Jump to content

l.u.v

Admin
  • Posts

    12,901
  • Joined

  • Last visited

About l.u.v

Contact Methods

  • Yahoo
    vicluigi@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    GTR paișpesute

Recent Profile Visitors

14,463 profile views

l.u.v's Achievements

  1. Ieri a fost transferată și ultima tranșă de bani din donațiile voastre în contul soției sale. Aceasta i-a confirmat lui Mircea (HondaSan) primirea lor, 3370 ron în total. Mulțumiri încă odată tuturor celor care au donat! Dumnnezru să-l ierte!
  2. Asta e vrăjeală cu 50.000 km. Nu țin atât gumele nici la mașină. Pe de alta parte, dacă vii cu argumente că au ajuns la semn și întrebi de ce e semnul ăla acolo, nu știu de ce ai mai deschis topic! Oamenii îți spun că e vorba de siguranța ta, tu argumentezi că au ajuns la semn. Aștepți vreo validare? Fă ce consideri tu mai bine și la revedere. Dacă nu te pricepi taci, ascultă și învață! Nu e vorba numai de semn aici, ci de faptul că gumă ta e pătrată. Tu nu vezi pozele pe care le-ai pus? Asta afectează ciclistica motocicletei, care "cade" brusc în viraj în loc să se aplece soft, natural. Dar dacă te târâi pe șosea și mergi 50.000 km cu o gumă moto nu ți se aplică asta.
  3. 40-50.000 km o gumă moto???? E o glumă? Guma aia e opincă și pătrată! Eu nu aș merge nici până la colțul străzii și tu vrei să mergi până în Kotor!!! Care e rațiunea?
  4. Din două motive: 1. Pentru ca la multe branduri există versiuni de șa touring, moale, opțională. 2. O șa confortabilă este mai mare, mai pufoasă și iese din liniile de design ale motocicletei. Să te bucuri de ea și să îi învârți sănătos roțile !
  5. Mersi! Ce motorizare ai nevoie și ce plafon de bani? Dacă vrei modelul poți intra pe grupul pasionaților, găsim un exemplar ok. https://m.facebook.com/groups/1000789797086771/?ref=share
  6. Nu o vând, e mașina mea de suflet. Posibil CLS ul, dacă va trebui să vând vreuna.
  7. Nu e nevoie, Eibach pro kit sunt ce trebuie. Pe spate se lasă din amortizoare. Mai precis, la modelul acesta sunt niște inele distanțiere din cauciuc dur care vin sus în capul amortizorului. Ele vin din fabrică cu 3 sau 4, scoți câte ai nevoie. Eu o mai cobor cam 1.5 cm. Pe față tot pe amortizor și niște canale și o șaibă zegher, te joci la fel pentru înălțime.
  8. Arcuri Eibach și amortizoare Bilstein B4 luate pe o serie cu echipare sport. Amortizoarele sunt scurte, arcurile progresive. Trebuie să las spatele mai jos. Am trecut pe jantele de 18 de CLS cu gume Michelin PS4. Cu totul altă ținută de drum, dar sunt extrem de surprins că nu am pierdut foarte mult la confort! Am cumpărat și cârlig original retractabil electric, urmează să-l montez. Următorul upgrade va fi modificarea scaunelor să le pun memorii plus coloană volan electrică. Am piesele, mai am nevoie de trimul drepta cu butoane.
  9. Apropos de începători. Eu mi-am luat A în 2004 și am plecat "în viață" total greșit și împotriva tuturor sfaturilor și procedurilor. - prima mobră, cruiser de 1500 cm3 - primul drum lung, la câteva zile după, singur la Brașov (era întâlnirea moto în fostul camping, la intrare în oraș. Am mers în ritmul meu. Iaca, au trecut 20 ani și la 98% din drumurile lungi merg tot în doi, eu și cu mine, ca să nu mă plictisesc.
  10. E problemă de alimentare sau electrică. Desfă bușonul de la rezervor, pune contactul și vezi dacă se aude pompa de benzină cum se activează. Poate fi de acolo.
  11. Poți sa faci și concedii lungi. Doar că mai pui zi/zile în plus pentru încărcare, funcție de distanțe. S-a înconjurat lumea si cu bicicleta, vorba colegului.
  12. Aia e, nu e mult și se amestecă cu cel vechi, e un compromis.
  13. Nu poți decât încerca. Nu trebuie să scoți cilindrul. Scoți cu o seringă din vas, pui lichid și apoi pompe. Cu maneta în presiune desfaci conducta, iese lichid, strângi conducta și tot așa. Important este să ții tot timpul în presiune când ai conducta desfăcută ca să nu intre aer.
×
×
  • Create New...