-
Număr conținut
932 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
marian_ciungu
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2004
-
Motocicleta
Kawasaki VN900B 2007
-
Numar Moto
IF.**.DRK
-
Club
Vulcan Riders Romania
Informații profil
-
Motociclete detinute
Suzuki VZ800 Marauder '97, Dnepr MT-11 '92
-
Interests
Cine stie...
UnderTaker's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
Crysandcrys, in legatura cu incarcarea (post no 295)
-
Mi-a venit ieri bestia, iar maine sper sa reusesc sa ii iau si nr. rosii. P.S. Multumesc familiei Biris pt sprijinul acordat in repatrierea Vulcanului din Italia si pentru tot interesul aratat de.a lungul procesului. Recomand din suflet: cos75mari@yahoo.it si motodueitalia@gmail.com In alta ordine de idei, f*ck sistemul de inmatriculare din Ro si colectarea taxelor si plata tuturor rahaturilor in cat mai multe locatii, raspandite peste tot in Bucurestiul asta.Aaaa...si sa nu uit de asa-zisa disponibilitate a unor functionari publici, dar si angajati privati, de a pleca acasa inainte de terminarea programului, Imi place sa fac curse prin trafic sa ma grabesc sa ajung din punctul A in punctul Z, numai ca sa nu ii mai gasesc la munca (pt ca de ce nu..doar mai erau 20 de min pana la terminarea programului) Apropos, Vulcan Riders Romania mai este activ? ca pe site.ul dedicat nu prea am vazut activitate. Daca da, intalnirea de joi din Buc mai e valabila? » Post actualizat in 26 May 2015 21:43 L.E...Am vazut pe grupul de FB al VRR ca e ceva activitate, asa ca..my bad, am vb fara sa imi fac temele
-
uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru... In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara. Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa. Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase.
-
Avand in vedere ca am nevoie de ceva resurse pt a investi in viitorul motor, voi face un "sale" cu urmatoarele piese de la dezmembrarea VZ.ului: - Set carburatoare 110 eur - cablu sincronizare NOU 10 eur - sa pasager 20 eur - electromotor 90 eur - Frana fata (etrier+furtun+placute noi) 45 eur - Bare crom aripa spate 20 eur - Volanta 80 eur - stator 35 eur Alte piese de la motor (capace, baie ulei etc.)...DIscutabile
-
Din cate am citit, este obligatorie si vitala verificarea supapelor in jur de 10000-15000 de km. Cam asa spuneau pe forumurile din afara. Ar fi interesant de vazut daca si la noi posesorii de VN au facut asa, si, nu in ultimul rand, cam cat ar costa operatiunea (din cate am vazut trebuie scos blocul motor ca sa poti da jos capacele la chiuloase).
-
Multumesc JUST4TNT pentru raspuns. Pana acum din ce ati mai citit prin forumurile de afara, ati observat vreun defect/punct slab al motorului? De ex. la Marauder, aveau o problema generalizata la plusul de la releul de incarcare (se topea la un punct) dar si probleme la vibrochen / bieleta pe cilindul din fata, care cauza decesul prematur al motorului (cum a fost si in cazul meu)
-
Salutare Vulcanisti! Mentionez din start ca am inceput sa citesc topicul dar, din pacate este o munca titanica sa gasesc infomratia specifica din el, asa ca o sa apelez la binevointa voastra sa ma lamuriti. La 3 ani dupa decesul Marauderului meu, a venit in sfarisit timpul sa ma urc pe doua roti, asa ca am inceput cautarile. Initial am vrut sa sar de 1000cc (fiind hotarat pe DragStar 1100 - care a picat pt ca majoritatea care se incadra in buget *4000-4500 eur* erau din 2004, iar modelul este racit pe aer) dupa care mi-am dat seama ca pt Bucuresti (mare parte a drumurilor fiind facute in oras) nu e practic sa ai un "vapor". In ideea de a "evolua" si a sari de 800 cc, am gasit un VN 900 din 2008, care e destul de bine accesorizat, si accesibil ca pret. Intrebarea mea adresata celor care au mers cu acest model este, la ce sa ma astept de la el? Ca specificatii, nu e diferit fata de ce am avut inainte (vorbind din ceea ce este pe hartie), diferentele majore fiind injectia si transmisia pe curea (care nu ma incanta foarte mult, dar e mai bine decat lantul). Asadar, ce probleme ati avut cu el, cat de greu e de mesterit la el (schimbat consumabile, bujii etc.- la Marauder era un chin, sa scoti buja spate trebuia sa dai jos rezervorul), cum se comport la drum lung (cand incep vibratiile, cat de tare se simt in scarite si ghidon) si nu in ultimul rand, cat de confortabil este (si cum se pot regla suspensiile). Multumesc mult pentru timpul acordat sa imi raspundeti.
-
Fel si fel de presonaje si intamplari la salonul moto
topic a răspuns lui UnderTaker în roadkingul SMAEB XII & EXPOBIKE V - 2014
Hai ca pana acum am citit topicul intr-o nota amuzanta, facandu-mi cruce din cand in cand de mentalitatea unora, dar fraza de mai sus le intrece pe toate. De fapt cred ca este chintesenta "patronului"de romanica, cel care a avut bani sa porneasca ceva dar niciodata rabdarea sa citeasca o carte / sa urmeze un sfat despre cum sa isi dezvolte afacerea incat sa fie client-orientated. Acesata "tipologie"de om mai are si tupeul (sa nu zic nesimitirea) sa te trateze de parce ar trebui sa ii multumesti ca iti vinde ceva si iti face onoarea sa cumperi de la el. News flash....dealerul moto & majoritatea dealerilor auto nu au "prerogativele" sa isi aleaga clienti....TU nu imi oferi un servciu cotra cost (bancile imi dau bani, asigurarile polite etc....) TU nu imi oferi nimic...decat un BUN pe care EU il platesc. Asa ca (desi e inutil) iti recomad o schimbare de atitudine sau o schimbare de linie de munca...poate undeva unde sa iti poti alege clientii -
Oferta valabila pana la Black Friday inclusiv...20 % reducere din pretul afisat la piesele aflate in stoc. Get it while it's hot!
-
UnderTaker îl urmărește pe Piese de schimb
-
Eu la a mea am avut doar o cutie goala, ce putea fi folosita ca trusa de scule. Din cate am vazut, majoritatea modelelor pt Europa nu au valvele secundare, ci doar cutia goala. In teorie, ele au rolul de a egaliza presiunea pe evacuare dintre cei doi cilindri(ajutand si la reducerea noxelor si la o eficienta putin mai buna a ciclului de ardere). In general functioneaza foarte bine daca ai tobele stock, si nu ai scos sitele. In caz contrar, cand le golesti si ai valvele secundare o sa iti apara o gramada de back-fire pe evacuare la decelerare, care pot fi eliminate prin dezafectarea 2nd air (ca asa se numeste). Ideea e ca nu ai de ce sa iti faci griji din cauza asta.
-
Doamne ajuta sa fie bine si sa recupereze fara sechele. Drstul de inselatoare starea motorului pt cs, dupa cum a spus si mistretu' daunele nu pareau atat de grave...dar se pare ca urmarile au fost mai...serioase. @ despinul l: fiti tari pt Claudiu si keep us updated.
-
Bine ca e ok...insanatosire grabnica sa aiba!
-
Acum am trecut pr bd Unirii dinspre Universitate si dupa ce treci de intrarea in pasaj era agitatie mare, ploitia favea masuratori si o vitezana Sukuki alb cu albastru B 77 AES parca cazuta pe jos. iderul nu mai era nici ambulanta... nu stiu care e soarta lui, se faceu masuratori.
-
Adevarul ca era simpatica gagica cum facea ea poze si aranja sigla de la logan langa locul impactului ca nu ii intra in cadru . Asa cred si eu ca daca era alt tip de motor altele erau discutile acum si nu aveam parte de un happy end. @drares: sper ca taximetristul era ol cu actele si avea RCA, sa iti poti recupera dauna, daca nu in totalitate, macar mare parte din ea.