Jump to content

l.u.v

Admin
  • Posts

    12,990
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    vicluigi@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    GTR paișpesute

Recent Profile Visitors

19,116 profile views

l.u.v's Achievements

  1. l.u.v

    mestesugari

    Craiova? Pot vorbi cu Cosmin, dacă ești interesat.
  2. Exact! Doar că factura se încarcă și cu testarea pe stand, și de aia mulți o fac pe șestache.
  3. Nu a fost ceață în RO și BG la dus ? Cum te descurcai cu GS ul pe gheață? Chiar sunt curios, cu GTR cred că nu reușeam și o scăpam.
  4. Doar pe sub greacă cu plasă, altfel formează un microclimat umed și face mai rău.
  5. Recomand și eu, am una de la Revit. Nu ține câteva ore, dar nici nu ai nevoie, benzinării să o uzi ai la tot pasul.
  6. Nu ai treaba, atâta timp cât toba finală rămâne cea originală. Poate dacă ai fi avut catalizator și ai fi pus țevi goale. Dar despre ce producător este vorba? Pune un link.
  7. Cu plăcere! Merită cu prisosință investiția în resoftare, mai ales dacă ai și evacuare aftermarket.
  8. Salut! Da, de acolo provin problemele și mersul neregulat. Sună-l pe Geo din partea lui Luigi. O să ai o cu totul altă motoretă după resoftare.
  9. Colegul nostru are dreptate, este foarte adevărat și cu gresarea pârghiilor. O fac și eu regulat, și se simte. Am montat acum ceva timp la pedală, inclusiv un kit format din rulmenți mici și distanțiere. Pedala este fixă, nu își mai creează joc, fără uzuri. Schimbarea vitezelor e o joacă, pedala alunecă și iese din viteză extrem de ușor. https://murphskits.com/kawasaki/c14-concours-14-gtr1400/beraringed-up-shifter
  10. În spatele oricărui bărbat de succes, stă o femeie.
  11. 10w50 / 15w50 dacă mergi în condițiile date. Nu are niciun sens sa mergi tot cu 10w40 dacă îți agață la schimbări, doar pentru că așa îți zice cartea. A spus cineva mai sus foarte bine, uleiul îl alegi în funcție de regimul de mers și temperatura exterioară.
  12. Eu sunt la al doilea set deja. Merg și iarna când permite drumul și de asta le-am luat. Un mare plus este desenul, caramelele alea ajută să nu mai bâțâie mobra dacă nimerești pe drum rupt, gen macadam sau râcâit pentru asfaltare.
  13. Ăia e ce-ți arată ție în bord. În realitate ai probabil 240, cât este viteza maximă dată de producător. Plus că majoritatea sunt limitate la 250 din fabrică. Doar dacă ai resoftat-o și ți-a scos căpăstrul.
×
×
  • Create New...