Jump to content

l.u.v

Admin
  • Content Count

    10,392
  • Joined

  • Last visited

About l.u.v

  • Rank
    Vânturător de țărână și alergic la prostie..

Contact Methods

  • Yahoo
    vicluigi@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Paispesute GTR

Recent Profile Visitors

6,897 profile views
  1. În condițiile în care ăla nu a primit și semnat pe niciun instructaj va fi vai de capul organizatorilor, câte drumuri vor face la Poliție și Procuratura!
  2. Asa ar trebui. Dacă nu a făcut-o, organizatorul este responsabil de tot ce se întâmplă. Care mai este starea celor implicați?
  3. Pentru un viitor proces este bine să ai și un martor, ceva.
  4. Fără este o metoda sigură 100% de a strica interiorul unei căști de la transpirație și praf. Plus tenul pasagerei, tot timpul expus la praf. Plus senzația de cald, o cagula din coolmax asigură un confort foarte bun vara.
  5. Nu a înțeles nimeni. Nici el. Tir-iștii sunt de vină.
  6. Întrebarea asta mi-am pus-o și eu. Nu am stat să caut prea mult răspunsuri, mi-am luat alt motor.
  7. Vezi că te-au repartizat greșit, secția Psihiatrie e 2 etaje mai sus.
  8. Nasol moment, bine că ai scăpat! Iți doresc numai bine, multă sănătate și mai ales înțelepciune! Ultima te ajută mult să înțelegi de ce gândurile rele și războaiele pe forum și în viață nu te ajută cu nimic, dacă înțelegi la ce am făcut referire! Revenind la accident, nu am înțeles nimic din descrierea ta, poate o faci mai pe larg. Ciudat este că acum 2 săptămâni ai avut alt incident în care era implicat un TIR, iar asta spune ceva, poate ar trebui să iți revizuiești și stilul de mers.
  9. Frate, am avut și eu momentele mele de rătăcire
  10. Baieți, mulțumesc pentru urări! De vreo 2 zile merg în oraș cu ea. Venind de pe un motor mai greu cu 80 kg, mi se pare scuter. Este incredibil de ușoară, mult mai manevrabilă decât fostul Burgman 650 de exemplu. Cu gențile laterale date jos poți merge bine mersi. Am sărit în schimb la consum, LT-ul îmi lua în oraș 6.5-7%, ăsta urcă în 9-9.5. Bine, și cum urcă în ture! Incă nu i-am făcut un consum afară. Protecție bună la vânt, îmi place că parbrizul are 4 poziții în care îl poți seta să se ridice după ce pornești motorul, când îl oprești acesta coboară la minim. Foarte mișto și setarea de mers ECO în oraș, la accelerații este mult mai prietenoasă. Nu îmi place deloc claxonul, nu se aude deloc și este pițigăiat, va fi primul lucru pe care îl schimb. Șaua comodă, mulți se plâng de ea, dar eu merg cu bicicleta și am fundul bătucit.
  11. Eu vorbesc de partea estetica, tot ca draku arată, cu toate alea aftermarket. Este drept, frumosul se află in ochii fiecaruia.
  12. Bre, fără să supăr, KTM urile astea or fi ele ce trebuie, dar arată că porku. Numai muchii și colțuri, când o ștergi de praf rămâi cu tăieturi in palmă! Când eram copil făceam tot felul de dragoni și păsări din foi rupte din caiete A4, cu alea seamănă. Așa hidosenie doar la Vstrom am mai văzut!
×
×
  • Create New...