Sari la conținut

Uriciosul

Membru
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov

Uriciosul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. http://www.crimetime.ro/international/epic...s-cu-sunet.html
  2. Amenda este de 130 de lei/cort, rulota, masina, moto etc care se afla pe plaja, la mai putin de 100m de apa, indiferent daca se afla in zona cu vegetatie sau nu. Acolo unde la locul de campare exista si mizerie, deseuri etc, aplica amenda maxima, adica 400 lei. Desi ar avea dreptul sa aplice amenzi zilnic, iar pe recidivisti sa-i "taxeze" cu 400 lei la urmatoarea abatere (a doua zi), totusi inchid ochii si ai liniste cel putin 48 de ore, dupa care o iei de la inceput. Desi nici masina nici motocicleta nu se aflau pe plaja, m-au intrebat ce fac cu motocicleta acolo ? Am raspuns ca ma duc in sat, la cumparaturi cu ea si m-au lasat in pace, desi pareau foarte porniti la inceput. Despre masina nu au comentat.... Taxa de campare a disparut, iar aprobari de la ARBDD nu cred ca se mai pot obtine dupa ultimul lor comunicat de presa. http://www.ddbra.ro/mediatizari/ARBDD-info...-8iulie2010.jpg
  3. Mai nou atat la Corbu, cat si la Vadu, comisarii Garzii de Mediu aplica amenzi pentru camparea pe plaja. Am incasat una vineri si una ieri, fiecare a cate 130 lei pentru incalcarea OUG 202/2002 art.77 alin 2 si 3 litera B, Legea 82/1993 art. 12 pct 11 si OUG 57/2007. Inca nu am aflat ce spun legile cu pricina, dar maine ma voi documenta. Probabil coplesiti de gloata adunata sambata si duminica, nu s-au dat amenzi, desi ei sustin ca au fost si in weekend la datorie. In urma refuzului unora de a se legitima, ieri au venit insotiti si de jandarmi. Imi pare rau sa va dau vestile proaste, dar ma gandeam ca ar fi bine sa le stiti. Se pare ca Vadu si Corbu in curand vor deveni istorie....
  4. Segmentii sunt tratati termic superficial. Prin rectificare stratul de cementare (cianurare) este inlaturat, deci scade rezistenta lor la uzura. Cred ca ar fi de preferat largirea canalului din piston. Cu ocazia asta se refac si suprafetele de contact dintre segmenti si piston. @StreetFighter69, n-am inteles insa ce segmenti de tractor ai folosit si daca se inchid corect, U 445 fiind, din cate stiu eu, tot motorul de Brasov (D127) despre care @lewa ktm spunea ca sunt mai scurti cu cativa milimetrii ? Sau confund eu si este vorba de cel in 3 pistoane (D121) parca ?
  5. Am inlocuit bujiile, cele vechi aratau chiar foarte bine (doar f.f. putin afumate), pornirea atat la rece cat si la cald a fost ok, nu mai moare cand ii dau acceleratie, insa nu au disparut rateurile din toba insotite de fum negru cand motorul e in ture si inchid acceleratia. Probabil, daca nu remediez si aceasta problema in curand noul set de bujii va avea soarta primului. Mai aveti vreo sugestie ? Mesaj completat Inca ceva; am mai observat ca uneori la primele pedale (dar nu numai) nu se simte deloc compresie. Ar putea fi o eventuala defectiune a decompresorului vinovata si de povestea cu rateurile ?
  6. Multumesc, voi incepe prin a inlocui bujiile si in functie de rezultate vad daca mai este necesar sa desfac si carburatorul.
  7. Se monteaza ambele bujii identice, sau una mai rece (DPR9EA-9) si una mai calda (DPR8EA-9), in functie de pozitia lor in camera de ardere ? Am impresia ca una este pozitionata mai spre centrul camerei si una mai in margine, gresesc ? Oricum am comandat cate 2 din fiecare. Sosesc sambata sau luni si in functie de aspectul celor vechi si de ce ma sfatuiesti ma voi hotari pe care le montez. Te tin la curent. Multumesc !
  8. Iarna numai cu soc, vara dau 2 pedale cu socul tras, dupa care imping socul, pun contactul si porneste la prima pedala. Nu am umblat la absolut nimic. Am uitat sa precizez ca imediat dupa pornirea greoaie la cald daca accelerez brusc motorul se opreste sau in cel mai bun caz se poticneste dupa care da un rateu in toba insotit de fum negru, dupa care treptat revine la normal. Simptomele sunt atat de contradictorii incat nici nu-mi pot da seama daca merge bogat sau sarac.
  9. Am mai scris in acest topic despre probleme la carburatorul unui Suzuki DR600, considerand ca este modelul specificat in cartea tehnica a motocicletei. Problemele vechi nu s-au rezolvat insa m-am obisnuit cu ele, intre timp aparand si altele, mai ales la pornirea la cald pe care le-am pus pe seama unui eventual dop de vapori, iar mai nou si la pornirea motorului rece. Acum, cand am ajuns la capatul rabdarii, m-am hotarat sa demontez carburatorul insa am constatat ca nu prea seamana cu cel din carte, pe el scriind doar "MIKUNI CORP", "MADE IN JAPAN", si sub tija socului (pe difuzor) mai sunt inscriptionate niste cifre "14A60". Se pare ca este totusi un carburator cu membrana, a carui functionare nu imi este cunoscuta. Am rugamintea daca ati intalnit acest tip de carburator, sa ma ajutati sa-l identific si eventual daca aveti sa-mi dati un link catre un manual de reparatii pentru el. Atasez cateva poze. Multumesc !
  10. Foarte corect, atat timp cat politia aplica legea obiectiv. Cei care au condus pe vremea cand era in vigoare vechiul regulament, isi amintesc probabil cum se suspendau permise daca te aflai pe banda I, la cativa metri de trecerea de pietoni si in acel moment (peste 4, 6, 8...n benzi), pe sensul opus, pasea pe trecere vreun pieton. Aplicarea legii orbeste si cu exces de zel a creeat mentalitatea pietonului "suveran" aflat pe trecerea de pietoni, iar cel mai bun exemplu este cel al localitatilor din judetul Ialomita, mai ales in Urziceni, unde traversarea strazii pe la una din nenumaratele treceri si surprinderea soferului pe picior gresit pare a fi in topul distractiilor locale. De cele mai multe ori educatia de tipul "tu esti cel mai frumos, tu esti cel mai destept, tu ai intotdeauna dreptate" nu produce efectele dorite.
  11. Daca va hotarati sa mergeti, poate ma luati si pe mine. Am fost ieri in recunoastere pana la pichetul de graniceri de unde am facut cale intoarsa din cauza cainilor. Drumul era destul de prost, se merge pe urmele masinilor prin nisip afanat. Incepand cu WE 5-7 iunie ma veti gasi campat in zona cam din 2 in 2 saptamani. Se zvoneste ca de anul acesta accesul dincolo de pichet va fi controlat mult mai strict, asa ca ar fi de preferat o zi lucratoare pentru iesire.
  12. M-am uitat in cartea tehnica, unde la carburator scrie Mikuni VM38SS single. Un link catre pagina producatorului ar fi: http://www.mikuni.com/pdf/vmmanual.pdf. Acum ramane sa identific membrana, dupa ce va puneti voi de acord daca exista sau nu. Multumesc amandurora pentru ajutor si promtitudine !
  13. Salut ! Sunt mai nou pe forum si incepator intr-ale motociclismului. Pentru ca abia s-a stins discutia despre reglajele carburatorului, distributiei etc, ca sa nu va iesiti din mana v-as intreba si eu despre 2 probleme destul de ciudate constatate la motor. Am un DR 600 din 1990 si am observat ca atunci cand motorul este foarte cald, dupa coborarea unei pante mai lungi in frana de motor, chiar daca motorul se mai raceste pe parcursul coborarii, la oprire turatia de relanti creste foarte mult. Am verificat cablul de acceleratie si in general cam tot ce ar putea bloca acceleratia intr-o pozitie mai deschisa si totul pare ok. Problema dispare de la sine daca opresc motorul si il repornesc. A doua problema am constatat-o zilele trecute, incercand sa pornesc motorul dupa o stationationare de cateva luni. Desi trag socul, cand dau prima pedala acesta revine, iar fara soc e limpede ca motorul nu va porni. Daca il tin tras cu mana, porneste imediat. Ma mai mira faptul ca problema nu a existat inainte de a pune motocicleta la iernat. Exista vreun dispozitiv care sa impiedice pornirea motorului la temperaturi negative, sau pur si simplu a aparut o defectiune ? Multumesc !
×
×
  • Creează nouă...