Jump to content

Purghy

Moderatori
  • Content Count

    2,664
  • Joined

  • Last visited

About Purghy

  • Rank
    \,,/__'(-_-)'__\,,/

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/dana.purgaru

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Honda VT750 Black Widow
  • Numar Moto
    B 13 PRG
  • Club
    WIMA (no club)

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra, Yamaha Virago XV 250, Yamaha Virago XV 535, BMW F650 GS
  • Interests
    Vegan

Recent Profile Visitors

2,822 profile views
  1. Din articol reiese ca masina circula pe ”banda 2, sensul Piteşti spre Bucureşti. La un moment dat, din spate, pe aceeaşi bandă, se apropia cu viteză o motocicletă (...) Şoferul maşinii a vrut să intre pe prima bandă, de unde venea, însă, cu viteză destul de mare, o altă motocicletă. Astfel, maşina şi motocicleta de pe banda întâi au intrat în coliziune. În urma impactului, motocicleta s-a răsturnat, iar maşina a intrat în glisieră şi a pătruns pe sensul opus.” Motociclistul Alex Razvan Berceanu are fracturi la ambele maini. Sa vedem si alte detalii... La fata locului (dupa petrecerea evenimentelor) am vazut cel putin 4 motociclisti opriti care ar putea sa ne dea mai multe info.
  2. Scriu si aici ce am scris aseara pe pagina mea de Facebook pentru ca... ei bine pentru ca asta e realitatea in tara noastra. Si imi doresc din tot sufletul ca motociclistul sa fie ok, iar daca mai aveti detalii va rog sa le scrieti! Daca la nici 10km dupa ce am asistat cu totii, pe A1, la transportarea cu elicopterul SMURD a victimelor unui accident foarte grav (motocicleta si masina) un sofer este atat de grabit incat aproape se lipeste de numarul meu de la moto (!) ca sa ma dau la o parte din calea lui (eu avand pasagera si circuland cu 90km/h temporar pe banda 2 ca sa ii evit pe cei care intrau pe autostrada de pe un drum secundar) si este urmat de un card de automobilisti care gonesc, in inconstienta lor, in ciuda a ceea ce tocmai am vazut cu totii, a denivelarilor si gropilor din "minunata" autostrada si a nenumaratelor cadavre de caini de pe margine... inseamna ca nu intelegem nimic. Dar nimic. Si nici n-o sa intelegem decat atunci cand ajungem sa pierdem persoane dragi in accidente... multe dintre ele absolut evitabile.
  3. Ia uite cine mai stie de Le Noire! Ehh... ce vremuri!... » Post actualizat in 17 Apr 2018 17:13 Si eu ma chinui de multi ani sa ajung. Pentru anul asta iti recomand ceva accesibil si fain, Varna Rock.
  4. Vestiar nu a fost niciodata la SMAEB, dar ar fi o idee buna.
  5. Purghy

    Honda Black Widow 750

    Bine, atatea insistente in inghesuiala asta... tztztz...
  6. O initiativa care merita sustinuta! Daca produsele vor fi de calitate, in mod clar vor avea cautare si se va duce repede vorba in comunitate. Bafta!
  7. Salut! Cine mai are Honda Black Widow? Stiu ca putini ... dar poate reusim sa ne (re)gasim, sa schimbam impresii si eventual sa ne si intalnim ca sa ne admiram ”paianjenii”...
  8. Purghy

    Honda Black Widow 750

    Salut! Dupa o pauza nemeritata... hop si eu! Aici e singurul topic legat de Black Widow?
  9. Un motiv sa reintru pe forum dupa vreo doi ani. Bravo, Demo! Stiam eu ca Povestea ta va continua frumos...
  10. Despre intrunirea concurenta, organizata de Bad Company weekendul urmator, aveti ceva detalii? https://www.facebook.com/events/713649921983705/?ref=22
  11. S-ar putea sa semnez si eu condica si anul acesta.
  12. Dincolo de orice, vorbim despre niste fiinte. Cine doreste moartea unor fiinte are o problema psihica. Cine poate ajuta catelusii din adapost, e rugat sa o faca. Cine nu, sa se abtina de la comentarii care nu fac decat sa inflameze spiritul de telenovela (culmea, vad ca e foarte pronuntat in cazul multor barbati de pe aici). Relaxati-va, si respectati orice fiinta. Nu e greu.
  13. Din entuziasta, plina de sperante si din pacate mult prea scurta participare a mea la fondarea AMR am aflat un lucru important: chiar se poate face treaba pe acest tronson! Ca in cazul oricarei schimbari, insa, e nevoie de cel putin o mana de oameni inimosi, pe care sa nu-i deranjeze voluntariatul si suvoiul de critici. Pe atunci mi s-a umplut inima de bucurie, de speranta si de implinire cand reuseam cel putin o campanie pe an si cand trageam linie si observam ca numarul de victime printre motociclisti scazuse. Repet, se poate face treaba! Scarbita de involutia lucrurilor in AMR, cauzata de diferentele de opinii ale noii conduceri si de birocratie - eu sunt omul faptelor, nu al vorbelor - dar si din cauza greutatilor financiare, am fost nevoita sa renunt si am predat stafeta. Cu speranta. Din pacate, ideile si avantul initial al AMR s-au inecat. Ceea ce am facut noi atunci, insa, a aratat ca se poate! Ozzy are dreptate, oficiclitatile stiu ca AMR ne reprezinta si se intreaba de ce nu face nimic. Este o realitate si mi-a fost spusa de multe ori de prietenii din Politia Rutiera in diverse ocazii dupa ce am parasit AMR. Si da, eu intotdeauna militez pentru miting, pentru orice - mai ales pentru RCA pe 6 luni sau chiar 3 luni! Lucrez in presa si stiu ce impact poate avea orice miting bine facut. La fel si acei reprezentanti ai legii care au intrebat asta. Felicitari lui Ozzy pentru prezenta la Forumul Sigurantei Rutiere! Felicitari si celor care vor sa schimbe ceva! Eu ma voi implica intotdeauna cand e vorba de fapte concrete, deci... count me in!
  14. Si eu caut croitoreasa pentru stramtat pantaloni de piele, de-aia nu mai incep alt topic. Dar modelele sunt foarte simple. Tot in Bucuresti.
  15. M-am bucurat ca nepriceputii aia (nu e o jignire, e o realitate) nu i-au scos casca. Si nici cei din jur. Dar nu am inteles abosolut deloc de ce atatia timpi morti la o interventie de urgenta? Pacat de baiat. George am inteles ca-l chema... mi s-a strans inima cand l-am vazut miscandu-se pe targa cand stiam deja ca a murit...
×
×
  • Create New...