Jump to content

l.u.v

Admin
  • Posts

    12,516
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    vicluigi@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    GTR paișpesute

Recent Profile Visitors

11,748 profile views

l.u.v's Achievements

  1. Salut! Așa am făcut, am fost și am cumpărat-o astăzi, dar am luat Icon D3O, portocalie. Mulțumesc pentru sfat! Mersi, cum spuneam, prefer din București. Între timp am rezolvat. Salut Adrian, Pe aia am luat-o până la urmă, mersi pentru recomandare! Mulțumesc tuturor pentru sfaturi!
  2. Salut! Caut o protecție coloană pentru o geacă. Am o geacă moto pentru fi-miu care are o protecție spate gen burete mai dens. Caut una mai serioasă pe care să o modelez conform buzunarului. Să fie mai dură sau din materialul acela gros cu memorie. Ideal în București. Mulțumesc!
  3. Clientul tău e un papagal cu ifose. E ca și cum eu nu mi-aș lua BMW-ul care îmi place doar pentru că lumea spune că posesorii de BMW sunt cocalari. Mă doare direct în cur de părerea lor! Revenind la subiectul discuției, așa cum au spus mulți oameni pricepuți, costurile vor fi foarte mari. E oarecum similar cu o casă pe care o renovezi - fixezi un buget și la urmă constați că l-ai depășit cu minim 50%. Eu am "renovat" doua motociclete acum vreo 15 ani, Kawasaki ZZR 1100 și VN 1500. Prima am făcut-o monopost, am folosit codiță și carena spate de R1 plus multe alte modificări. VN 1500 doar l-am refăcut, demontat tot și revopsit cadrul cap coadă plus alte manțocăreli. Nu-mi mai amintesc costurile, însă au fost cel puțin 30/40% raportat la valoarea fiarelor respective. Alt exemplu, în două mașini old style am băgat costuri de încă o mașină. Nu mai vorbesc de timpul alocat, care costă și ăla bani ca timp și combustibil. Asta cu modificările e treabă foarte costisitoare. O altă treabă este că dacă nu ai buget și te oprești din modificări nu te poți folosi de motor. Vei sta în garaj și te uiți la el, rugându-te să câștigi la 6/49.
  4. Am ieșit în sfârșit din rodaj cu motorul ăsta de 3 litri.
  5. Motocicletele nu se repară pe internet. Caută pe google Grant Garage Racing în zona Gării Obor. Lucreaza în fiecare zi de luni până vineri începând cu ora 16:00. Succes.
  6. Strânge bani și cumpără nou de la Wilbers, au inclusiv pentru ESA, ți-l profilează pe greutatea și stilul tău de mers. Dai banii pe un SH care te poate ține 1 luna sau 5 ani, loterie.
  7. Vorbeam acum vreo 2 ani cu un amic de la circulație. Motociclist din vechea gardă. Legat de fenomen, tobe etc. Spunea că vara reclamațiile sunt cât casa la ei. Și din cauza aia fac filtre cu RAR-ul. Tot din cauza țăranilor cu motociclete și mașini tunate vin toate astea.
  8. Într-a doua nu ai nicio șansă să pornești împinsă o motocicletă din cauza compresiei. Cu a 3-a sau chiar a 4-a. Verifică bine bornele de la baterie și vezi și ce tensiune ai pe ea.
  9. Și eu am Alpine Tour, sunt senzaționale.
  10. Caută să nu fie desfăcut firul gros de masă care duce la demaror. Pare a fi treabă de contact imperfect. Verifică deasemenea toate întrerupătoare de la frână mână, ambreiaj și cric lateral.
  11. Din ce știu nu poți vedea dacă ai limitarea pusă până nu desfaci. Dar îmi dau doar cu presupusul, în ideea că acea limitare la carburi din ce știu constă în 4 flanșe de obturație și nu are vreun marker vizibil. Având în vedere însă că "atunci când e să fie te ia dracu și din fața altarului" eu nu aș risca deloc. "Excluzând cazul unui accident grav" - spui tu. Ai tu vreo relație specială cu Doamne Doamne și garanții primite în sensul ăsta? Un accident cu rănire se produce în fracțiuni de secundă într-o multitudine de variații, iar un eventual proces duce imediat la expertizarea tehnică a motocicletei. Si pentru ce să riști? Te văd om judecat la cum pui problema! "Nimeni nu scapa de episoade în care se comporta prostește, iar prostiile făcute sunt direct proporționale cu gradul de inteligență. Toti suntem proști, dar mai proști ca oamenii inteligenți, foarte rar!..." ~ Andrei Pleșu ~
  12. Salut, Sună-l pe Pisoi, avea școală moto sub podul Grant acum ceva vreme. Nu l-am mai văzut pe acolo de când cu pandemia, dar îi poți strica o vorbă.
  13. Eu folosesc portbagajul pentru rucsac. Înainte îl căram în spate, dar mă încălzeam ca dracu.
  14. De ce să fac și eu o achiziție? Păi comparațiile le faceți voi când vă bateți cu cărămida în piept că mergeți aproape gratis sute de km vis a vis de motoarele termice. Eu v-am demonstrat simplu în doi timpi și trei mișcări că asta cu economia este fix praf în ochii cui stă să vă asculte. Pentru că dacă amândoi mâncăm câte un măr iar tu o prună în plus, dai mai mult din fălci = consumi mai multă energie. Dar nu trebuie să mori ca să definești o urgență. Urgență: - I se face rău cuiva și trebuie să pleci în miez de noapte în alt oraș, iar acumulatorul nu este încărcat. Aaaa, stai așa, îți amintești că ai termica în garaj, hai că ai scăpat! Sau te prinde un viscol iarna pe A1 și rămâi blocat vreo 15 ore în nămeți, cum s-a mai întâmplat. Așa este, nu pleci cu ev, tot termica e mai bună. O sticlă de benzină sau motorină mai găsești, din păcate curentul nu se dă la pet. Și tot așa, să te ferească Dumnezeu! Nu mi-am luat niciodată mașini noi, și nu că nu am avut posibilitatea. 1. La una nouă pierzi un sfert cum ai ieșit pe poarta fabricii, iar în vremurile noastre nu există mașină să nu se devalorizeze rapid. Sigur, acum sunt niște timpuri atipice, dar care nu vor dura la nesfârșit. 2. Nu am avut bani să-mi iau ce-mi place. Și să iau o mașină doar că e nouă dar nu-mi place nu este stilul meu.
  15. https://www.romaniatv.net/video-culmea-crizei-energetice-bucurestenii-cu-tesla-de-zeci-de-mii-de-euro-stau-ore-intregi-la-coada-noaptea-in-parcarea-subterana-de-la-mall-ca-sa-si-incarce-masinile-electrice-gratis_6807281.html
×
×
  • Create New...