Dragos Iz, Gizmo, Cata M, Johann - multumesc mult pentru sfaturi.
Am fost cu un prieten care s-a mai dat cu 2T-uri si mi-a zis ca motorul trage bine. Insa nu sta prea bine la relanti la rece, porneste cam la 2 -3 pedale, la pornire scoate mai mult fum ca de obicei (proprietarul spune ca e din cauza ca a pus prea mult ulei in benzina), ambreiajul zice ca e schimbat recent, si se vede pe el ca e aproape nou (insa cupleaza chiar la sfarsit daca pot sa spun asa, poate asa trebuie sa fie sau e chestie de reglaje?), are radiatorul lipit intr-un singur punct de vreo 2 cm, suspensiile no comment, sunt bune si nu lasa ulei pe la simeringuri (cele din fata), motorul insa are pe exterior cam cu mult ulei pe el, nu ne-am dat seama daca curge ulei pe undeva sau e doar"murdar pe deasupra". Scut pt cadru nu are si vopseaua e dusa de multishor de pe acolo, , ar cam trebui schimbate unele furtune si colierele lor, de exemplu unul de la radiator scapa putin lichid de racire (am observat doar o singura data asta, si am foat de 2 ori sa il vad - zicea un prieten ca poate e presiune prea mare in sistemul ede racire?). Costa 1800 iepuroi, si nu suporta alte negocieri. Poze pun cu drag numai sa finalizez tranzactia cu omul, insa pana atunci nu imi permit, ca nu am dreptul de autor .
Ma bucur ca imi spuneti ca pot incepe cu un 2T, mai ales ca majoritatea celor cu care am vorbit (amatori in ale endurelii) ziceau ca ar fi mai bine sa iau 4T.