Sari la conținut

DragosIancu

EX+
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2004
  • Club
    SUZUKI

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mz 250 Suzuki 125

DragosIancu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Diferentele gsxr 600 k7-k8 sunt: Intinzatorul de lant, ISC valve, Ghidul de lant, Electromotorul mai mic la k8, Valvele din chiulasa, Arcurile de valve, Chiulasa, Ambreiajul, Drive mode selector, Amortizorul de ghidon, Swingarm, franele fata sunt de GSX1300R(Busa)la k8, Alt etrier pe spate, Farul schimbat. Din pdv al sasiului pot aparea mici modificari ale sistemelor de prindere.
  2. Salut, Sunt Dragos, 30 ani, Dr. Inginer in constructia de masini Permis din 1996, cat A,B,CE,DE si permis de navigatie. Momentan After Sales Maneger la Suzuki Romania. Pasionat de motociclete vechi, posesor de MZ 250 gat de lup din '62. In rest....astfalt uscat!
  3. RAR-ul a fost de dupa al doilea tur de alegeri in inspectii in tot Bucurestiul si sectorul Ilfov. Au dat amenzi pentru diverse "nereguli", printre aceste neregului a fost si prezenta altor persoane in service. Tot RAR-ul prevede ca: normarea timpilor de reparatie este OBLIGATORIU. Orice client poate (si ar si trebui) sa ceara deviz de estimare a reparatiei. Acum din p.d.v. al posesorului de moto, sigur ca cel mai bine se simte cand sta langa mecanic si observa fiecare operatiune ce se face si cum se face. Din punct de vedere al patronului de service, statul clientului langa mecanic inseamna o posibila spaga, o anumita operatiune facuta de mecanic si neincasata. Din p.d.v. al RAR-ului "intrarea in service a persoanelor neautorizate" inseamna ca ei se "spala pe maini" de orice accident se intampla in service-ul autorizat de ei. Eu am o intrebare! Daca ai avea un monitor, in care ai putea sa vezi ce se face la motorul tau, crezi ca ar fi OK?
  4. Nu, nu intentionez sa-mi deschid un service eram doar curios ce parere aveti in general despre service-urile Suzuki si ma refer la toate: Bucuresti (B&S, Motorteam, Elf,Euronautica) si in tara(Sara Tm, Royal Pitesti, Premier moto Tg. Mures, Motorciti Cluj, Ivas Galati). Da au. Bujiile folosite la Suzuki sunt Ngk! In general nu esti lasat in service datorita R.A.R.-ului, care amendeaza service-ul cu 3.000 lei conform RNTR7 si a faptului ca nu ai protectia muncii semnata, iar in caz-ul in care te accidentezi service-ul este responsabil ptr. tine.
  5. Ce parere aveti despre service-urile Suzuki? Ce parere aveti despre motocicletele Suzuki din punct de vedere al service-ului? Cum credeti ca ar trebui sa arate un service moto in general?
×
×
  • Creează nouă...