza (eu numarandu-ma printre cei ce am urmarit de-a lungul timpului forumul fara a posta cine stie ce ... )sa poata 'profite' ......tinand seama ca 99% din ceea ce inseamna upgrade sunt destul de piperate ca si pret ,oricum l am pus si pe alte site-uri.....dar am vrut in mod special aici. Nu a fost foame de bani ......'Nu e fome de bani'...........Cum va fi ,Dumnezeu stie !!!
  2. nu invidiosi doar este forum....pana una alta nimeni interesat de discuri ....mai degraba ne luam niste semnalizatoare pe led ca da bine ......sau ne punem xenoane...decat discuri de 400 si ceva euro la jumatate din pret
  3. ...... n-are voie omu sa-si puna unu,doua,trei upgradeuri cate isi permite, ca imediat vin replici GEN GEN . GLUMESC.
  4. cred ca nu se potrivesc , am plătit doar pe discuri 400 si ceva de euro deÂşi chiar de le as vinde separat .... Nu mă ocup cu vânzarea de piese , le poți lua pe toate si sigur îți poți lua 100 euro pe furtunele si placute.... Mi am bătut joc de banii mei destul, fiecare îÂşi face damblaua si eu zic ca mi ajunge .......motor plătit 10400 euro in 2,5 ani vândut la Jumatate si upgradeuri de încă 1500 euro....bine ca nu am mai montat si restul de vreo 500 euro doar discuri si furtune( fără placute ca sunt consumabile ).... Multă vorbaraie si in concluzie ele pleacă de la mine cu tot ce am spus la prețul de 300 euro fără un leu mai putin. Eu multumesc ! Nu am nevoie de nimic ,sper sa îmi pot lua echipament in iarna asta numai ptr pista de la a-z si binenteles si un motor dar in rest nu am decât sa scap de ce nu am nevoie si nu mă ajuta cu nimic . Bafta dacă nu te aranjeaza propunerea mea
  5. Presupuneam ca se potrivesc, dar nu eram sigur ...... Au mai fost posesori de rr alte modele si au ajuns la concluzia din datele de pe situl braking ca se potrivesc . Am înțeles ca ai deja furtunele insa eu nu am ce sa fac cu ele si tocmai de asta le am făcut preț pentru tot ..... Ca sa vezi ca tot fac oferta mai adaug tot in aceeaÂşi bani placute frână tot braking un set Pentru spate cm 56 ( cred) si un set pentru fata ( cm 55 ) doar un set nu mai găsesc celălalt set . Deci 300 euro tot .
  6. Cel mai bine verifici pe situl braking compatibilitatile vizavi de dimnensiuni deÂşi slabe Âşanse sa se potrivesca, oricum cine este detinator de RR si are discurile si furtunele stock sigur la banii astia va considera upgrade folositor si util .
  7. stiu ca nu este locul potrivit pentru a pune anuntul ,dar o fac pentru detinatorii de RR , imi cer scuze ,iar daca deplasat gestul rog admin sa stearga postul. DE VANZARE PENTRU HONDA CBR 600 RR / 2007-2010 - KIT DISCURI BRAKING OVERSIZE COD PRODUS OKI47 SIGILATE (FATA DE CELE NORMALE AU DIAMETRUL MARIT, KITUL CONTINAND DISTANTIERE SI SURUBURI PENTRU MONTAREA ETRIERELOR) - FURTUNE FRANA FATA SI SPATE AU FOST CUMPARATE DE LA IMPROTATORUL BRAKING ROMANIA la pretul de 2100 ron cu factura ,mi am vandut 600 rr -ul si nu am la ce le folosi. PRET -300 euro cheie originala pentru honda 600rr pc 40 sigilata 130 ron NUMAR TELEFON 0766. 354. 283 -VIRGIL
  8. nu am vrut sa fac reclama proasta celor de la kawa dar sincer astai si motivul pentru care alesem bardak dar trebuia sa platesc pretul calitatii (suruburi de calitate in care poti alege si cele cu prindere rapida si din mai multe tipuri de material)si daca aveti dubii puteti sa sunati sa cereti oferta de pret la telefon pentru kit de suruburi .....(atentie este vorba de kit de suruburi nu de buc_) ...si ebay ul este o sursa insa lightech tot atat costa cu tot cu transport si vama sau probabil ceva mai ieftin 20$ maxim si mai pui la socoteala timpul pana aj pachetul stresul cand mergi la vama si iti rade dl ȚvamesȚ in fata si iti cere spagat ,deci....
  9. la kawa cand am mers sa imi i au eu vara trecuta nu aveau decat rosu ,galben , albastru de la probolt.....si oricum erau descompletate pret pe surub 5 ron,iti poti comanda (te pot ajuta eu )daca vrei ceva anume eu eram gata a imi comand iti recomand de la lightech su foarte tari sunt mai rezistente ca probolt si sunt si mai scumpe te poti duce la bardak caci de acolo vroiam sa le si comand ,eu pierdusem 4 suruburi si imi stateau pe creier sa le vad alta culoare ......dar pana la urma le am gasit la vreo 2 sapt si nu m am mai incuracat sa le comand ...la ei toate suruburile de carena erau set vreo 110 euro pret de catalog.
  10. chiar buna ideea de a face un curs pentru toti ,ar fi cu luare aminte ,iar ptr cei ce merg prin europa intodeauna trebuie sa platesti instructor ce iti explica trasele ,cum sa te apleci ,cum sa franezi in caz de urgenta ,cum sa iesi din curba asta la inceput ,te filmeaza iti explica asa am inteles de la baietii ce merg acolo si sper ca anul asta sa merg si eu ca sa pot invata toate astea si sa renunt pentru moment la mersul pe strada ,dedicand viitoarea motocicleta numai de curse ....insa ceea ce spun eu este ceea ce este recomandat pe pista ,dintre cei multi cu motoare imi da impresia ca stradai o pista si ca sa iesim din tipar ca ne dam pe o roata sau sa plecam in tromba de la semafor sa prindem .......urmatorul semafor tot pe rosu tot asa ... pentru cei ce vor sa faca un astfel de curs pentu deprinderea lucrurilor elementare ar fi necesar cel putin cateva ore sa zic 20-30 pentru a cunoaste cat de cat ce insemana lucrurile elementare......DAR ,EXISTA UN ASEMENEA CURS? PE LA URECHILE MELE NU A AJUNS ASA CEVA ,NU CA AS FI FOST FOARTE INTERESAT LA VREMEA CAND AM LUAT PERMISUL DAR consider ca sunt bani care se dau pe lucruri care de fapt nu conteaza gen accesorii rizoma ....mansoane,oglinzi,rezervor lichid frana......si de fapt ce conteaza nu se ia in seama 300v ... double ester
  11. nu a spus nimeni ca performezi cu cei 0,5 cp care ii scoi prin inlocuirea celui stock,tocmai asta este si moticul pentru care nu am pus cel aftermarket ,numai trebuie schimbat la 3000 km la cat praf este in bucuresti......cu ultima parte pana la urma urmei nimeni nu s a nascut invatat si cred ca cei cu mai putina experienta au dreptul sa invete si numai prin practica in cazul de fata poti ajunge la un grad mai avansat de 'pilota'.
  12. la mine 2,9 l ....ma intreb daca il folosesc acum dupa o perioada de cateva luni ce mai ramas daca as vrea sa il schimb ...si a pastrat calitatile ?daca stii sa te uiti inlateral dreapta poti vedea care este nivelul maxim si minim la ulei direct printr un gemulet ca sa il numesc asa ... Mesaj completat se spune ca filtrele sport permit o trecere mai facila a aerului prin el ,admisia aerului fiind mai usoara influentand astfel consumul de carburant micsorandul cu putin si cresterea usoara a raspunsului la acceleratie si tot odata a puterii,mai este un alt avantaj ca cica il schimbi la nu stiu cate 10k de 10k de km curatandul cu un ulei special si ungandul tot cu un ulei special,eu personal folosesc cel normal (stock) si nu m a deranjat cu nimic ,am sa incerc la micuta de 1k sa ii pun un astfel de filtru dar vreau bmc
  13. daca a fost problema cu semnatura sper cam rezolvato,de postat nu pre o fac chiar de am rr.
  14. le scot ....daca asta este problema Mesaj completat ....
  15. yoshi .............oricum cred ca la fiecare slip- on te ajuta foarte putin vizavi de performanta ci mai mult cred ca orientarea ar trebui sa fie carbon sau titan si aspect ......mi as fi dorit ARATA dar foarte scumpa asa cam optat ptr yoshi rs5 carbon pentru pretul ce il ofera nu este diferenta mare intre micron,termignoni,arrow,t.b., leo v, gianneli etc dar daca vrei mai special arata consider suprem si akra locul 2 oricum fiecare cu parerea lui
×
×
  • Creează nouă...