Sari la conținut

Element

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Targu Mures
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Svartpilen 401
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Svartpilen 401

Vizitatori Recenți Profil

245 citiri profil

Element's Achievements

  1. am fost verificat cand am vorbit dar nu am mai revenit atunci. Aveam ceva consum infim 0.75 mA cu ea oprita si la incarcare avea 14.25 V. Binenteles acum peste iarna a murit iara, am mers in zona unde o tin si am pus-o cateva ore la incarcat dar nu a mai pornit...O sa verific voltajul descarcat si vad daca trebuie inlocuita. Am gasit pe revzilla clasificare asta, poate mai ajuta si pe altii, din cate tin minte cand am masurat in noiembrie era undeva la 12.4. Deci tot ar trebui sa fie ok.
  2. intr-adevat pe scara de 10 amperi am verificat. repet testul pe scara de 200 mA si revin. mersi verific si asta. mersi. Am inteles ca verificarea se face cu multimetrul legat la borne cu motorul pornit si trebuie sa fie in jur de 14 V. Corect ?
  3. am pus firele multimetrul intre borna bateriei si borna desfacuta si arata zero.
  4. Asta cadranul central digital, unde sunt afișate toate informațiile. Dar dacă nu e pornită sau contactul pus, ecranul e stins.
  5. Nu am nimic montat exersa. Am verificat și cu multimetrul și era zero.
  6. Acuma ca zici, a apărut destul de brusc problema cu descarcatul si s-a intamplat prima data in septembrie-octombrie, cand era mai frig noapte, dar totusi nu exagerat. Ai vreo idee cum pot eu sa verific asta? Sau ar merge numai la un electrician/service?
  7. mersi. o sa verific. Intre timp mai am o ipoteza. Am uitat sa mentionez ca avand in vedere ca a dat frigul si nu apuc sa ies foarte des, mi-a murit bateria cu doua ocazii, inainte sa vad acest comportament. prima data nici nu am incarcat-o, am lasat-o cateva ore si cand am incercat din nou a pornit motorul si a doua oara am incarcat-o 2-3 ore ca trebuia sa merg merg undeva cu ea. a doua oara, dupa ce am facut cateva drumuri si banuiesc eu, a mai prins ceva putere bateria, a inceput sa mearga normal semnalizarea. Asta fiind la cateva zile dupa ce am postat. Eu nu stiam exact care e principiul de functionare al releelor, dar vorbind cu un electronist/automatist, am inteles ca au niste babine in ele ca sa cupleze si ca este foarte posibil ca un releu mai slab, sa nu cupleze corespunzator daca nu are destula putere. Zicea el ca are sens sa nu mearga daca bateria e slabita.
  8. Salut, Am o problema putin ciudata cu semnalizarea la un husqvarna svartpilen 401 2021. Cand merge motorul, pe partea stanga semnalizarea clipeste foarte repede, practic sta aprinsa la o intensitate mai mica si palpaie( cum erau mai demult instalatiile de pom cu starter de neon :)) ). In schimb cand motorul este oprit , semnalizarea merge normal. Mai mult, daca pornesc semnalizarea stanga cand motorul este oprit si apoi pornesc motorul, semnalizarea continua sa mearga normal, pana o opresc si pornesc din nou, cand revine la comportamentul defectuos. Pa partea dreapta semnalizarea merge normal atat cu motorul pornit cat si oprit. Din ce am cautat, prima recomandare era sa schimb releul de semnalizare, dar nu mi-e clar de ce nu merge numai pe o parte si nu pe amandoua si mai ales de ce problema se manifesta numai daca pornesc semnalizarea cand motorul este pornit. PS : svartpilen este un duke 390 pe dedesupt, deci daca are cineva duke 390 si are idee, va rog sa-mi spuneti. Multumesc
  9. Fiindca am observat numai in primavara asta, am cautat daca e normal sau nu sa faca spuma si m-am speriat de ce am gasit. Mi se pare ca nu intotdeauna te poti baza pe ce iti spun cei de la service, mai ales daca ei trebe sa-ti repare pe garantie motorul. Bine, nu m-a ajutat nici ca un prieten are o motocicleta "sora" cu acelasi motor(el ktm duke 390, eu svartpilen 401), caruia i-a crapat motorul la 4000 mk si care mi-a spus ca totul a inceput cu uleiul care facea spuma :)). Apropos, vad ca si tu ai ktm 390, la tine cum arata in aceleasi conditii, face spuma sau nu ? Cati km are la born ? ai avut ceva probleme cu el ? Mersi
  10. Am si eu o nelamurire cu condensul in ulei de peste iarna. In primavara, am observat pe sticla de nivel, ca uleiul face spuma cat timp motorul merge. Uleiul a ramas cu aceeasi culoare si consistenta si spuma are o tenta de culoare uleiului, ea fiind albicioasa prin natura ei. Motocicleta fiind in garantie am facut intre timp revizia cu schimb de ulei, dar acelasi lucru l-am observat si cu uleiul nou, cat timp merge motorul se face spuma deasupra uleiului si cand opresc motorul in mai putin de 1 minut spuma dispare fara sa lase urme de depunere pe sticla sau pe buson. Baietii de la service mentionau ca s-ar purea sa fie de la condens, dar si ca "e normal". Nu am mai luat legatura cu ei dupa ce am schimbat uleiul dar, in schimb, am sunat la un service third party recomandat de un prieten si la fel mi-au spus si cei de acolo ca ar fi normal sa faca spuma in mers. Au mai mentionat ca o posibilitate este ca prima data(din fabrica) motocicleta sa fi avut alt tip de ulei, decat cel cu care s-a scimbat la prima si a doua revizie si fiindca nu se scurge tot uleiul la schimb sa se fi amestecat uleiurile si sa faca spuma. Atasez o poza si un filmulete scurt cu "problema". Voi ce parere aveti ? VID_20230519_175131.mp4
×
×
  • Creează nouă...