Jump to content

l.u.v

Admin
  • Posts

    11,758
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    vicluigi@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    GTR paișpesute

Recent Profile Visitors

10,077 profile views

l.u.v's Achievements

  1. Prezinți simptome specifice evidente. Exact asta am vrut să subliniez și eu, întreabă direct la sursă.
  2. l.u.v

    Opinii motor

    Este irelevant ce-ți spunem noi. Trebuie văzută de cineva care se pricepe. Nu contează câți ani are, ci cum a fost întreținută. Motocicletele vechi sunt simple și rezistente, dar trebuie avut grijă în general la tot ce conține cauciuc din cauza îmbătrânirii (flanșe, garnituri etc).
  3. Eu zic să-ți schimbi optica, că riști s-o dai de gard. Până te duci tu și te întorci bazându-te că drumul e bun, îți ies 3 oi și 4 căruțe de unde nu te aștepți. Mergi atent în limitele tale, că fiecare metru e total diferit, chiar dacă îl parcurgi de 10 ori.
  4. Localitatea, modalitate contact?? - - >vezi regulamentul bursei!
  5. Deloc, o fracțiune de secundă pe udăciune sau mâzga dacă i-a plecat fața pe viraj dreapta a fost pa, intrat pe contrasens și la noroc! Spatele mai ai oarecum șanse să-l redresezi.
  6. Hai măi, ce dracu, dacă și acolo a fost vina lui Hamilton! Facts. Și toată lumea e mulțumită : * Câștigă Hamilton titlul cu numărul 8 * Schumacher va fi istorie * De la anul încolo câștigă și pitpalacul ăsta mic vreo 2 titluri.
  7. Evident, mă refer la asfaltul curățat, nu la un drum cu bălți de apă. Am spus asta în contextul în care mersesem o bucată tare pe ploaie torențială pe A3, care este cea mai bună dintre cele 3.
  8. Din moment ce am scris-o, crede-mă că am și testat-o. Una la mână, topicul la care faci referire nu este numai pentru începători. Sunt foarte mulți motocicliști cu experiența care nu au știut și nu cunosc anumite ponturi de acolo. Cum nu le-am știut nici eu și le-am aflat de la unul / altul sau din experiența proprie de-a lungul anilor. Revenind, eu nu am scris nicăieri ca un începător să meargă tare pe ploaie. Ci doar că un asfalt curățat de ploaie este mult mai safe decât unul pe care mâzga și clisa este prezentă. Iar faptul că am dat exemplul personal întărește afirmația. Iar mers liniștit la mine înseamnă mers normal în condiții de ploaie, nici nu mă târăsc, nici nu trag să fiu primul.
  9. Nu. Ideea de mobilitate nu vine de la a fugi tu de colo colo, ci de a servi un volum mare de clienți. Ca să înțelegi, vulcanizarile mobile auto servesc doar flote de firme cu care au contracte. Și rentează doar la schimbarea gumelor de iarnă.
  10. Nu ploaia este problema, ci mâzga care se formează pe asfalt în primele minute. Aia devine lipicioasă și alunecoasă. Cred că m-au prins câteva ploi zdravene în timp, inclusiv o grindină pe la Croați. Iar ultima acum 2 ani pe A3, aveam gume noi nouțe pe GTR și am vrut să văd cum stau, la un moment dat atinsesem 150 și motorul stătea ca pe șine. Trebuie să fii atent overall, însă - depinde de intensitatea ploii - primele 5/10 minute sunt periculoase. Am și scris într-un topic, poate părea paradoxal, dar după ce asfaltul este curățat de ploaie, poți merge liniștit, oricât de tare plouă. De aceea este indicat să te oprești când începe ploaia și să pleci când se întețește. Pe ideea asta, deși nu pare, mult mai periculoasă este o ploaie ușoară, mocănească, decât una cu spume.
  11. 1. Zona Crângași - str. Ceahlău 2. United Motors - Pipera 3. Go Racing - Podul Constanța 3. Comuna Cățelu 4. Grant Garage - gara Obor PS : ai și google la dispoziție.
×
×
  • Create New...