-
Posts
12,780 -
Joined
-
Last visited
l.u.v's Achievements
Veteran (13/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
E cam la ghici cu bateriile. Eu am pus Rombat pe mașini și motor, sunt mulțumit de ele. E drept că am doar vreo trei ani cu cea mai veche pe auto, dar pana acum nicio problemă.
-
l.u.v started following Evacuare originala vs aftermarket , Baterie BMW R 1200 GS 2013 LC , Yamaha Roadstar 1600 and 1 other
-
Acumulatorii de genul costă între 400 și 1000 ron. Tu ai vreun plafon?
-
Te-am mai întrebat mai sus. Din moment ce tu habar nu ai unde sunt siguranțele cu ce te-ar ajuta un sfat ce ține de tehnică? Mai exact, ce speri să rezolvi aici dacă tu ai două mâini stângi? Dacă tot vrei respect, păi atunci respectă sfaturile sau ideile care ți se dau.
-
Și cu ce te ajuta topicul ăsta dacă habar nu ai unde e una / alta? Mai bine spune de unde ești, poate primești recomandări de electrician moto.
-
Depasire fara incalcarea liniei continue, legal ori ba?
l.u.v replied to paulynos's topic in Legislatie, acte, vama
Centura aia e atât de nenorocită și periculoasă nu atât din cauza aglomerației, cât șleaurilor formate din cauza camioanelor. -
VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI
l.u.v replied to l.u.v's topic in Automobile
Am rezolvat cu etrierul. Upgrade-ul la discuri de la 295 la 330 mm se simte mai ales la frânări la viteze peste 100-110 km/oră. Dacă apăs hotărât am impresia că-mi rupe basculele . Interesant este altceva, nu-ți mai dai seama parcă de masa mașinii plus că ai nevoie de cauciucuri bune, cu aderență. Altfel blochează și mergi târăș cu becul de ABS/ESP pâlpâind în bord. Trebuie să fii pasionat. La textil e mai complicat deoarece se murdărește repede. Avantajul e că textil ul este mult mai durabil decât pielea. Acum cu piele e mai simplu. Secretul este să o hidratezi constant. Eu folosesc un burete și lapte demachiant Doina. Curăță și hidratează excelent interiorul, fie că este piele naturală sau artificială. Nu-ți ia mai mult de 20 minute să ungi un interior (scaune, fețe de uși, volan și manșon schimbător) și dacă o faci odată la 2/3 luni este perfect. Pielea va rămâne moale și nu se va crăpa. Eu am tot timpul la mine un puf din plastic cu soluție specială plus lavete și o țin din scurt când se murdărește. Plus că ai mei se comportă la fel: nu mâncăm nimic în mașini iar intrarea și ieșirea se face deschizând larg ușile și trecând picioarele peste praguri. Fără târșâit și frecat de podele, fețe de uși etc. Pare complicat, dar în esență este vorba de respect față de tine și banii investiți în mașinile respective. -
VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI
l.u.v replied to l.u.v's topic in Automobile
Am transplantat și tapițeria din piele perforată împreună cu fețele de uși. Astea sunt din piele "creponată", mă bucur mult ca le-am găsit. Interiorul arată acum într-un mare fel! -
Șnurul ala din silicon de pe pinlock vine din fabrică, nu se lipește nimic în plus. Confirm! Am un X lite 1005 la care se insinuează condens în interior atunci când e iarnă, chiar dacă este etanș pe garnitură. Trebuie să o deschid puțin la intervale regulate, intră curent, dispare și tot așa. Dar atunci când este iarnă și frig.
-
Exact cum spune Mircea mai sus. Cele omologate au serie și un certificat. Nimic complicat, doar muncă de căutare pe net. Îți dai seama de diferențe după cum arată. Cauți modelul respectiv pe net și compari cu ce ai găsit să cumperi. Iar la motoarele care au evacuări aftermarket vezi ce brand au apoi cauți site-ul lor. Intri și vezi dacă oferă omologare stradală pentru modelul tău. Ca idee, în general brandurile mari oferă omologări (Yoshimura, Akrapovic, BOS, Mivv etc). PS : în imagine ai ca model o certificare Akra pentru GTR 1400
-
Cu drag, baftă!
- 9,834 replies
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (and 4 more)
-
- 9,834 replies
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (and 4 more)