Sari la conținut

alexs307

Membru
  • Număr conținut

    62
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

alexs307's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Incetati din respect pentru acest om. Ultimele tangente cu Taz de acum ceva vreme imi reamintesc vesnicele "polemici" intre motociclistii din Fundatie legate de marca motoarelor din dotare. Mi-e dor sa il aud spunand raspicat "Face the power of Kawasaki, you cowards! ". Dumnezeu sa-l ierte inca o data!
  2. Vestea accidentului tau m-a cutremurat aseara. Am sperat totusi ca o sa fie bine si o sa iti revii. Desi am intrerupt legatura acum o vreme, sa stii ca nu am uitat cine m-a ajutat prima data sa pornesc ZZR-ul. Si nici nu am uitat drumurile parcurse si momentele petrecute impreuna. Dumnezeu sa te odihneasca! Dragos
  3. Ma,Ovidiule,ma...ma,cu cine mai car eu ma in casa motorul de zzr de 1100? Pentru cine ma mai antrenez eu pt start lansat pe 400 metri,intre alea 2 poduri,stii tu, daca tu nu mai vii la linia de start? Te-am chemat la start cu noua motocicleta,dar tu uite ce modalitate ai gasit sa ma refuzi...ai fost bun, prietene, poate prea bun,ca altfel Doamne Doamne nu te lua la el...nu o sa uit cand faceam , si ...oricum stiu ca e bine acolo sus,sunt sigur ca ai autostrada ta,fara gropi,obstacole si te rog,din cand in cand, sa faci si catre noi...Dumnezeu sa te ierte.
  4. pune-i pe fata o aripa de zx9r...merita si impactul e mai mult decat agresiv.bafta.
  5. alexs307

    Tragedie In Iasi

    Dumnezeu sa-l ierte.Imi pare rau.
  6. nu am facut omologare pentru nimic si,la drept vorbind,atat timp cat nu am intervenit asupra motorului,cadrului,suspensiilor si franelor,nu cred ca voi avea probleme...singurul lucru poate suparator pentru autoritati ar fi zgomotul tobelor,mai bine zis urletul lor...dar sa lasam ca si asa e plina tara de Akrapovic-uri "silentioase",inca unul cu tobe zgomotoase in plus nu cred ca mai conteaza...cat despre lumini,nu am facut decat sa upgradez sistemul original...intradevar,lipsesc semnalizarile fata si oglinda,dar e o chestiune de timp pana le primesc. dotarile originale nu le am,deci nu am ce pune la loc cand voi face ITP-ul.sper ca nu vor fi probleme,am vazut motociclete mult mai ciudate/dubioase/incomplete trecand de poarta ITP-ului cu bine. multumesc tuturor pentru aprecieri
  7. capacele de la motor au fost matuite,daca e corecta exprimarea,date in primer si apoi vopsite,sunt seturi ce contin ambele tuburi (primer si vopsea) de la Duplicolor...restul,insemnand carene si rezervor,aripa,au fost vopsite la un service local cu produse din gama Standox... farul de sus,care tine rolul de faza lunga,este un far de la un CBR600 cu carene racing (ii multumesc lui Serj pt bunavointa de a-l ceda in favoarea acestui proiect).. farul de jos a fost luat dintr-un bloc optic de Leganza,optiunea avand loc datorita potrivirii cu becul instalatiei de Xenon,de tip H1...sincer,proiectorul de faza lunga e inutil,il tin doar pentru viitoare vizite la ITP. mi s-au oferit 1800 euro pe acest ZZR si am acceptat,astept sa vina omul sa aduca banii.daca nu va fi asa,probabil va aparea la vanzare aici.motocicleta este din 95 si are cca 32-33 mii km.
  8. de cand am avut primul meu motor am fost fascinat de domeniul streetfighterelor...agresive,pline de muschi,cu coditele indreptate catre cer si flacari pe tobe,intotdeauna au reusit sa iasa in evidenta mai mult decat oricare motocicleta stock...fiindca mi-am dorit mult asa ceva si s-a ivit o ocazie unica de a pune mana pe o motocicleta pe care am putut-o transforma dupa bunul plac,am decis sa pornesc la drum,un drum al modificarilor,adaptarilor si tendintelor spre agresivitate...desi nu prea agresiv ca motor,ZZR-ul de 400 pe care l-am transformat,initial intr-o stare nu atat de buna,a prins forma usor usor pe parcursul celor 3 luni in care am lucrat la el...sunt fericit acum,pe ultima suta de metri,pentru ca azi am facut primele ture cu el,dupa atente reglaje ale carburatoarelor,singurele care mi-au dat de furca....printre lucrurile care deosebesc acest ZZR de celelalte pot enumera tobele,renuntarea la diverse parti de plastic gen aparatoare,aripi,renuntarea la vitezometru si plasarea unui turometru central,faruri cu lupa pt faza scurta-lunga,kit xenon 6500K pt faza scurta ( va rog sa ma credeti ca merita,nu am mai vazut asa lumina pe nici o motocicleta pana acum ),aripa fata GSXR750,manere imitatie carbon,rama cadru polishata,o "super"-vopsea Standox,etc...mai am de pus semnalizarile,pe care le-am luat de la GIM si cateva detalii (oglinzi,indicator de temp,etc).Multumiri lui ROMI3,care m-a ajutat cu multe din reperele necesare...din pacate,din cauza motivelor de ordin financiar,acest proiect s-a oprit la un stadiu destul de modest dpdv estetic,iar motocicleta va fi pusa la vanzare in cel mai scurt timp.iata si cateva poze:
  9. da,dar ala original are un strat de pasla,si e mult mai bun decat un burete normal...tu de unde iti iei filtru?
  10. Nu gasesc deloc asa ceva...nu sunt nici pe louis (acolo au doar pt modelul D)...daca stiti vreunul,apreciez daca imi spuneti si mie de unde sa iau...multumesc.
  11. ok...ma alatur si eu grupului...ZZR1100 si ,mai nou, ZZR400
  12. care este... as dori sa stiu unde pot gasi pastilute de alea mici pentru reglat jocurile la supape...am pus pastile mai mici,si tot mici sunt jocurile si nu se inchid supapele astfel...pufaie intruna prin carburatoare invers si ma scoate din sarite...as incerca sa le mai alezez pe astea,care-s deja mici,dar cum sa fac asta?
  13. merge inecata...daca ai umblat la suruburile de aer de la carb sau la evacuare,cam asa se manifesta...si filtrul de aer e o varianta f buna...ori e gata si e obturat, ori l-ai pus nou si nu l-ai stors de ulei complet...parerea mea,ca si eu am patit-o...
  14. cica e asa: 0.16-0.18 pe admisie 0.23-0.25 pe evacuare problema e ca am pus pastile si mai mici si tot la jocuri sub 0.10 am ajuns pt admisie...evacuarea e ok...e posibil sa bata daca supapele au joc prea mic?
×
×
  • Creează nouă...