Sari la conținut

lilken

EX+
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

lilken's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pantera impreuna cu afiliatii, va urez un program din 2+ pasi ca sa va reveniti la realitate: 1. Anul trecut am pornit cu 2 prieteni la un drum de 90 km care s-a incheiat in primii 10, un imbecil iesit la picnic a avut bunavointa sa isi lase potaile(2 la numar) libere. Rezultate preliminarii: 1 motocicleta avariata, o potaie moarta si un stapan foarte ofticat. Ce s-a intamplat ulterior e scenariu de filme de groaza, imbecilul de stapan in urma pierderii suferite, sare cu lantul potaii si loveste cel ce "a provocat" accidentul, peste fata(nu mai avea casca pe cap) iar pe al doilea peste spate. Restul intamplarii e irelevant aici, poate intr-un topic ce se refera la muielitia din romania (acolo am un program concret cu rezultate garantate din 3+ pasi daca e cineva interesat) 2. 1 potaie maidaneza acum (care are, dealtfel, zilele numarate). fara nici un motiv sare/latra/musca tot ce misca langa depozitul unde imi tin motocicleta. (5+ accidente ocolite in ultima fractiune de secunda, o pereche de pantaloni rupta si 100+ oameni inconstienti ce isi lasa copii in preajma zonei respective) Tin sa mentionez ca la depozit avem vreo 5 caini cu care ma inteleg bine. Dar din cei 5, desi stau zilnic cu orele la depozit, 2, in secunda in care scot motorul latra la roti. +restul zecilor de incidente minore. Concluzia mea e una... PS: locuiesc in timisoara; pun pariu ca nu ai lucrat niciodata pana acum; pun al doilea pariu ca nu ai avut pana acum nici un incident neplacut cu vreun caine; traieste-ti viata in paradis, cat mai poti... alaturi de caini si alte animale salbatice numai bine.
  2. lilken

    Mosi Senili Vs. Purghy

    Din proprie experienta, politia din romania este de rahat, indiferent de oras, am o gramada de exemple in directia asta. Mie mi-a rasturnat motorul o sex oral cu de femeie intretinuta de ceva babalac cu pile la politie al carei nr. inmatriculare a fost luat de mai multe persoane. Am fost la politie, 1 zi pierduta, nervi gramada, am facut o declaratie, si mi s-a spus ca i se va trimite o citatie, sa am rabdare ca voi fi contactat. Dupa 2 saptamani(in care nu am fost contactat cum mi se promisese) am mers din nou la politie si am aflat ca stupoare ca numarul de inmatriculare nu este alocat. Sunt curios cat a costat-o, oricum masina isi va face reaparitia la un moment dat si eu trebuie sa schimb lichidul de frana, daca intelegi ce vreau sa zic. In rest, numai bafta, poate reusesti tu ce nu am reusit eu si altii.
  3. Azi, dupa ce au trecut 2 saptamani, in care conform spuselor agentei ar fi trebuit sa astept un telefon de la ei, m-am dus la politie, am venit de acolo cu un raspuns sec, numarul nu exista in baza noastra de date, din graba a fost luat gresit, se mai intampla...probabil ca 2 persoane sufera de miopie, o sa intreb si un al 3-lea martor care nu nici macar nu stiu daca a vazut numarul, oricum nu mai am sperante. Iubesc ROMANIA... oameni buni, daca faceti accidente, plecati linisititi de la locul faptei.. se poate rezolva foarte foarte usor orice problema in tara asta de kko.
  4. Eu mi-am permis sa generalizez pentru ca nu am avut parte de contra-exemple. Lasand la o parte demagogia, daca tu consideri ca femeia e capabila sa struneasca o masina indiferent de situatia in care poate ajunge cu ea atunci probabil ca traim pe planete diferite, si ma refer doar la situatii reale. Eu am trait experiente cel putin hilare apropo de femei si sofat, si sincer cred ca nu au ce cauta in trafic, rectific, la volan in general luand in calcul faptul ca incidentul meu s-a intamplat intr-o parcare. Iar comparatia cu baba si motoretistul nebun cred ca e complet deplasata, ma rog, poate vezi tu altcumva lucrurile.
  5. @LOTRU, sunt considerabil mai putine, oricum eu m-am convins, cat timp am stat la politie erau mult mai multe femei acolo decat ma asteptam cam 50% barabati,50% femei in cazul in care ma astept sa fie muuult mai putine femei la volan. La 2 dintre cazuri femeia a apasat acceleratia in loc de frana, o alta tipa a intrat intr-un autobuz care circula regulamentar, etc... @Pantera si Katy, fiecare ar trebui sa se limiteze la lucrurile pe care este capabil sa le faca(hint: macare), nu are rost sa fortam natura tinand cont de faptul ca rezultatele in cele mai multe cazuri influenteaza (negativ) intr-un fel sau altul vietile altora Fara suparare, dar femeile nu prea au tangenta cu nimic ce tine de domeniul tehnic (este doar punctul meu de vedere). PS: Nu sunt misogin...inca
  6. Zahei si gabii aveti dreptate in legatura cu suspendarea permisului si amenda, am fost la politie ieri(toata ziua, mai pierd si zile lucratoare, ca noroc ca seful meu e super de treaba si intelegator). Eu sincer vroiam sa rezolv amiabil situatia dar nu stiu cum as fi putut sa gasesc un nr de telefon sau ceva, asa ca tipa va fi citata dupa cele 48 ore (m-as mira sa se mai prezinte la cat de indiferenta a fost). Oricum nu ma opresc aici, si asa era prea plictisitoare viata mea, daca nu se rezolva prin politie, o sa-i intentez proces civil sau penal daca nu se rezolva cu civil. Daca nu se rezolva nici cum, mai exista varianta "cheama un prieten".
  7. Ieri,Timisoara, vis a vis de Bega, las motorul 10 min in parcare, merg impreuna cu prietena sa cumparam incaltaminte de la Amely (am vazut incidentul prin vitrina). Aveam parcat in fata la 1.5-2 m un passat nou gri, intentionat am lasat motorul la distanta mai mare sa nu se intample ceva(parca am simtit ceva). Dupa cateva minute(eram deja in magazin) se urca proprietara in masina si pleaca in marsalier pana imi rastoarna motorul, se uita in oglinda retrovizoare(nici macar nu a avut bunavointa sa coboare sa isi vada opera de arta) si pleaca nestingherita, asta in timp ce eu am ramas incremenit 1 fractiune de secunda si pornisem inspre ea. Acum problema se pune astfel, am martori, am nr de inmatriculare, ce se poate face?.. am fost ieri la politie am luat o declaratie pe care am completat-o si urmeaza azi sa o duc inapoi, nu as fi vrut sa intervina politia, vroiam sa rezolv pe cale amiabila(a se citi "mai repede") pentru ca vroiam sa vand motorul dar capra a parasit suficient de repede zona si nu stiu cum sa dau de ea. Daune: carena fata sparta, partea laterala dreapta zgariata din cauza impactului cu solul, inclusiv final + levier frana, carena lateral stanga si rezervorul "sterse" de la impactul cu masina- nu cred ca a lasat urme si pe masina... aproximez 500 euro in reparatii ( .Am vreo sansa sa recuperez banii ?
  8. Poate ma insel eu, dar suzuki-ul mai mult de 59 cai nu a avut niciodata, mai adauga 10 kg, un aspect invechit si ai un adevarat concurent pentru zxr. http://www.suzukicycles.org/1990-1999/1993b.shtml
  9. Sunt posesor (pentru inca o scurta perioada) de zxr 400 l4 (1994): + pe ceas dupa 240 mai este o linie care ar fi echivalentul la 250 km/h (cu finalul schimbat am ajuns la 240 si inca am impresia ca mai mergea putin - pe ceas) + comparatia cu motoare de 600 din generatia 90 e perfect valida, zxr 400 s-a produs in 2 modele(h si l) diferenta intre ele fiind de ordin estetic mai mult. Modelul h s-a produs intre 89-91 iar l intre 91 - 2001. Este cel mai performant de la clasa 400 si fiabil (s-a folosit aceiasi motorizare mai bine de 10 ani). In toata viata lui, modelul l a suferit niste modificari superficiale doar de la l9 (1999) la sistemul de prindere a unor componente. + ciclistica/aspect/fiabilitate (am schimbat doar consumabilele in 2 ani de zile) - mica(am 1.94 si ~90 kg - cele 2 motive pentru care o sa achizitionez ceva mai mare) , ai mei 2 eurocenti.
  10. Redeschid topicul aici dat fiind faptul ca nu am primit nici un raspuns la cel de la motociclete de strada ( nu stiam unde se incadreaza mai bine ). In primul rand, salut, in al doilea... Ma gandeam sa imi schimb motocicleta, am un kawasaki zxr 400 si in cautarile mele pe internet m-am impotmolit la ktm duke 2. In mod normal o sportiva de capacitate cilindrica mai mare ar fi fost prima pe lista dar tinand cont de faptul ca: 1. circul 80% din timp prin oras 2. am 1.94 , ~90 kg (arat ridicol pe zxr) 3. locuiesc in Timisoara (gropi, cratere pe aproape toate strazile) Revenind.. ma intereseaza in mod special daca aceasta motocicleta isi merita pretul (care conform unor site-uri de specialitate este destul de piperat), daca da... intrebarea urmatoare ar fi, tinand cont de inaltimea mea, cat de confortabila este (zxr-ul ma omoara la drumuri mai lungi). Am mai citit pareri ale unor detinatori de duke-uri si mi s-a parut cel putin ciudat sa aflu ca sta destul de prost la capitolul fiabilitate, sa fi fost vorba de ghinionisti ? Multumesc anticipat pentru feedback, Bogdan.
  11. In primul rand, salut, in al doilea... Ma gandeam sa imi schimb motocicleta, am un kawasaki zxr 400 si in cautarile mele pe internet m-am impotmolit la ktm duke 2. In mod normal o sportiva de capacitate cilindrica mai mare ar fi fost prima pe lista dar tinand cont de faptul ca: 1. circul 80% din timp prin oras 2. am 1.94 , ~90 kg (arat ridicol pe zxr) 3. locuiesc in Timisoara (gropi, cratere pe aproape toate strazile) Revenind.. ma intereseaza in mod special daca aceasta motocicleta isi merita pretul (care conform unor site-uri de specialitate este destul de piperat), daca da... intrebarea urmatoare ar fi, tinand cont de inaltimea mea, cat de confortabila este (zxr-ul ma omoara la drumuri mai lungi). Am mai citit pareri ale unor detinatori de duke-uri si mi s-a parut cel putin ciudat sa aflu ca sta destul de prost la capitolul fiabilitate, sa fi fost vorba de ghinionisti ? Multumesc anticipat pentru feedback, Bogdan.
  12. M-am facut fericitul posesor al unui kawasaki zxr 400 pentru care pot sa spun ca am tras serios.Datorita faptului ca sunt relativ incepator as vrea sa achizitionez niste crashpaduri , am cautat pe internet si am observat ca nu se gasesc piese/accesorii in europa pentru zxr 400 (fiind un model exclusiv pentru japonia).Am inteles ca, crashpadurile sunt standard si doar sistemul de montare difera in functie de motocicleta, acum intreb se poate confectiona la un atelier mecanic acel sistem de montare sau chiar tot crashpadul si daca da , din ce material si exact unde se monteaza.Alta intrebare ar fi apropo de stickere , as vrea sa personalizez carenele , si caut ceva material autocolant care se poate inscriptiona cu imprimanta laser si evident sa reziste la intemperii , exista asa ceva ? Bogdan.
×
×
  • Creează nouă...