Sari la conținut

namelessrider

EX+
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    ianuarie 2009

Informații profil

  • Motociclete detinute
    DH bike

namelessrider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc tutror pentru sfaturi, m-au ajutat foarte mult. Comparand prima impresie pe care mi-am facut-o vazand motorul cu ultima (in urma verificarii minutioase facute la sfaturile voastre), am decis sa nu achizitionez ktm-ul. Ar fi trebuit sa investesc pe loc in el cel putin 300 euro numai in chestiile ce se vad la exterior, si in plus segmenti si poate si altceva in interior. Prefer sa mai astept decat sa pornesc cu stangul, mai ales ca nefiind priceput in ale mecanicii, as avea sanse cu acest motor sa merg la mecanic mai mult decat la padurile mult visate.
  2. Dragos Iz, Gizmo, Cata M, Johann - multumesc mult pentru sfaturi. Am fost cu un prieten care s-a mai dat cu 2T-uri si mi-a zis ca motorul trage bine. Insa nu sta prea bine la relanti la rece, porneste cam la 2 -3 pedale, la pornire scoate mai mult fum ca de obicei (proprietarul spune ca e din cauza ca a pus prea mult ulei in benzina), ambreiajul zice ca e schimbat recent, si se vede pe el ca e aproape nou (insa cupleaza chiar la sfarsit daca pot sa spun asa, poate asa trebuie sa fie sau e chestie de reglaje?), are radiatorul lipit intr-un singur punct de vreo 2 cm, suspensiile no comment, sunt bune si nu lasa ulei pe la simeringuri (cele din fata), motorul insa are pe exterior cam cu mult ulei pe el, nu ne-am dat seama daca curge ulei pe undeva sau e doar"murdar pe deasupra". Scut pt cadru nu are si vopseaua e dusa de multishor de pe acolo, , ar cam trebui schimbate unele furtune si colierele lor, de exemplu unul de la radiator scapa putin lichid de racire (am observat doar o singura data asta, si am foat de 2 ori sa il vad - zicea un prieten ca poate e presiune prea mare in sistemul ede racire?). Costa 1800 iepuroi, si nu suporta alte negocieri. Poze pun cu drag numai sa finalizez tranzactia cu omul, insa pana atunci nu imi permit, ca nu am dreptul de autor . Ma bucur ca imi spuneti ca pot incepe cu un 2T, mai ales ca majoritatea celor cu care am vorbit (amatori in ale endurelii) ziceau ca ar fi mai bine sa iau 4T.
  3. Salutare flacai plini de curaj, sfatuiti-ma si pe mine ce sa fac. Am gasit un EXC 200, 2002, zic eu instare buna, loooool. Intrucat sunt incepator (am carnet moto din 2009, ianuarie - nu ca ar conta asta prea mult) intrebarea mea este urmatoarea: sa il iau sau nu, si mai precis credeti ca o sa pot purcede in ale endurelii cu un astfel de motor? Nu o fi el mult peste puterea unui incepator de a stapani/controla un astfel de bike? Multumesc anticipat pentru sfaturile generoase. Si daca ma sfatuiti sa il iau, unde trebuie sa casc ochii pentru a gasi eventuale probleme samd. Multumesc inca odata.
  4. Multumesc tuturor pentru sfaturi. KTM-ul despre care ziceam ca e din 97 e totusi din 98 si e EXC racing, am cautat pe bikez.com si am gasit ca are catre 44 de cai. M-am convins ca e cam mult pentru ce pot eu sa stapanesc pe moment insa pana acum nu am gasit altul. As fi interesat cam cat costa refacerea completa a unui astfel de motor, mai ales ca, dupa cum mi-ati sugerat, ar cam fi nevoie de piese. THX
  5. Multumesc pentru raspunsuri. Am cautat intre timp pe mai multe site-uri si cel mai vechi EXC 400 l-am gasit din 98. Si in plus am vazut ca are 16 Cp, ceea ce ma face sa intreb daca nu cumva e mult prea putin pentru enduro. Mentionez faptul ca eu vreau acest motor exclusiv pentru offroad si nu ma intereseaza mersul prin orash sau inmatricularea. In plus am fost deja la padure cu un WR 450 si m-am mai dat cu ceva motoare de la scoala de moto la care sunt inscris in momentul de fata (desi poate acestea sunt nesemnificative). Va dau si niste link-uri spre exemplificare. http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1532060 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 O sa tin cont si de sfatul vostru in legatura cu celelalte modele propuse, mai ales ca si bugetul este de maxim 2000 eu. As fi interesat de parerea voastra si in legatura cu HUSQVARNA TE 410, (1995-2001) mai ales ca am vazut ca astea sunt putin mai ieftine si m-as incadra in buget. THX 4 ALL.
  6. Salutare, am cateva intrebari si poate ma ajutati sa iau o decizie. Multumiri anticipate. Am primit o oferta, un KTM EXC 400 de prin 97 parca si nu stiu ce sa fac, sa il iau sau nu. De ce intreb - in primul rand sunt incepator, - apoi ma intereseaza daca sunt scumpe piesele si cam pe unde se gasesc (am cautat pe ebay si pe acolo sunt ff rare) - daca e greu de intretinut (consumabile, daca pot sa le schimb eu samd) - daca e mai bine sa iau o "japoneza", gen yamaha wr 450 sau yzf. Multumesc inca odata celor care imi vor da sfaturi corespunzatoare.
×
×
  • Creează nouă...