Jump to content

l.u.v

Admin
  • Content Count

    11,501
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About l.u.v

  • Rank
    Vânturător de țărână și alergic la prostie..

Contact Methods

  • Yahoo
    vicluigi@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    GTR paișpesute

Recent Profile Visitors

9,209 profile views
  1. Buna seara,

     

    Am solicitat stergerea contului meu si a tuturor threadurilor si posturilor create de mine prin formularul de contact.

    Asadar va solicit din nou public STERGEREA contului meu.

     

    Multumesc

  2. La care "genți" te referi? La coburi? Sau la roțile din alu, care de fapt sunt jante?
  3. Ma scuzați, dar nu v-ați uitat pe afiș? Cam ce așteptări aveați?
  4. Evident, la asta mă refeream. Faptul că este mai slabă calitativ decât cea veche, este doar o coincidență.
  5. Povesteau băieții de la Top Wheels că este 100 euro calibrarea la fiecare mașină de echilibrat și 300 la fiecare stand de geometrie. Câți dintre vulcanizatori plătesc sumele astea regulat, ca să aibă niște utilaje corespunzatoare? Eu am plătit degeaba la 2, înainte să mă duc la ei. Am lăsat mașină să-mi retapițeze volanul și schimbătorul la băieții din Chirigiu. 450 + 250. Am vorbit și cu un nepot care este artist în tinichigerie fără vopsitorie, am câteva indoituri mici pe laterale de la ușile idioților din parcare. Apoi detailing interior și exteri
  6. Ba are! E ca și cum un judecător ar ieși și face panaramă în timpul liber, apoi dă altora sentințe în robă pentru tullburarea liniștii publice. Ca funcționar public, mai ales genul acesta, trebuie să fii de două ori mai atent ce faci, cum te comporți și cum vorbești. Vorbeam acum ceva vreme cu un amic veteran moto polițist, și el îi judeca pe mulți dintre colegii lui mai tineri pentru faptul că nu au în cap decât bani, mașini și figuri. Corect!
  7. Pai are, ce întrebare e asta? Eu am TC și cu el activat nu poți face nicio figură. ABS ul nu-l pot dezactiva, decât scoasă siguranța probabil. Mă gândesc că o mobră cu 10 ani mai nouă, are sisteme mult mai performante. Asta este răspunsul. Dacă este adevărat ce spun martorii, ca s-a dat pe o roată, asta a făcut. Oricum, nu mai contează, păcat de el, de tinerețea lui și de ei dragi care suferă îngrozitor.
  8. Da mobra asta din 2020 nu are toate sistemele de siguranță pe ea? Sau se pot dezactiva pentru mersul pe circuit? Cum poți face stoppie sau wheelie?
  9. Ma rog, calibrare, etalonare, verificare, ideea este că măsurătorile făcute de ei sunt reale. Am pățit cu echilibrarea roților, am dat banii la 2 centre și am remediat definitiv la ei.
  10. Jantele sunt pe 16, au costat 790 ron la TopWheels. În preț a intrat sudura buzelor la cele atinse în borduri, rectificare, vopsire și capace noi. Am mai lucrat cu ei, sunt singurii care au habar ce înseamnă geometrie la Mercedes. Secretul este că au toate rampele și mașinile de echilibrat verificate metrologic regulat. Plus că sunt foarte rapizi, a doua zi jantele erau gata. Recomand! La detailing da, Victor Detailing este alesul. Este printre puținii care știe ce face, lucrează cu materiale de calitate și este de un bun simț remarcabil. Mă costă
  11. Am schimbat motorașul de la galeriile de admisie, care a decedat de moarte. Ocazie cu care am curățat și galeria, schimbat garniturile și sus pe mașină. * Cumpărat semnalizări oglindă. * Retapițat bucata de scaun șofer. * Revopsit jantele electrostatic la Top Wheels Este programată la retapițat volan și schimbător, apoi detailing interior și exterior. Și gata, poze după
  12. Aceeași firmă (de unde știi că au 2 angajați, le ții tu contabilitatea?) mi-au livrat prompt marfa + garanția + factura. Explicația e simpla, karma negativă. Dacă te plângi că totu-i scump și-ți pute, vei avea parte fix de ceea ce ai parte acum. E testată treaba. Garanția poate fi acoperită prin mai multe, nu trebuie să-ți dea neapărat o foaie în care să scrie acest lucru. Prin păstrarea ambalajului, sau a bonului fiscal, sau a facturii. Dacă citeați condițiile la ei pe site, aflați acest lucru. https://www.cauciucuridirect.ro/termeni-si-c
  13. Fix aceeași logica are și comparația dintre mentenanța unui șlep vs barcă cu motor. Pe motor te urci să te destinzi și relaxezi, nu te obligă nimeni să-ți iei motocicletă, ca după să te vaieți de costuri. De pildă, mie moticicleta îmi consumă mai mult ca ditamai Mercedes E Klasse. Ar trebui să scriu pe forumuri ce grea e viața de motociclist? În toată lumea mersul pe motor e un moft și costă.
×
×
  • Create New...