Sari la conținut

l.u.v

Admin
  • Număr conținut

    13.029
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BUCURESTI
  • Permis moto din
    2004
  • Motocicleta
    GTR paișpesute

Vizitatori Recenți Profil

19.429 citiri profil

l.u.v's Achievements

  1. Nu am o statistică, dar cred că nu numărul urșilor a crescut, ci cel a suprafețelor despădurite. Sau cel puțin procentual, ponderea tăierilor este mult mai mare. Coroborat cu nepăsarea autorităților, adică a ocoalelor silvice și a celor care nu mai au grijă de sălbăticiuni, se ajunge aici. Pe de altă parte, să târăști un om de 90 kg niște zeci de metri, printre pomi și tufe, mi se pare incredibil! Mă refer la forța acelei ursoaice! Am înțeles că avea și pui.
  2. Băi, de fiecare data când urc pe Transfăgărășan, mai mult mi-e frică de cretinii cu mașini oprite imediat după virajele strânse și fără vizibilitate ca să le dea de mâncare, decât de orice urs! Dacă nu ești imbecil să-l confunzi cu o pisică și să-l scarpini între urechi, ursul nu vine după tine și nu atacă mașini în mers. Ps: aia care coboară prin orașe o fac tot din vina noastră. Tăiem pădurile, ocolurile silvice nu le dau de mâncare etc. Citiți declarația șefului Salvamont. De băgat la cap! https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/avertismentul-sefului-salvamont-arges-dupa-atacul-de-pe-transfagarasan-cine-hraneste-un-urs-il-condamna-la-moarte-3310637
  3. Dumnezeu să-l ierte! Să-ți iei viața atât de tânăr! Posibil. Cel de care zic era etnic sârb îl chema chiar Darco nu știu cum. Oricum, e istorie veche, nu mai contează. Mersi!
  4. Îmi amintesc de el. Aveau ai lui, sau el, afacere prin agricultura, parcă. Era destul de agresiv și arțăgos în dialog pe aici.
  5. l.u.v

    Mic incident iuchei

    Da, un incident de genul nu ai cum să-l prevezi. Eu am pățit acum vreo 15 ani ceva asemănător pe Valea Oltului. Erau lucrari cu semafoare, s-a pus roșu, în fața mea un TIR care a oprit în dreptul semaforului Eu opresc cam la 5 metri în spatele lui, pe mijloc. Din sens opus a venit alt TIR, care însă nu avea loc de ăsta oprit. Camionul de pe sensul meu a băgat în marche arriere și a dat în spate. Când am sesizat că nu se oprește, am început disperat să pedalez în spate, impingând motorul. Norocul a fost că oprisem mai la distanță și nu s-a urcat peste mine. De atunci am învățat să nu mai opresc în spatele ăstora, pe mijlocul lor.
  6. Am înțeles, mersi, spor la vânzare!
  7. Ce face acest ceas? Nu întreb la mișto, chiar sunt curios. Mersi!
  8. Ia ce-ți place dintre cele două. Sunt reprezentanțe pentru ele, mecanici.
  9. Așa sunt proiectate. Mătură țeapănă pe viraje strânse. Fiabile, dar sunt pentru autostrăzi și drumuri mai drepte. Cea mai bună ciclistică din clasă o au BMW-urile. Dar trebui să-ți ții tot timpul portofelul plin. Dacă îți place clasa asta, caută GTR 1400. E grea, dar xtrem de fiabilă, cea mai sportivă și rapidă, și se manevrează ca una de 600.
  10. Caută MotoVis Custom din Ploiești pe google. Au atelierul înspre Văleni de Munte. Sunt cei mai buni.
  11. Salutare! Toate unitățile au muzică, dar în clipa în care vorbești cu pasagerul, intensitatea ei scade, tocmai pentru a te face înțeles. Volumul se poate regla mai tare sau mai încet.
  12. Turele înalte și puterea contează. Afară, mers normal, 6.2 și peste 7 când sunt în zbor razant. Dar este lipsit de importanță, atunci când orice depășire e o joacă. (am rotunjit puțin și kilometrajul)
  13. Eu am băgat anul trecut în jur de 770 km cu GTR-ul. Sculat la 05.00, la 06.00 iesire din București, Transfăgărășan și Transalpina, cu retur în jur de 21.30. Într-o zi din cursul săptămânii, în weekend e mai greu. Foarte comodă și mobra asta, bagi kilometri la greu.
  14. Rândurile astea trebuiesc puse în ramă. Bravo!
  15. E mișto forumul ăsta, ai o zi mai grea, dar te destinde și-ți redă pofta de viață. :-)))
×
×
  • Creează nouă...