Sari la conținut

kittyr

Membru
  • Număr conținut

    133
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    gsr 600

Vizitatori Recenți Profil

1.092 citiri profil

kittyr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut, Am vazut eu in Buc tobe GPR Ghost. Acestea ma interesau pt ca mi place codita asa cum e la GSR si nu vroiam sa schimb aspectul. Din pacate nu m a impresionat sunetul. Se aude mai tare decat originalul, dar in trafic nu cred ca face diferenta. In plus eu prever un sunet grav la tobe, asta parea prea...pitigaiat, nu stiu cum sa zic. E ca la boxe cand n ai basi deloc, ci doar medii sau inalte. M am tot uitat pe youtube, desi nu cred ca are legatura cum se aude acolo cu realitatea, si cel mai frumos sunet mi s a parut la MIVV uri. Am gasit si un clip cu GHOST uri fara DB killer si sunau bine, dar nu am incredere in youtube:).
  2. Salut, Sunt luate in acelasi timp cu motorul, practic mi au venit montate. Parca au fost in jur de 110 euro...
  3. Xenonul e fara lupa, sincer sa fiu nici nu stiam ca poti monta cu lupa la gsr..ar fi cred mai bine cu lupa...Proiectoarele sunt cu lupa de 30 W fiecare si 1500 lm undeva la 40 dolari perechea parca,dar n am apucat sa le incerc la drum lung, in spatele blocului bat foarte bine.
  4. Salut, Eu mi am pus xenon dupa primul drum mai lung afara facut noaptea, cand am constatat ca cu becul original nu se vede mai nimic. Cu xenonul se vede mult mai bine si nu mi a facut impresia ca ar deranja faza scurta pe altii. Din pacate nici cu xenonul nu s f multumit noaptea, poate ca nu i reglat bine, drept urmare i am pus provizoriu doua proiectoare sa vad ce iese...
  5. Multumesc de sfaturi. Filtrele sunt mereu schimbate la timp si verificate, presiunea e mereu 2.3 cu 2.7, e drept ca la drum lung merg cu pasager si probabil consumul e mai mare decat de unul singur...O sa o pun pe un tester...s-o fi dereglat cva pe la cdi...
  6. Salut, N am nimic schimbat la ea. Toate s originale.
  7. Salut, Eu nu inteleg cum aveti voi consumurile astea...Poate e motorul meu stricat si papa mai multa benzina...Dar in oras daca il folosesc la dus intors munca, adica ore de varf mers cu 1 a, 2 a, strecurat printre masini si reprize accelerari franari, imi consuma 11 la suta. Afara consuma cel mai putin 6.5, in conditiile in care am mers in ture mici, pana in 7000 cred...iar daca merg normal imi ia intre 7.5 si 8.5..
  8. Salut, Are cineva GPR Ghost pe motor? As vrea sa vad cum se aud..
  9. Am eu engleza, da mi adresa de mail pe pm si ti l trimit diseara cand aj acas. Casca legata de moto nu recomand. Intra praf, mai trece o cioara in zbor..sau pe jos...Ori pui topcase si o lasi acolo, ori o iei la cumparaturi si mai pui o doza de bere in ea, una alta...
  10. Salut, Referitor la anvelope, dupa BT 14 cu care a venit moto echipat am folosit Michelin Power Pure si acum am de 2 luni Pilot Power 3. Fata de BT 14 nu exista comparatie, se lipesc efectiv de asfalt. Conteaza evident si in ce regim mergi cu motorul. Pe mine Pure ul m-au tinut parca 20 k km. Am constatat azi ca PP3 se incalzesc cam greut la temperatura asta, dar peste 14 grade cat a fost pana acum nu am avut probleme cu ele nici la mers mai sportiv. Bafta
  11. Salut,Cred ca e furtunul dintre radiator si pompa. Poate e gaurit undeva si curge lichid de racire, ceea ce evident nu e bine. Lichid de racire mi-a curs si mie uneori dar vara la calduri f mari si doar pe furtunasul de preaplin...
  12. Multumesc. Poti sa mi dai PM cu niste date de contact?
  13. Salut, Are cineva in plus sau stie de unde pot lua mai ieftin suportul de prindere oglinda+frana? Mi-e suficienta bucata crapata (vezi poza). Multam.
×
×
  • Creează nouă...