Jump to content

l.u.v

Admin
  • Posts

    11,935
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    vicluigi@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    GTR paișpesute

Recent Profile Visitors

10,477 profile views

l.u.v's Achievements

  1. La ce te referi? Nu urmăresc decât rar fenomenul.
  2. Exact așa pățit la începuturi. Încercăm să aerisesc, turnasem lichid și nimic. Evident, uitasem să dau capacul de cauciuc deoparte! Vreo oră și ceva am pierdut atunci, ce prost eram..
  3. Avem răspunsul. Nu e nimic montat greșit. Dacă înainte era ok și acum ai aer pe instalație, acel aer a ajuns acolo cumva. Verifică furtunul și pompa spate să nu ai scurgere de lichid. Dacă nu, mai fă odată aerisirea ca la carte. Dacă ai frână e ok, dacă începe să fie din nou moale după o perioadă, schimbă kitul pompă spate.
  4. Ma refer că proprietarii de BMW sunt oameni cu ștaif, nu pulime.
  5. Aia merge la japoneze măh, cum sa pui la BMW așa ceva?
  6. Superbă povestirea și imaginile, mulțumim!
  7. Se pare că e fake news, o dorință a unui fan
  8. A declarat că a lungit-o în speranța că pista se va usca. Oricum, în tensiunea aia e loterie o decizie sau alta.
  9. Asta este procedura cea mai bună atunci când se merge oarecum în viteză și ești presat din spate. Dacă nu ai pe nimeni în cârcă, cel mai bine este să încetinești până aproape de oprire și să faci manevra ușor, cu picioarele pe lângă. Nu e foarte spectaculos, dar e sănătos. Depinde și de noroc, eu am căzut acum mulți ani exact cum descrii tu fenomenul. Corect, ține de noroc.
  10. Văd că insistați cu un GS mergând într-o scursură de apă de două degete. Guys, pe acolo intri și cu o mobră de stradă, să fim serioși. În rest, numai de bine.
×
×
  • Create New...