am avut o problema la pornire si atunci m-am hotarat sa desfac carb sa il curat ca "m-am gandit eu" nu e mare lucru de pus la loc si daca e curat si uscat tre sa porneasca la cheie.....
am carb de 34 cu jiclorul principal de 115 (desi peste tot am gasit ca trebuia sa fie de 155) si acul ala k57
am curatat frumos tot...pus la loc cum era..... dat la automat pana m-am plictisit cu 70.0000 de combinatii de relglaj la amestec, aer....sthie cineva cum sa fac sa reglez carb? de unde sa plec?.....bujia este buna cred, da o scanteie intensa de culoare albastru curat.......(la nevoie iau si una daia noua)
cand scot bujia de cele mai multe ori e uda.....deci in mare se inneaca cred....desi aerul e dat la max.......... mai da sa porneasca un pic dupa ce ii usuc bujia si o las sa se aeriseasca dar dupa doua chei nu o mai ia de loc.....macar spune-ti daca stiti pe cineva care sa se priceapa la 2 timpi ca o duc la el.....
cu respesct